Of niet-schijtende, stinkende en in de weg lopende honden ontwerpenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef BennyNL het volgende:
schijtende honden moeten ze meteen afschieten
Volgens mij is dat een hele andere discussie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik en het helemaa met je eens.
Diereen horen nier in huis, maar in de natuur.
Dat mensen dieren fokken om ze als huisdieren te houden vind ik geen argument.
dan fok je die beesten maar niet.
huisdiereigenaren moeten opgepakt worden voor vrijheidsberoving
Dan moet je daar een topic over openen. maar val ons hier niet mee lastig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:32 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik heb ook een hekel schijtende hondenhaters.
Datw as ik nog vergeten ja. Wie haalt het in z'n botte kop om een hond in huis te nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mooi, ook nog een argument?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:32 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik heb ook een hekel schijtende hondenhaters.
Als ik zie hoe tevreden die twee hier op hun eigen leren bank liggen, dan heb ik niet de indruk dat ze ook maar iets te klagen hebben...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Datw as ik nog vergeten ja. Wie haalt het in z'n botte kop om een hond in huis te nemen.
Sinds wanneer moet je in KLB argumenten hebben ?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:35 schreef generalist het volgende:
Ja, alle huisdieren moeten weer wild worden, zal je zien dat de mensheid tenminste weer wat uitgedund wordt, al die boze kinderkes die opgevreten worden nadat ze de eigenaar van de 'poep onder hun schoenen' een schop gegeven hebben.
Lekker rustig zal dat worden
Wat weet jij daar nou van? Heeft dat beest ooit iets tegen je gezegd of zo? Hoe weet jij nu of ie tevreden is?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:35 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Als ik zie hoe tevreden die twee hier op hun eigen leren bank liggen, dan heb ik niet de indruk dat ze ook maar iets te klagen hebben...
Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.quote:
Weet ik het, het staat nogal dom als je zegt dat je iets haat zonder aan te geven waarom, maar goed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:36 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je in KLB argumenten hebben ?
zeikerd... miereneuker...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.
Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen. En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Heeft dat beest ooit iets tegen je gezegd of zo? Hoe weet jij nu of ie tevreden is?
Lijkt mij logischer dat dat beest zoiets heeft van: 'ik kom hier nooit meer weg, kan niet voor mezelf zorgen want zo ben ik gefokt, ik leef voor mijn baasje en dat was het dan..wat een ellende, ik ga maar wat chillen'
Zeggen dat iemand zegt dat 'ie iets haat terwijl 'ie dat net gezegd heeft getuigt ook niet van waardering van de nuances in iemands uitdrukking.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Weet ik het, het staat nogal dom als je zegt dat je iets haat zonder aan te geven waarom, maar goed.
Binnen gestelde grenzen ja. Net zoals slaven die soms wat water mochten drinkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen.
Whatever, daarmee snap ik nog steeds niet waarom mensen in hun schijt moeten lopen en naar hun gejank moeten luisteren, danwel geintmideerd worden als ze die beesten op straat tegenkomen.quote:En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten.)
Die uk heeft 't anders dondersgoed door: ze is nu anderhalf, pakt een riem in hal, probeert die bij een hond om te knopen en gaat dan bij de voordeur staan wachten tot ik de deur open doequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als ik later jou pasgeboren kindjes een halsband om doe, en aangelijnd de komende 18 jaar op de bank zet, zitten ze ook heel tevreden op de bank, OMDAT ZE NIET ANDERS WETEN!!!!!
ben je ook veganist?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Koop een robotquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef _-rally-_ het volgende:
Die uk heeft 't anders dondersgoed door: ze is nu anderhalf, pakt een riem in hal, probeert die bij een hond om te knopen en gaat dan bij de voordeur staan wachten tot ik de deur open doe
Idd, wanneer wordt je eens wakker,quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.
Klagen is wat ander dan zeuren over iets waar al tig topics over bestaan.quote:
Heb je geen hond die je moet 'uitlatenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, wanneer wordt je eens wakker,
Voor geen van die punten bestaat ook een rechtvaardiging; je hebt in mijn ogen ook zeker gelijk dat er veel asociale hondenbezitters zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef Posdnous het volgende:
Whatever, daarmee snap ik nog steeds niet waarom mensen in hun schijt moeten lopen en naar hun gejank moeten luisteren, danwel geintmideerd worden als ze die beesten op straat tegenkomen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klagen is wat ander dan zeuren over iets waar al tig topics over bestaan.![]()
En nee ik maak er geen topic over aangezien die er ook al tig keer zijn,![]()
nee, want ik ben een mens, dus een vleeseter, er is niets onnatuurlijks aan vleeseten. En mijn vlees wordt speciaal gefokt voor vleeseters, dat is tenminste nuttiger als fokken voor gezelschap.Ga dan vrienden zoeken als je gezelligheid wilquote:
Als die herrie maken krijg je het van de hele buurt te horen en als ze iemand agressief bejegenen worden ze zowat opgepakt en als ze de buurt vervuilen krijgen ze een boete.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ga dan vrienden zoeken als je gezelligheid wil
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb trouwens geen hekel aan honden, maar aan het soort bezitter dat die schijt niet opruimt (99% dus). En als je er wat van zegt krijg je reacties als "jah, ik betaal toch zeker hondenbelasting!?" (staat daarin dat je dan je beest overal mag kakken? nee) of "ja maar...ik vind dat zo vies" (ja, ik ook en jij legt ut er neer...)
Ook zoiets ja: loslopende honden waar de eigenaar geen controle op heeft/wil hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Voor geen van die punten bestaat ook een rechtvaardiging; je hebt in mijn ogen ook zeker gelijk dat er veel asociale hondenbezitters zijn.
Laat was ik mountainbiken en toen zag ik een wat oudere herdershond een jonge hond aanvallen (nekharen overeind, ontblote tanden etc) en de bazin van die hand stond er een beetje schaapachtig bij te kijken. Toen wilde ze ook nog boos op mij worden omdat ik haar hond ff een lesje leerde. (ik heb 'm niet aangeraakt, maar zolang 'ie mij nog kon zien, bleef 'ie bibberend op de grond liggen)
Ik heb helaas alleen nog maar een klein hondje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Heb je geen hond die je moet 'uitlaten' ipv offtopic te gaan.
Dan kan ie mooi schijten op plekken waar 'niemand er last van heeft' zoals de honden van alle hondenbezitters.
Mensen zijn zelfs zo asociaal met die beesten, dat ze het onder onze carport lieten doen. Kun je het je voorstellen? Mijn moeder die in dr badjas met een slaperige kop de voordeur opendeed omdat ze dacht dat er bezoek was, er stond immers iemand voor de deur, en dan staat er iemand doodleuk met een hond aan de lijn die pal voor jouw voordeur zit te persen. En dan nog een grote mond ook he. ("Opruimen? Doe het zelf!"). Mn vader in zn onderbroek koud uit bed dr achteraan, ruzie, politie. Die man heeft zijn bedreigingen in moeten trekken ("ik haal je hele gezicht open met die riem!") En dat was dan gewoon een huisvader van een paar straten verderop...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
dat soort argumenten heb ik gelukkig nog nooit gehoord.
Maar ik kijk er niet van op dat die aso-hondenbezitters zo denken..
Het is idd algemeen geaccepteerd lijkt het wel. Want als ik de politie bel dat er een bolus geproduceerd wordt, dan komen ze echt niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:55 schreef Posdnous het volgende:
Oke Mwanubatu, maar vaak wordt dat afgedaan als incident.
Maar ook de 'goedwillige' hondenbezitters veroorzaken overlast door hun hond op veldjes te laten schijten. 99 procent van de hondenbezitters heeft zijn hond regelmatig op een plek laten schijten waar iemand er last van kan hebben. Zeker weten.
Maar dat is dan schijnbaar normaal of zo.
Maar je kunt wel die hondenbezitter op dat moment op heterdaad aanhouden en overdragen aan een opsporingsambtenaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is idd algemeen geaccepteerd lijkt het wel. Want als ik de politie bel dat er een bolus geproduceerd wordt, dan komen ze echt niet.
In andere landen kun je rekenen op een vette boete.
Dus je bedoelt dat het wel goed is dat dieren gefokt om te eten in een dergelijke leefomgeving zitten:quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, want ik ben een mens, dus een vleeseter, er is niets onnatuurlijks aan vleeseten. En mijn vlees wordt speciaal gefokt voor vleeseters, dat is tenminste nuttiger als fokken voor gezelschap.Ga dan vrienden zoeken als je gezelligheid wil
Ja, want alleen ik heb er last vanquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:01 schreef Jossos het volgende:
Dus? Stel je niet aan man. Moeten die honden hun stront maar binnenhouden ofzo? Zijn ook maar beesten, die hebben echt niet zo iets van 'Nou, ik zal daar maar poepen waar Posdnous er geen last van heeft want dat zou ik echt niet willen hebben..'
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik kan zo schijtziek worden van losers die niet even kunnen kijken waar ze lopen. Laatst ook, m'n hond had een lekkere dikke drol zitten draaien (zo'n warme, waar de stoom nog vanaf komt), trapt iemand z'n kunstwerkje gewoon kapot! Kijk GVD waar je loopt!
Wordt hij nog pissig ook dat z'n Kswiss sneakers onder de stront zaten!
Ja, de gemeente hoort hondenstront op te ruimen, dat zou al helemaal achterlijk zijnquote:
Flikker op man, ik betaal hondenbelasting, de gemeente hoort het op te ruimen, daar zijn ze voor. Ik heb last van andere hobbys van anderen, hoor je mij toch ook niet over klagen.
Die met een batterij...dat zijn de beste. Ik zag er pas 1 daar was een vloerkleed van gemaakt...die had ineens nut.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Of niet-schijtende, stinkende en in de weg lopende honden ontwerpen.
En in de bosjes spelen kinderen...en die maak je dus maar lekker ziek met dat lief en schattige nutteloze beest van je? Smerige egoist!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef DrugTherapy het volgende:
ik heb mijn hond goed opgevoed
ze poept en plast alleen in de bosjes....
honden zijn liev en schattig...
![]()
![]()
![]()
En gewoon schaamteloos toegeven het vermoorden van andermans huisdieren leuk te vinden...volkomen krankzinnig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen. En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten.)
Kortom...andere mensen moeten maar boeten omdat jij wat gezelligheid in de vorm van een bacterieverspreidende luizendrager nodig hebt. Anderen moeten de rotzooi van dat schattige beestje van jou maar opruimen en hun bek houden?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:01 schreef Jossos het volgende:
Dus? Stel je niet aan man. Moeten die honden hun stront maar binnenhouden ofzo? Zijn ook maar beesten, die hebben echt niet zo iets van 'Nou, ik zal daar maar poepen waar Posdnous er geen last van heeft want dat zou ik echt niet willen hebben..'
Waar denk je dat hondenbelasting voor bedacht is? Ik moet geld betalen, zodat de gemeente geld heeft om stront te ruimen, doen ze het niet. Ze mogen GVD blij zijn dat ze niet aanklaag.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
[..]
Ja, de gemeente hoort hondenstront op te ruimen, dat zou al helemaal achterlijk zijn. Alsof ze niks beters te doen hebben.
Bijvoorbeeld m'n bovenburen die graag om 3.30u 's nachts hun meubilair opnieuw in gaan delen. Of de buren naast me die graag tot 2.00u 's nachts timmeren, boren en schuren. Of 90% van de wijkbevolking die om 7.00u 's morgens naar de moskee gaan, onder begeleiding van wat lijkt op een kat die met een bot mes gecastreerd wordt. Of losers die hun wagen lekker 'pimpen' waardoor er 200% meer geluidsproductie en schadelijke stoffen uit die baggerlelijke uitlaatpijp komt. Of wat dacht je van de buurvrouw die graag de duiven van brood voorziet. Liefst in de buurt van auto's, want stel je voor dat je luie reet helemaal naar het park moet, wat wel 70 meter lopen is!quote:En van wat voor 'hobby's' heb jij dan last?
Dus iedereen mag al zijn of haar rotzooi op straat smijten want men betaald daarvoor belasting...eigen verantwoordelijkheid bestaat niet meer want men betaald belasting? Als jij niet de verantwoording voor je huisdier kunt of wilt nemen moet deze van jou afgenomen worden. Dan verdien je dat beest niet. Helemaal met die grote agressieve bek van je.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Flikker op man, ik betaal hondenbelasting, de gemeente hoort het op te ruimen, daar zijn ze voor. Ik heb last van andere hobbys van anderen, hoor je mij toch ook niet over klagen.
betaal jij afvaldump belasting???quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus iedereen mag al zijn of haar rotzooi op straat smijten want men betaald daarvoor belasting...eigen verantwoordelijkheid bestaat niet meer want men betaald belasting? Als jij niet de verantwoording voor je huisdier kunt of wilt nemen moet deze van jou afgenomen worden. Dan verdien je dat beest niet. Helemaal met die grote agressieve bek van je.
rustig maar, ik wordt alleen aggressief van IDIOTEN die niet willen begrijpen dat hondenbelasting is ingevoerd om de kosten te dekken van het strontruimen door de gemeente. Schaf de hondenbelasting af, en ik zal het opruimen, verhoog het, en ik voer m'n hond laxeermiddelen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus iedereen mag al zijn of haar rotzooi op straat smijten want men betaald daarvoor belasting...eigen verantwoordelijkheid bestaat niet meer want men betaald belasting? Als jij niet de verantwoording voor je huisdier kunt of wilt nemen moet deze van jou afgenomen worden. Dan verdien je dat beest niet. Helemaal met die grote agressieve bek van je.
Fout:quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:
De gemeente hoort het alleen op te ruimen indien:quote:Hondenpoepregels
De hond mag zijn behoefte alleen in de goot van de rijweg doen of op door de (deel)gemeente aangewezen plaatsen, de zogenaamde hondenuitlaatzones.
De hond mag zich niet van zijn uitwerpselen ontdoen op het troittoir, voet- of fietspad, op een kinderspeelplaats, zandbak of speelweide, op het strand of op een groenstrook. Mocht dit toch gebeuren, dan moet de eigenaar de uitwerpselen onmiddellijk opruimen. Als de eigenaar de rommel niet opruimt, kan hij een bekeuring krijgen.
Dit is van de gemeente Rotterdam. Overige gemeentes hebben vergelijkbare APVs.quote:De deelgemeente kan hondenuitlaatzones aanwijzen, waar de uitwerpselen van die hond niet hoeven worden opgeruimd. Deze zones zijn met borden aangegeven; op de borden staat aangegeven of in die hondenuitlaatzone de hond aangelijnd moet zijn of los mag lopen. De ROTEB maakt deze zones met speciale machines schoon.
Er is geen verband tussen hondenbelasting en of jij het al dan niet op moet ruimen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
rustig maar, ik wordt alleen aggressief van IDIOTEN die niet willen begrijpen dat hondenbelasting is ingevoerd om de kosten te dekken van het strontruimen door de gemeente. Schaf de hondenbelasting af, en ik zal het opruimen, verhoog het, en ik voer m'n hond laxeermiddelen.
Oh jee...het kind heeft geprobeerd bijdehand te zijn....wat lief.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef method21 het volgende:
Waarom word ik geconfronteert met jou kut topic die in de lijst actieve topics voorkomen ?
Jij maakt ook lawaai bent ook vervelend en zal waarschijnlijk elk weekend een grote bek hebben hoeveel mensen je wel niet afgeslagen hebt ... kanslozer
Ah, is het letterlijk zo beschreven? En ik betaal milieubelasting...dat betekent dus dat men het milieu voor mij schoonhoudt..dus ook de rotzooi die ik in het milieu achterlaat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
betaal jij afvaldump belasting???
wij betalen wel POEPdump belasting
Ik denk dat andere mensen jouw hond heel anders zien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:40 schreef DrugTherapy het volgende:
niet alle honden stinken
de mijne gaat minimaal 1 keer per maand onder de douche
ze stinkt NIET ze kwijlt NIET ze blaft NIET en aggressief?? haha neej
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
rustig maar, ik wordt alleen aggressief van IDIOTEN die niet willen begrijpen dat hondenbelasting is ingevoerd om de kosten te dekken van het strontruimen door de gemeente. Schaf de hondenbelasting af, en ik zal het opruimen, verhoog het, en ik voer m'n hond laxeermiddelen.
Duidelijk genoeg, IDIOOT?quote:Iedereen die een hond heeft, is verplicht hondenbelasting te betalen. De opbrengst van de hondenbelasting behoort tot de algemene middelen van de gemeente. Uit deze algemene middelen worden heel veel voorzieningen in de gemeente betaald, zoals het reinigen van straten. Het betalen van hondenbelasting geeft echter geen vrijbrief om uw hond zomaar de straat te laten bevuilen. En als er bij het uitlaten toch een ‘ongelukje’ gebeurt, moet u dat op de meeste plaatsen zelf opruimen. Zo werkt u eraan mee uw straat en buurt leefbaar te houden.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:37 schreef LSS het volgende:
Hondenbezitters zijn zelf vaak blind voor de overlast en stank die hun huisdier voortbrengt. Een maat van mij heeft ook 2 honden en zeikt mij altijd af omdat ik dus geen voet bij hem in huis zet om die 2 KUTbeesten. Hij is vanaf jongs af aan opgegroeid met honden en is dus gewend aan de stank, gekwijl en het geblaf, maar voor gewone mensen zijn het echt verschrikkelijke dieren. Het zijn geen schattige beesten, het zijn stinkende, kwijlende, luidruchtige, vaak aggressieve monsters.
je hoeft niet te Fokken, je moet wel over straat lopenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef method21 het volgende:
Waarom word ik geconfronteert met jou kut topic die in de lijst actieve topics voorkomen ?
quote:Jij maakt ook lawaai bent ook vervelend en zal waarschijnlijk elk weekend een grote bek hebben hoeveel mensen je wel niet afgeslagen hebt ... kanslozer
enkel de egoisten die et een ander niet gunnen plezier te hebben met een hond en die bevooroordeeld zijn over andermans dieren die ze niet eens kunnen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:41 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik denk dat andere mensen jouw hond heel anders zien.
Lastig he, geconfronteerd worden met je eigen aso-gedragquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:45 schreef DrugTherapy het volgende:
flikker nou maar op ik hou me hier verder buiten want dat egoistische kanker gedrag van de TS e.d. ben ik meer dan zat...
STERF!
Dat is juist het probleem, die overlast is al zo geaccepteerd dat niemand er meer over durft te klagen. Het is gewoon heel normaal als je over straat loopt en je ziet hoe zo'n figuur zijn hond laat schijten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:![]()
leuk. Dus ik moet betalen voor iets dat niet gebeurd? Ik betaal me blauw aan hondenbelasting, moet ik zelf nog die zooi op gaan ruimen. Ik laat ze al bij een put schijten, op de weg, dus overlast voor kinderen is minimaal. Sociaal genoeg volgens mij. Ook nooit klachten gehad uit de buurt. Behalve het hysterische gegil wat hier ook tentoongespreid wordt uiteraard.....
Neen. Rashonden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef echt het volgende:
Kankerhonden.
dat is algemeen aso-gedrag, niet voorbehouden aan hondenbezitters. Zoals ik al zei, ik houd rekening met kinderen waar ik m'n hond z'n bruine trui laat breien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, die overlast is al zo geaccepteerd dat niemand er meer over durft te klagen. Het is gewoon heel normaal als je over straat loopt en je ziet hoe zo'n figuur zijn hond laat schijten.
Toen ik er laatst iets over zei tegen een vrouw hier tegenover die haar hond op een veldje liet schijten waar altijd kinderen voetballen zei ze: 'wat moet ik er dan mee?'.
dat is toch onvoorstelbaar.
Idd. Wettelijk gezien wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:![]()
leuk. Dus ik moet betalen voor iets dat niet gebeurd? Ik betaal me blauw aan hondenbelasting, moet ik zelf nog die zooi op gaan ruimen.
Dat niemand iets tegen jou zegt wil niet zeggen dat je dan gelijk hebt.quote:Ik laat ze al bij een put schijten, op de weg, dus overlast voor kinderen is minimaal. Sociaal genoeg volgens mij. Ook nooit klachten gehad uit de buurt. Behalve het hysterische gegil wat hier ook tentoongespreid wordt uiteraard.....
En waar laten ander mensen hun hond dan schijten? Allemaal in bosjes of op veldjes, waar mensen komen, kinderen spelen, ballen in struiken rollen, plantsoenendienst mee moet werken etc.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat is algemeen aso-gedrag, niet voorbehouden aan hondenbezitters. Zoals ik al zei, ik houd rekening met kinderen waar ik m'n hond z'n bruine trui laat breien.
De persoon die jij beschrijft doet dat absoluut niet. Dikke kans dat ze in de rest van haar gedrag ook geen rekening houdt met anderen. Neem de hond weg, en je lost niets op.
Dus jij huurt een schoonmaakster voor 10 euro per uur om je huis schoon te maken, ze komt bij je thuis, doet geen zak, rekent met je af, en jij vindt dat normaal? Makkelijk verdiend.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Wettelijk gezien wel.
Daarnaast is het natuurlijk van de zotte om andere mensen jouw troep op te laten ruimen.
En 150 euro per jaar voor een diepe bevredigende vriendschap is geen geld, toch?
Geen klachten tegenover mij, m'n buren, de politie of de wijkagent. Volgens mij klaagt er dan niemand, of wel?quote:[..]
Dat niemand iets tegen jou zegt wil niet zeggen dat je dan gelijk hebt.
weet ik veel, niet mijn probleem toch, waar anderen hun hond laten schijten? Als jij er last van hebt, denk ik dat je er meer aan hebt om de dialoog met hén aan te gaan, ipv hier op Fok erover te gaan zitten kankeren.......quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En waar laten ander mensen hun hond dan schijten? Allemaal in bosjes of op veldjes, waar mensen komen, kinderen spelen, ballen in struiken rollen, plantsoenendienst mee moet werken etc.
Andere mensen hebben geen last van de zooi in jou huis.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dus jij huurt een schoonmaakster voor 10 euro per uur om je huis schoon te maken, ze komt bij je thuis, doet geen zak, rekent met je af, en jij vindt dat normaal? Makkelijk verdiend.....
Hoezo, zo bereik ik er meerquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
weet ik veel, niet mijn probleem toch, waar anderen hun hond laten schijten? Als jij er last van hebt, denk ik dat je er meer aan hebt om de dialoog met hén aan te gaan, ipv hier op Fok erover te gaan zitten kankeren.......
a) dat was niet het punt, het ging om betalen voor een dienst die niet uitgevoerd wordtquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Andere mensen hebben geen last van de zooi in jou huis.
Maar niet de hondenbezitter waar jij last van hebt.quote:
Typische hondenhuillie gedrag.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:45 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
enkel de egoisten die et een ander niet gunnen plezier te hebben met een hond en die bevooroordeeld zijn over andermans dieren die ze niet eens kunnen...
dit is de 3e hond in de familie en er is nog noooit iemand geweest die 1 van de 3 niet lief vond...
flikker nou maar op ik hou me hier verder buiten want dat egoistische kanker gedrag van de TS e.d. ben ik meer dan zat...
STERF!
Als er andere asocialiteiten voorvallen, pleit dat deze ene niet vrij. Het mag gewoon niet want andere mensen kunnen er last van hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat is algemeen aso-gedrag, niet voorbehouden aan hondenbezitters. Zoals ik al zei, ik houd rekening met kinderen waar ik m'n hond z'n bruine trui laat breien.
De persoon die jij beschrijft doet dat absoluut niet. Dikke kans dat ze in de rest van haar gedrag ook geen rekening houdt met anderen. Neem de hond weg, en je lost niets op.
http://www.medi-mere.com/ziekten/ziekte_u-z.htmquote:Bij onderzoek bleken in Den Haag gemiddeld 11 procent van de kinderen besmet.
Zo extreem zat ik niet te denken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
a) dat was niet het punt, het ging om betalen voor een dienst die niet uitgevoerd wordt
b) als ik m'n huis een teringzooi laat worden, komen er ratten, muizen en kakkerlakken, en daar heeft de buurt wel weer last van
Toch wel, ik heb last van alle hondenbezitters, aangezien er geen 1 is die normaal een ruimte voor zijn hond heeft om te schijten waar niemand last van heeft, danwel die altijd z'n rotbek houdt.quote:Maar niet de hondenbezitter waar jij last van hebt.
Waarom voel jij je dan zo aangesproken en reageer jij zo ontzettend agressief...zoals de meeste hondenbezitters?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:![]()
leuk. Dus ik moet betalen voor iets dat niet gebeurd? Ik betaal me blauw aan hondenbelasting, moet ik zelf nog die zooi op gaan ruimen. Ik laat ze al bij een put schijten, op de weg, dus overlast voor kinderen is minimaal. Sociaal genoeg volgens mij. Ook nooit klachten gehad uit de buurt. Behalve het hysterische gegil wat hier ook tentoongespreid wordt uiteraard.....
leuke 404 page.........quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als er andere asocialiteiten voorvallen, pleit dat deze ene niet vrij. Het mag gewoon niet want andere mensen kunnen er last van hebben.
Zo bleek uit onderzoeken dat een groot deel van de bevolking ooit een besmetting met spoelwormen heeft doorgemaakt. Dat kan bij kleine kinderen astma veroorzaken:
[..]
http://www.medi-mere.com/ziekten/ziekte_u-z.htm
Je voorkomt een hoop stront op openbare grond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Neem de hond weg, en je lost niets op.
Dat eeuwige 'maar zij doen dit' gejammer...geen echt weerwoord...je weet dat je ongelijk hebt maar moet toch als een zielig klein kind lopen jammeren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
leuke 404 page.........
roken kan kanker veroorzaken
uitlaatgassen kunnen kanker veroorzaken
alcohol kan kindermishandeling opleveren
ik denk dat ze die astma wel overleven........
Aan die dingen wordt tenminste wat gedaan. In tegenstelling tot de alom geaccepteerde hondenterreur.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:
roken kan kanker veroorzaken
uitlaatgassen kunnen kanker veroorzaken
alcohol kan kindermishandeling opleveren
Een hond is a man's best friend. Hoe zou jij reageren als je je beste vriend moest afstaan omdat iemand anders last van hem heeft?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Waarom voel jij je dan zo aangesproken en reageer jij zo ontzettend agressief...zoals de meeste hondenbezitters?
Wat een gelul, misschien is een agressieve pittbull ook wel je beste vriend, lekker belangrijk. Als hij overlast veroorzaakt heb je pech gehad.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een hond is a man's best friend. Hoe zou jij reageren als je je beste vriend moest afstaan omdat iemand anders last van hem heeft?
Nee, want jij hebt weinig zeggenschap in dezen. Deze schoonmaakster die jij betaalt creëert uitlaatveldjes, onderhoudt deze en houdt ze schoon. Je betaalt voor een service waar je vervolgens geen gebruik van maakt, want je laat je hond ergens anders poepen. Wie is er nou dom?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dus jij huurt een schoonmaakster voor 10 euro per uur om je huis schoon te maken, ze komt bij je thuis, doet geen zak, rekent met je af, en jij vindt dat normaal? Makkelijk verdiend.....
[..]
Er klaagt niemand omdat het blijkbaar normaal gevonden wordt bedoelde ik.quote:Geen klachten tegenover mij, m'n buren, de politie of de wijkagent. Volgens mij klaagt er dan niemand, of wel?
Echt waar? Volgens mij niet hoor. Een gezin waarvan bekend is dat de vader en moeder hun kinderen mishandelen is nog zeer moeilijk van te voorkomen dat ze nog langer kinderen kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Aan die dingen wordt tenminste wat gedaan. In tegenstelling tot de alom geaccepteerde hondenterreur.
Je ziet het verkeerd...die beste vriend veroorzaakt overlast omdat zijn baasje dat niet kan en wil voorkomen door zijn verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een hond is a man's best friend. Hoe zou jij reageren als je je beste vriend moest afstaan omdat iemand anders last van hem heeft?
Waarom hij zich aangesproken voelt ?? LEES de topic daar staat toch duidelijk dat de TS zegt dat Hondenbezitters, dus allemaal, egoisten zijn, en agressief? ik kan uit zijn tekst niks agressief halen,quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Waarom voel jij je dan zo aangesproken en reageer jij zo ontzettend agressief...zoals de meeste hondenbezitters?
Wat is je punt? Je hoort mij niet zeggen dat de hele wereld perfect is afgezien van honden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Echt waar? Volgens mij niet hoor. Een gezin waarvan bekend is dat de vader en moeder hun kinderen mishandelen is nog zeer moeilijk van te voorkomen dat ze nog langer kinderen kunnen krijgen.
Dat gras waar die honden in poepen bedoel je?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:07 schreef Syd het volgende:
Waarom hij zich aangesproken voelt ?? LEES de topic daar staat toch duidelijk dat de TS zegt dat Hondenbezitters, dus allemaal, egoisten zijn, en agressief? ik kan uit zijn tekst niks agressief halen,
Ik vind ook irritant dat mensen honden overal laten schijten waar het niet hoor, maar om meteen een hele emmer vol te janken omdat er een beetje poep onder je schoenen zit is ook weer overdreven, goddank hebben we schoenenff je voet over gras heen halen en weg.
Precies, bagatelliseer het maar, as usual.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:07 schreef Syd het volgende:
goddank hebben we schoenenff je voet over gras heen halen en weg.
Oh, een afleidingsmanoeuvre.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Echt waar? Volgens mij niet hoor. Een gezin waarvan bekend is dat de vader en moeder hun kinderen mishandelen is nog zeer moeilijk van te voorkomen dat ze nog langer kinderen kunnen krijgen.
Natuurlijk...je hebt nooit schoenen met diep profiel aan? Of vind jij die lucht gewoon lekker ofzo?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:07 schreef Syd het volgende:
[..]
Waarom hij zich aangesproken voelt ?? LEES de topic daar staat toch duidelijk dat de TS zegt dat Hondenbezitters, dus allemaal, egoisten zijn, en agressief? ik kan uit zijn tekst niks agressief halen,
Ik vind ook irritant dat mensen honden overal laten schijten waar het niet hoor, maar om meteen een hele emmer vol te janken omdat er een beetje poep onder je schoenen zit is ook weer overdreven, goddank hebben we schoenenff je voet over gras heen halen en weg.
Nogmaals: het ene kwaad breit het andere niet recht.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jammer dat ze vergeten hebben om JOU op te voeden : hondepoep ruim je op en laat je nergens liggen. Dus óók niet in de bosjes.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef DrugTherapy het volgende:
ik heb mijn hond goed opgevoed
ze poept en plast alleen in de bosjes....
honden zijn liev en schattig...
![]()
![]()
![]()
Mijn hond poept op de aangewezen plekken, blaft niet. Is hartstikke vriendelijk naar buitenstaanders. Mag ik nu wel mijn hond houden?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook wel typisch dat (een deel van) de hondenbezitters op Fok meteen in de verdediging schieten in plaats van naar hun eigen gedrag en dat van hun hond te kijken.
Als m'n hond uitgelaten moet worden, dan ga ik niet eerst 30 minuten in de auto zitten met haar. Ik wil best gebruik maken van de dienst, maar dan moet deze wel op een redelijke wijze aangeboden worden. Het veldje dat wel dichterbij is, is een veldje waar de afgelopen 36 maanden geen schoonmaakdienst meer is geweest, het is smerig. Daarnaast moet m'n hond aangelijnd blijven op dat veldje, en ik heb geen zin om door 20 m3 stront te banjeren (zoals velen van jullie met mij eens zullen zijn). Nogmaals; als de gemeente haar deel van de regels opvolgt, zal ik graag mijn deel volgen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt weinig zeggenschap in dezen. Deze schoonmaakster die jij betaalt creëert uitlaatveldjes, onderhoudt deze en houdt ze schoon. Je betaalt voor een service waar je vervolgens geen gebruik van maakt, want je laat je hond ergens anders poepen. Wie is er nou dom?
Aan het houden van een hond zijn nou eenmaal regels verbonden zodat je niemand ermee tot last bent.
In een wijk die voor 90% uit moslims bestaat, een cultuur waarin honden als vies, onrein en onheilig worden beschouwd, lijkt mij dat deze mensen om het minste of geringste aan de bel hangen van de politie. Is ook al eens gebeurd. Elke nieuwe bewoner begint bij de eerste de beste keer die ze krijgen de politie te bellen dat ik een pitbull heb, en dat die haar/hem heeft aangevallen.quote:[..]
Er klaagt niemand omdat het blijkbaar normaal gevonden wordt bedoelde ik.
mijn punt is dat er ergere dingen in de steden en de wereld gebeuren dan hondenstront.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat is je punt? Je hoort mij niet zeggen dat de hele wereld perfect is afgezien van honden.
Echter, dat hondengebeuren is 1 van de weinige dingen waarop een soort taboe rust er iets van te zeggen.
nee hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:07 schreef Syd het volgende:
[..]
goddank hebben we schoenenff je voet over gras heen halen en weg.
En in plaats van de gemeente hierop aan te spreken val je liever andere mensen lastig dus met jouw troep?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als m'n hond uitgelaten moet worden, dan ga ik niet eerst 30 minuten in de auto zitten met haar. Ik wil best gebruik maken van de dienst, maar dan moet deze wel op een redelijke wijze aangeboden worden. Het veldje dat wel dichterbij is, is een veldje waar de afgelopen 36 maanden geen schoonmaakdienst meer is geweest, het is smerig. Daarnaast moet m'n hond aangelijnd blijven op dat veldje, en ik heb geen zin om door 20 m3 stront te banjeren (zoals velen van jullie met mij eens zullen zijn). Nogmaals; als de gemeente haar deel van de regels opvolgt, zal ik graag mijn deel volgen.
[..]
Het gaat er hier niet om of jouw hond lief is. Dat geloof ik best. Ik vind honden ook lief. Ik wil alleen niet geconfronteerd worden met haar poep.quote:In een wijk die voor 90% uit moslims bestaat, een cultuur waarin honden als vies, onrein en onheilig worden beschouwd, lijkt mij dat deze mensen om het minste of geringste aan de bel hangen van de politie. Is ook al eens gebeurd. Elke nieuwe bewoner begint bij de eerste de beste keer die ze krijgen de politie te bellen dat ik een pitbull heb, en dat die haar/hem heeft aangevallen.
De politie komt daar al niet eens meer om, aangezien ik een Bull Terrier heb (lijkt niet eens op een Pitbull), en niemand ooit is aangevallen door mijn hond. Je moet zelfs heel ver gaan bij haar om haar überhaupt te laten blaffen.......
Precies om dit soort reacties te voorkomen heb ik in mijn oorspronkelijke post het stukjequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:14 schreef VoreG het volgende:
Mijn hond poept op de aangewezen plekken, blaft niet. Is hartstikke vriendelijk naar buitenstaanders. Mag ik nu wel mijn hond houden?
gezet.quote:(een deel van)
Opniehieuw: dat er ergere dingen gebeuren wil niet zeggen dat jij ontslagen wordt van al jouw verplichtingen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mijn punt is dat er ergere dingen in de steden en de wereld gebeuren dan hondenstront.
Ja, er gebeuren altijd ergere dingen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mijn punt is dat er ergere dingen in de steden en de wereld gebeuren dan hondenstront.
Met andere woorden: de mensen zijn gezwicht voor het idee "dat het nou eenmaal zo is".quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:36 schreef paddy het volgende:
Erger me meer aan al die loslopende katten, die eenden niet gewoon dood maken, maar ze alleen verwonden.
Bij ons is een veld, (best groot) aan het water, en iedereen loopt daar met de hond.
Prima plek, en iedereen weet dat je daar je kind niet moet laten spelen
Betreden op eigen risico dus
Als je in een auto stapt zeker weten...je gaat zwaar over je nek van die gore rotlucht en dan nog de bacterien die vleeseters verspreiden, lekker ongezond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:11 schreef Syd het volgende:
hoe zo lucht lekker? zeg ik dat je het met je neus moet weghalen ? en dan heb je beetje stront ONDER je schoenen vergaat je wereld dan meteen ?
Kortom, jij wilt je verantwoordelijkheid gewoon niet nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als m'n hond uitgelaten moet worden, dan ga ik niet eerst 30 minuten in de auto zitten met haar. Ik wil best gebruik maken van de dienst, maar dan moet deze wel op een redelijke wijze aangeboden worden. Het veldje dat wel dichterbij is, is een veldje waar de afgelopen 36 maanden geen schoonmaakdienst meer is geweest, het is smerig. Daarnaast moet m'n hond aangelijnd blijven op dat veldje, en ik heb geen zin om door 20 m3 stront te banjeren (zoals velen van jullie met mij eens zullen zijn). Nogmaals; als de gemeente haar deel van de regels opvolgt, zal ik graag mijn deel volgen.
Mijn hond doet dat anders nooit.quote:In een wijk die voor 90% uit moslims bestaat, een cultuur waarin honden als vies, onrein en onheilig worden beschouwd, lijkt mij dat deze mensen om het minste of geringste aan de bel hangen van de politie. Is ook al eens gebeurd. Elke nieuwe bewoner begint bij de eerste de beste keer die ze krijgen de politie te bellen dat ik een pitbull heb, en dat die haar/hem heeft aangevallen.
De politie komt daar al niet eens meer om, aangezien ik een Bull Terrier heb (lijkt niet eens op een Pitbull), en niemand ooit is aangevallen door mijn hond. Je moet zelfs heel ver gaan bij haar om haar überhaupt te laten blaffen.......
Ah, dus jij moet maar ongehinderd jouw hond overal laten scheiten omdat er in de wereld andere en ergere dingen gebeuren? Dat is hetzelfde als de asociale hondenbezitters in elkaar trappen en daar niets aan doen omdat er wel ergere dingen gebeuren in de wereld.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Want anders laat het hondenbezittersschoelje hun 'vrienden' op de kinderen en hun ouders los? Agressie ten top...terrein claimen met dreigementen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:36 schreef paddy het volgende:
Erger me meer aan al die loslopende katten, die eenden niet gewoon dood maken, maar ze alleen verwonden.
Bij ons is een veld, (best groot) aan het water, en iedereen loopt daar met de hond.
Prima plek, en iedereen weet dat je daar je kind niet moet laten spelen
Betreden op eigen risico dus
Hahaha ik had laatst ook mijn gloednieuwe K-swiss onder de hondenstront zitten! Waarom leer je die fucking hond niet gewoon om in de bosjes te schijten! Die van ons schijt ook gewoon in de bosjes...en zo slim issie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik kan zo schijtziek worden van losers die niet even kunnen kijken waar ze lopen. Laatst ook, m'n hond had een lekkere dikke drol zitten draaien (zo'n warme, waar de stoom nog vanaf komt), trapt iemand z'n kunstwerkje gewoon kapot! Kijk GVD waar je loopt!
Wordt hij nog pissig ook dat z'n Kswiss sneakers onder de stront zaten!
Ach kom, staat zo'n bord staat er echt niet, en er zijn meer dan genoeg speelvelden hier.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:04 schreef wonko het volgende:
[..]
Want anders laat het hondenbezittersschoelje hun 'vrienden' op de kinderen en hun ouders los? Agressie ten top...terrein claimen met dreigementen.
Wanneer je hier 6 velden hebt, is het niet geoorloofd om daar één veld voor honden voor te gebruiken?Iedereen laat op dat veld zijn/haar hond uit, en niemand maakt er een probleem van.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Met andere woorden: de mensen zijn gezwicht voor het idee "dat het nou eenmaal zo is".
Misschien moeten mensen dat soort honden aan de lijn houden?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
misschien moeten mensen in deze tijd eens ophouden met honden te kweken die leeuwen aankonden of honden die op straat met gemak een peuter of zelfs volwassen mens dood kunnen bijten. zal een hoop gezeik en poep schelen.
In die buurt dusquote:
Waarom? Heb je daar recht op ofzo?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer je hier 6 velden hebt, is het niet geoorloofd om daar één veld voor honden voor te gebruiken?Iedereen laat op dat veld zijn/haar hond uit, en niemand maakt er een probleem van.
Beetje overtrokken hè?
Dat nemen ze. Daar betalen ze toch belasting voor? Daarom staan ze boven de wet en hoeven ze aan niemand rekenschap af te leggen. Dat regelt die paar euro belasting allemaal.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom? Heb je daar recht op ofzo?
Damn, dan neem ik ook subiet een hond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:32 schreef wonko het volgende:
[..]
Dat nemen ze. Daar betalen ze toch belasting voor? Daarom staan ze boven de wet en hoeven ze aan niemand rekenschap af te leggen. Dat regelt die paar euro belasting allemaal.
Geen slecht idee, zie het nut van die zgn * stoere grote * bakbeesten ook niet zo in.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
misschien moeten mensen in deze tijd eens ophouden met honden te kweken die leeuwen aankonden of honden die op straat met gemak een peuter of zelfs volwassen mens dood kunnen bijten. zal een hoop gezeik en poep schelen.
*Zucht*quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom? Heb je daar recht op ofzo?
Ik zie juist het nut niet in van die kleine opwindmuizen. Als je toch een hond neemt, doe dan een echte.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Geen slecht idee, zie het nut van die zgn * stoere grote * bakbeesten ook niet zo in.
nou ja,afgezien van 't ego van de baas dat er blijkbaar door opgekrikt moet worden![]()
Nee serieus, waarom zou er een grasveld voor die stront moeten zijn? Je kunt het toch ook gewoon opruimen? Wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:
Hee, dat hoor ik vaker mensen zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef Mwanatabu het volgende:
En daar zou niemand last van hebben.
Waar?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef wonko het volgende:
[..]
Hee, dat hoor ik vaker mensen zeggen.
je hebt trouwens gewonnen in de VBL-fotoonderschriftencompetitiequote:
Oké, daar kan ik mij eigenlijk wel in vinden, maar op dat veld laat ik mijn hondje los.(mijn hond is dus kleiner dan de meeste katten hier in de buurt)quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee serieus, waarom zou er een grasveld voor die stront moeten zijn? Je kunt het toch ook gewoon opruimen? Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Ik ben gruwelijk netjes wat dat betreft. Het is wel eens de gracht ingewaaid ofzo, maar dat is overmacht.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, daar kan ik mij eigenlijk wel in vinden, maar op dat veld laat ik mijn hondje los.(mijn hond is dus kleiner dan de meeste katten hier in de buurt)
1x per dag poept zij dus (ook dat is door speciaal voer, haast niet terug te vinden)
En nu het grootste punt. Zij doet haar behoefte in het donker, en doet het dus nooit wanneer ze aangelijnd is.
Speciaal voer, en juiste hoeveelheid, scheelt al de helft van de poep.
Heel zelden, (wanneer ze loops is, en aangelijnd moet blijven, doet ze het op het stukje gras, waar ik woon, en dan ruim ik het dus wel op.
Mag ik je een vraag stellen?Heb jij wel eens een snoeppapiertje, wat uit je hand wegwaaide laten waaien?
Heb jij wel eens afval van vuurwerk niet opgeruimd?
Heb jij wel eens een blikje, of leeg flesje in een hoekje gedrukt, omdat je tijdens een uitje op dat moment geen prullenbak zag, en er niet de hele tijd mee in je hand wilde lopen?Heb jij wel eens iets wat, terwijl jij afval in de prullenbak wilde gooien, maar het er net niet in kwam, er naast laten liggen?
Oh, ik vind honden lief hoor, erger me alleen vaak aan de eigenaars (als ik weer eens poep sta te krabben van de nieuwe lieve schoentjes van de kinders aaargh).quote:Besef één ding, leuk is het niet, wanneer je kind in de poep stapt, en ik erger mij ook gruwelijk aan mensen die de poep op de stoep laten liggen, wanneer hun hond ineens de behoefte daar doet.
Mensen moet je daar op aanspreken, en niet alle honden naar het hiernamaals wensen.
Goed dat je het even zegtquote:Op woensdag 14 december 2005 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je hebt trouwens gewonnen in de VBL-fotoonderschriftencompetitie
Die mevrouw wiens hond mijn broers gezicht openbeet claimde ook dat haar hond niemand tot last was en 'dat doet ie anders nooit'...vooral toen de politie haar hond ophaalde om af te laten maken.quote:
Met die heb jij vragen krijg ik toch het gevoel dat je door middel van foutjes van anderen jouw eigen vaste gedrag wilt goedpraten.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, daar kan ik mij eigenlijk wel in vinden, maar op dat veld laat ik mijn hondje los.(mijn hond is dus kleiner dan de meeste katten hier in de buurt)
1x per dag poept zij dus (ook dat is door speciaal voer, haast niet terug te vinden)
En nu het grootste punt. Zij doet haar behoefte in het donker, en doet het dus nooit wanneer ze aangelijnd is.
Speciaal voer, en juiste hoeveelheid, scheelt al de helft van de poep.
Heel zelden, (wanneer ze loops is, en aangelijnd moet blijven, doet ze het op het stukje gras, waar ik woon, en dan ruim ik het dus wel op.
Mag ik je een vraag stellen?Heb jij wel eens een snoeppapiertje, wat uit je hand wegwaaide laten waaien?
Heb jij wel eens afval van vuurwerk niet opgeruimd?
Heb jij wel eens een blikje, of leeg flesje in een hoekje gedrukt, omdat je tijdens een uitje op dat moment geen prullenbak zag, en er niet de hele tijd mee in je hand wilde lopen?Heb jij wel eens iets wat, terwijl jij afval in de prullenbak wilde gooien, maar het er net niet in kwam, er naast laten liggen?
Besef één ding, leuk is het niet, wanneer je kind in de poep stapt, en ik erger mij ook gruwelijk aan mensen die de poep op de stoep laten liggen, wanneer hun hond ineens de behoefte daar doet.
Mensen moet je daar op aanspreken, en niet alle honden naar het hiernamaals wensen.
Daar heb je gelijk in. Maar ik zal er zeker mijn uiterste best voor doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef wonko het volgende:
[..]
Die mevrouw wiens hond mijn broers gezicht openbeet claimde ook dat haar hond niemand tot last was en 'dat doet ie anders nooit'...vooral toen de politie haar hond ophaalde om af te laten maken.
Maar om er wat meer op in te gaan. Hoe kan jij claimen dat jouw hond niemand tot last zal zijn...niemand kan garanties bieden voor de toekomst. Dat het jouw edele streven is om te voorkomen dat iemand last zal hebben van jouw hond begrijp ik volkomen. Elk weldenkend mens zal dat als uitgangspunt hebben. Maar of je dat kan garanderen.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef wonko het volgende:
[..]
Die mevrouw wiens hond mijn broers gezicht openbeet claimde ook dat haar hond niemand tot last was en 'dat doet ie anders nooit'...vooral toen de politie haar hond ophaalde om af te laten maken.
Maar om er wat meer op in te gaan. Hoe kan jij claimen dat jouw hond niemand tot last zal zijn...niemand kan garanties bieden voor de toekomst. Dat het jouw edele streven is om te voorkomen dat iemand last zal hebben van jouw hond begrijp ik volkomen. Elk weldenkend mens zal dat als uitgangspunt hebben. Maar of je dat kan garanderen.
Nee, eigenlijk niet, want ik kon mij al vinden in zijn stelling toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:28 schreef wonko het volgende:
[..]
Met die heb jij vragen krijg ik toch het gevoel dat je door middel van foutjes van anderen jouw eigen vaste gedrag wilt goedpraten.
Waar claim ik dat? En ten tweede...mijn broer is 3x zomaar gebeten en ik 5x.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Aha, dus omdat één keer een hond jouw broer aangevallen heeft, moet meteen de complete hondenpopulatie tot nul teruggebracht worden.
Jouw nederigheid = krankzinnigheid in mijn mening.quote:Zullen we jou dan maar meteen castreren, omdat jij niet kan garanderen dat jouw kinderen mij niet tot last zullen zijn? Ligt in hetzelfde straatje, naar mijn nederige mening.
Ok, alhoewel de eendjes voeren met je kind aan de hand dan ook ineens wat minder wordt/kan worden. Waar mensen wonen komen mensen en spelen kinderen. Het moet niet zo zijn dat een ieder maar rekening met die honden moet houden...dat moet andersom zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, want ik kon mij al vinden in zijn stelling toch?
Ik wil alleen maar duidelijk maken, dat hondenpoep op een plek waar geen kleine kinderen komen (althans ik laat kleine kinderen niet aan het water spelen)eerder verteert, dan al die rommel die de mensen achterlaten, daar bij het water, wat ook nog weer schadelijk is voor de eenden en Ganzen die daar zwemmen.
Misschien offtopic, maar wilde mijn gal dan ook maar even spugen![]()
Ik heb vanmorgen toevallig de poep van mijn zoon zijn schoenen moeten halenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben gruwelijk netjes wat dat betreft. Het is wel eens de gracht ingewaaid ofzo, maar dat is overmacht.
[..]
Oh, ik vind honden lief hoor, erger me alleen vaak aan de eigenaars (als ik weer eens poep sta te krabben van de nieuwe lieve schoentjes van de kinders aaargh).
Ben overigens irl niet zo rigide hoor, maar ik wil graag principieel doorzeveren over iets.![]()
Hehe, zo ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 14 december 2005 15:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen toevallig de poep van mijn zoon zijn schoenen moeten halen
Alsof het een wraak van je gedachte was
Dat heb ik vaker gehoord, ja: dat als heel Nederland eens op zou houden het goedkoopste voer aan hun hond te slijten maar gewoon goed voer kocht, dat de overlast dan met 75% zou dalen.quote:Maar hij vond het dan ook zo zielig dat ze aan de lijn moest blijven, en is op dat veld met haar gaan rennen![]()
Was het nu een drol zoals door dat voer van mijn hond, is er nog niets aan de hand, maar deze hond at blijkbaar gewoon met de pot mee
Brrrr..
OK, ik zal je even heel snel iets uitleggen over honden, en dan ben ik pleite, want ik ben wel een beetje klaar met jou en je hysterische gedrag.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:36 schreef wonko het volgende:
[..]
Waar claim ik dat? En ten tweede...mijn broer is 3x zomaar gebeten en ik 5x.
[..]
Jouw nederigheid = krankzinnigheid in mijn mening.
Goed hysterisch argumentquote:Op woensdag 14 december 2005 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
OK, ik zal je even heel snel iets uitleggen over honden, en dan ben ik pleite, want ik ben wel een beetje klaar met jou en je hysterische gedrag.
Dus als ik langsloop of ergens speel in ik word gebeten is dat mijn schuld?quote:Aangevallen worden door een hond is zeldzaam. 3 keer aangevallen worden is uitzonderlijk. Misschien ligt in jouw gedrag wel iets opgesloten waardoor die hond zich bedreigd of zelfs aangevallen voelde.
In een dergelijke situatie hoort een baasje die reactie op te merken, een hond bijt niet direct zomaar, er is eerst nog angst of dominantiegedrag. Tenzij het baasje de hond heeft afgericht om te bijten, en dan had je dat aan het baasje kunnen zien, niet slim om dan bij die hond in de buurt te komen.
Dus? Of is dat ook mijn probleem?quote:In de volgende fase is de situatie nog niet opgelost, en aangezien een hond niet kan zeggen "hey, ik vind het niet zo prettig dat jij hier bent", zal hij het door aggressieve opstelling duidelijk maken aan jouw dattie je niet moet.
Bijten is fout...maakt niet uit wat die hond dacht.quote:Pas daarna begint het bijten. Die eerste twee zullen voor een leek (lees; jou) lastig op te merken zijn, de derde des te makkelijker (want au).
Natuurlijk...de bijter heeft het niet gedaan.quote:Als je drie keer gebeten bent door een hond, is dat best erg, maar ligt het waarschijnlijk (onbewust) aan jezelf, of aan de baasjes van die beesten.
Zou ik ook wel wat meer over willen weten.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat heb ik vaker gehoord, ja: dat als heel Nederland eens op zou houden het goedkoopste voer aan hun hond te slijten maar gewoon goed voer kocht, dat de overlast dan met 75% zou dalen.
Dat klopt dus echt?
Dat is dan misschien wel zo, en het is geen recht, maar er is genoeg hier, en dit veld is gewoon ideaal voor honden.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:42 schreef wonko het volgende:
[..]
Ok, alhoewel de eendjes voeren met je kind aan de hand dan ook ineens wat minder wordt/kan worden. Waar mensen wonen komen mensen en spelen kinderen. Het moet niet zo zijn dat een ieder maar rekening met die honden moet houden...dat moet andersom zijn.
Natuurlijk...daar genieten die beesten van. Maar daar zijn aangewezen gebieden voor, het moet niet zo zijn dat mensen moeten wijken voor de huisdieren van anderen.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat is dan misschien wel zo, en het is geen recht, maar er is genoeg hier, en dit veld is gewoon ideaal voor honden.
Mogen honden dan geen plek hebben, waar ze kunnen rennen?
.Of het 75% scheelt, weet ik niet, maar dat mijn hond (je) er baat bij heeft is zeker.(voedselallergie)quote:Op woensdag 14 december 2005 15:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehe, zo ben ik nou ook weer niet![]()
[..]
Dat heb ik vaker gehoord, ja: dat als heel Nederland eens op zou houden het goedkoopste voer aan hun hond te slijten maar gewoon goed voer kocht, dat de overlast dan met 75% zou dalen.
Dat klopt dus echt?
Mensen moeten niet zo klagen, die hebben nog altijd de meeste ruimte hier,quote:Op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef wonko het volgende:
[..]
Natuurlijk...daar genieten die beesten van. Maar daar zijn aangewezen gebieden voor, het moet niet zo zijn dat mensen moeten wijken voor de huisdieren van anderen.
Ja, in sommige steden misschien wel, maar hier dus nietquote:Op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef wonko het volgende:
[..]
Natuurlijk...daar genieten die beesten van. Maar daar zijn aangewezen gebieden voor, het moet niet zo zijn dat mensen moeten wijken voor de huisdieren van anderen.
Wanneer de hondenbezitters ervoor zorgen dat de poep opgeruimd wordt, is het toch alleen maar mooi dat je ze gek ziet doenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo klagen, die hebben nog altijd de meeste ruimte hier,![]()
Maar wel een verkapte tvp plaatsen hè?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Robar het volgende:
Ik ken maar 1 gepaste reactie voor dit topic
![]()
Nou, prima toch? Dan hoed jij je zeker niet aangesproken te voelen door dit topicquote:Op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef Robar het volgende:
Och, dat niet alleen, ik vind het niveau van bepaalde reacties hier bedroevend laag.
Vandaar![]()
Sommigen hebben honden, anderen hebben paarden, weer anderen hebben katten.
Nu zijn het de honden, morgen opent TS hier een topic over een duif die al 4 dagen zjin auto/step onderschijt. Alleen afwachten wie hij daar op aankijkt.
Ja, goed geraden, ik heb een hond.
Een niet blaffende, goed opgevoede Labrador Retriever.
Valt niemand aan, maar wil alleen wel graag met iedereen spelen.
Ze houdt netjes haar plasje en uitwerpselen op tot we op de plaats zijn waar het van ons mag.
Dat houdt in een veldje waar geen kind speelt en echt niemand overheen hoeft te lopen.
Ik betaal hondenbelasting en zie er echt helemaal niets van terug.
Daarvoor in de plaats laten we de hond uit op een plke waar niemand er last van heeft en waar echt de hele buurt zijn of haar hond uitlaat.
Daarbuiten zul je niet lastig gevallen worden met hondenpoep.
Maar daarvoor hebben wij mooie "kakzakken" aangeschaft.
Maar ja, de topictitel = Hondenbezitters zijn smerige egoisten.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, prima toch? Dan hoed jij je zeker niet aangesproken te voelen door dit topic
Dus jij controleert iedereen hier?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:18 schreef Posdnous het volgende:
Bovendien zegt iedereen dat zijn hond op een normale plek schijt, maar zie ik 90 procent het gewoon op plekken doen waar mensen lopen. En ik heb al helemaal nooit iemand iets zien opruimen.
Wat is dit voor onzin, ik heb toch ogen in m'n kop of niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus jij controleert iedereen hier?
Vertel, waar schijt mijn hond?
Jij moet eens beter nadenken over hoe jij argumenten plaatst.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin, ik heb toch ogen in m'n kop of niet?
En andere mensen hebben een mooie auto, waarvan ik de uitlaatgassen inadem en waar honderden mensen per jaar onder komen te liggen, so what's your point?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef Posdnous het volgende:
Nee, ik geef juist aan dat ik genoeg heb van die nuance waarmee al die hondenterroristen onze maatschappij maar blijven teisteren door alles te bagatelliseren met: 'maar ik niet hoor'
Iedereen vind dat zijn hond zich gedraagt en dat ie op normale plekken schijt (voorzover dat uberhaupt al mogelijk is...) maar het enige wat je tegenkomt zijn honden die je op straat voor je voeten lopen, overal hun behoefte doen die blijft liggen en bij mensen waar je over de vloer komt zwaar ergerlijk zijn.
Alleen maar omdat decennia lang iedereen doet alsof het volstrekt normaal is en mensen denken dat het gewoon hun 'recht' is om hun beest op straat te laten schijten wordt het altijd maar weggemoffeld.
Hahaha...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:23 schreef de_puta_madre het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8689366181727845562&q=stupid+dog
![]()
OMG! Wat een domme hond.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:23 schreef de_puta_madre het volgende:
![]()
Een hond van een kennis van mij was altijd helemaal overstuur van zijn eigen schetenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:23 schreef de_puta_madre het volgende:
![]()
Ik heb een auto, waarom zou ik ermee geen honden doodrijden?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef gammapooka het volgende:
Ik heb 2 honden, maar waarom zou ik iets opruimen ?
Ik betaal tenslotte hoge hondenbelasting.
De gemeente huurt maar een mannetje in om de troep op te ruimen, daar betaal ik tenslotte hondenbelasting voor.
Wat kan mij het verrekken of je hondenbelasting betaalt? betekent dat dan dat je als een asociale overal je stront moet laten liggen en iedereen last van je heeft?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef gammapooka het volgende:
De gemeente huurt maar een mannetje in om de troep op te ruimen, daar betaal ik tenslotte hondenbelasting voor.
Ohh dat is makkelijk. Als ik zo een onverlaat tegenkom reken maar dat als ik daar last van heb die stront in jou neus ga wrijven!!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef gammapooka het volgende:
Mooi, dan dump ik dus gewoon mijn vuil voor jou deur. Want ik betaal immers ook belasting.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:48 schreef shaun81 het volgende:
k laat hem op straat schijten en ruim niks op aangezien ik er hondenbelasting voor betaal
Dat klopt inderdaad. Als mensen op zouden houden met troep als Eukanuba of Pedigree aan hun honden te voeren maar gewoon ze te voeren als een wolf zou zeker de hoeveelheid en de frequentie van de ontlasting aanzienlijk dalen. Of dat nu 75% is weet ik niet, maar de helft moet zeker kunnenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehe, zo ben ik nou ook weer niet![]()
[..]
Dat klopt dus echt?
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef gammapooka het volgende:
Hondennazi's?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik gok ten minste 12 reacties waarbij alle hondennazi's uit hun vel springen
1quote:Op donderdag 15 december 2005 18:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hondennazi's?
Iemand die geen poep van een mormel aan een touwtje wil is een nazi?
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
1
Het is een feit dat een hond van hoogwaardige(als in hoge concentraties voeding en specifiek samengesteld) voedselproducten een stuk meer schijten en scheten laten ja, dat klopt . . .quote:Op donderdag 15 december 2005 17:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Als mensen op zouden houden met troep als Eukanuba of Pedigree aan hun honden te voeren maar gewoon ze te voeren als een wolf zou zeker de hoeveelheid en de frequentie van de ontlasting aanzienlijk dalen. Of dat nu 75% is weet ik niet, maar de helft moet zeker kunnen
Als je het topic gelezen had, dan had je aan weerlegd zien worden dat het betalen van hondenbelasting je niet vrijstelt van je opruimplicht.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef gammapooka het volgende:
Het is ook onzin om te denken dat je hond overal maar zijn behoefte mag doen.quote:Op maandag 19 december 2005 08:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als je het topic gelezen had, dan had je aan weerlegd zien worden dat het betalen van hondenbelasting je niet vrijstelt van je opruimplicht.
Je hebt dus niet eens gezocht of info gevraagd.quote:Op maandag 19 december 2005 08:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is ook onzin om te denken dat je hond overal maar zijn behoefte mag doen.
Feit is alleen wel dat er een aardig hoge hondenbelasting betaald dient te worden en je ziet er werkelijk waar helemaal niets van terug. Als er nu eens speciale uitlaatplaatsen gemaakt werden, dan hadden wij deze discussie nu niet. Bij ons in de buurt is er in ieder geval niet echt een hondenuitlaat plaats. Mocht die er zijn, dan zou ik er zeker gebruik van maken.
Het Calimero effect...ja maar zij...quote:Maar waarom die hetze nu opeens tegen honden en hondenbezitters?
Wat dat betreft kan ik nog vele voorbeelden noemen.
Wat dacht je van al het zwerafval?
Kauwgom op de grond?
Peuken op de straat?
Wildplassers?
Dat ene ongelukje? Je doelt op die tonnen bacteriebommen? Bagatelliseer het even. Stront van vleeseters bevat gevaarlijk veel bacteriëen.quote:Drie van bovenstaande dingen vind ik toch heel wat belangrijker dan dat ene ongelukje dat je op straat tegenkomt . . . . (biologisch afbreekbaar, milieu enzo . . )
Als ik bij mij in de buurt rondloop, dan zijn het vooral ongelukjes ja.quote:Op maandag 19 december 2005 14:02 schreef wonko het volgende:
[..]
Je hebt dus niet eens gezocht of info gevraagd.
Hoe weet jij dat ik dat niet gevraagd heb en dat ik daar niet naar gezocht heb?
[..]
Het Calimero effect...ja maar zij...
Ik wil alleen aangeven dat honden niet het probleem zijn van de maatschappij, vogelpoep is nu ook niet echt gezond voor je!
[..]
Dat ene ongelukje? Je doelt op die tonnen bacteriebommen? Bagatelliseer het even. Stront van vleeseters bevat gevaarlijk veel bacteriëen.
Waar zitten geen bacterien in? Meet eens een monster van een willekeurige kerkmuur, dan schrik je je ook het lamlazarus. En ga vooral ook geen Chinees eten, want dat schijnt er ook vol mee te zitten. Oh en check ook even de kant en klare lasagna van de plaatselijke supermarkt. Maar goed, dat bacterieprobleem van je hoeft er niet te zijn wanneer de gemeente eens voorzieningen creeert van het belastinggeld wat er betaald wordt.
Wat een ontzettend domme, inhoudsloze en generaliserende post is ditquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef ElectricEye het volgende:
Hondenbezitters zijn sowieso smerig!
Een beetje een stinkend en dampend beest dat verhaart, pist, scheit op het tapijt en met een beetje mazzel nog loops is ook!
Driewerf
Hondenbezitters zijn eigenlijk ook dierenmishandelaars, da's het ergste! Een hond heft beweging en ruimte nodig, iets dat veel honden van hun 'baasje' niet krijgen!
Helemaal mee eensquote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef HuubTuub het volgende:
Misschien als je de hondenbelasting afschaft en de voorwaarde schept dat je wel alles moet opruimen anders krijg je een hoge boete (ongeveer het bedrag dat je per jaar aan de hondenbelasting kwijt zou zijn...), dat meer mensen wat zouden opruimen.
Feit blijft ook dat een flink percentage mensen besmet is met spoelwormen door zo'n biologisch afbreekbaar met een kerkmuur vergelijkbaar product.quote:Op maandag 19 december 2005 14:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Als ik bij mij in de buurt rondloop, dan zijn het vooral ongelukjes ja.
Ik zie zelden hondenpoep op straat liggen. Het komt natuurlijk ook wel eens voor dat iemand het op dat moment niet kan opruimen. Niet netjes, maar dat gebeurt. Ik probeer het niet goed te praten dat mensen hun hond op straat laten poepen, maar "shit happens". Het gebeurt weleens. Mensen knoeien ook weleens benzine of olie. Mensen gooien ook weleens een papiertje op straat. Kauwgom zie je overal, van alle peuken op straat kun je een lijn trekken van Zandvoort tot aan Oldenzaal. Feit blijft dat de ene drol van mijn hond heel wat makkelijker door de natuur afgebroken kan worden dan al wat ik eerder noemde. Ik vind gewoon dat je je daar meer druk om mag maken. Maar we zijn het er, net als een ieder ander hier, over eens dat het niet op straat hoort te liggen en dat het dan opgeruimd hoort te worden. Voor de rest is een hond gewoon onderdeel van de maatschappij en de natuur. Liepen ze niet in onze huizen rond, dan leefden ze in de natuur. Diezelfde natuur waar velen van ons gaan recreeeren. Kom je het dus ook weer tegen.
Je mag wel zeggen dat het 11 procent is hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Feit blijft ook dat een flink percentage mensen besmet is met spoelwormen door zo'n biologisch afbreekbaar met een kerkmuur vergelijkbaar product.
Met welke uitwerpselen zullen ze het meest in aanraking komen? Ik gok op die van honden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen dat het 11 procent is hoor.
Maar vergeet er niet bij te melden dat het niet alleen door hondenuitwerpselen komt.
Het komt door menselijke uitwerpselen, kattenuitwerpselen en hondenuitwerpselen.
In combinatie met een slechte hygiene kan het tot een besmetting komen.
En weer dat Calimero effect...quote:Daarbij kan het makkelijk voorkomen worden bij honden door ze regelmatig een ontwormingskuur te geven. Net als dat je je kinderen inent tegen kinderziektes, kun je je hond inenten en helpen met middelen tegen ziektes en bacterien. Dus wanneer een hond wormen heeft is dat vaak te wijten aan een slechte verzorging van een hond (hoewel natuurlijk niet alles te voorkomen is). Maar laat ik het over een andere boeg gooien, weet jij hoeveel mensen een verkoudheid of ernstige griep oplopen door menselijke overdracht? Weet je uberhaupt hoeveel mensen ziek worden van elkaar?
Ik denk het wel....je probeert de boel te bagatelliseren. Het is gewoon een probleem en geen ongelukje.quote:Maar goed, we zijn het er over eens (zoals al vele malen eerder gezegd), dat mensen de uitwerpselen moeten opruimen, wanneer dit ligt in een NIET-uitlaatgebied. En ik vergeleek het niet alleen met een kerkmuur . . . Jammer dat je alleen dat stukje eruit haalt, dan begrijp je dus niet wat er echt in mijn post staat.
Heeft niets met Calimero-effect te maken, zoek het eens op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:06 schreef wonko het volgende:
[..]
Met welke uitwerpselen zullen ze het meest in aanraking komen? Ik gok op die van honden.
[..]
En weer dat Calimero effect...
[..]
Ik denk het wel....je probeert de boel te bagatelliseren. Het is gewoon een probleem en geen ongelukje.
En weet je wat? Dit topic is gestart uit frustratie over de vele hondenbezitters die dat niet doen. En dat zijn er veel...teveel. Anders waren er geen redenen tot klagen geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:20 schreef Robar het volgende:
Een hondenbezitter die zich aan de regels houdt, is niemand tot last.
De TT suggereert andersquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:30 schreef wonko het volgende:
[..]
En weet je wat? Dit topic is gestart uit frustratie over de vele hondenbezitters die dat niet doen. En dat zijn er veel...teveel. Anders waren er geen redenen tot klagen geweest.
Het is een gave.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:26 schreef SocialDisorder het volgende:
ongelooflijk dat jullie kunnen discusiëren terwijl jullie het met elkaar eens zijn..........
Bij het lezen hiervan kreeg ik meteen zo'n Eureka-gevoel, het ei van Columbus, etc. etc.quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef HuubTuub het volgende:
...hondenbelasting afschaft..wel..opruimen anders...hoge boete...
Hondenbelasting maakt sommige mensen lui en zien het als excuus om niks op te ruimen.
...blaffende bijzettafel...![]()
Pfff, alsof mensen niet aan je posts zijn dat je reacties uit wil lokken. Trolletje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:03 schreef wonko het volgende:
[..]
Dat eeuwige 'maar zij doen dit' gejammer...geen echt weerwoord...je weet dat je ongelijk hebt maar moet toch als een zielig klein kind lopen jammeren.
*eens is mee*quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:29 schreef Posdnous het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik last moet hebben van jullie ziekelijke neiging naar compagnonship van zo'n mormel?![]()
Je vergeet de helft.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef sjippen het volgende:
Ik heb ook nooit het voordeel van een hond begrepen.
1) De hond zelf stinkt.
2) Zijn schijt stinkt nog harder, voor mij de walgelijkste geur ooit waargenomen. Ok, een kat schijt ook maar dat ligt al onder de grond voor het eruit is.
3) In hondenschijt stappen betekent slipgevaar. Verleden week schoof ik plots 30 cm verder, en nee het was niet op de schaatsbaan.
4)Honden lopen dikwijls los, wat altijd leidt tot problemen. Of ze schieten plots voor je auto, of voor je fiets, of ze worden agressief of zijn plots enorm geïnteresseerd in m'n schoenen.
9) Het huis van een hondebezitter stinkt altijd enorm. Lijkt wel of je een riolering in loopt. Maakt niet uit hoe schoon de mensen zelf zijn, al zijn ze dat vaak ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef Wriker het volgende:
[..]
Je vergeet de helft.
5) Ze zijn dom
6) Ze blaffen lomp en hard om het minste geringste
7) Ze springen tegen je op, douwen hun kop in je kruis of rijen tegen je been
8) Ze zijn niet te vertrouwen - één verkeerde blik en je bent de lul ("dat doet ie anders nooit")
Kutbeesten.
Ik heb nou een hond bij nieuwe buren die klinkt als een ezel.![]()
13) ze weten altijd zoveel plek in bed te veroveren dat je er nauwelijks nog bijpastquote:Op donderdag 22 december 2005 11:17 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
9) Het huis van een hondebezitter stinkt altijd enorm. Lijkt wel of je een riolering in loopt. Maakt niet uit hoe schoon de mensen zelf zijn, al zijn ze dat vaak ook niet.
10) Een hondenbezitter stinkt ook altijd naar hond, dat haat ik in collega's of whatever.
11) Honden zijn zenuwlijers, je hoort ze altijd hijgen of piepen.
12) Ik haat honden.
1) dat valt nog wel mee hoor. Ja, als ze net ergens in hebben rollen stinken ze erg ja amar een normale geur van een hond stinkt niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef sjippen het volgende:
Ik heb ook nooit het voordeel van een hond begrepen.
1) De hond zelf stinkt.
2) Zijn schijt stinkt nog harder, voor mij de walgelijkste geur ooit waargenomen. Ok, een kat schijt ook maar dat ligt al onder de grond voor het eruit is.
3) In hondenschijt stappen betekent slipgevaar. Verleden week schoof ik plots 30 cm verder, en nee het was niet op de schaatsbaan.
4)Honden lopen dikwijls los, wat altijd leidt tot problemen. Of ze schieten plots voor je auto, of voor je fiets, of ze worden agressief of zijn plots enorm geïnteresseerd in m'n schoenen.
5) Oh? Mijn hond begrijpt anders een hoop. Je kan een hond veel leren, honden zijn best slimme beesten maar om het te laten merken moet je ze natuurlijk wel dingen aanleren. De intilligentie van een mens kan je toch ook niet echt waarnemen zonder dat ze iets geleerd hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef Wriker het volgende:
[..]
Je vergeet de helft.
5) Ze zijn dom
6) Ze blaffen lomp en hard om het minste geringste
7) Ze springen tegen je op, douwen hun kop in je kruis of rijen tegen je been
8) Ze zijn niet te vertrouwen - één verkeerde blik en je bent de lul ("dat doet ie anders nooit")
Kutbeesten.
Ik heb nou een hond bij nieuwe buren die klinkt als een ezel.![]()
9) Dat is ook wel wat overdreven, je ruikt misschien een klein beetje een hondengeur maar een rioleringlucht is overdreven. En wat is je bron dat de meeste hondenbezitters zelf niet schoon zijn?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:17 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
9) Het huis van een hondebezitter stinkt altijd enorm. Lijkt wel of je een riolering in loopt. Maakt niet uit hoe schoon de mensen zelf zijn, al zijn ze dat vaak ook niet.
10) Een hondenbezitter stinkt ook altijd naar hond, dat haat ik in collega's of whatever.
11) Honden zijn zenuwlijers, je hoort ze altijd hijgen of piepen.
12) Ik haat honden.
13) Hehe, herkenbaar. Maar ze komt er pas op als ik zeg dat het mag en als ik er al zelf in lig dan neem ik de ruimte in en mag zij lekker oprollen om erbij te passen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
13) ze weten altijd zoveel plek in bed te veroveren dat je er nauwelijks nog bijpast
14) ik kan nooit die smekende ogen weerstaan als ik een boterham met kaas eet waardoor ik altijd de helft van mijn eten moet missen
15) met al die riemen raak je enorm in de knoop tijdens het wandelen![]()
16) ze spingen je compleet omver als je met je handen vol boodschappen thuiskomt
17) ze zijn zo lief
9) Nee is niet overdreven.... en 1 bron maar....? Hoeveel wil je er hebben????quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
9) Dat is ook wel wat overdreven, je ruikt misschien een klein beetje een hondengeur maar een rioleringlucht is overdreven. En wat is je bron dat de meeste hondenbezitters zelf niet schoon zijn?.
10) Een hondenbezitter ruikt naar hond, of dat stinkt, ik vind van niet.
11) Nee, honden hebben geen zweetklieren en zweten dus niet. Om af te koelen moeten ze hijgen, daarom dus die druipende tong uit hun bek.
9) geef me maar wat bronnen dan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
9) Nee is niet overdreven.... en 1 bron maar....? Hoeveel wil je er hebben????
10) Een hondenbezitter ruikt naar de stank van zijn hond(en), stront en gore zeik.
11) Dat begrijpt m'n reet ook nog wel.
En tot slot een toevoeging 12:
12) Hondenbezitters zelf, die zijn het SMERIGSTE, vooral als ze hun EIGEN HONDENSTRONT NIET ACHTER ZICH OPRUIMEN WAAR KINDEREN SPELEN ETC ETC.
Fuck honden fuck ze in hun eigen shit.
Dat is met alle belastingen zo. Van de wegenbelasting zie ik ook bar weinig terug op dure traject controles (om ons nog meer geld af te troggelen) na. Feit is wel dat je niet verplicht bent om een hond te nemen en als je vind dat de belasting te hoog is doe je dat mormel gewoon het huis uit maar ga niet andere mensen met jouw rommel opzadelen. Dat is niet tegen jou bedoeld Robar, maar tegen de anderen die denken dat ze hun zooi maar kunnen laten liggen omdat ze er voor betalen.quote:Op maandag 19 december 2005 08:58 schreef Robar het volgende:
Het is ook onzin om te denken dat je hond overal maar zijn behoefte mag doen.
Feit is alleen wel dat er een aardig hoge hondenbelasting betaald dient te worden en je ziet er werkelijk waar helemaal niets van terug.
Honden zijn gewoon smerige gore beesten, kijk dat je zelf nou een hondemepper bent maakt mij geen flikker uit. Jij liever dan ik. Heb 1 keer zelf een hond geprobeerd maar werd schijtzenuwachtig van dat kutbeest, heb em toen dus weer lekker weg gedaan. Klotebeest was nog te dom om te schijten (bij wijze van), niet te vertrouwen en gewoon zwaar kut.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
9) geef me maar wat bronnen dan.
10) Waarom zou een hondenbezitter naar de stront en zeik ruiken van zijn hond? Dat wordt buiten gedaan hoor.
11) waarom dan zeggen dat ze zenuwelijers zijn omdat ze hijgen. Als je reet get begrijpt waarom jij dan niet?
12) Omdat een groep hondenbezitters hun hond laat poepen waar het wil betekend niet dat alle hondenbezitters dat toelaten. En toen m'n hond nog niet altijd begrep waar ze mocht schijten en waar niet had ik altijd een plastic zakje bij en ruimde ik het netjes op als ze hetd eed waar het niet mocht. Als m'n hond poept ergens waar het mag is daar niks mis mee.
Wat is dat toch altijd met "spelende kinderen"? Alsof die een heilige staat hebben. Alles moet wijken voor spelende kinderen. En welk kind speelt tegenwoordig nog buiten? Die zitten toch allemaal achter hun playstation of xboxquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
12) Hondenbezitters zelf, die zijn het SMERIGSTE, vooral als ze hun EIGEN HONDENSTRONT NIET ACHTER ZICH OPRUIMEN WAAR KINDEREN SPELEN ETC ETC.
voor een slim persoon heb je een bijzonder zielig vocabulairquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
smerige gore [...] flikker [...] schijtzenuwachtig [...]kutbeest [...] Klotebeest [...] schijten [...] zwaar kut.
Je hebt hondemensen en kattenmensen en kattenmensen zijn gewoon veel slimmer.
Ja, kinderen hebben een Heilige status. Bij honden geef ik namelijk altijd gas als ik ze over de straat zie lopen en bij kinderen niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:56 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wat is dat toch altijd met "spelende kinderen"? Alsof die een heilige staat hebben. Alles moet wijken voor spelende kinderen. En welk kind speelt tegenwoordig nog buiten? Die zitten toch allemaal achter hun playstation of xbox
Wahahaha dat doe ik juist altijd bij kinderenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:15 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ja, kinderen hebben een Heilige status. Bij honden geef ik namelijk altijd gas als ik ze over de straat zie lopen en bij kinderen niet.
Homo.
![]()
Ja maar dat maakt niet uit want als ik jou met je hond zie lopen dan is dat gewoon einde verhaal voor je keffertje.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Wahahaha dat doe ik juist altijd bij kinderenje moet ze zien rennen dan helemaal huilend en bang
Ik, een hondenmepper? Dat jij een hond niet naar je kan laten luisteren zonder te slaan betekend niet dat iedere hond die luisterd geslagen wordt. En hoe zit dat met mensen die honden en katten hebben, daar ken ik er genoeg van hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Honden zijn gewoon smerige gore beesten, kijk dat je zelf nou een hondemepper bent maakt mij geen flikker uit. Jij liever dan ik. Heb 1 keer zelf een hond geprobeerd maar werd schijtzenuwachtig van dat kutbeest, heb em toen dus weer lekker weg gedaan. Klotebeest was nog te dom om te schijten (bij wijze van), niet te vertrouwen en gewoon zwaar kut.
Je hebt hondemensen en kattenmensen en kattenmensen zijn gewoon veel slimmer.
Bewijst maar weer es hoe enorm dom je bent, een hondemepper is een uitdrukking voor een knurft die een hond heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik, een hondenmepper? Dat jij een hond niet naar je kan laten luisteren zonder te slaan betekend niet dat iedere hond die luisterd geslagen wordt. En hoe zit dat met mensen die honden en katten hebben, daar ken ik er genoeg van hoor.
Zeggen dat kattenmensen slimmer zijn slaat nergens op.
Een hondemepper is een ambtenaar die loslopende honden vangt en deze opsluit. Het liefst om ze te laten afmaken.quote:Op zondag 25 december 2005 01:21 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Bewijst maar weer es hoe enorm dom je bent, een hondemepper is een uitdrukking voor een knurft die een hond heeft.
Zaad op je tong.![]()
![]()
Dat was het vroeger ja.... ach laat ook maar....quote:Op zondag 25 december 2005 11:22 schreef wonko het volgende:
[..]
Een hondemepper is een ambtenaar die loslopende honden vangt en deze opsluit. Het liefst om ze te laten afmaken.
Hee! Ga eens dood!quote:Op zondag 25 december 2005 22:31 schreef Rasje het volgende:
Ik heb zowel een hond en een kat. En als ik dus ergens een schijthekel aan heb, is dat als mijn hond lekker op een speelveldje zit te poepen, dat hij wordt gestoord door de meest irritant wezens die er op deze aarde rondlopen (kutkinderen), die daar willen spelen.
Probeer het eens onder je normale account zou ik zeggen!quote:Op maandag 26 december 2005 11:18 schreef Rasje het volgende:
Ja hoor, ik zal ooit eens dood gaan. Weet nog niet wanneer. Of moet ik nu al dood omdat ik aangeef dat ik een teringhekel aan kinderen heb? Foei toch, ieder mag zijn mening hier toch uiten![]()
Vertel dan maar eens waar ze het geld dan voor gebruiken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 07:40 schreef Robar het volgende:
En wat betreft hondenbelasting, omdat nog steeds vaak genoemd wordt:
Deze belasting is geen vrijwaring om overal je hond te laten poepen.
Nee ok, hier bij ons ook niet, maar dat betekent toch niet dat je je hond midden op straat laat poepen? Dan kun je toch op zijn minst een plek zoeken waar anderen er geen last van hebben? Ik snap dat het frustrerend is dat je niets van je belastingcenten terugziet, datzelfde heb ik ook, maar er is ook niets frustrerender dan een verse drol onder je nieuwe schoenen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:25 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Vertel dan maar eens waar ze het geld dan voor gebruiken.
Hier in Hoorn zijn niet eens speciale hondepoep plaatsen
Je begon goed, maar vanaf hier is je post dusdanig in niveau gedaald, dat zelfs dat kleine beetje begrip verdwenen is:quote:Op dinsdag 27 december 2005 07:40 schreef Robar het volgende:
Ja, je hebt gelijk dat het asociaal is om midden op straat of op een plaats waar kinderen spelen je hond te laten poepen en het niet op te ruimen. Ja je hebt gelijk dat het gevaarlijk is wanneer je je hond op de openbare weg los laat lopen terwijl hij daar niet goed voor getraind is. Wanneer je dan ook een hond aan zou rijden die de weg op schiet is het ook gewoon de schuld van de hondenbezitter. Je hebt gelijk dat hondenpoep stinkt.
Verder scheer ik niet alle hondenbezitters over 1 kam, er zit hier welgeteld 1 vrouwtje de enige die ik ooit gezien heb die een schone hond heeft en de stront achter haar hond op ruimt. Is nog een aardig groot beest ook dus is heel wat stront, zo'n St. Bernhard.quote:Op dinsdag 27 december 2005 07:40 schreef Robar het volgende:Je hebt gelijk dat honden een andere vorm van intelligentie hebben genoemd "instinct". stomme beesten zijn. Je hebt daar allemaal gelijk in.
Ik heb daar een paar keer in mijn leven van mogen genieten, een hondemepper die zelf met zijn hond in de stront staat. Iets mooiers bestaat er niet qua hondenbezitters om als hondenhater te zien....quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee ok, hier bij ons ook niet, maar dat betekent toch niet dat je je hond midden op straat laat poepen? Dan kun je toch op zijn minst een plek zoeken waar anderen er geen last van hebben? Ik snap dat het frustrerend is dat je niets van je belastingcenten terugziet, datzelfde heb ik ook, maar er is ook niets frustrerender dan een verse drol onder je nieuwe schoenen.
Ik heb ook een hond, dus ik snap echt je onbegrip . . .
Net als dat jij zegt dat die hondenbezitters en hun viervoeters niet over 1 kam geschoren mogen worden moet jij dat ook niet doen met plaatsen waar mensen komen op kinderen spelen. Ik heb in mijn jeugd uren doorgebracht in bosjes e.d. en ik was daar niet de enige in. Dus die hond ergens laten schijten omdat jij denkt/wilt dat er niemand op die plaats komt is ongewenst gedrag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 07:40 schreef Robar het volgende:voor ons is dat een plek in de bosjes, waar echt geen mensen lopen of kinderen spelen.
Het is sowieso al smerig. Dat we in Nederland niet al jaren geleden een soort lepra hebben opgelopen of zo door die vieze stront is voor mij een raadsel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:49 schreef wonko het volgende:
[..]
Net als dat jij zegt dat die hondenbezitters en hun viervoeters niet over 1 kam geschoren mogen worden moet jij dat ook niet doen met plaatsen waar mensen komen op kinderen spelen. Ik heb in mijn jeugd uren doorgebracht in bosjes e.d. en ik was daar niet de enige in. Dus die hond ergens laten schijten omdat jij denkt/wilt dat er niemand op die plaats komt is ongewenst gedrag.
De horror...en dat heb je omdat zo'n egoistische zak de hond van zijn lamme kinderen maar ff snel ergens op straat laat schijten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Om maar te zwijgen van in de auto te moeten zitten met een schoen vol hondenschijt. Vieze kutbeesten.
Als het regent, dat doet het in ons landje soms, kun je de hondenbezittersquote:Op dinsdag 27 december 2005 07:40 schreef Robar het volgende:
. En ik verzeker je ook dat honden standaard niet stinken. Honden hebben een lichaamsgeur, net als dat jij dat hebt, net als dat je buurman dat heeft en net als Ali, Mohammed, Jan, Piet, enzovoorts dat hebben. Maar die geur is heus niet zo sterk dat het hele huis ernaar ruikt, laat staan dat ik als hondenbezitter ernaar ruik. Geloof me maar dat wanneer je huis naar hond gaat ruiken, dat je het zelf niet zo nauw neemt met de hygiene.
Ja, dat gaat dus niet werken...of ze laten de hond ergens anders schijten en dat is probleemverplaatsing of je blijft een grote bek houden en ze laten de hond bij jou schijten als je er niet bent.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:16 schreef beestjuh het volgende:
Ik heb een tip, in plaats van hier een klb-topic vol met gegeneraliseer en logische verdediging van resp. hondenhaters en -bezitters te kladden, waarin iedereen gelijk heeft, het valt namelijk niet te controleren. Is het misschien een goed idee om iemand aan te spreken op zijn gedrag..
Als je iemand zijn hond uit ziet laten op een speelplaats, zeg dan tegen diegene dat jouw kinderen daar spelen. Als je ziet hoe een drol midden op de stoep belandt roep dan dat jij daar nog wil lopen. Je zal van de hondenbezitters die zo laks zijn om hun hondendrollen daar te laten liggen, eerder een grote mond krijgen dan dat ze je gelijk geven, maar uiteindelijk voelen ze zich wel gecontroleerd.
En denk je nu echt dat die daar de tijd voor heeft of neemt? Geloof dat je nu werkelijk zelf?quote:Vraag aan je wijkagent (ja ja de meeste mensen hebben er echt nog 1) of ie een ochtend wil posten bij bekende wildpoepplaatsen. Ik denk niet dat iemand hier toe zal geven dat zijn hond op de stoep poept en al zeker niet veranderen door dit topic.
Dat jij zo goed bent om niet in de stront te trappen is leuk voor je...er zijn zat anderen die dat wel doen ondanks dat ze uitkijken. En dan nog...die beesten horen niet op openbare plekken te schijten.quote:Wil ik nog even toevoegen dat ik de afgelopen 4 jaar niet meer in de hondenpoep ben gaan staan. Kwestie van uitkijken, of geluk hebben, maar ik zou ook geen topic gaan openen als ik vanmiddag nog in wat organisch afval uit zou glijden. Storender vind ik batterijen, van die AAA-tjes, de breezergeneratie die niet zonder hun urban-shizzle kan en nog nooit van oplaadbaar heeft gehoord, gooit ze vaker in de natuur dan in prullenbakken getuige de tientallen die ik per maand opraap en inlever.
Ze moeten gewoon wettelijk verplichte schijtplaatsen aan leggen. En of zo'n hondenpauper daar nou 2 km. voor moet lopen dan heeft die DIKKE VETTE PECH. Dan moet je maar geen hond nemen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef wonko het volgende:
[..]
De horror...en dat heb je omdat zo'n egoistische zak de hond van zijn lamme kinderen maar ff snel ergens op straat laat schijten.
2km is overdreven om eventjes de hond uit te laten. Als het regent laat ik de hond echt wel eventjes op een veldje vlakbij uit, maar dat is dan ook te klein om te voetballen/andere spellen te spelen en heeft geen voordeel voor mensen om over te lopen want het is niet sneller.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon wettelijk verplichte schijtplaatsen aan leggen. En of zo'n hondenpauper daar nou 2 km. voor moet lopen dan heeft die DIKKE VETTE PECH. Dan moet je maar geen hond nemen.
Ergens foutief schijten een bon van 120,- euro of zo. Dat zal ze leren die fuckers.
Dat gedeelte ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En als het wettelijk verplicht wordt voor honden om op vaste plaatsen te schijten dan moeten alle katten ook binnen gehouden worden, want die schijten in de zandbakken waar kinden met hun handen in zitten te vroeten..
Ach ja...het is jouw wereld en je verantwoordelijkheid nemen en rekening houden met een ander hoeft niet....jij niet nee...dat moet een ander maar doen. Smerige egoist.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
2km is overdreven om eventjes de hond uit te laten. Als het regent laat ik de hond echt wel eventjes op een veldje vlakbij uit, maar dat is dan ook te klein om te voetballen/andere spellen te spelen en heeft geen voordeel voor mensen om over te lopen want het is niet sneller.
2km lopen met m'n hond is wel leuk, dan doe ik wel gelijk meer maar je vergeet dat een hond meerdere keren per dag uit gelaten moet worden. Ik ga om 11 uur in de avond als ik moe ben niet eerst 2 km lopen omdat er een speciale plaats is waar het moet. In elke wijk centraal een plaats waar de honden lekker kunnen rennen, schijten en paden zijn voor de mensen.
En als het wettelijk verplicht wordt voor honden om op vaste plaatsen te schijten dan moeten alle katten ook binnen gehouden worden, want die schijten in de zandbakken waar kinden met hun handen in zitten te vroeten..
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:08 schreef wonko het volgende:
[..]
Ach ja...het is jouw wereld en je verantwoordelijkheid nemen en rekening houden met een ander hoeft niet....jij niet nee...dat moet een ander maar doen. Smerige egoist.
Je leest het ook helemaal verkeerd he. Als ze het normaal regelen wil ik best met mijn hond naar een uitlaatstuk. Maar niet als dat meerdere kilometers verder weg is waardoor ik vroeg in de ochtend en laat in de avond eerst ver weg moet.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:08 schreef wonko het volgende:
[..]
Ach ja...het is jouw wereld en je verantwoordelijkheid nemen en rekening houden met een ander hoeft niet....jij niet nee...dat moet een ander maar doen. Smerige egoist.
Ik neem aan dat je volop in discussie bent met de gemeente hierover? Heb je een belangengroepering opgericht? Of zal het je allemaal een zorg zijn laat je die hond gewoon schijten waar het jou uitkomt en schuif je de verantwoording lekker af met 1 of andere kutsmoes? Neem dan geen hond...zo te lezen heb je er toch weinig tijd en moeite voor over.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Je leest het ook helemaal verkeerd he. Als ze het normaal regelen wil ik best met mijn hond naar een uitlaatstuk. Maar niet als dat meerdere kilometers verder weg is waardoor ik vroeg in de ochtend en laat in de avond eerst ver weg moet.
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:49 schreef wimmel_1 het volgende:mauw mauw
Speelde jij in de bosjes naast een drukke weg?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:49 schreef wonko het volgende:
[..]
Net als dat jij zegt dat die hondenbezitters en hun viervoeters niet over 1 kam geschoren mogen worden moet jij dat ook niet doen met plaatsen waar mensen komen op kinderen spelen. Ik heb in mijn jeugd uren doorgebracht in bosjes e.d. en ik was daar niet de enige in. Dus die hond ergens laten schijten omdat jij denkt/wilt dat er niemand op die plaats komt is ongewenst gedrag.
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:29 schreef Rasje het volgende:
Nee hoor, dat zijn bejaarden en allochtonen![]()
Je hebt gelijk...kinderen spelen alleen op de daartoe aangewezen plaatsen.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Speelde jij in de bosjes naast een drukke weg?
Geloof me, ik heb daar nog nooit een kind zien spelen, omdat er aan de binnenkant van ons appartementencomplex een heel mooi park is waar alle kinderen spelen . . .
Kinderen mogen daar niet eens spelen van ouders, omdat er dus veel auto's langs denderen.
Ik lees een 'doet ie anders nooit' niveau.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:32 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Wij hebben twee Dobermanns. Onze tuin is ingericht met tegels en een hele afvoergoot om zodoende twee keer per dag de tuin goed schoon te kunnen spuiten. in de zomer vaker vanwege de warmte. De honden zijn er helemaal aan gewend hier hun behoefte te doen. Verder nemen we als we ze uitlaten zakjes mee en mochten ze per ongeluk toch iets doen, ruimen we het op (En ja, het zijn grote hodnen, dus grote behoefte). Verder lopen ze altijd netjes aan de lijn. Als we ze even lekker willen laten rennen gaan we naar een deel van het industrieterrein waar geen mensen/kidneren lopen en laten ze daar even lekker rennnen.
Daarnaast betalen we meer dan ¤ 200,-- per jaar hondenbelasting.
Wij zijn vreselijk gek op onze sullen en er is verder niemand die er last van heeft.
Waar is wel last van heb zijn die etterbakken die de honden uit staan de dagen voor het raam, maar daar mag je niets van zeggen. Om uit te sluiten dat de honden zover gesard worden dat ze een keer uit hun slof zouden kunen schieten, hebben we een rolluik geplaatst. Dit gaat altijd dicht als we er niet zijn. Ik moet er niet aan denken dat iemand dag in dag uit die beesten uitdaagt en het voor de honden ook een keertje genoeg is als we die persoon tegenkomen tijdens het uitlaten.
Dit wilde ik even kwijt na het lezen van alle kritiek op hondenbezitters!!!
Licht toe......quote:Op donderdag 29 december 2005 12:12 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik lees een 'doet ie anders nooit' niveau.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 07:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet . . .
Er komt geen zinnig woord uit . . . .
quote:
Jij komt op mij over als iemand die verbaasd 'doet ie anders nooit' gaat roepen als het fout gaat met de hond en iemand anders.quote:
Ik heb jou nog nooit wat serieus zien posten. Maar vertel anders nog eens wat je grieven zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Heb je al zijn posts gelezen?
Het enige wat hij doet is trollen en reacties uitlokken.
Als je een keer serieus ingaat op een reactie van hem, dan krijg je alleen maar geklaag en gebash terug. Ik heb het geprobeerd . . . .
Ik reageerde op:quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:06 schreef wonko het volgende:
[..]
Jij komt op mij over als iemand die verbaasd 'doet ie anders nooit' gaat roepen als het fout gaat met de hond en iemand anders.
Dit soort simpele zielen vindt altijd wel iets. Die hebben gewoon helemaal niets te doen en gaan een beetje zitten jennen op een forumquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef Keukenprinsesje het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd...waar zou jij als jij bij ons in de buurt zou wonen uit afleiden dat wij smerige, egoistische hondenbezitters zijn??
Euh..niet om het 1 of ander hoor...maar de TT is niet van mij. En nog wat...waarom voel jij je zo aangesproken? Je zegt zelf dat je al het mogelijke doet...dan lijkt me dat je dit topic als niet ter zake doent negeert.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef Keukenprinsesje het volgende:
[..]
Ik reageerde op:
Hondenbezitters zijn smerige egoisten...waar haal jij uit dat ik een smerige egoist ben ? Ik denk dat namelijk dat wij juist heel erg bewust met de honden en eventuele overlast die onze honden zouden kunnen veroorzaken omgaan. Maar jij zult waarschijnlijk nog wel ideeen aan kunnen dragen? Dus, waar moeten we volgens jou nog meer rekening mee houden, buiten alles wat we er al aan doen/gedaan hebben?? Ik ben zeer benieuwd...waar zou jij als jij bij ons in de buurt zou wonen uit afleiden dat wij smerige, egoistische hondenbezitters zijn??
Ach ja...bedreiging is altijd een goed argument.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:48 schreef Rasje het volgende:
Of met die van mij. Probleem is alleen dat onze hond iedereen aardig vindtMaar dat leer ik 'm nog wel af
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:47 schreef ma_jojo het volgende:
Bek dicht, ik ben geen egoist, en m'n hond is lief..
Neen, echt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |