Doe aangifte als je ze kent of anders pak je ze terug. Dit pik je toch niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:56 schreef JAMsper het volgende:
Hmms does it matter? Het is in een dorpje gebeurd, het waren "boeren", geen marokkanen, die vechten volgens mij niet eens ZO mensonwaardig.
Haha, de provinciale zeeuwse courant.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef bluzh het volgende:
pzc? Welke krant is dat?
Wachten tot ze weer vrij komen en ze dan een voor een te pakken nemen met z'n vieren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef JAMsper het volgende:
Nee als ze nog niet gepakt waren had ik niet nog zo kalm geweest denk ik.
IK BEN OOK NOG WEL WOEDEND MAAR JA WAT MOET IK ER MEE AAN.
Zo ben ik niet en het heeft geen zin. 1 tegen 1 is beterquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef 700MB het volgende:
[..]
Wachten tot ze weer vrij komen en ze dan een voor een te pakken nemen met z'n vieren?
Klopt, ongeloofelijk hequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef VoreG het volgende:
Euh in het verhaal staat dat 2 maten van je doorliepen?
Dat is gewoon supertriest. Gewoon doorlopen terwijl een vriend inelkaar wordt geschopt....quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:02 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Klopt, ongeloofelijk he![]()
Die vriendin van me bleef en heeft er keihard op in gegaan.
Ik werd als eerst aangevallen door 4 man tegelijk, meneer ik ben sterker.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:01 schreef Molluck het volgende:
Dus dat meisje heeft een zo'n gast zijn oog dichtgeslagen en jij niet?
Dus nu 2 vrienden armer?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:02 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Klopt, ongeloofelijk he![]()
Die vriendin van me bleef en heeft er keihard op in gegaan.
1 ervan is zelfs bijna 2 meter lang. En niet stokmager hoor. Ik weet wie ik volgende keer helpquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is gewoon supertriest. Gewoon doorlopen terwijl een vriend inelkaar wordt geschopt....
Mee eens, maar dat deden zij ook niet.quote:
Grappige vind ik dat je ze nog steeds vrienden noemtquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:03 schreef JAMsper het volgende:
[..]
1 ervan is zelfs bijna 2 meter lang. En niet stokmager hoor. Ik weet wie ik volgende keer help![]()
![]()
Als ik het nu eens wél in mn eentje doe, en dan die gast in totaal net zo hard afmaken als dat dat gebeurde bij mij, incl. schoppen alsof je een bal over een voetbalveld heen wilt trappen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef 700MB het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat deden zij ook niet.
Kwadammequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:06 schreef Alcatraz het volgende:
PZC? Ik kom ook uit Zeeland, waar was het gebeurd?
Wie weet raken ze dat, ze zijn sowieso een dag niet geweest omdat ze in de gevangenis zaten, dat is niet echt goed he..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef T1andonly het volgende:
Zorg dat ze werkloos raken en nergens meer geaccepteerd worden
BIJ LANGE NA NIETquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Molluck het volgende:
Ziet dat meisje er overigens net zo slecht uit als jij?
Neej joh. Dit heeft echt niks met buitenlanders te makenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:10 schreef Shapeshifter het volgende:
He, die arme jongen is net inelkaar gemept. Dat jij nu gewend bent er zo uit te zien
Zat er trouwens een neger bij? The media loves 'em...
Gelukkig zag ik dat aankomen en heb ik hem vast opgeslagenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef JAMsper het volgende:
Ja ik haal em eraf.
Ok, gelukkig maar, een meisje met een gebroken neus is een stuk minder charmant dan een man met een scheve neusquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef JAMsper het volgende:
[..]
BIJ LANGE NA NIET![]()
Klein schrammetje. En een heeeel klein beetje blauw maar het valt bijna niet op.
Ze voelde zich wel ongeveer net zo KUT als ik, ook koppijn enzo, misselijkmaja
Dat jij het tot een rechtszaak laat komen, bel wat matties, oog om oog tand om tand!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:56 schreef JAMsper het volgende:
Hmms does it matter? Het is in een dorpje gebeurd, het waren "boeren", geen marokkanen, die vechten volgens mij niet eens ZO mensonwaardig.
Ze zijn NET vrijgelaten, na de 3 dagen torentijd, gevangenis. Ze krijgen hun straf, duurt alleen veel te lang voor de rechtszaak komt. Verklaring afgelegd, en alle getuigen (incl. volwassen man die wakker werd)
Die matties wandelen gewoon door.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:38 schreef Camplo het volgende:
Dat jij het tot een rechtszaak laat komen, bel wat matties, oog om oog tand om tand!
Dat komt later hequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat jij het tot een rechtszaak laat komen, bel wat matties, oog om oog tand om tand!
Er was gewoon geen reden voor, behalve dat een maat van hun een glas in hun nek had gehad, maar wij zaten toen op die verjaardag, en hebben daar ABSOLUUT niks mee te maken. We kennen ze niet eens.quote:
Laten we onze samenleving inderdaad verlagen dmv het invoeren van lijfstraffenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef Het_hupt het volgende:
Lullig voor jullie![]()
* Het_hupt pleit voor het invoeren van lijfstraffen a la de Koran![]()
Pff ja of fucking drugsquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:16 schreef pberends het volgende:
Dit is puur een manifestatie van de leegte van het moderne leven.
schijnbaar hebben sommige onopgevoede lomperikken dat wel nodig! Als hun ouders het niet kunnen doen moet een ander dit dan maar opknappen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:13 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Laten we onze samenleving inderdaad verlagen dmv het invoeren van lijfstraffen
Ik dacht dat we die tijd ver achter ons hadden gelaten.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
schijnbaar hebben sommige onopgevoede lomperikken dat wel nodig! Als hun ouders het niet kunnen doen moet een ander dit dan maar opknappen!
Door dit soort lui kunnen andere mensen dus niet meer een gewoon normaal leven hebben.
Door middel van een verzetje door een avondje uit, dat dan zo moet eindigen?
Mensen met een beetje verstand doen dit soort dingen niet!
Want stoer zijn is niet erop los rammen lijkt me zo, maar je verstand gebruiken wel
Dus het is toch de opvoeding?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
Uit wel ingelichte bronnen bij de Politie weet ik dat ouders van zulks gespuis zeer kwaad worden als hun addergebroed wordt opgepakt.
Ze schenen in AH kleding rond te lopenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Meki het volgende:
het waren zeker kale koppen he
Zijn er dan lijfstraffen om dit soort gedrag tegen te gaan. Hou toch op zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
schijnbaar hebben sommige onopgevoede lomperikken dat wel nodig! Als hun ouders het niet kunnen doen moet een ander dit dan maar opknappen!
Door dit soort lui kunnen andere mensen dus niet meer een gewoon normaal leven hebben.
Door middel van een verzetje door een avondje uit, dat dan zo moet eindigen?
Mensen met een beetje verstand doen dit soort dingen niet!
Want stoer zijn is niet erop los rammen lijkt me zo, maar je verstand gebruiken wel
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:
Zorg dan wel dat ze geen bewijs hebben dat jij het heb gedaan anders heb je het echt gedaan in Nederland, zinloos geweld mag, maar als je als slachtoffer verhaal komt halen bij de daders dan heb je het gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef MYND het volgende:
Tip aan TS: pak die gasten een voor een terug op zo'n moment dat ze het niet verwachten. Komop zeg dit pik je toch niet?
Het leger weer invoeren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:54 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Zijn er dan lijfstraffen om dit soort gedrag tegen te gaan. Hou toch op zeg.
Ze moeten in Nederlands een Heropvoedingskampen in het leven roepen (ala Amerikaanse bootcamps), eerst mentaal afbreken of vervolgens opnieuw te bouwen.
Dat zet pas zode aan de dijk![]()
Ik weet dus wel wie ik de volgende keer help, ennn die gasten zijn niet al mn " vrienden hoor"quote:
Dus je hebt meer neppe vrienden?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:38 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Ik weet dus wel wie ik de volgende keer help, ennn die gasten zijn niet al mn " vrienden hoor"![]()
Jij mist zelf iets geloof ikquote:Op woensdag 14 december 2005 10:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dus je hebt meer neppe vrienden?
In ieder geval beterschap en succes met je rechtzaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |