Waarom hoor ik dit 2 minuten later ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:42 schreef versabommie het volgende:
hardste BB ooit duh, ze mogen NU roel helpen ....KUTHUMMIE!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:41 schreef FuTilE het volgende:
Gebeurt er weer eens wat?
of is het ijdele hoop?...
Yeah, ik ga winnenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:42 schreef Bartoli het volgende:
ahahahah ze mogen helpen
Waar kan je gokken ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yeah, ik ga winnen![]()
En nee, ik ben niet Hummie![]()
omdat ik via de settop box kijk op versatel. Die is totaal live, waar de streams een vertraging hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dit 2 minuten later ?![]()
Patserquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ik via de settop box kijk op versatel. Die is totaal live, waar de streams een vertraging hebben.![]()
Jaaa, poch nog eens, Bommiequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ik via de settop box kijk op versatel. Die is totaal live, waar de streams een vertraging hebben.![]()
BONG4002: 23.27 (opgegeven)quote:
Waar zit ze nou dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die ogen... rijp voor het gesticht![]()
Zwangere borderliner in het BB huis, slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:46 schreef regenworm het volgende:
Eigenlijk slaat het nergens op Roel krijgt een opdracht en halve wegen mag iedereen meehelpen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Waar heb jij uitgehangen?
Weekopdracht die eerdere mislukte weekopdrachten combineert... we denken dat Roel misschien niet mág slagen.
Oh ik dacht dat die rommel nog steeds niet werktequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok....quote:
Dus mede dankzij betalende loosahs als jij, kunnen wij grátis streams kijken. Bedankt, pik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ehm... goeie vraag.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
BONG4002: 23.27 (opgegeven)
Morwen: 00.25
Manu28: 00.28
Bartoli: 00.30
Odie: 06:15
Pardon??? Vanaf het begin perfect gewerkt. Allemaal fabeltjes omdat Versatel iets nieuws qua voetbal, qua BB ( 4mbit streams over het net) en qua 20 mbit snelheid doet en de vele criticasters in nederland graag nieuwe dingen afzeikenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die rommel nog steeds niet werkte![]()
Dat wel, maar wij zijn toch ook nog steeds hier om daarover te zeikenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Tja, het werd me wat te eentonig en saai. Het viel me opeens in dat er inmiddels misschien wel wat meer vijandigheid en concurrentie te zien moest zijn, maar zo te zien viert de gezapigheid nog steeds hoogtij... ;]
nee doed, BB was maar een extraatje om het aantrekkelijker te maken. Ik heb een driejarige abbo genomen op basis van 20 mbit en voetjebal....alle wedstrijden welteverstaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus mede dankzij betalende loosahs als jij, kunnen wij grátis streams kijken. Bedankt, pik.![]()
Over 4 minutenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok....
![]()
![]()
ik zie alles eerder!
![]()
![]()
![]()
Over 2 minuten voor jullie:
Joost: wat leuk van BB
Kom zeg. Niet voorzeggen. Be a somebody and get a lifequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok....
![]()
![]()
ik zie alles eerder!
![]()
![]()
![]()
Over 2 minuten voor jullie:
Joost: wat leuk van BB
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee doed, BB was maar een extraatje om het aantrekkelijker te maken. Ik heb een driejarige abbo genomen op basis van 20 mbit en voetjebal....alle wedstrijden welteverstaan![]()
Dan kom ik bij JOU het WK kijken. Zie jij dan ook alle goals EERDER?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee doed, BB was maar een extraatje om het aantrekkelijker te maken. Ik heb een driejarige abbo genomen op basis van 20 mbit en voetjebal....alle wedstrijden welteverstaan![]()
Was maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pardon??? Vanaf het begin perfect gewerkt. Allemaal fabeltjes omdat Versatel iets nieuws qua voetbal, qua BB ( 4mbit streams over het net) en qua 20 mbit snelheid doet en de vele criticasters in nederland graag nieuwe dingen afzeiken
Goeie'savondsquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:52 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Kom zeg. Niet voorzeggen. Be a somebody and get a life.
Voor de rest: Goedenavond![]()
nou ik heb hetzelfde, denk een dikke overkill gehad in de eerste twee maanden van BB. Heb ook minder in de SC gezeten mede door de sErvival, vooral na de exit van Menno, Linda enzovoorts. Ik begin nu sinds de laatste dagen eigenlijk weer een beetje intensief te kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wel, maar wij zijn toch ook nog steeds hier om daarover te zeiken![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:52 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Kom zeg. Niet voorzeggen. Be a somebody and get a life.
Voor de rest: Goedenavond![]()
Nah, 3/4.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:46 schreef regenworm het volgende:
Eigenlijk slaat het nergens op Roel krijgt een opdracht en halve wegen mag iedereen meehelpen.
Ik weet nu al dat nederland er in de eerste ronde uit ligt omdat van Basten een verkeerde wissel toepast. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan kom ik bij JOU het WK kijken. Zie jij dan ook alle goals EERDER?!
Hummie: we willen graag van Joost horen wat er aan het voorbeeld ontbreekt!quote:
Maar goed toen de opdracht bekent was wist gelijk al dat het niet haalbaar was.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:56 schreef ART het volgende:
[..]
Nah, 3/4.
Plus dat Roel nu echt gewoon een houding heeft van 'niet lullen, maar poetsen' en er écht voor gaat.
BB heeft gewoon weer eens de tijd overschat, zoals ook de vorige keer bij de bonen en Poeh: een te korte tijd voor teveel werk. En dat realiseren ze zich na die drie uur.
Doet Kalou eigenlijk mee met ons?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat nederland er in de eerste ronde uit ligt omdat van Basten een verkeerde wissel toepast. Telt dat ook?![]()
Ik weet nu al dat Nederland er na de eerste ronde uit ligt omdat er altijd onderlinge shit is. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat nederland er in de eerste ronde uit ligt omdat van Basten een verkeerde wissel toepast. Telt dat ook?![]()
Ja, maar die devotie heb ik helaas niet kunnen opbrengenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wel, maar wij zijn toch ook nog steeds hier om daarover te zeiken![]()
Morwen niet vloeken ajb COMMUNICERENquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef Morwen het volgende:
Dit gaat ook lekker werken met alles door elkaar. COMMUNICEREN mensen, ieder een taak![]()
Ja ik hoor het ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hummie: we willen graag van Joost horen wat er aan het voorbeeld ontbreekt!
hahhahahahahahhaquote:Op woensdag 14 december 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
Joost staat hier nu tegen de deur van de DBK te pissen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het lijkt er wel op een misschien heeft een medewerker een doosje mee naar huis genomen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef White_Pearl het volgende:
Oeiiibb heeft een foutje gemaakt
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar die devotie heb ik helaas niet kunnen opbrengen![]()
Maar wat zijn ze nu aan het doen? De kerstkaarten voor de redactieleden aan het schrijven?
Ik mag hopen dat ze het WK live op TV uit gaan zenden, en dat ik niet naar kutstreams hoef te kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan kom ik bij JOU het WK kijken. Zie jij dan ook alle goals EERDER?!
Verdonk heeft uit politiek onvermogen noodgedwongen toegezegd zelf in te vallen tijdens de wedstrijd tegen Argentinië. Als het verkeerd uitpakt, 'trekt ze daar de gepaste conclusies uit'...quote:
Sorry, ik heb een foutje gemaakt, ik heb een doos extra enveloppen neergezetquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Morwen niet vloeken ajb COMMUNICEREN![]()
Ach, bij BB missen ze ook een echte leider.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef Morwen het volgende:
Dit gaat ook lekker werken met alles door elkaar. COMMUNICEREN mensen, ieder een taak![]()
Ik begrijp best dat je hoopt dat ik het WK bij jou kom kijken, maar ik had het tegen Bommiequote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze het WK live op TV uit gaan zenden, en dat ik niet naar kutstreams hoef te kijken
Marco van Basten, jejjeeejjejejejej
hahahaquote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op een misschien heeft een medewerker een doosje mee naar huis genomen.
er is altijd ruimte voor je hoor wicked, zolang ik een gezicht heb, heb jij een zitplek!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat je hoopt dat ik het WK bij jou kom kijken, maar ik had het tegen Bommie![]()
![]()
Wat nou, rommeltje, ik heb die doos toch al toegegevenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:03 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ach, bij BB missen ze ook een echte leider.
Niemand staat op en zegt eens goed wat er moet gebeuren.
Nog 30 minuten, toch![]()
Maar, ja. Door dit rommeltje is het hier, net als daar meestal wel lekker chaotisch![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
er is altijd ruimte voor je hoor wicked, zolang ik een gezicht heb, heb jij een zitplek!![]()
Nâh, het wk kan je beter bij mij kijken. Dan wordt je niet zo afgeleid door det voetbal.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat je hoopt dat ik het WK bij jou kom kijken, maar ik had het tegen Bommie![]()
![]()
Nice pick up linequote:Op woensdag 14 december 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
er is altijd ruimte voor je hoor wicked, zolang ik een gezicht heb, heb jij een zitplek!![]()
Oh haiiiiii Coosquote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, het wk kan je beter bij mij kijken. Dan wordt je niet zo afgeleid door det voetbal.
Dom spelletje!!![]()
lukt wel hoor hopelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 00:07 schreef farceman het volgende:
Roel vergeet die museum opdracht dadelijk....
Roel is aardig scherp nu hoor, denk dat het wel meevalt en anders weten een van de anderen het nog welquote:Op woensdag 14 december 2005 00:07 schreef farceman het volgende:
Roel vergeet die museum opdracht dadelijk....
tussen 0030 en 0045 NL tijd. Dat is idd half 12 bij jouquote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef Manu82 het volgende:
tot wanneer hebben ze? toch tot 2330??
0:30quote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij 00.30quote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef Manu82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |