Verdonk heeft uit politiek onvermogen noodgedwongen toegezegd zelf in te vallen tijdens de wedstrijd tegen Argentinië. Als het verkeerd uitpakt, 'trekt ze daar de gepaste conclusies uit'...quote:
Sorry, ik heb een foutje gemaakt, ik heb een doos extra enveloppen neergezetquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Morwen niet vloeken ajb COMMUNICEREN![]()
Ach, bij BB missen ze ook een echte leider.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef Morwen het volgende:
Dit gaat ook lekker werken met alles door elkaar. COMMUNICEREN mensen, ieder een taak![]()
Ik begrijp best dat je hoopt dat ik het WK bij jou kom kijken, maar ik had het tegen Bommiequote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze het WK live op TV uit gaan zenden, en dat ik niet naar kutstreams hoef te kijken
Marco van Basten, jejjeeejjejejejej
hahahaquote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op een misschien heeft een medewerker een doosje mee naar huis genomen.
er is altijd ruimte voor je hoor wicked, zolang ik een gezicht heb, heb jij een zitplek!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat je hoopt dat ik het WK bij jou kom kijken, maar ik had het tegen Bommie![]()
![]()
Wat nou, rommeltje, ik heb die doos toch al toegegevenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:03 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ach, bij BB missen ze ook een echte leider.
Niemand staat op en zegt eens goed wat er moet gebeuren.
Nog 30 minuten, toch![]()
Maar, ja. Door dit rommeltje is het hier, net als daar meestal wel lekker chaotisch![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
er is altijd ruimte voor je hoor wicked, zolang ik een gezicht heb, heb jij een zitplek!![]()
Nâh, het wk kan je beter bij mij kijken. Dan wordt je niet zo afgeleid door det voetbal.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat je hoopt dat ik het WK bij jou kom kijken, maar ik had het tegen Bommie![]()
![]()
Nice pick up linequote:Op woensdag 14 december 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
er is altijd ruimte voor je hoor wicked, zolang ik een gezicht heb, heb jij een zitplek!![]()
Oh haiiiiii Coosquote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, het wk kan je beter bij mij kijken. Dan wordt je niet zo afgeleid door det voetbal.
Dom spelletje!!![]()
lukt wel hoor hopelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 00:07 schreef farceman het volgende:
Roel vergeet die museum opdracht dadelijk....
Roel is aardig scherp nu hoor, denk dat het wel meevalt en anders weten een van de anderen het nog welquote:Op woensdag 14 december 2005 00:07 schreef farceman het volgende:
Roel vergeet die museum opdracht dadelijk....
tussen 0030 en 0045 NL tijd. Dat is idd half 12 bij jouquote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef Manu82 het volgende:
tot wanneer hebben ze? toch tot 2330??
0:30quote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij 00.30quote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef Manu82 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |