Maar goed dat die ontplofte mol nu niet te zien is.quote:
Roel heeft er idd wel iets van weg zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef F4iTH het volgende:
[..]
LOL ik heb ongeveer een zelfde versie...
[afbeelding]
Was helaas te laat toen Lieske (met haar mondhoeken) Nathalie nadeed
Wat liegen he!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid heeft wel eens 200 euro fooi gehad van één klant (in de horeca), waar ze een band mee had opgebouwd. Ze heeft het aan de fooienpot gegeven.
De zus van Lieske heeft wel eens 200 pond verdiend, met een paar uur oppassen
Ha, grote Scanman-wegpester!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:35 schreef melke het volgende:
Moeten ze elkaar allemaal na doen dan?
Nee joh. Ik heb niemand weg gepest. Heb hem alleen duidelijk gemaakt dat hij niet moet denken dat hij alles kan flikken en ermee weg kan komen. Dan heb je aan mij een verkeerdequote:
Idd, normaal kan hij drugs gaan gebruiken, naar een stoer illegaal feest gaan, en hoeft hij niet stil te staan bij zijn gedachtes en emotiesquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:41 schreef Bartoli het volgende:
Is opzicht wel logisch dat die zich zo voelt. Geen dido meer. De rest heeft hem wel goed opgevangen maar zijn niet echt zijn maatjes. Zijn muziek wordt niet gedraaid, geen joint. Eigenlijk alles wat die normaal deed komt die hier niet echt tegen. Vandaar dat het gemis van Dido hem ook zwaarder valt dan verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |