Bierdrinken werken. Zo snel mogelijk de 2000 halenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de orde van de dag dan?
Goed idee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef Gollemrulez het volgende:
zak chips
Mijn kamer is juist schoon (spik en span) omstreeks tentamenperiodes.. Studieontwijkend gedrag he; de afwas is ineens belangrijk en tsja je kamer moet toch worden gestofzogenzuigt voor het leren aan....quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wordt het bij jullie ook zo'n puinhoop wanneer je hard aan het studeren bent in de tentamenperiodes?
Ik heb daarnet mijn kamer min of meer klaargemaakt om morgen enigzins schoon te kunnen makenOveral kleren, boeken, eten, glazen, borden. Nu zijn het allemaal bij elkaar gesorteerde puinhoopjes
Hehe. Studieontwijkend gedrag zit bij mij meer in tv kijken, FOK!en, beetje gamen. Oh en dan is het alweer tijd om te eten. Dan moet ik toch nog maar even ondertussen wat tv kijken, blijf je weer hangen. Even mail checken, blijf je ook weer hangenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Mijn kamer is juist schoon (spik en span) omstreeks tentamenperiodes.. Studieontwijkend gedrag he; de afwas is ineens belangrijk en tsja je kamer moet toch worden gestofzogenzuigt voor het leren aan....![]()
god hij werkt okquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:22 schreef Dos37 het volgende:
Dit moet dus nog in de TT: Terug naar de orde van de dag
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
Soms denk je zeik niet ouwe
laten we het bij het ouwe houe
maar vaak heeft ie gelijk,
en is zijn gezeik niet meer tegen te houwen.
Bluez doet hem dan een luier aan,
en zeer begaan
en erg ontdaan
zegt ze :
Lieve Golfert ze blijven heus wel van je houwen.
Ja sorry. Was even dat mens bij Barend en van Dorp aan het kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Arcee het volgende:
Aangezien TS niet meewerkt.Wie hebben in de meeste verschillende HOOLS-topics gepost?
ik zou willen dat ik me om zulke dingen druk zou kunnen maken.... tsjee wat een gezeur....quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Ze vallen me aan
Users met irritante afsluiter, wat vindt de crew daarvan?
Erg he? Zo'n fundamentalistiche Gristen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:51 schreef Dos37 het volgende:
Ja sorry. Was even dat mens bij Barend en van Dorp aan het kijken.
Ja eigenlijk wel. Niet meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he? Zo'n fundamentalistiche Gristen.
was da?quote:
Ik heb er net een paar van Qtek gevonden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Suijk het volgende:
Een collega van mij liep rond met de Qtek, spidey, is dat iets?
Tnx man!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=5
De een na laatste aflevering van The Office was er ook op trouwensquote:Op woensdag 14 december 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat nog even naar Keuringsdienst van Waarde kijken.
Linkje?quote:
Die had ik al allemaal gezien.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:53 schreef Spideyman het volgende:
De een na laatste aflevering van The Office was er ook op trouwens
Mooit dat je niet met die gozert meegaat!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:15 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat met ome herman mee
Tot zo
quote:
quote:vanavond kampioen geworden van mijn klasse, wat en finale
Grootspraakquote:heerlijk hele avond maar 2 sets verloren
quote:bier en baco's voor iedereen
ola, dagje werken en je mist de 1000e Hools, toch jammer, maar ik lust gaarne een pilsje (al ben ik geen endje natuurlijk)quote:
* dndiek zet geen emmer water neer, maar gooit die emmer over Boez heenquote:Op woensdag 14 december 2005 03:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
God, ik ben er weiderE nbe epartij gbeozpen
)
Verrassend is anders Boez....quote:Op woensdag 14 december 2005 03:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
God, ik ben er weiderE nbe epartij gbeozpen
)
lekker veel oefenen dus....quote:Op woensdag 14 december 2005 03:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga mn best doen, ik kan het wel
Heb een geile mixpartner voor het mixtoernooi van het kersttoernooi geregeld
dat ligt niet aan fokquote:Op woensdag 14 december 2005 03:47 schreef DivineJester het volgende:
Is Fok! zo traag, of ligt dat gewoon aan de internet verbinding hier bij mij?
Dat is in mijn tijd nog niet eerder voorgekomen dan, zal wel hier aan het internetcafe liggen oid, trage ouwe rotzooiquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 03:52 schreef DivineJester het volgende:
[..]
lekker veel oefenen dus....
Ze is geil, kom op, ik zie geen problemenquote:Op woensdag 14 december 2005 03:54 schreef dndiek het volgende:
Boez, ook buiten de baan moet je elkaar kunnen verdragen
neukbaar?quote:Op woensdag 14 december 2005 03:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga mn best doen, ik kan het wel
Heb een geile mixpartner voor het mixtoernooi van het kersttoernooi geregeld
inderdaad in bed, op de keukentafel etc. etc.quote:Op woensdag 14 december 2005 03:54 schreef dndiek het volgende:
Boez, ook buiten de baan moet je elkaar kunnen verdragen
Definetlyquote:
naam?quote:Op woensdag 14 december 2005 03:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze is geil, kom op, ik zie geen problemen
Are you Vom in disguise?quote:Op woensdag 14 december 2005 03:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tjezus, ik kan nog best typen, beschouw die kutposts van me hiervoor als onverzonden alwaar ik dronken leek
Zit nu in Nicaragua voor mijn stage, Internationaal Land en Watermanagementquote:Op woensdag 14 december 2005 03:57 schreef dndiek het volgende:
DJ, waar zit je dan dat je in een internetcafe zit??
quote:Op woensdag 14 december 2005 03:58 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zit nu in Nicaragua voor mijn stage, Internationaal Land en Watermanagement
als ie daar ook zn eigen maxima te neuken heeft.........quote:
Coolquote:Op woensdag 14 december 2005 03:58 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zit nu in Nicaragua voor mijn stage, Internationaal Land en Watermanagement
Heb jij weer een punt. Ga trouwens dr foto weer wegknallen, dit kan ik er verder niet aan doenquote:Op woensdag 14 december 2005 04:26 schreef dndiek het volgende:
Maar ze was toch geil en er is nog een hele tijd voordat het Kerst is....
trainingskampjequote:Op woensdag 14 december 2005 04:26 schreef dndiek het volgende:
Maar ze was toch geil en er is nog een hele tijd voordat het Kerst is....
Van hetzelfdequote:Op woensdag 14 december 2005 04:30 schreef dndiek het volgende:
Zie Eend zijn post.... er moet toch wel iets te verzinnen zijn
Nu ben ik echt weg
Tot later vandaag
koffie drinkenquote:Op woensdag 14 december 2005 09:16 schreef SCH het volgende:
Wat is de orde van de dag???
kut, nou staat ONZ in mijn ATquote:Op woensdag 14 december 2005 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel koffie heb jij al op?
bij mij ookquote:Op woensdag 14 december 2005 09:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, nou staat ONZ in mijn AT
carnaval?quote:
nou doe mij maar gewoon een bakkie koffiequote:
Bedrijf die ophangsystemen maken (Amerikaanse moeder) voor plasmaschermen, zoals in bars, hotels, maar ook de modellen die je bij de Media Markt ofzo kunt kopen.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:13 schreef DeTolk het volgende:
Waar ga je solliciteren McG?
Veel succes dan maar .quote:Op woensdag 14 december 2005 10:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bedrijf die ophangsystemen maken (Amerikaanse moeder) voor plasmaschermen, zoals in bars, hotels, maar ook de modellen die je bij de Media Markt ofzo kunt kopen.
Is net opgezet Europese (en Midden Oosten/Afrika) hoofkantoor.
Beetje combi after-sales en customer service.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:18 schreef Bjoro het volgende:
sales functie ?
klinkt leuk en druk !quote:Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Beetje combi after-sales en customer service.
Er is nu alleen een Managing Director en ze zijn op zoke naar twee zwaar gewichten sales mannen/vrouwen voor de markten te penetreren.
Ze hebben echter al een grote groep distributeurs en retailers, en zoeken iemand die intern de organisatie opzet op allerlei gebieden; procedure-matig, logistiek proces, en die de klanten gaat bezoeken voor trainingen en support.
Leuke uitdaging waarbij de Amerikaanse moeder 3 jaar investering heeft vrijgemaakt om een hoofdkantoor uit de grond te stampen, kortom volop doorgroeimogelijkheden als je eenmaal binnen bent.
Grote vraag is gewoon of het klikt met de baas vandaag, want anders moet je zo een functie niet accepteren....
hee lamzak, nog bedankt voor je leuke gediggie trouwens !quote:Op woensdag 14 december 2005 11:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wel godverdomme, ik stop voor de komende paar uur met zuipen![]()
Mgguh
anders had je van halg negen tot negen uur 's avonds gemoeten??quote:Op woensdag 14 december 2005 11:16 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee zich nog steeds niet echt lekker voelt en maar heeft gezegd dat ik pas om 12.30 uur kom ipv half negen. Moet toch tot 21 uur...
At your servicequote:Op woensdag 14 december 2005 11:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee lamzak, nog bedankt voor je leuke gediggie trouwens !
Weet ik veel, ik was lam. Jij was erbijquote:Op woensdag 14 december 2005 11:19 schreef dndiek het volgende:
Had je meerdere foto's gepost dan???
Misschien heb ik nog wel een linkjequote:Op woensdag 14 december 2005 11:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik was lam. Jij was erbij
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:25 schreef Bjoro het volgende:
hieperdepiep hoezee.
gisteravond zat het er al aan te komen, maar vandaag is het dan toch officieel, de mascotte kan zichzelf omdraaien !
net 5 maandjes oud...pappie is best trots !
heb alleen geen flauw idee of dot snel is of langzaam![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog wel een linkje![]()
Doet er niet toe of het snel is, is gewoon leukquote:Op woensdag 14 december 2005 11:25 schreef Bjoro het volgende:
hieperdepiep hoezee.
gisteravond zat het er al aan te komen, maar vandaag is het dan toch officieel, de mascotte kan zichzelf omdraaien !
net 5 maandjes oud...pappie is best trots !
heb alleen geen flauw idee of dot snel is of langzaam![]()
Klaverjassen is topquote:Op woensdag 14 december 2005 11:37 schreef dndiek het volgende:
Klaverjassen is ook leuk, he Boez...
o godquote:
voorkeur voor een smaakje ?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef dndiek het volgende:
[afbeelding] Wij vieren feest dus weg met de malaise want het is weer tijd voor de polonaise [afbeelding]
Doe maar gewonequote:
komt goed !quote:
ja dat vroegen DG en ik ons ook afquote:Op woensdag 14 december 2005 11:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom heb ik op verzoek van DG en Rubbert foto's lopen posten
Schooltv, zap je langs, zeggen ze de antikater tip te hebben: Drink niet teveel. Heb ik veel aan, hoeren
ik hoor dat u me kentquote:
werkse Clau...en rustig aan hequote:Op woensdag 14 december 2005 12:05 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee er vandoor gaat
Tot vanavond!
Om vervolgens allebei op MSN te vragen of je dr nummer kon krijgenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat vroegen DG en ik ons ook af
volgens mij kent u mij ook welquote:
Zeg Boez, wat ik me al een tijdje afvraag he, wie is dat vrouwtje in je avater?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Om vervolgens allebei op MSN te vragen of je dr nummer kon krijgen![]()
Elena Dementieva, een Russisch tennismadammekequote:Op woensdag 14 december 2005 12:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg Boez, wat ik me al een tijdje afvraag he, wie is dat vrouwtje in je avater?
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Elena Dementieva, een Russisch tennismadammeke
wel lachen hoor, om te zien.......zo klein en dat ze dan zo moet werken om iets simpels doet !quote:Op woensdag 14 december 2005 12:24 schreef Bluezz het volgende:
Vlotte hoolsbabies hier
http://www.babypret.net/babyontwik9.htm
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Om vervolgens allebei op MSN te vragen of je dr nummer kon krijgen![]()
een goede vriend is daar ook nooit blij mee, daar verliest hij namelijk meestal mee, zelfs van 3 6 onsuitquote:
Poeh zeg...wat een woekerwinstenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nu ben ik ook gaan pokeren
Begon met $2.99 .. Sta nu op 4.90In een 10minuten
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat ontken ik
ik was dr alleen even gaan googlen weet je nog
Freerolletje over 1 minuutquote:Op woensdag 14 december 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
ja verdomme nou heb ik ook zin om te pokeren
geen roker bij het pokerquote:Op woensdag 14 december 2005 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Godver...
Net aan dat toernooi begonnen, zijn mn peuken op
als geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen !quote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Je blijft nog een beetje in de dichtsfeer hangen
Gaat overigens niet goed, ik kan waarschijnlijk gewoon zo om sigaretten
Vandaag al 2 keer gerivert met AAquote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een goede vriend is daar ook nooit blij mee, daar verliest hij namelijk meestal mee, zelfs van 3 6 onsuit
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:27 schreef Bluezz het volgende:
Mevr. aan de tel. ik wil een afspraak op poli gyn. voor zwanger worden.
Bemoeit haar man op de achtergrond zich ermee:
zeg ff dat het aan jou ligt, niet aan mij
mooie is het, de wondere wereld van googlequote:
Regioredactie in Nijverdal.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke redactie zit jij eigenlijk knijn?
Ik haal die van mij er net uit, is er mooi plek voor jouquote:Op woensdag 14 december 2005 14:49 schreef Gollemrulez het volgende:
het boek is al open.... nu mn hoofd er nog in....
En dan dichtklappen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:49 schreef Gollemrulez het volgende:
het boek is al open.... nu mn hoofd er nog in....
Antwoord: Misscien moet je het eerst zelf proberenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:27 schreef Bluezz het volgende:
En werkt het??quote:Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem boek dichtgeklapt met hoofd ertussen
prachtig ! het kan maar niet duidelijk genoeg zijn voor een mevrouw aan de baliequote:Op woensdag 14 december 2005 14:27 schreef Bluezz het volgende:
Mijn antwoord :quote:Op woensdag 14 december 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
Antwoord: Misscien moet je het eerst zelf proberen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn antwoord :
u naar de gyn.
hij naar de uro.
(callcenter vandaag)quote:Op woensdag 14 december 2005 15:23 schreef Bjoro het volgende:
prachtig ! het kan maar niet duidelijk genoeg zijn voor een mevrouw aan de balie
Call-girly girly vandaag, dus !quote:
en dan op dezelfde manier als Cheryl in GVquote:Op woensdag 14 december 2005 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn antwoord :
u naar de gyn.
hij naar de uro.
en als je moe bent, vang je jezelfquote:Op woensdag 14 december 2005 15:25 schreef SCH het volgende:
Ik hol weer achter mezelf aan
Ja, oeps... doorgesliktquote:Op woensdag 14 december 2005 15:28 schreef pascalheister het volgende:
en dan op dezelfde manier als Cheryl in GV
ik snap al die ophef niet hoor....die prutser heeft niet eens 10.000 posts in Hools en dan een beetje stennis gaan lopen trappen, dat gezeik van die newbee's altijdquote:Op woensdag 14 december 2005 15:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, oeps... doorgeslikt
Ik mag een uurtje eerder weg, dus om 1600 uur is mij de wegwezerin
Ik heb het golfer-post-niet mysterie opgelost in het 1000e hoolstopic![]()
Bij ons thuis, lijkt het erop dat internet zo nu en dan geen zin heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag allen
Internet deed het weer eens niet hier.
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:36 schreef Bjoro het volgende:
ik snap al die ophef niet hoor....die prutser heeft niet eens 10.000 posts in Hools en dan een beetje stennis gaan lopen trappen, dat gezeik van die newbee's altijd![]()
Lekker keepertje voor je goal van het jaar !quote:Vliegende keep helpt São Paulo naar WK-finale
São Paulo heeft zich in een spannend duel met Al-Ittihad als eerste geplaatst voor de finale van de strijd om de wereldbeker. De Brazilianen wonnen in Tokyo met 3-2 van de Saudiërs. Een opvallende rol was weggelegd voor São Paulo's fenomeen op doel: Rogério Ceni.
De 32-jarige keeper van de tricolores slaagde erin ook in de wereldbeker te scoren. Nadat hij in de tweede helft uit een vrije trap de lat al had geraakt, maakte hij vanaf de strafschopstip de 3-1. Het was alweer zijn zestiende doelpunt in 2005 en zijn 49ste in zijn hele carrière. Alleen de inmiddels gestopte Paraguayaan José Luis Chilavert maakte er meer (62).
Goals Ceni in 2005
Copa Libertadores 5
Campeonato Brasileiro 10
Wereldbeker (nog bezig) 1
---
Totaal 16
Strafschoppen 7
Veldgoals 9
Naast Ceni onderscheidde ook Marcio Amoroso zich. De voormalige spits van Borussia Dortmund hielp São Paulo aan de eerste twee doelpunten. Voor Al-Ittihad scoorden Mohammed Noor, die de winnende al had gemaakt tegen Al Ahly, en Hamad Al Montashari, Azië's voetballer van het jaar.
São Paulo neemt het nu in de finale op tegen de winnaar van Liverpool-Deportivo Saprissa, die elkaar donderdag treffen. De finale vindt plaats op 18 december, evenals de strijd om de derde plaats. Twee dagen eerder mogen Sydney FC en Al Ahly nog uitmaken wie vijfde wordt.
Kon wif de wind?quote:
Ik kijk niet. Waarom?quote:
Wint het eerste frame na 53 minutenquote:
Doe us respectvol!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wint het eerste frame na 53 minuten![]()
Pakt nu overigens ook net het 2e, de ouwe lul
Qtek S100 !quote:Op woensdag 14 december 2005 16:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kon wif de wind?
Is Bjoro al gesignaleerd? Hij was toch expert in mobiele telefoons enzo??
Metquote:Op woensdag 14 december 2005 16:28 schreef Lionheaad het volgende:
Vanavond Panne(n)koeken....
is het nou met of zonder "n"
Die is inderdaad okayquote:Op woensdag 14 december 2005 16:30 schreef Bjoro het volgende:
eindelijk weer een ECHT grappig topic in ONZ !!
"wat zei hij?" "Niks!"
Na mij heerlijke roerbakschotel van gisteren hou ik het vandaag maar op aardappels met sla en hamburger bij moedersquote:Op woensdag 14 december 2005 16:36 schreef VoreG het volgende:
Vanavond Pizza di Albert Hein
Die ga ik maar eens nader bekijkenquote:
meest rare klasgenoot / collega die je ooit gekend hebt(#2)quote:Op woensdag 14 december 2005 16:30 schreef Bjoro het volgende:
"wat zei hij?" "Niks!"
Maar volgens mij zit hier geen audio/videospeler op of wel?quote:
Zegt genoeg over je kookkunstenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Na mij heerlijke roerbakschotel van gisteren hou ik het vandaag maar op aardappels met sla en hamburger bij moeders
quote:
mogguh tongquote:
Je hebt een raket?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef dndiek het volgende:
Ik ben al weer terug van Eindhoven terwijl ik tot 17u moest werken![]()
en de derde!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wint het eerste frame na 53 minuten![]()
Pakt nu overigens ook net het 2e, de ouwe lul
Wat vond je van je gedichtje ?quote:
Nee, om kwart voor 4 mocht ik weer gaanquote:
leukquote:
die is fantastischquote:Op woensdag 14 december 2005 16:30 schreef Bjoro het volgende:
"wat zei hij?" "Niks!"
Van mij iddquote:Op woensdag 14 december 2005 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk
was 'ie van jou? heb door de drukte niet echt alle topics kunnen door worstelen...
Ik heb gereageerd !quote:Op woensdag 14 december 2005 16:30 schreef Bjoro het volgende:
"wat zei hij?" "Niks!"
een post van tong80 zonderquote:
Beetje ongepast in dat topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |