quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zat in het bad in de badkamer.
Maakt allemaal niet uit
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk dan maar niet hier... dan wordt je woedend![]()
Lieske (Deel VI)
Nou, ik zou het mooi vinden als die mongool juist alleen dát topic zou verpesten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:34 schreef regenworm het volgende:
Ja![]()
, die mongool van een regenworm verneukt dat hele topic met die lieske caps.
![]()
![]()
Nou ik vind het een hele mooie verzameling caps voor de Lieske Fans.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, ik zou het mooi vinden als die mongool juist alleen dát topic zou verpesten.
Jij hebt zeker al lang geen big brother meer gekeken?quote:
Fietsen ze nog?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al lang geen big brother meer gekeken?![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:13 schreef Joke41 het volgende:
Ik ga er ook mee stoppen.........met kijken.........verschrikkelijk saai zeg!!!!
Dat er nog mensen hier kijken en nog reageren ook....onbegrijpelijk!!!!
![]()
Tot nu toe was het bij gebrek aan beter. Nu is het meer dat je je er eenmaal in verdiept hebt en het gewoon wil afmaken ook. Dus zeker niet omdat het interessant is, VERRE van zelfs.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:13 schreef Joke41 het volgende:
Ik ga er ook mee stoppen.........met kijken.........verschrikkelijk saai zeg!!!!
![]()
Leuke poging.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:13 schreef Joke41 het volgende:
![]()
Zit je nu BB of een gemiddeld huwelijk te beschrijven?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:21 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Tot nu toe was het bij gebrek aan beter. Nu is het meer dat je je er eenmaal in verdiept hebt en het gewoon wil afmaken ook. Dus zeker niet omdat het interessant is, VERRE van zelfs.
Spannendste wat je zou kunnen missen is een eventuele oprotpremie en (hoogstwaarschijnlijk) de daaropvolgende exit. That's it. Geniet gerust van je weekendje dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eerst wel baalde omdat ik aankomend weekend ergens anders ben waar ik geen streams kan kijken, maar als ik het niveau zo een beetje aan zie verwacht ik heel erg weinig, ja misschien een party a.s. weekend maar de vonken knallen er zeker niet meer vanaf en dat is wel jammer.
Nu ik het teruglees....quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit je nu BB of een gemiddeld huwelijk te beschrijven?
Joost: "Nu wil ik alleen maar bij Bren zijn"quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:31 schreef Bartoli het volgende:
ik had het niet moeten zeggen daar komt haar naam weer
Naat kwam eruit met een big smile, liep gelijk door naar het washok geloof ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
Nu moet Ingrid naar de DBK, nath zit er nog?
Zijn gewoon gesprekjes om de bewoners een beetje moed in te spreken, misschien dat eentje een geheim missietje krijgt maar dat is het dan ook welquote:
* BONG4002 zwaait naar je terugquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:11 schreef Joke41 het volgende:
Ik steek mijn tong ook mij uit......( als je goed keek/luisterde was het sarcastisch bedoelt....)
Ik ben verslaafd en zal het blijven tot het einde!!!!
Maar saai vind ik het!!!!!!!!!!
Zwaai wel gezellig terug![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |