zoiets had ik ook is, na mijn DIPLOMA UITREIKING NOTABENE gingen we ff een pilsje of wat drinken op een strandje, komen er opeens lonsdalers langs, dus wij heel sociaal een biertje aanbieden. willen ze neit en lopen ze te mekkeren door hun telefoons dat er tuig bij hun strandje zit, en dat hun vrienden moeten komen om ons in elkaar te meppen (zo'n 10 km van mijn bedje af, dus ik voelde er neits voor om midden in een polder staan te knokken met een boel hangtuig). wij dus wegfietsen, komen ze ons achterna op de scooter, stoppen ze ons (wij waren met ze 10en, maar 4 a 6 alto's, en 2 meisjes), komen er later nog 2 gasten aan (dus 4 vs 10). opzich nog geen probleem, 2.5 tegen 1. MAAR NU, ze hadden een pilletje geslikt, dus helemaal hyper, en er was er 1 in de sloot gereden. dus hij gooid opeens 4 mensen om (2 rijen van 5 man). bleef ik overeind, loopt ie naar mij toe zo van JIJ WAS HET HE! GORE KANKERLIJER! waarop ik antwoorde dat hij even rustig moest doen, en dat we er wel uit zouden komen. loopt hij weg, draaid hij zich om en mept hij me opeens vol op me neus (zoiets als TS heeft), ik vet bloeden enzo, dus ik draai me om (in de hoop dat hij wegliep en niet iemand in de rugaanviel) want we stonden nog steeds op een dijkje ergens in de middle of fucking nowhere, draai ik me na een seconde of 10 om (ff checke), gooid hij een fiets naar me toe
![]()
, dus ik die fiets wegslaan, en ik draaide me weer om. toen gingen dat hangtuig weg MAAR MIJN VRIENDEN OOK! ik had dat dus niet door, want ik stond uit me neus, uit 2 wonden en me mond te bloeden. later komt er 1 van die meisjes terug en vraagt wat ik daar doe. toen aangebeld bij een boerderij en daar kreeg ik een handdoek mee (midden in de nacht).
me neus zag er focking dik uit, leek net alsof hij gebroken was.
(oja ts, je houd er littekens aan over)
als je mij ff mailt stuur ik die foto van mij ff door
[ Bericht 2% gewijzigd door kanovinnie op 13-12-2005 22:15:57 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.