Laat me even weten welke trein je paktquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:43 schreef ThunderChild het volgende:
Kut! Ik maar er een end aan . . .
Volgens mij heb je toch ergens een dwangneurose zitten, of je zoekt bij jezelf herkenning op een bepaalde manier.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef JAM het volgende:
Ik ben emotioneel stabiel.
Degeen die jij net moet nemen of ik doe het op het station waar jij werkt . . .quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:15 schreef melismay het volgende:
Laat me even weten welke trein je pakt![]()
is het nodig om zo vaak te melden dat je emotioneel stabiel bent?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef JAM het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef JAM het volgende:
quote:
Goh, een mod die er es wat van zegt . . .quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:18 schreef Copycat het volgende:
![]()
Nu weten we het wel, JAM
Deze melding hoef je niet constant te maken in HVJJN. Wekt logsicherwijze irritatie op.
Meld je maar weer als er wat is veranderd in je gemoedstoestand.
OT: Ik voel me streng.
Die was ik inderdaad even kwijt!quote:
Don't start...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef zwartedoos het volgende:
boos net een rekening van essent gekregen: omstreeks 22 december schrijven wij 340 euro van uw toch al leeggeplunderde rekening af dus als u dacht nog iets te kunnen uitgeven voor de kerst en nieuwjaar heeft u VETTE pech![]()
![]()
![]()
Kletspraatjes. Je maakt gebruik van bepaalde diensten en dient daarvoor gewoon tijdig te betalen. Niet zo zeuren en nadenken voor dat je gebruik maakt van bepaalde diensten.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:28 schreef Klingon het volgende:
[..]
Don't start...Altijd leuk die onverwachte uitgaven aan het einde van het jaar. Ieder bedrijf moet dan opeens snel z'n poen hebben
![]()
Voor de rest wel prima!
Praat het van je afquote:Op woensdag 14 december 2005 00:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Voel me weer behoorlijk waardeloos. Begint een vertrouwd gevoel te worden onderhand. Kutwijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |