Maar, eindelijk wel fatsoenlijker tieten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:12 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Hoe ze in het huis kwam en 10 kilo later.
Nee, dat was een bolletjesslikker, en toen alles eruit geklotst was, was ze terug naar de Antillen gegaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:14 schreef klenski het volgende:
D'r was er toch ook eentje zwanger, ofzo?
Dit zit gelukkig alweer thuis met haar dochtertje JSquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:14 schreef klenski het volgende:
D'r was er toch ook eentje zwanger, ofzo?
Ingrid, de meest eendimensionale bewoner, wint?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef PH52 het volgende:
Het is misschien wel al duizend keer gezegd, maar dit is, by far, the most waardeloze BB ever. Saaier dan saai, geen opdrachten, geen persoonlijkheden, geen tegenstellingen, alles suddert gezapig verder naar het eind. De finale mondt uit in een enorme anticlimax.
![]()
Da's nog zo wat, als Naat er donderdag niet uitgaat denk ik dat die nog een goede kans maakt om te winnen, heeft ook nog eens de meest onzichtbare, hersenloze, geestdodende bewoner gewonnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ingrid, de meest eendimensionale bewoner, wint?
piep-piep-hallo piep-piep-hallo piep-piep-halloquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's nog zo wat, als Naat er donderdag niet uitgaat denk ik dat die nog een goede kans maakt om te winnen, heeft ook nog eens de meest onzichtbare, hersenloze, geestdodende bewoner gewonnen.
Ik moet eerlijk toegeven dat Naat me nu 100% meevalt. Dat komt misschien doordat het groepje veel kleiner is geworden waardoor je haar beter leert kennen. Ze komt erg relaxed en lief over. Hiervóór was zij een soort meeloper en had zelf niks in te brengen. Aan Lieske en Joost ga ik me alleen maar meer ergeren nu ze meer 'zendtijd' krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's nog zo wat, als Naat er donderdag niet uitgaat denk ik dat die nog een goede kans maakt om te winnen, heeft ook nog eens de meest onzichtbare, hersenloze, geestdodende bewoner gewonnen.
hahahaha, ga ik ook wat langer kijken. Misschien zie ik het dan ook....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat Naat me nu 100% meevalt. Dat komt misschien doordat het groepje veel kleiner is geworden waardoor je haar beter leert kennen. Ze komt erg relaxed en lief over. Hiervóór was zij een soort meeloper en had zelf niks in te brengen. Aan Lieske en Joost ga ik me alleen maar meer ergeren nu ze meer 'zendtijd' krijgen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat Naat me nu 100% meevalt. Dat komt misschien doordat het groepje veel kleiner is geworden waardoor je haar beter leert kennen. Ze komt erg relaxed en lief over. Hiervóór was zij een soort meeloper en had zelf niks in te brengen. Aan Lieske en Joost ga ik me alleen maar meer ergeren nu ze meer 'zendtijd' krijgen.
*verwachtingsvol kijkt *quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:00 schreef BONG4002 het volgende:
Roel DBK
Misschien toch nog iets leuks?
Neequote:Op dinsdag 13 december 2005 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
krijgt er nu iemand een aanbieding om voor 25.000 het spel te verlaten??
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee
De vraag is wat je zou doen met het geld als je wint
zo, mijn streams lopen echt ver achter..quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat eerst kraken voordat ie op wereldreis gaat
Viel mij ook op. Nu Dido weg is, komt ze een stuk beter uit de verf. Ze conformeert zich niet meer zo. Nathalie en Roel gaan beiden een beetje los de laatste dagen. Als Dido er niet was geweest, hadden ze beide een goede kans gemaakt om BB te winnen, ironisch genoeg.quote:Ik moet eerlijk toegeven dat Naat me nu 100% meevalt. Dat komt misschien doordat het groepje veel kleiner is geworden waardoor je haar beter leert kennen. Ze komt erg relaxed en lief over. Hiervóór was zij een soort meeloper en had zelf niks in te brengen.
Dat is heel vervelend, sinds wanneer heb je dat probleem?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo, mijn streams lopen echt ver achter..![]()
100% is wel wat overdreven... 1% is voldoende... ze is altijd relaxed en lief... TE relaxed en TE lief.... te neutraal en nog steeds nietszeggend...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De mevrouw die tegen 'moraalridders' is geeft weer het braafste antwoord. Haar studie heeft ze na een jaartje al afgebroken, maar ze wil graag snel een eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Lies heeft wel een hechte band met het thuisfront zo te horen...
er zit nu toch al meer in de pot dan een kwart miljoen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:24 schreef BONG4002 het volgende:
En dat was trouwens de geld discussie en nu is alles weer behoorlijk
Ik denk dat er geen weekopdracht komt (of een hele kleine) maar ws. wel een ¤ 50.000 opdracht aangezien de pot nog aangevuld kan worden
Laat maar... de pot is groot genoeg en ik gun bijna niemand van hun het geld...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat er geen weekopdracht komt (of een hele kleine) maar ws. wel een ¤ 50.000 opdracht aangezien de pot nog aangevuld kan worden
Er zit nu 2,5 ton in volgens mij...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er zit nu toch al meer in de pot dan een kwart miljoen?
Nope, ¤ 250.000 en ze kunnen geloof ik tot ¤ 350.000 (alleen de fietsopdracht was mislukt)quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er zit nu toch al meer in de pot dan een kwart miljoen?
en "relaxed" studeren....quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
De mevrouw die tegen 'moraalridders' is geeft weer het braafste antwoord. Haar studie heeft ze na een jaartje al afgebroken, maar ze wil graag snel een eigen bedrijf.![]()
ik dacht echt even dat er al 350.000 inzat..quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, ¤ 250.000 en ze kunnen geloof ik tot ¤ 350.000 (alleen de fietsopdracht was mislukt)
Jawel, max. wingeld was ¤ 400.000 maar een opdracht is failed en dat was de fietsopdracht dus gaan ze nog tot 350.000 (zal vast wel een supersnelle opdracht komen in de finaleshow ofzoiets)quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht echt even dat er al 350.000 inzat..
zal wel geen ton meer bijkomen denk?
Laten we het hopen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht echt even dat er al 350.000 inzat..
zal wel geen ton meer bijkomen denk?
twee dan? toch? of één grote?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, max. wingeld was ¤ 400.000 maar een opdracht is failed en dat was de fietsopdracht dus gaan ze nog tot 350.000 (zal vast wel een supersnelle opdracht komen in de finaleshow ofzoiets)
Ding is ook hardstikke vies en ze willen hem niet leeghalen... (joost)quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:32 schreef nicoleV het volgende:
en die jacuzie moet verboden worden
echt smerig.... ik was er niet meer in de buurt gekomen..quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ding is ook hardstikke vies en ze willen hem niet leeghalen... (joost)
Mij zou je daar nu niet meer in zien...
Iddd een beetje domme actie om dat niet te doen. Ik had joost toch wel iets slimmer ingeschatquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ding is ook hardstikke vies en ze willen hem niet leeghalen... (joost)
Mij zou je daar nu niet meer in zien...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
piep-piep-hallo piep-piep-hallo piep-piep-hallo
[afbeelding]
Zou best eens kunnen dat het één masteropdracht word voor ¤ 100.000 niet zo gek bedacht kennelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
twee dan? toch? of één grote?
hopelijk nog een deze week!
en dat Lies die dan moet doen en het niet haalt.![]()
Een vrouw die TE relaxed en TE lief is, vind ik juist:quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
100% is wel wat overdreven... 1% is voldoende... ze is altijd relaxed en lief... TE relaxed en TE lief.... te neutraal en nog steeds nietszeggend...
Geeft niks, we fantaseren die kleren wel even wegquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
voor alle fans.
maar wel gekleed![]()
zou leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen dat het één masteropdracht word voor ¤ 100.000 niet zo gek bedacht kennelijk
Ook sluit ik niet geheel uit (nu we er toch over hebben) dat BB een dilemma voorlegd aan een van de bewoners dat ze ¤ 50.000 krijgen en dat het geld afgetrokken word van de prijzenpot, lijkt me ook wel leuk![]()
![]()
![]()
yuk yuk yuk...naturlijk gaan ze wel douchen, en het zeewater is veel viezer....hey volgens mij plast Joost er stiekem in......of Naat die eet tenslotte ook uit haar neus....quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
ligt het aan mij of is dit water echt goor?
ze douchen ná het bad. en da's zo te zien ook wel nodig. Je komt gewoon met een vieze rand op je lichaam uit het water.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:48 schreef nicoleV het volgende:
[..]
yuk yuk yuk...naturlijk gaan ze wel douchen, en het zeewater is veel viezer....hey volgens mij plast Joost er stiekem in......of Naat die eet tenslotte ook uit haar neus....
hij doet wel wispelturig zeg. dan weer wel aardig, dan weer niet... maak eens een keuze Roel!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:50 schreef Bocaj het volgende:
Roel doet wel vervelend tegen Lieske...
Kom lieske ga die jonge eens bashen! Mevr. Zuurtje
Ga door Lies, ga door... maak hem gek!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:51 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat dadelijk maar weer eens een biertje opentrekken uit verveling, Lieske wijst hem erop dat hij wel veel drinkt
Volgens mij zit ze gewoon te poepen in dat water.Gisteren witte vlokken van haar en nu bruine blehhhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:51 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat dadelijk maar weer eens een biertje opentrekken uit verveling, Lieske wijst hem erop dat hij wel veel drinkt
Bijzonder smerig jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
Geen vier lieske caps achter elkaar posten hoor want dan wordt ik boosquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
voor alle fans.
maar wel gekleed![]()
Moeilijk te zien... erg donker... ik gok Robbie Williams... klopt dat?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:25 schreef Zwanee het volgende:
Sorry, ff een test, ik verwijder hem zo weer.
Edit: verwijderen lukt niet, wilde alleen zien of het gelukt was met mijn avatar
![]()
Kijk dan maar niet hier... dan wordt je woedendquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen vier lieske caps achter elkaar posten hoor want dan wordt ik boos![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk dan maar niet hier... dan wordt je woedend![]()
Lieske (Deel VI)
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja![]()
, die mongool van een regenworm verneukt dat hele topic met die lieske caps.
![]()
![]()
Nou ik vind het een hele mooie verzameling caps voor de Lieske Fans.
Ik denk eerder aan het volgende:quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen dat het één masteropdracht word voor ¤ 100.000 niet zo gek bedacht kennelijk
Ook sluit ik niet geheel uit (nu we er toch over hebben) dat BB een dilemma voorlegd aan een van de bewoners dat ze ¤ 50.000 krijgen en dat het geld afgetrokken word van de prijzenpot, lijkt me ook wel leuk![]()
![]()
![]()
Ik ben een allround capper hoor... niet perse een Lieske capperquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:46 schreef regenworm het volgende:
Foreverblue waar blijven de lieske caps![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:49 schreef Bartoli het volgende:
Roel ligt weer op zijn favoriete plek zie ik
Lieske zat in het bad in de badkamer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben een allround capper hoor... niet perse een Lieske capper
Ik zag haar nergens... anders wel een cap voor je gemaaktquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zat in het bad in de badkamer.
Maakt allemaal niet uit
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zat in het bad in de badkamer.
Maakt allemaal niet uit
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk dan maar niet hier... dan wordt je woedend![]()
Lieske (Deel VI)
Nou, ik zou het mooi vinden als die mongool juist alleen dát topic zou verpesten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:34 schreef regenworm het volgende:
Ja![]()
, die mongool van een regenworm verneukt dat hele topic met die lieske caps.
![]()
![]()
Nou ik vind het een hele mooie verzameling caps voor de Lieske Fans.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, ik zou het mooi vinden als die mongool juist alleen dát topic zou verpesten.
Jij hebt zeker al lang geen big brother meer gekeken?quote:
Fietsen ze nog?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al lang geen big brother meer gekeken?![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:13 schreef Joke41 het volgende:
Ik ga er ook mee stoppen.........met kijken.........verschrikkelijk saai zeg!!!!
Dat er nog mensen hier kijken en nog reageren ook....onbegrijpelijk!!!!
![]()
Tot nu toe was het bij gebrek aan beter. Nu is het meer dat je je er eenmaal in verdiept hebt en het gewoon wil afmaken ook. Dus zeker niet omdat het interessant is, VERRE van zelfs.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:13 schreef Joke41 het volgende:
Ik ga er ook mee stoppen.........met kijken.........verschrikkelijk saai zeg!!!!
![]()
Leuke poging.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:13 schreef Joke41 het volgende:
![]()
Zit je nu BB of een gemiddeld huwelijk te beschrijven?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:21 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Tot nu toe was het bij gebrek aan beter. Nu is het meer dat je je er eenmaal in verdiept hebt en het gewoon wil afmaken ook. Dus zeker niet omdat het interessant is, VERRE van zelfs.
Spannendste wat je zou kunnen missen is een eventuele oprotpremie en (hoogstwaarschijnlijk) de daaropvolgende exit. That's it. Geniet gerust van je weekendje dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eerst wel baalde omdat ik aankomend weekend ergens anders ben waar ik geen streams kan kijken, maar als ik het niveau zo een beetje aan zie verwacht ik heel erg weinig, ja misschien een party a.s. weekend maar de vonken knallen er zeker niet meer vanaf en dat is wel jammer.
Nu ik het teruglees....quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit je nu BB of een gemiddeld huwelijk te beschrijven?
Joost: "Nu wil ik alleen maar bij Bren zijn"quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:31 schreef Bartoli het volgende:
ik had het niet moeten zeggen daar komt haar naam weer
Naat kwam eruit met een big smile, liep gelijk door naar het washok geloof ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
Nu moet Ingrid naar de DBK, nath zit er nog?
Zijn gewoon gesprekjes om de bewoners een beetje moed in te spreken, misschien dat eentje een geheim missietje krijgt maar dat is het dan ook welquote:
* BONG4002 zwaait naar je terugquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:11 schreef Joke41 het volgende:
Ik steek mijn tong ook mij uit......( als je goed keek/luisterde was het sarcastisch bedoelt....)
Ik ben verslaafd en zal het blijven tot het einde!!!!
Maar saai vind ik het!!!!!!!!!!
Zwaai wel gezellig terug![]()
![]()
Tot vanavondquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
Wat staat die speaker hard zeg
Nath zenderchecken dus
En ik sluit de boel even af dus tot vanavond
ow dat dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef F4iTH het volgende:
Ok ze moesten allemaal Naat nadoen
Wat een flauwe opdrachten allemaal.
Daar kwam ik nu ook achter. Vooral door Lieske die begon over de te strakke broek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef F4iTH het volgende:
Ok ze moesten allemaal Naat nadoen
Wat een flauwe opdrachten allemaal.
ok kusje dan:quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:11 schreef Joke41 het volgende:
Ik steek mijn tong ook mij uit......( als je goed keek/luisterde was het sarcastisch bedoelt....)
Ik ben verslaafd en zal het blijven tot het einde!!!!
Maar saai vind ik het!!!!!!!!!!
Zwaai wel gezellig terug![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daar kwam ik nu ook achter. Vooral door Lieske die begon over de te strakke broek.
Ingrid keek even opzichtig in de spiegel.![]()
Niemand wil dan ook geen ruzie maken en geeft iedereen gelijk.![]()
LOL ik heb ongeveer een zelfde versie...quote:
De dag dat ze Lieske gaan nadoen gaan hier de streams uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:41 schreef Wup het volgende:
wanneer gaan ze nou allemaal wapperen:)
Maar goed dat die ontplofte mol nu niet te zien is.quote:
Roel heeft er idd wel iets van weg zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef F4iTH het volgende:
[..]
LOL ik heb ongeveer een zelfde versie...
[afbeelding]
Was helaas te laat toen Lieske (met haar mondhoeken) Nathalie nadeed
Wat liegen he!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid heeft wel eens 200 euro fooi gehad van één klant (in de horeca), waar ze een band mee had opgebouwd. Ze heeft het aan de fooienpot gegeven.
De zus van Lieske heeft wel eens 200 pond verdiend, met een paar uur oppassen
Ha, grote Scanman-wegpester!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:35 schreef melke het volgende:
Moeten ze elkaar allemaal na doen dan?
Nee joh. Ik heb niemand weg gepest. Heb hem alleen duidelijk gemaakt dat hij niet moet denken dat hij alles kan flikken en ermee weg kan komen. Dan heb je aan mij een verkeerdequote:
Idd, normaal kan hij drugs gaan gebruiken, naar een stoer illegaal feest gaan, en hoeft hij niet stil te staan bij zijn gedachtes en emotiesquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:41 schreef Bartoli het volgende:
Is opzicht wel logisch dat die zich zo voelt. Geen dido meer. De rest heeft hem wel goed opgevangen maar zijn niet echt zijn maatjes. Zijn muziek wordt niet gedraaid, geen joint. Eigenlijk alles wat die normaal deed komt die hier niet echt tegen. Vandaar dat het gemis van Dido hem ook zwaarder valt dan verwacht
Toevallig in het Lieske topic?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn stimulerende berichtjes in dat blogtopic zijn ook verwijderd
Ja, ging over het kunnen genieten van de invoelende en absurd-humoristische reakties, en het proberen te negeren van de kwetsende reakties.quote:
k Heb er geen medelijden meequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:41 schreef Bartoli het volgende:
Is opzicht wel logisch dat die zich zo voelt. Geen dido meer. De rest heeft hem wel goed opgevangen maar zijn niet echt zijn maatjes. Zijn muziek wordt niet gedraaid, geen joint. Eigenlijk alles wat die normaal deed komt die hier niet echt tegen. Vandaar dat het gemis van Dido hem ook zwaarder valt dan verwacht
Een zeker iemand heeft sommige berichtjes verwijderd omdat het hem niet aan stond. Daar heeft het mee te maken. Maar ja, de jouwe waren toch offtopic, maakt dus eigenlijk niet zo heel veel uit of wel?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ging over het kunnen genieten van de invoelende en absurd-humoristische reakties, en het proberen te negeren van de kwetsende reakties.
Maar het was blijkbaar offtopic
Het stoort mij wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:51 schreef melke het volgende:
[..]
Een zeker iemand heeft sommige berichtjes verwijderd omdat het hem niet aan stond. Daar heeft het mee te maken. Maar ja, de jouwe waren toch offtopic, maakt dus eigenlijk niet zo heel veel uit of wel?
Neuquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef Manu82 het volgende:
BEW, Nog iets gebeurd vandaag (naast dat ze NatteLie moeten nadoen). Uit de streamverslagen word ik ook niet echt veel wijzer.
Ik heb het op de blog gelezenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:42 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb niemand weg gepest. Heb hem alleen duidelijk gemaakt dat hij niet moet denken dat hij alles kan flikken en ermee weg kan komen. Dan heb je aan mij een verkeerde
En? Heb ik gepest of niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het op de blog gelezen
Oja, BEW!natuurlijk
quote:
Ik heb niet de hele discussie gevolgd, en sommige berichten waren verwijderd dus kan daar geen oordeel over gevenquote:
Laat hem maar een 24 uur opdracht krijgen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
Roel ziet er een beetje uitgeblust uit
Ik ga 8 Mile kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me maar weer eens voegen bij de reguliere kijkers en dan het journaal dus ben weer een uurtje afwezig.
Oja, Roel "Ik hoop dat we nix krijgen, want ik kan nix hebben vandaag, ben echt een beetje vertiefd"
Tot straks
Hoi, Sjet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef Sjet het volgende:
Kijk, zo wordt het een leuke serie![]()
Ik was net weer te laat voor de klep op z'n wijdst![]()
Voordat die de opdracht snapt.... kost tijd...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:38 schreef Sjet het volgende:
NatteLie nog steeds in de DBK? Duurt lang....
Lief he, dat kind is helemaal op van dat geouwehoer hierquote:
Bleef doornroosje ook niet een paar jaar slapen en moest de prins toen ook niet langs een rozenstruik..quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lief he, dat kind is helemaal op van dat geouwehoer hier![]()
En van Nath, Joost en Roel![]()
![]()
en wat zegt ze uiteindelijk?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie komt uit de DBK en zegt:" Ik zeg.....Ik zeg..... ik zeg..... ik zeg......."
Ze zei dat ze zei dat ze iets had gezegd, maar kon er niet echt een touw aan vast knopen, want ze zei niet bepaald iets wat duidelijk overkwam.quote:
Hihihiiquote:
Naat heeft een geheime missiequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
WTF zit Natte Lie te stoken?![]()
Ze draait de rollen helemaal om, om zo bij de kijker "de vriendin" van Dildo te zijn.
Ik hoop dat Joost het wel tegen Roel gaat doorkleppen, dat wordt dan een hele vette rel in het huis.
Roddels vertellen volgens mij moet dat geen probleem zijn voor nath.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:16 schreef essie05 het volgende:
Avond samen
Naat heeft een geheime missie gekregen vanavond in de dagboek kamer.Ze moet roddels gaan verspreiden.Voor de volledige missie zie onderstaande link van Talpa
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Vooral die van Lieske die ze aan Roel moet vertellen lijkt me inderdaad een moeilijke.Dat kan wel weer wat spanning in het huis brengen.
Het lijkt wel of BB graag wil dat Roel alsnog een keer uit zijn pannelap gaatquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hihihii![]()
Maarre....... dat wat NatteLie over Lieske aan Roel moet vertellen..... dat lijkt me bijna gevaarlijk![]()
Ze mag gelijk donderdag vertrekken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:21 schreef Verrekijkertje het volgende:
Hoeveel kan ze nou verdienen met die geheime missie? Weet iemand dat toevallig?
Geheime missie:quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef melke het volgende:
Waar hebben Joost en Nathalie het over?
Dat Roel nooit echt verliefd op Didoos is geweest, maar het deed voor de kijkersquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef melke het volgende:
Waar hebben Joost en Nathalie het over?
Geheimen opdrachten kunnen ze niet weigeren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef Verrekijkertje het volgende:
Haha regenworm, gelijk heb je! Als ze een beetje karakter had gehad had ze geweigerd.
Ik trapte er ook inquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef borduurtje het volgende:
Owwwwwwwww is dat het.
Ik vond haar al zo gemeen en Joost trapt er natuurlijk weer eens in
Ik denk het welquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:30 schreef Verrekijkertje het volgende:
@ regenworm.
>>Geheimen opdrachten kunnen ze niet weigeren.<<
Staat daar een sanctie op dan?
Ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik trapte er ook in![]()
Ik was eigenlijk ook heel blij dat dit aan het licht kwam....... misschien wou ik daarom haar geroddel ook veel te graag geloven![]()
Ligt er aan hoe lang je per dag naar de streams kijkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:32 schreef borduurtje het volgende:
En jullie vinden BB5 Saai???????????????
Ik vind het wel best wel hevig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |