Laat me even weten welke trein je paktquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:43 schreef ThunderChild het volgende:
Kut! Ik maar er een end aan . . .
Volgens mij heb je toch ergens een dwangneurose zitten, of je zoekt bij jezelf herkenning op een bepaalde manier.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef JAM het volgende:
Ik ben emotioneel stabiel.
Degeen die jij net moet nemen of ik doe het op het station waar jij werkt . . .quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:15 schreef melismay het volgende:
Laat me even weten welke trein je pakt![]()
is het nodig om zo vaak te melden dat je emotioneel stabiel bent?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef JAM het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef JAM het volgende:
quote:
Goh, een mod die er es wat van zegt . . .quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:18 schreef Copycat het volgende:
![]()
Nu weten we het wel, JAM
Deze melding hoef je niet constant te maken in HVJJN. Wekt logsicherwijze irritatie op.
Meld je maar weer als er wat is veranderd in je gemoedstoestand.
OT: Ik voel me streng.
Die was ik inderdaad even kwijt!quote:
Don't start...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef zwartedoos het volgende:
boos net een rekening van essent gekregen: omstreeks 22 december schrijven wij 340 euro van uw toch al leeggeplunderde rekening af dus als u dacht nog iets te kunnen uitgeven voor de kerst en nieuwjaar heeft u VETTE pech![]()
![]()
![]()
Kletspraatjes. Je maakt gebruik van bepaalde diensten en dient daarvoor gewoon tijdig te betalen. Niet zo zeuren en nadenken voor dat je gebruik maakt van bepaalde diensten.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:28 schreef Klingon het volgende:
[..]
Don't start...Altijd leuk die onverwachte uitgaven aan het einde van het jaar. Ieder bedrijf moet dan opeens snel z'n poen hebben
![]()
Voor de rest wel prima!
Praat het van je afquote:Op woensdag 14 december 2005 00:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Voel me weer behoorlijk waardeloos. Begint een vertrouwd gevoel te worden onderhand. Kutwijven.
Gefeliciteerdquote:
Thnxquote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik voel me wel goed, 1 minpuntje:
Ik zie m'n vriendin pas 2e kerstdag weer (lange afstand, dit weekend veel te druk, door de week stage), hiermee loop ik een beetje in m'n achterhoofd de hele tijd![]()
Balkenendequote:Op woensdag 14 december 2005 14:17 schreef Thisbe het volgende:
Raad eens wie er naar New York gaat?
![]()
Cool!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:17 schreef Thisbe het volgende:
Raad eens wie er naar New York gaat?
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
Klote, dit is niet mijn leven zeg maar
Je hebt nog 'n sint icoontjequote:Op woensdag 14 december 2005 11:16 schreef Talietje het volgende:
Brak...
een kopje kamillethee helpt altijd welquote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef _Cara_ het volgende:
Niet lekker.. buikkrampen..hoofdpijn.. rugpijn .. over al pijn.. ik moet vertroeteld worden.. das het enigste wat helpt..bléh!![]()
Da's weer eens iets anders.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:10 schreef JAM het volgende:
Ik voel me alsof de kosmos tot mij schreeuwt.
Arm meisje, laten we bier gaan drinken en sigaretten roken.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:13 schreef la-nina het volgende:
[..]
Da's weer eens iets anders.Ik kan godverdomme niet slapen
![]()
Neequote:Op donderdag 15 december 2005 02:14 schreef JAM het volgende:
Arm meisje, laten we bier gaan drinken en sigaretten roken.
Dat had je meteen moeten zeggenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:19 schreef JAM het volgende:
...en jazz luisteren en de muren onderpennen met vrije avantgardistieze gedichten, dat ook, natuurlijk.
Jij zult het wel weten, mij lukken dat soort dingen nooit.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef JAM het volgende:
Door de vensters van de tijd hè, als je het doet, doe het dan goed. Schreeuw door de vensters van de tijd, hija.
Morwenquote:Op donderdag 15 december 2005 02:29 schreef Morwen het volgende:
Geweldig![]()
Ik heb met iedereen ruzie, de rest is dood, ik krijg kerstkaarten van mensen waar ik het adres niet van heb (en ook niet wil weten), ik heb 1 of ander virus waardoor ik leegloop en mijn longen uit mijn lijf hoest, mijn katten zijn aan het afsterven want ze braken het hele huis onder, mijn kinderen halen het bloed onder mijn nagels vandaan want ze zijn binnenkort jarig en de kerstman (
) komt, ik heb hier een berg formulieren van de zorgverzekeraar waar ik naar moet kijken/geen reet van snap en geen zin in heb
, ik heb morgen een afspraak waar ik nu al het zuur van krijg en mijn voeten zijn koud
![]()
Maarrrrrrrrr, het is volle maan, dus ik doe in elk geval geen oog dicht![]()
Ninaquote:
Aaah da's liefquote:Op donderdag 15 december 2005 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nina![]()
Thanx![]()
Ik hoop dat ook jouw nachten weer gevuld mogen worden met mooie dromen en vooral rust![]()
ik kwam gisteren uit de nacht, en heb morgen alweer ochtenddienstquote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben echt moe! Verleden week nacht dienst nu weer ochtend dienst. Verwarrend allemaal..
Lekker de kolere laten krijgen. Andersom liet ze jou/zal ze je jou weer net zo hard laten stikken. Zo zijn vrouwen. En reken maar dat het allemaal even berekenend is. Da's het verschil met (de meeste) mannen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef paparia het volgende:
Ik voel me verward. Laatst verliefd geweest op een leuke meid die een vriend had.
Gezellige tijd gehad, echt een soort knuffelvriendin. Ze ging het echter niet uitmaken, ondanks heftig overwegen.
Sinds 2 weken een nieuwe vriendin wat wel wat gaat worden/is. Nu smst die andere meid weer, die ik dus net vergeten was. Dat ze weer eens langs wil komen en dikke zoenen enzo.
Grr vrouwen.....
Zal ik haar maar gewoon niet uitnodigen?
Maar je hebt een vriendin.. waarom voel je je dan slechtquote:Op donderdag 15 december 2005 16:39 schreef Gebleekte het volgende:
Slecht.
Dinsdag een meisje ontmoet, echt een heel leuk meisje. Net hoorde ik dus dat ze een vriend heeft, en ik heb dus ook al een vriendin. En toch haat iik het idee dat ik dr nooit meer terug zal zien als ik dr niet snel op msn toevoeg..
quote:
Als je eerst een week in bed hebt gelegen met een etterende keelontsteking jaquote:Op donderdag 15 december 2005 16:38 schreef Starlie het volgende:
Heel gelukkig en blij dat ik bijna vakantie heb samen met mijn lieve vriend! Maar ik begin een beetje keelpijn te krijgen!! Gaat wel weer over!!
En bedankt!!!! Die keelontsteking heb ik vorig jaar al gehad, dat krijg je dan volgens mij niet nog een keer!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je eerst een week in bed hebt gelegen met een etterende keelontsteking ja... Tijdens je vakantie natuurlijk...
OT: moe...
Vrij vertaalt:quote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef Gebleekte het volgende:
Ik voel me denk ik slecht dat ik een vriendin heb, en zij een vriend, terwijl ik haar na 1 avond gesproken al helemaal leuk vind ( nog nooit gehad ). En dat ik het dus jammer vind dat zij een vriend heeft.
En het idee dat ze de hele tijd door mn hoofd blijft spoken terwijl ik een vriendin heb doet me idd dus ook beseffen dat het niet meer goed zit tussen mij en mn vriendin, en dat het dus msgien niet lang meer zal duren idd..
Verder geloof ik niet zo in het 'lot'
Au contraire, als je al eerder ergens een ontsteking hebt gehad is de kans groot dat je dat in je leven nog vaker mee gaat maken, en geloof me, ik kan over ontstekingen meepraten.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
En bedankt!!!! Die keelontsteking heb ik vorig jaar al gehad, dat krijg je dan volgens mij niet nog een keer!
Hmpff daar gaan we maar niet vanuit!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Au contraire, als je al eerder ergens een ontsteking hebt gehad is de kans groot dat je dat in je leven nog vaker mee gaat maken, en geloof me, ik kan over ontstekingen meepraten.
Tot daar klopt hetquote:Op donderdag 15 december 2005 16:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Vrij vertaalt:
Mijn vriendin boeid me eigenlijk niet zo,.. het is vrij handig voor de sex, maar als ik een andere leukere kan krijgen
ik ga echt bij de AIVD als profiler soliciteren!!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:53 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Tot daar klopt het![]()
Maar wat dat andere meisje betreft is de eerste gedachte gewoon dat ik dr wil leren kennen![]()
Kijk en normaal zou de rest dus wel het vervolg van jouw verhaal zijn![]()
Ik heb ook weekendquote:Op donderdag 15 december 2005 19:29 schreef jan_onbekend het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Ot: duffig zo ff douchen
blij ut is weer weekend![]()
Je moet 't trekvocht ook niet op je hand laten zittenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef ThunderChild het volgende:
M'n rechterhand ziet er uit als een droge woestijn . . .![]()
![]()
Komt 'ie nou pas mee aan . . .quote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Je moet 't trekvocht ook niet op je hand laten zitten
sorry, geintje moet kunnen toch?![]()
Ook niet leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:38 schreef Morwen het volgende:
GoedPMS is een slechte zaak
PMS weg, Morwennetje is weer ok
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:11 schreef DuchessX het volgende:
Geweldig want ik kan weer eens niet slapen![]()
Ik niet,..quote:
Een man die hoeren uit de weg gaatquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:50 schreef Speed-Addicted het volgende:
Brrrrrrrr het liefst duik ik me bed weer in met dit hoeren weer.
Ah dat komt me bekend voor. Ik moet tot kwart voor 5 en heb tevens geen zin meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef het.ismij het volgende:
Sja kep geen zin meer!!
en moet nog tot 5
Bied me wel aan, heb er één nodig . . .quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zit in mn knuffelfase...arme kat , nu is die de klos..![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel me verbazingwekkend goed al zeg ik het zelf.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef Wolkje het volgende:
erg in de war
Lukt het dan niet om de rem erop te gooien? Gewoon een knop omschakelen in je gevoel? Als je het gevoel helemaal analyseert als het ware en je weet hoe je gevoelens in elkaar zitten dan zou dat in principe toch mogelijk moeten zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:25 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Als in een rollercoaster: geen stuur en maar afwachten of het een plezierig ritje wordt of niet
tering wat een tekst DVquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lukt het dan niet om de rem erop te gooien? Gewoon een knop omschakelen in je gevoel? Als je het gevoel helemaal analyseert als het ware en je weet hoe je gevoelens in elkaar zitten dan zou dat in principe toch mogelijk moeten zijn?
Het gevoel lijkt van nature een moeilijk proces maar volgens mij zit er zelfs in het voelen enige regelmaat. Dat het dus ook in kaart gebracht kan worden. Voor jezelf in je hoofd dus. Weet je dat er 1 bepaald gevoel niet aangenaam is, dan zou je dat gevoel gewoon moeten wegwerken door de stekker eruit te trekken.
En dan krijg je weer plaats voor nieuwe betere gevoelens. Ik denk dat het bij gevoel een kwestie is van, je hebt een bepaald maximum qua pakket. En als er 10 van de 20 te negatief zijn, dan kan er geen 21ste positieve bij komen.
Heb je 20 lege ruimtes van gevoel, dan kunnen er 20 goede bijkomen. Heb je 5 slechte dan kun je weer 15 toevoegen. En door 15 toe te voegen worden die 5 slechte weer minder. Totdat die 5 slechte verdwijnen. En dan ben je van je depressie of wat dan ook af. En ben je genezenIk bedoel, jezelf helemaal programmeren een beetje maar dan moet je wel weten waar die goede positieve vibes zitten.
Sterkte ermee!!!!
Ik ben mezelf aan het analyseren in mijn gevoel en denken. En daar word ik dus helder van. Alsof ik dus een programma ben dat loopt, en dat ik mijn hele gevoel en denken zelf kan bepalen ook. Of het de anti depressiva is geloof ik van niet. Of tochMisschien zorgt de anti-depressiva dat ik dit bereik. Dat ik straks lekker kan stoppen ermee zodra ik het hele denken onder de knie heb.
Nog een lange weg te gaan, maar dat is bij iedereen zo. Ieder mens is bezig om zijn gevoel te beheersen als het goed is. Of je gaat bij de pakken neerzitten en doet niets aan de situatie.
Dan krijg ik ook het gevoel dat ik zelf mijn leven bepaal en mijn eigen toekomst kan bepalen. Dan is de slachtoffer rol niet zo aanwezig hierDan lijk ik boven mezelf te staan en is mijn lichaam het instrument en kan ik doen wat ik wil.
Kan het ff niet anders uitleggen maar het is pure controle op je hele hebben en houden.
Maar dan heb je nog hormonen natuurlijkZo makkelijk is het niet allemaal. Maar volgens mij kun je zelf je hormoonhuishouding in goede banen leiden. Puur door zelfinzicht. Je hele lichaam, ziel en geest kennen en begrijpen. Begrijp je alles, dan weet je alles. En sta je ook niet meer voor verassingen in het leven.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Lange tekst, kon het niet laten om dit te schrijven![]()
quote:
waarom?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:17 schreef shitbreak het volgende:
ontzettend KUT!!!!!!
omdat me vriendin een "break" wilt omdat ze na moet denken wat ze wilt....ze is te druk met van alles...en dan zegt ze dat ik niet aan haar moet denken enzo.... maar dat kan ik niet....quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:49 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
waarom?
Ik ben redelijk okey, nog een beetje verliefd maar weet niet zo goed wat ik er mee moet.
Jij ook dan maar een knuffel ??quote:
Toffe dag gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:05 schreef Boschjesman het volgende:
Ik heb zin in de 'date' morgen!
Dat vind ik nou de mooiste stemming die ik hier in tijden heb zien voorbijkomen. Ik voel me Maredsous-achtigquote:
Ik ga er bijna van blozen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat vind ik nou de mooiste stemming die ik hier in tijden heb zien voorbijkomen. Ik voel me Maredsous-achtig
Ow gezelligquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:46 schreef k_i_m het volgende:
Net nu ik gebroken in mijn bed lig en dan maar wil gaan slapen, gaat dat teringkind van die tiefus buren weer janken. Ik voel me in staat om mijn eigen baarmoeder eruit te trekken om vervolgens de buurvrouw ermee dood te knuppelen, en wie weet, misschien doe ik het ook nog wel
.
.
Graagquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij ook dan maar een knuffel ??![]()
Hetzelfde ongeveer hier..quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:36 schreef Timmiejj het volgende:
liefdesverdriet
Oorspronkelijk wel uit het oosten, ondertussen al een poosje in midden NLquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zeg jij komt toch niet toevallig uit het oosten des lands terwijl je ook nog eens Moluks bloed hebt he Twisted?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:04 schreef JAM het volgende:
Ik voel me alsof ik een oude Spaanse wurgpaal uit de burgeroorlog aldaar bekrast met leuzen tegen het fascisme.
Dan voel ik me wel als het oude en verschrompelde man-gedeelte.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik voel me Iggy Pop.Op het oude verschrompelde man gedeelte na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |