Jawel, max. wingeld was ¤ 400.000 maar een opdracht is failed en dat was de fietsopdracht dus gaan ze nog tot 350.000 (zal vast wel een supersnelle opdracht komen in de finaleshow ofzoiets)quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht echt even dat er al 350.000 inzat..
zal wel geen ton meer bijkomen denk?
Laten we het hopen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht echt even dat er al 350.000 inzat..
zal wel geen ton meer bijkomen denk?
twee dan? toch? of één grote?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, max. wingeld was ¤ 400.000 maar een opdracht is failed en dat was de fietsopdracht dus gaan ze nog tot 350.000 (zal vast wel een supersnelle opdracht komen in de finaleshow ofzoiets)
Ding is ook hardstikke vies en ze willen hem niet leeghalen... (joost)quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:32 schreef nicoleV het volgende:
en die jacuzie moet verboden worden
echt smerig.... ik was er niet meer in de buurt gekomen..quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ding is ook hardstikke vies en ze willen hem niet leeghalen... (joost)
Mij zou je daar nu niet meer in zien...
Iddd een beetje domme actie om dat niet te doen. Ik had joost toch wel iets slimmer ingeschatquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ding is ook hardstikke vies en ze willen hem niet leeghalen... (joost)
Mij zou je daar nu niet meer in zien...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
piep-piep-hallo piep-piep-hallo piep-piep-hallo
[afbeelding]
Zou best eens kunnen dat het één masteropdracht word voor ¤ 100.000 niet zo gek bedacht kennelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
twee dan? toch? of één grote?
hopelijk nog een deze week!
en dat Lies die dan moet doen en het niet haalt.![]()
Een vrouw die TE relaxed en TE lief is, vind ik juist:quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
100% is wel wat overdreven... 1% is voldoende... ze is altijd relaxed en lief... TE relaxed en TE lief.... te neutraal en nog steeds nietszeggend...
Geeft niks, we fantaseren die kleren wel even wegquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
voor alle fans.
maar wel gekleed![]()
zou leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen dat het één masteropdracht word voor ¤ 100.000 niet zo gek bedacht kennelijk
Ook sluit ik niet geheel uit (nu we er toch over hebben) dat BB een dilemma voorlegd aan een van de bewoners dat ze ¤ 50.000 krijgen en dat het geld afgetrokken word van de prijzenpot, lijkt me ook wel leuk![]()
![]()
![]()
yuk yuk yuk...naturlijk gaan ze wel douchen, en het zeewater is veel viezer....hey volgens mij plast Joost er stiekem in......of Naat die eet tenslotte ook uit haar neus....quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
ligt het aan mij of is dit water echt goor?
ze douchen ná het bad. en da's zo te zien ook wel nodig. Je komt gewoon met een vieze rand op je lichaam uit het water.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:48 schreef nicoleV het volgende:
[..]
yuk yuk yuk...naturlijk gaan ze wel douchen, en het zeewater is veel viezer....hey volgens mij plast Joost er stiekem in......of Naat die eet tenslotte ook uit haar neus....
hij doet wel wispelturig zeg. dan weer wel aardig, dan weer niet... maak eens een keuze Roel!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:50 schreef Bocaj het volgende:
Roel doet wel vervelend tegen Lieske...
Kom lieske ga die jonge eens bashen! Mevr. Zuurtje
Ga door Lies, ga door... maak hem gek!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:51 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat dadelijk maar weer eens een biertje opentrekken uit verveling, Lieske wijst hem erop dat hij wel veel drinkt
Volgens mij zit ze gewoon te poepen in dat water.Gisteren witte vlokken van haar en nu bruine blehhhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
ligt het aan mij of is dit water echt goor?
.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:51 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat dadelijk maar weer eens een biertje opentrekken uit verveling, Lieske wijst hem erop dat hij wel veel drinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |