quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:52 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Kom zeg. Niet voorzeggen. Be a somebody and get a life.
Voor de rest: Goedenavond![]()
Nah, 3/4.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:46 schreef regenworm het volgende:
Eigenlijk slaat het nergens op Roel krijgt een opdracht en halve wegen mag iedereen meehelpen.
Ik weet nu al dat nederland er in de eerste ronde uit ligt omdat van Basten een verkeerde wissel toepast. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan kom ik bij JOU het WK kijken. Zie jij dan ook alle goals EERDER?!
Hummie: we willen graag van Joost horen wat er aan het voorbeeld ontbreekt!quote:
Maar goed toen de opdracht bekent was wist gelijk al dat het niet haalbaar was.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:56 schreef ART het volgende:
[..]
Nah, 3/4.
Plus dat Roel nu echt gewoon een houding heeft van 'niet lullen, maar poetsen' en er écht voor gaat.
BB heeft gewoon weer eens de tijd overschat, zoals ook de vorige keer bij de bonen en Poeh: een te korte tijd voor teveel werk. En dat realiseren ze zich na die drie uur.
Doet Kalou eigenlijk mee met ons?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat nederland er in de eerste ronde uit ligt omdat van Basten een verkeerde wissel toepast. Telt dat ook?![]()
Ik weet nu al dat Nederland er na de eerste ronde uit ligt omdat er altijd onderlinge shit is. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat nederland er in de eerste ronde uit ligt omdat van Basten een verkeerde wissel toepast. Telt dat ook?![]()
Ja, maar die devotie heb ik helaas niet kunnen opbrengenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wel, maar wij zijn toch ook nog steeds hier om daarover te zeiken![]()
Morwen niet vloeken ajb COMMUNICERENquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef Morwen het volgende:
Dit gaat ook lekker werken met alles door elkaar. COMMUNICEREN mensen, ieder een taak![]()
Ja ik hoor het ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hummie: we willen graag van Joost horen wat er aan het voorbeeld ontbreekt!
hahhahahahahahhaquote:Op woensdag 14 december 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
Joost staat hier nu tegen de deur van de DBK te pissen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het lijkt er wel op een misschien heeft een medewerker een doosje mee naar huis genomen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef White_Pearl het volgende:
Oeiiibb heeft een foutje gemaakt
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar die devotie heb ik helaas niet kunnen opbrengen![]()
Maar wat zijn ze nu aan het doen? De kerstkaarten voor de redactieleden aan het schrijven?
Ik mag hopen dat ze het WK live op TV uit gaan zenden, en dat ik niet naar kutstreams hoef te kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan kom ik bij JOU het WK kijken. Zie jij dan ook alle goals EERDER?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |