Je doet je naam eer aan ja [13.gif]quote:Op woensdag 14 december 2005 14:19 schreef Triangeljosti het volgende:
edit: niet voor herhaling vatbaar.
Deed ie dat maar. Dan toonde hij oprecht medeleven in plaats van zo'n belachelijke reactie te plaatsen.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan ja [13.gif]
Wat boeit jou dat? Je komt nooit in VBL maar vindt het wel de moeite een flutopmerking te plaatsen?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef Triangeljosti het volgende:
Nou... vervelend voor zijn naasten, maar waarom is dit een topic waard?
Ja, daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 14 december 2005 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat? Je komt nooit in VBL maar vindt het wel de moeite een flutopmerking te plaatsen?
Dus kan je ook gewoon wegblijven, en dat is heul netjes geformuleerd...quote:Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel op neer
quote:
Als je ons onze zin geeft dan kom je geen kutberichten plaatsen en blijf je leker weg.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:42 schreef Triangeljosti het volgende:
Nou goed... om jullie je zin te geven:
Wat erg... rust in vrede... we zullen je missen...
Geen idee eigenlijk, vorig jaar is dat geconstateerd en er een jaar lang uit geweest door operaties dus denk C1 of B1?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:19 schreef JeroenV het volgende:
In welk team van RBC zat hij?
Klote...
sorry... sterkte in deze moeilijke tijd... ik ga voetballen!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als je ons onze zin geeft dan kom je geen kutberichten plaatsen en blijf je leker weg.
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vorig jaar is dat geconstateerd en er een jaar lang uit geweest door operaties dus denk C1 of B1?
Iemand misschien zekerheid?
bron: BN De Stemquote:Bij RBC is met grote verslagenheid gereageerd op het overlijden van Tugrul Pancar, die dit seizoen als doelman bij Jong RBC zou uitkomen
Hij zou dus bij Jong RBC staan dit jaar, en dan had hij wellicht een kans in het 'grote' RBC gekregen.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:16 schreef jpzegthallo het volgende:
't is wel klote natuurlijk enzo, maar het is toch maar 'gewoon' een jeugdspeler?
en het is 'gewoon' een mensquote:Op woensdag 14 december 2005 17:16 schreef jpzegthallo het volgende:
't is wel klote natuurlijk enzo, maar het is toch maar 'gewoon' een jeugdspeler?
Lijkt me vrij logisch bij VBL...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:31 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
O, je mag alleen voor alle overleden voetballers een topic openen? Sorry, dat wist ik niet...
Hier sluit ik me bij aan. Graag stoppen met dit gezeur, dat is niet gepast.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:23 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Jongens, kunnen jullie die discussie ergens anders gaan voeren ? Daar is dit topic toch niet voor bedoeld neem ik aan .. Gallen tegen elkaar kan ergens anders, dit is een discussie topic over een RBC speler die is overleden, of je het eens bent of er een topic komt of niet is ook nog een discussie punt, maar niet op jullie manier hé
gadver, ik voel me zo net een modje
Dus maken we hier weer het volgende opsomtopic van van meelevende voetbalfans?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Graag stoppen met dit gezeur, dat is niet gepast.
Doe jij mijn naam eens goed spellen!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Triangle je punt is duidelijk, houdt het daar graag sneller bij.
Is het niet vriendelijk genoeg? Bij mij doet hij het anders, en nu opzouten.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:56 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
kan dat wat vriendelijker?
T gaat toch om een jeugdspeler van RBC?! Wat is RBC? Juist, een voetbalclub.. Waar hoort men te praten over voetbal in het algemeen?! Jaa, bij voetbalquote:Op woensdag 14 december 2005 17:16 schreef Henk_Telefoon het volgende:
wat maken mensen zich druk om die triangel josti![]()
Laat hem provoceren, zo heeft hij het genot van jullie reacties !!
Verder is het inderdaad triest dat een jongen zo jong sterft, maar ik moet eerlijk gezegd gelijk geven aan diegene die verkondigen dat dit niet echt een "voetbal gerelateerd" bericht is. Ik voetbal bij jeka, als ik sterf komt er toch ook geen topic over mij in VBL ?
Houdt niet in dat ik het niet triest vind wat er gebeurd is hoor !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |