quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Whehehehehequote:Op dinsdag 13 december 2005 14:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, wil jij mij niet meer laten schrikken door een sluitpost als lapo te posten..
Ja.quote:
Ik krijg het gevoel dat jullie denken dat ik dom ben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, kijk effe tegen wie je dat zegt mên! Die dude trapt overal in
Neuh, maar dat een topic na 300 posts vol is mag toch als basiskennis verondersteld worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik krijg het gevoel dat jullie denken dat ik dom ben..
Naïef is iets heel anders dan dom hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jullie denken dat ik dom ben..
Precies, dat weet ik als relatief newbie zijnde zelfsquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, maar dat een topic na 300 posts vol is mag toch als basiskennis verondersteld worden.
Weten is het probleem niet. Het is het aanvoelen, dat fingerspitzengefühl of het einde van het topic nadert. Dát is de kracht.. oh nee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies, dat weet ik als relatief newbie zijnde zelfs![]()
Jij dacht dat ik er serieus in trapte? Ik weet heus wel hoeveel posts er in een topic passen, 301, 300 replies op de OP dus.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, maar dat een topic na 300 posts vol is mag toch als basiskennis verondersteld worden.
Ik bedenk me net dat ik eventjes het forum ervan moet lezen voor ik ga vertalen he, staat erin dat de vertalingen vanuit de Engelse sub's worden gedaan, dat is wel handig met tijd enzo maar heb ik dit dus voor niks gedaan... en ik moet wachten tot die Engelse sub er is, eventjes mailen ofzo dan maar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:49 schreef Janetje het volgende:
Vertalen is idd lastig...
Net 2 uur tolken gehad.. damn wat is dat inspannend...
Nee hoor, ik niet, eerder geil, maarja, ze zullen die bestanden wel voor hunzelf houden, stelletje egoisten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:32 schreef Janetje het volgende:
Studentes begluurd met webcam Je zou er toch bang van worden...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:32 schreef Janetje het volgende:
Studentes begluurd met webcam Je zou er toch bang van worden...
Precies, de homo's.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet, eerder geil, maarja, ze zullen die bestanden wel voor hunzelf houden, stelletje egoisten..
Smeerlap!quote:
Een hetero deelt dat met zijn mede-hetero's, een homo begrijpt dat niet.quote:
Big Brother - college girls editionquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan die honderden uren filmmateriaal vast wel aan Talpa kwijt.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Big Brother - college girls edition.
Of aan menno buch.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan die honderden uren filmmateriaal vast wel aan Talpa kwijt.![]()
quote:
Kom, we huren de kamer naast haar en plaatsen verborgen camera's, jij als mod kan vast wel (iemand) haar fobo (laten) wijzigen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een leeg fotoboek?![]()
Ben erg gesteld op mn privacyquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een leeg fotoboek?![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom, we huren de kamer naast haar en plaatsen verborgen camera's, jij als mod kan vast wel (iemand) haar fobo (laten) wijzigen.
Wat een BS.quote:
ook benieuwd isquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat een BS.
Alsof je hier de nympho uithangt ofzo.
Wat heb je te verbergen in hemelschnaam?
Idd, bekijk die posthistory eens: http://forum.fok.nl/user/history/127981, meer sc dan serieuze topics en in de topics waar ze in SEX heeft gepost post ze nou ook niet iets bijsters bijzonder.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat een BS.
Ik wil niet dat eventueel fokkende of lurkende kennissen of collega's (!!) weten wie er achter Misstique schuilt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat een BS.
zou ze toegang tot het keldertje hebben?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Idd, bekijk die posthistory eens: http://forum.fok.nl/user/history/127981, meer sc dan serieuze topics en in de topics waar ze in SEX heeft gepost post ze nou ook niet iets bijsters bijzonder.
Amen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:08 schreef Janetje het volgende:
Mannen zijn stom..
Mijn emailadres staat in mijn profiel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil niet dat eventueel fokkende of lurkende kennissen of collega's (!!) weten wie er achter Misstique schuilt.
Mannen... zijn... stom..quote:
Ik zie het al voor me, janetje.rar, heel topic erover dat er webcamshots in zitten, is het een verpakt biertopic.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:13 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Je pc opruimen is tof.. je komt nog eens wat oude webcamshots tegen..
Vooroordelen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mannen... zijn... stom..
En ze kunnen nog niet lezen ook..
tyisch iet vioor vrouwen.quote:
mannen kunnen ook niet schrijven overigensquote:
ik eet kip enn heb dys vize vingers en tye met zo'n vingerkootje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
mannen kunnen ook niet schrijven overigens
dat je hem een man noemt zegt ook wel iets over je waarnemings vermogenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
mannen kunnen ook niet schrijven overigens
Precies...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, janetje.rar, heel topic erover dat er webcamshots in zitten, is het een verpakt biertopic..
Neuh.. waarheden...quote:
Zeg, over iets meer dan een maand wordt ik wel 18 ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je hem een man noemt zegt ook wel iets over je waarnemings vermogen
bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, over iets meer dan een maand wordt ik wel 18 ja..
broekie idd, excuseerquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
bedankt voor het bevestigen van mijn punt
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja moest men mannelijke ego ff omhooghalen ten koste van zo'n pubertje he
Nietus!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
bedankt voor het bevestigen van mijn punt
Hey ouwe..quote:
Neuh...quote:
Ach je mist er niks aan hoor..quote:
dan heb ik er nog niks aanquote:
ah ik zie dat het goed met je gaat en dat je in een opperbeste stemming bentquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:39 schreef cerror het volgende:
Vrouwen zijn hoeren en moeten allemaal dood.
Het liefst met veel geweld, pijn en lijden.
Uhuh.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah ik zie dat het goed met je gaat en dat je in een opperbeste stemming bent
Alsof jij zo'n verlegen muts bent.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:51 schreef moomphs het volgende:
Hoi..
*verlegen met rechtervoet schuifelt.
Nee, maar ik kan doen alsof!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n verlegen muts bent.
Oh ja, daar vallen sommige mensen op.quote:
Je kent me niet, pauper, ik ben best verlegen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, daar vallen sommige mensen op.
kloptquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef moomphs het volgende:
[..]
Je kent me niet, pauper, ik ben best verlegen..
Op MSN niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef moomphs het volgende:
[..]
Je kent me niet, pauper, ik ben best verlegen..
Naja, gezien jij en Frank samen fitness hebben gedaan geloof ik Frank wel op z'n woord.quote:
Dat is het mooie van MSN. Volgende week zeg ik dat ik een vent van 50 ben met ingegroeide baardharen en drie onderkinnen.quote:
Frank spreekt vrijwel altijd de waarheid.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, gezien jij en Frank samen fitness hebben gedaan geloof ik Frank wel op z'n woord.
Tuurlijk, Frank is oké.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef moomphs het volgende:
[..]
Dat is het mooie van MSN. Volgende week zeg ik dat ik een vent van 50 ben met ingegroeide baardharen en drie onderkinnen.
[..]
Frank spreekt vrijwel altijd de waarheid. [afbeelding]
Volgens mij lig je er bij mij nog uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef moomphs het volgende:
[..]
Dat is het mooie van MSN. Volgende week zeg ik dat ik een vent van 50 ben met ingegroeide baardharen en drie onderkinnen.
[..]
Tssk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij lig je er bij mij nog uit.![]()
Ik heb d'r laatst op gevaar van eigen leven (weer) toegevoegd...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij lig je er bij mij nog uit.![]()
Ben jij online dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb d'r laatst op gevaar van eigen leven (weer) toegevoegd...
Alleen zeggen we beiden weinig.
Nu niet nee.quote:
Ik zal er de volgende keer proberen aan te denken. Ik bedoel, het is niet zo dat ik overdreven druk ben en er geen tijd voor heb ofzo, integendeel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu niet nee.
Maar als ik online ben.
Muts, wat ken mij nu zoiets rotten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:07 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer proberen aan te denken. Ik bedoel, het is niet zo dat ik overdreven druk ben en er geen tijd voor heb ofzo, integendeel.
Ja, maar anders verveel ik me ook weer toch.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Muts, wat ken mij nu zoiets rotten?![]()
![]()
Ik vind het altijd wel lekker rustig eigenlijk.
Pics!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:13 schreef ma_jojo het volgende:
Ik heb vandaag een heul mooie kerstbaljurk gekocht.
Niet interessant, maar ik ben fier ende trots..
Pics.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:13 schreef ma_jojo het volgende:
Ik heb vandaag een heul mooie kerstbaljurk gekocht.
Niet interessant, maar ik ben fier ende trots..
een gezond lichaam krijg je niet zomaar hequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, gezien jij en Frank samen fitness hebben gedaan geloof ik Frank wel op z'n woord.
WMZ!quote:
Je wilde de kerstbaljurk zien. Dan zie je 'm, en nog niet tevreden.quote:
Ach, hij wil zich fappen op je tieten die uit je jurkje puilen, begrijp dat dan.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je wilde de kerstbaljurk zien. Dan zie je 'm, en nog niet tevreden.
Mannen..
Ohja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ach, hij wil zich fappen op je tieten die uit je jurkje puilen, begrijp dat dan.....
S heeft het weer verpest voor de rest van fappend BeFquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ohja.
Als 'ie in eerste instantie directer was geweest, had ik natuurlijk gelijk een foto gemaakt van m'n decolleté..
Ik kick niet echt op demonen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
S heeft het weer verpest voor de rest van fappend BeF
We zijn de enige dude.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:33 schreef JDude het volgende:
'navond!
Where did they all go?quote:
Hell, together with Mayo.quote:
Precies, die helse mindfuckster!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waar ze hoort, met d'r kutjurkie zonder inhoud.![]()
Nou nou, wat een opgekropte frustratiequote:
Inderdaad amusant ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef DeLeider het volgende:
De een na laatste scene van 8 mile (tevens de enige die ik net zag) was FOKKING! grappig
Yo! Die's de shit ja!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef DeLeider het volgende:
De een na laatste scene van 8 mile (tevens de enige die ik net zag) was FOKKING! grappig
Ik zie een glimlach met een bewegend onderdeel...quote:
Yeps dat betekendquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zie een glimlach met een bewegend onderdeel...
Hmm... het zal vast zwaaien zijn?
Whooptiedoeeeequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Yeps dat betekend
im back !
paultjuhhh is er weer jongens!!
Bekijk jij wel eens PI's?quote:
Volgende keer stuur ik wel een mailtje, ok?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:51 schreef Mailbox het volgende:
hmmz alweer 100 reekse verder zonder mij er iets van te vertellen...
TSSSS
Je gaat ons verlaten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef cerror het volgende:
Ok, ik kom hier dus niet meer vanavond met die cholera geïnfecteerde bonobo-aap in BeF.
Zolang Paultuuuh hier zit wel ja.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!quote:
welke wattes?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef cerror het volgende:
Ok, ik kom hier dus niet meer vanavond met die cholera geïnfecteerde bonobo-aap in BeF.
doeiquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef cerror het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:03 schreef Talietje het volgende:
euj hij heeft zo'n cerror achtige avatar in zn FOBO!
Long time ago.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:03 schreef Talietje het volgende:
euj hij heeft zo'n cerror achtige avatar in zn FOBO!
Je bent er nogquote:
ja iedereen heeft zo wel eens een zenuwzinkingquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Toen was ik nog vriendjes met cerror en maakte hij nog avaters voor me
![]()
Truequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:06 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja iedereen heeft zo wel eens een zenuwzinking
hoi cerror!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:08 schreef cerror het volgende:
Nu komt remlof er ook nog bij.
Bye bye,.
M'n maatje is datquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:08 schreef cerror het volgende:
Nu komt remlof er ook nog bij.
Bye bye,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |