Toevallig in het Lieske topic?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn stimulerende berichtjes in dat blogtopic zijn ook verwijderd
Ja, ging over het kunnen genieten van de invoelende en absurd-humoristische reakties, en het proberen te negeren van de kwetsende reakties.quote:
k Heb er geen medelijden meequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:41 schreef Bartoli het volgende:
Is opzicht wel logisch dat die zich zo voelt. Geen dido meer. De rest heeft hem wel goed opgevangen maar zijn niet echt zijn maatjes. Zijn muziek wordt niet gedraaid, geen joint. Eigenlijk alles wat die normaal deed komt die hier niet echt tegen. Vandaar dat het gemis van Dido hem ook zwaarder valt dan verwacht
Een zeker iemand heeft sommige berichtjes verwijderd omdat het hem niet aan stond. Daar heeft het mee te maken. Maar ja, de jouwe waren toch offtopic, maakt dus eigenlijk niet zo heel veel uit of wel?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ging over het kunnen genieten van de invoelende en absurd-humoristische reakties, en het proberen te negeren van de kwetsende reakties.
Maar het was blijkbaar offtopic
Het stoort mij wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:51 schreef melke het volgende:
[..]
Een zeker iemand heeft sommige berichtjes verwijderd omdat het hem niet aan stond. Daar heeft het mee te maken. Maar ja, de jouwe waren toch offtopic, maakt dus eigenlijk niet zo heel veel uit of wel?
Neuquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef Manu82 het volgende:
BEW, Nog iets gebeurd vandaag (naast dat ze NatteLie moeten nadoen). Uit de streamverslagen word ik ook niet echt veel wijzer.
Ik heb het op de blog gelezenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:42 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb niemand weg gepest. Heb hem alleen duidelijk gemaakt dat hij niet moet denken dat hij alles kan flikken en ermee weg kan komen. Dan heb je aan mij een verkeerde
En? Heb ik gepest of niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het op de blog gelezen
Oja, BEW!natuurlijk
quote:
Ik heb niet de hele discussie gevolgd, en sommige berichten waren verwijderd dus kan daar geen oordeel over gevenquote:
Laat hem maar een 24 uur opdracht krijgen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
Roel ziet er een beetje uitgeblust uit
Ik ga 8 Mile kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me maar weer eens voegen bij de reguliere kijkers en dan het journaal dus ben weer een uurtje afwezig.
Oja, Roel "Ik hoop dat we nix krijgen, want ik kan nix hebben vandaag, ben echt een beetje vertiefd"
Tot straks
Hoi, Sjet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef Sjet het volgende:
Kijk, zo wordt het een leuke serie![]()
Ik was net weer te laat voor de klep op z'n wijdst![]()
Voordat die de opdracht snapt.... kost tijd...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:38 schreef Sjet het volgende:
NatteLie nog steeds in de DBK? Duurt lang....
Lief he, dat kind is helemaal op van dat geouwehoer hierquote:
Bleef doornroosje ook niet een paar jaar slapen en moest de prins toen ook niet langs een rozenstruik..quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lief he, dat kind is helemaal op van dat geouwehoer hier![]()
En van Nath, Joost en Roel![]()
![]()
en wat zegt ze uiteindelijk?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie komt uit de DBK en zegt:" Ik zeg.....Ik zeg..... ik zeg..... ik zeg......."
Ze zei dat ze zei dat ze iets had gezegd, maar kon er niet echt een touw aan vast knopen, want ze zei niet bepaald iets wat duidelijk overkwam.quote:
Hihihiiquote:
Naat heeft een geheime missiequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
WTF zit Natte Lie te stoken?![]()
Ze draait de rollen helemaal om, om zo bij de kijker "de vriendin" van Dildo te zijn.
Ik hoop dat Joost het wel tegen Roel gaat doorkleppen, dat wordt dan een hele vette rel in het huis.
Roddels vertellen volgens mij moet dat geen probleem zijn voor nath.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:16 schreef essie05 het volgende:
Avond samen
Naat heeft een geheime missie gekregen vanavond in de dagboek kamer.Ze moet roddels gaan verspreiden.Voor de volledige missie zie onderstaande link van Talpa
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Vooral die van Lieske die ze aan Roel moet vertellen lijkt me inderdaad een moeilijke.Dat kan wel weer wat spanning in het huis brengen.
Het lijkt wel of BB graag wil dat Roel alsnog een keer uit zijn pannelap gaatquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hihihii![]()
Maarre....... dat wat NatteLie over Lieske aan Roel moet vertellen..... dat lijkt me bijna gevaarlijk![]()
Ze mag gelijk donderdag vertrekken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:21 schreef Verrekijkertje het volgende:
Hoeveel kan ze nou verdienen met die geheime missie? Weet iemand dat toevallig?
Geheime missie:quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef melke het volgende:
Waar hebben Joost en Nathalie het over?
Dat Roel nooit echt verliefd op Didoos is geweest, maar het deed voor de kijkersquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef melke het volgende:
Waar hebben Joost en Nathalie het over?
Geheimen opdrachten kunnen ze niet weigeren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef Verrekijkertje het volgende:
Haha regenworm, gelijk heb je! Als ze een beetje karakter had gehad had ze geweigerd.
Ik trapte er ook inquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef borduurtje het volgende:
Owwwwwwwww is dat het.
Ik vond haar al zo gemeen en Joost trapt er natuurlijk weer eens in
Ik denk het welquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:30 schreef Verrekijkertje het volgende:
@ regenworm.
>>Geheimen opdrachten kunnen ze niet weigeren.<<
Staat daar een sanctie op dan?
Ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik trapte er ook in![]()
Ik was eigenlijk ook heel blij dat dit aan het licht kwam....... misschien wou ik daarom haar geroddel ook veel te graag geloven![]()
Ligt er aan hoe lang je per dag naar de streams kijkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:32 schreef borduurtje het volgende:
En jullie vinden BB5 Saai???????????????
Ik vind het wel best wel hevig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |