Tandenkomen dus... of klaarpoetsenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
Dat tandenpoetsen van Lieske lijkt op een combinatie van poetsen en klaarkomen.![]()
Hallo Pearlquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:31 schreef White_Pearl het volgende:
allemaal, kom er net in, en begrijp uit de streams dat Roel in zijn uppie een opdracht heeft als ik zo het één en ander lees en zie wil dat niet erg lukken
![]()
Nou ja, wij weten hier verder niet wat JIJ gewend bentquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
Dat tandenpoetsen van Lieske lijkt op een combinatie van poetsen en klaarkomen.![]()
Tijd ontbreekt mequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiii minder fanatiek streamertje
time is a luxery that you don't havequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jullie komen allemaal met foto's uit de oude doos van Hummie , ik dacht plaats eens een nieuwe![]()
Ik krijg er vreemde gedachtes bij, maar dat ligt aan MIJ natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, wij weten hier verder niet wat JIJ gewend bent![]()
hahahaquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Er zijn grenzen aan beledigingen hè!!![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Er zijn grenzen aan beledigingen hè!!![]()
Absoluutquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik krijg er vreemde gedachtes bij, maar dat ligt aan MIJ natuurlijk.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |