quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Waar heb jij uitgehangen?
Weekopdracht die eerdere mislukte weekopdrachten combineert... we denken dat Roel misschien niet mág slagen.
Oh ik dacht dat die rommel nog steeds niet werktequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ik via de settop box kijk op versatel. Die is totaal live, waar de streams een vertraging hebben.![]()
ok....quote:
Dus mede dankzij betalende loosahs als jij, kunnen wij grátis streams kijken. Bedankt, pik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ik via de settop box kijk op versatel. Die is totaal live, waar de streams een vertraging hebben.![]()
Ehm... goeie vraag.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
BONG4002: 23.27 (opgegeven)
Morwen: 00.25
Manu28: 00.28
Bartoli: 00.30
Odie: 06:15
Pardon??? Vanaf het begin perfect gewerkt. Allemaal fabeltjes omdat Versatel iets nieuws qua voetbal, qua BB ( 4mbit streams over het net) en qua 20 mbit snelheid doet en de vele criticasters in nederland graag nieuwe dingen afzeikenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die rommel nog steeds niet werkte![]()
Dat wel, maar wij zijn toch ook nog steeds hier om daarover te zeikenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Tja, het werd me wat te eentonig en saai. Het viel me opeens in dat er inmiddels misschien wel wat meer vijandigheid en concurrentie te zien moest zijn, maar zo te zien viert de gezapigheid nog steeds hoogtij... ;]
nee doed, BB was maar een extraatje om het aantrekkelijker te maken. Ik heb een driejarige abbo genomen op basis van 20 mbit en voetjebal....alle wedstrijden welteverstaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus mede dankzij betalende loosahs als jij, kunnen wij grátis streams kijken. Bedankt, pik.![]()
Over 4 minutenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok....
![]()
![]()
ik zie alles eerder!
![]()
![]()
![]()
Over 2 minuten voor jullie:
Joost: wat leuk van BB
Kom zeg. Niet voorzeggen. Be a somebody and get a lifequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok....
![]()
![]()
ik zie alles eerder!
![]()
![]()
![]()
Over 2 minuten voor jullie:
Joost: wat leuk van BB
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee doed, BB was maar een extraatje om het aantrekkelijker te maken. Ik heb een driejarige abbo genomen op basis van 20 mbit en voetjebal....alle wedstrijden welteverstaan![]()
Dan kom ik bij JOU het WK kijken. Zie jij dan ook alle goals EERDER?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee doed, BB was maar een extraatje om het aantrekkelijker te maken. Ik heb een driejarige abbo genomen op basis van 20 mbit en voetjebal....alle wedstrijden welteverstaan![]()
Was maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pardon??? Vanaf het begin perfect gewerkt. Allemaal fabeltjes omdat Versatel iets nieuws qua voetbal, qua BB ( 4mbit streams over het net) en qua 20 mbit snelheid doet en de vele criticasters in nederland graag nieuwe dingen afzeiken
Goeie'savondsquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:52 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Kom zeg. Niet voorzeggen. Be a somebody and get a life.
Voor de rest: Goedenavond![]()
nou ik heb hetzelfde, denk een dikke overkill gehad in de eerste twee maanden van BB. Heb ook minder in de SC gezeten mede door de sErvival, vooral na de exit van Menno, Linda enzovoorts. Ik begin nu sinds de laatste dagen eigenlijk weer een beetje intensief te kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wel, maar wij zijn toch ook nog steeds hier om daarover te zeiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |