Maar, eindelijk wel fatsoenlijker tieten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:12 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Hoe ze in het huis kwam en 10 kilo later.
Nee, dat was een bolletjesslikker, en toen alles eruit geklotst was, was ze terug naar de Antillen gegaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:14 schreef klenski het volgende:
D'r was er toch ook eentje zwanger, ofzo?
Dit zit gelukkig alweer thuis met haar dochtertje JSquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:14 schreef klenski het volgende:
D'r was er toch ook eentje zwanger, ofzo?
Ingrid, de meest eendimensionale bewoner, wint?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef PH52 het volgende:
Het is misschien wel al duizend keer gezegd, maar dit is, by far, the most waardeloze BB ever. Saaier dan saai, geen opdrachten, geen persoonlijkheden, geen tegenstellingen, alles suddert gezapig verder naar het eind. De finale mondt uit in een enorme anticlimax.
![]()
Da's nog zo wat, als Naat er donderdag niet uitgaat denk ik dat die nog een goede kans maakt om te winnen, heeft ook nog eens de meest onzichtbare, hersenloze, geestdodende bewoner gewonnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ingrid, de meest eendimensionale bewoner, wint?
piep-piep-hallo piep-piep-hallo piep-piep-halloquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's nog zo wat, als Naat er donderdag niet uitgaat denk ik dat die nog een goede kans maakt om te winnen, heeft ook nog eens de meest onzichtbare, hersenloze, geestdodende bewoner gewonnen.
Ik moet eerlijk toegeven dat Naat me nu 100% meevalt. Dat komt misschien doordat het groepje veel kleiner is geworden waardoor je haar beter leert kennen. Ze komt erg relaxed en lief over. Hiervóór was zij een soort meeloper en had zelf niks in te brengen. Aan Lieske en Joost ga ik me alleen maar meer ergeren nu ze meer 'zendtijd' krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's nog zo wat, als Naat er donderdag niet uitgaat denk ik dat die nog een goede kans maakt om te winnen, heeft ook nog eens de meest onzichtbare, hersenloze, geestdodende bewoner gewonnen.
hahahaha, ga ik ook wat langer kijken. Misschien zie ik het dan ook....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat Naat me nu 100% meevalt. Dat komt misschien doordat het groepje veel kleiner is geworden waardoor je haar beter leert kennen. Ze komt erg relaxed en lief over. Hiervóór was zij een soort meeloper en had zelf niks in te brengen. Aan Lieske en Joost ga ik me alleen maar meer ergeren nu ze meer 'zendtijd' krijgen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat Naat me nu 100% meevalt. Dat komt misschien doordat het groepje veel kleiner is geworden waardoor je haar beter leert kennen. Ze komt erg relaxed en lief over. Hiervóór was zij een soort meeloper en had zelf niks in te brengen. Aan Lieske en Joost ga ik me alleen maar meer ergeren nu ze meer 'zendtijd' krijgen.
*verwachtingsvol kijkt *quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:00 schreef BONG4002 het volgende:
Roel DBK
Misschien toch nog iets leuks?
Neequote:Op dinsdag 13 december 2005 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
krijgt er nu iemand een aanbieding om voor 25.000 het spel te verlaten??
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee
De vraag is wat je zou doen met het geld als je wint
zo, mijn streams lopen echt ver achter..quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat eerst kraken voordat ie op wereldreis gaat
Viel mij ook op. Nu Dido weg is, komt ze een stuk beter uit de verf. Ze conformeert zich niet meer zo. Nathalie en Roel gaan beiden een beetje los de laatste dagen. Als Dido er niet was geweest, hadden ze beide een goede kans gemaakt om BB te winnen, ironisch genoeg.quote:Ik moet eerlijk toegeven dat Naat me nu 100% meevalt. Dat komt misschien doordat het groepje veel kleiner is geworden waardoor je haar beter leert kennen. Ze komt erg relaxed en lief over. Hiervóór was zij een soort meeloper en had zelf niks in te brengen.
Dat is heel vervelend, sinds wanneer heb je dat probleem?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo, mijn streams lopen echt ver achter..![]()
100% is wel wat overdreven... 1% is voldoende... ze is altijd relaxed en lief... TE relaxed en TE lief.... te neutraal en nog steeds nietszeggend...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De mevrouw die tegen 'moraalridders' is geeft weer het braafste antwoord. Haar studie heeft ze na een jaartje al afgebroken, maar ze wil graag snel een eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Lies heeft wel een hechte band met het thuisfront zo te horen...
er zit nu toch al meer in de pot dan een kwart miljoen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:24 schreef BONG4002 het volgende:
En dat was trouwens de geld discussie en nu is alles weer behoorlijk
Ik denk dat er geen weekopdracht komt (of een hele kleine) maar ws. wel een ¤ 50.000 opdracht aangezien de pot nog aangevuld kan worden
Laat maar... de pot is groot genoeg en ik gun bijna niemand van hun het geld...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat er geen weekopdracht komt (of een hele kleine) maar ws. wel een ¤ 50.000 opdracht aangezien de pot nog aangevuld kan worden
Er zit nu 2,5 ton in volgens mij...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er zit nu toch al meer in de pot dan een kwart miljoen?
Nope, ¤ 250.000 en ze kunnen geloof ik tot ¤ 350.000 (alleen de fietsopdracht was mislukt)quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er zit nu toch al meer in de pot dan een kwart miljoen?
en "relaxed" studeren....quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
De mevrouw die tegen 'moraalridders' is geeft weer het braafste antwoord. Haar studie heeft ze na een jaartje al afgebroken, maar ze wil graag snel een eigen bedrijf.![]()
ik dacht echt even dat er al 350.000 inzat..quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, ¤ 250.000 en ze kunnen geloof ik tot ¤ 350.000 (alleen de fietsopdracht was mislukt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |