abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:29:06 #1
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037552
Ja hoor, poep aan de schoen .

Het zal wel weer aan mij liggen, maar schijnbaar is het normaal dat je je kuthond op grasveldjes laat schijten. Niet op straat, want dat ziet er niet uit, op grasveldjes schijnbaar wel.

Dat daar kinderen spelen en mensen zoals ik soms overheen moeten lopen als de weg open ligt maakt schijnbaar niet uit. Je moet toch wat met je pokkebeest .
Het grappige is dat veel hondenbezitters zeggen dat ze het zelf opruimen. Vreemd genoeg heb ik dat nog nooit iemand zien doen.

Wanneer zal dat hondenterrorisme eens ophouden? Wanneer worden de niet-hondenbezitters schadeloos gesteld? Wanneer wordt de hondenbelasting ver40-voudigd, omdat honden toch nuttelozer zijn dan alles waar btw op zit?

En al die mensen die het leuk vinden om een hond te hebben? So what? waarom moet ik daarmee geconfronteerd worden?

Zo'n beetje alles waar andere mensen last van hebben wordt of beboet of verboden, maar honden... ho maar.

Ze zijn lelijk, agressief, schijten, maken lawaai, zijn vervelend en wat al niet meer, rot op met die beesten. .

Kan iemand mij uitleggen waarom ik last moet hebben van jullie ziekelijke neiging naar compagnonship van zo'n mormel?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33037577
schijtende honden moeten ze meteen afschieten
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33037597
Helemaal gelijk, optiefen met die honden
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:31:35 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037599
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef BennyNL het volgende:
schijtende honden moeten ze meteen afschieten
Of niet-schijtende, stinkende en in de weg lopende honden ontwerpen .
pi_33037602
ik en het helemaa met je eens.
Diereen horen nier in huis, maar in de natuur.
Dat mensen dieren fokken om ze als huisdieren te houden vind ik geen argument.
dan fok je die beesten maar niet.
huisdiereigenaren moeten opgepakt worden voor vrijheidsberoving
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_33037611
Ik heb ook een hekel schijtende hondenhaters.

(en ook een hekel aan mensen die hun hond laten schijten waar anderen lopen; die van mij kruipen altijd onder een struik Het is me nog steeds niet gelukt ze zo af te richten dat ze *op* foutgeparkeerde auto's schijten)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_33037639
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Volgens mij is dat een hele andere discussie.

Ik vind het iig maar een schijtdiscussie.
pi_33037641
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:32 schreef _-rally-_ het volgende:
Dan moet je daar een topic over openen. maar val ons hier niet mee lastig.

ik heb een hekel aan spruitjes, maar dat is ook niet relevant hier
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:34:23 #9
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037647
quote:
Datw as ik nog vergeten ja. Wie haalt het in z'n botte kop om een hond in huis te nemen.

Als je een grote boerderij hebt, waar zo'n beest een beetje rond kan lopen, oke. Maar in een eengezinswoning een hond laten rondlopen is echt bezopen. Soms loop je een woning binnen en zie je opeens een hond en denk je echt: 'wat de fuck doet dat ding hier? hij hoort hier helemaal niet'

En dan moet dat beest wachten tot iemand van zn werk terugkomt en een 'ommetje' gaat maken met dat dier.

Volslagen krankzinning, echt.
pi_33037650
ik heb mijn hond goed opgevoed

ze poept en plast alleen in de bosjes....

honden zijn liev en schattig...
No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the sources of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:34:54 #11
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037657
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:32 schreef _-rally-_ het volgende:
Mooi, ook nog een argument?
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:35:19 #12
20741 generalist
Watch me do it!
pi_33037664
Ja, alle huisdieren moeten weer wild worden, zal je zien dat de mensheid tenminste weer wat uitgedund wordt, al die boze kinderkes die opgevreten worden nadat ze de eigenaar van de 'poep onder hun schoenen' een schop gegeven hebben.

Lekker rustig zal dat worden
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_33037671
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Datw as ik nog vergeten ja. Wie haalt het in z'n botte kop om een hond in huis te nemen.
Als ik zie hoe tevreden die twee hier op hun eigen leren bank liggen, dan heb ik niet de indruk dat ze ook maar iets te klagen hebben...
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_33037680
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Mooi, ook nog een argument?
Sinds wanneer moet je in KLB argumenten hebben ?
pi_33037685
o alweer zo'n zeur topic .
pi_33037687
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:35 schreef generalist het volgende:
Ja, alle huisdieren moeten weer wild worden, zal je zien dat de mensheid tenminste weer wat uitgedund wordt, al die boze kinderkes die opgevreten worden nadat ze de eigenaar van de 'poep onder hun schoenen' een schop gegeven hebben.

Lekker rustig zal dat worden
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:37:17 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037700
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:35 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Als ik zie hoe tevreden die twee hier op hun eigen leren bank liggen, dan heb ik niet de indruk dat ze ook maar iets te klagen hebben...
Wat weet jij daar nou van? Heeft dat beest ooit iets tegen je gezegd of zo? Hoe weet jij nu of ie tevreden is?

Lijkt mij logischer dat dat beest zoiets heeft van: 'ik kom hier nooit meer weg, kan niet voor mezelf zorgen want zo ben ik gefokt, ik leef voor mijn baasje en dat was het dan..wat een ellende, ik ga maar wat chillen'
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:37:46 #18
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037714
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:38:32 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037732
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:36 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet je in KLB argumenten hebben ?
Weet ik het, het staat nogal dom als je zegt dat je iets haat zonder aan te geven waarom, maar goed.
pi_33037736
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.
zeikerd... miereneuker...
No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the sources of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.
pi_33037740
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
gek he in KLB
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_33037742
quote:

[..]

Wat weet jij daar nou van? Heeft dat beest ooit iets tegen je gezegd of zo? Hoe weet jij nu of ie tevreden is?

Lijkt mij logischer dat dat beest zoiets heeft van: 'ik kom hier nooit meer weg, kan niet voor mezelf zorgen want zo ben ik gefokt, ik leef voor mijn baasje en dat was het dan..wat een ellende, ik ga maar wat chillen'
Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen. En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten. )
pi_33037759
Als ik later jou pasgeboren kindjes een halsband om doe, en aangelijnd de komende 18 jaar op de bank zet, zitten ze ook heel tevreden op de bank, OMDAT ZE NIET ANDERS WETEN!!!!!
pi_33037773
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Weet ik het, het staat nogal dom als je zegt dat je iets haat zonder aan te geven waarom, maar goed.
Zeggen dat iemand zegt dat 'ie iets haat terwijl 'ie dat net gezegd heeft getuigt ook niet van waardering van de nuances in iemands uitdrukking.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:40:32 #25
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037783
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen.
Binnen gestelde grenzen ja. Net zoals slaven die soms wat water mochten drinken .
quote:
En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten. )
Whatever, daarmee snap ik nog steeds niet waarom mensen in hun schijt moeten lopen en naar hun gejank moeten luisteren, danwel geintmideerd worden als ze die beesten op straat tegenkomen.
pi_33037792
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als ik later jou pasgeboren kindjes een halsband om doe, en aangelijnd de komende 18 jaar op de bank zet, zitten ze ook heel tevreden op de bank, OMDAT ZE NIET ANDERS WETEN!!!!!
Die uk heeft 't anders dondersgoed door: ze is nu anderhalf, pakt een riem in hal, probeert die bij een hond om te knopen en gaat dan bij de voordeur staan wachten tot ik de deur open doe
pi_33037797
quote:
ben je ook veganist?
feest
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:41:36 #28
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037801
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef _-rally-_ het volgende:

Die uk heeft 't anders dondersgoed door: ze is nu anderhalf, pakt een riem in hal, probeert die bij een hond om te knopen en gaat dan bij de voordeur staan wachten tot ik de deur open doe
Koop een robot .
pi_33037804
quote:

[..]

Idd, wanneer wordt je eens wakker,
pi_33037831
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

gek he in KLB
Klagen is wat ander dan zeuren over iets waar al tig topics over bestaan.

En nee ik maak er geen topic over aangezien die er ook al tig keer zijn,
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:43:40 #31
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037851
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:41 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Idd, wanneer wordt je eens wakker,
Heb je geen hond die je moet 'uitlaten ' ipv offtopic te gaan.

Dan kan ie mooi schijten op plekken waar 'niemand er last van heeft' zoals de honden van alle hondenbezitters .
pi_33037855
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef Posdnous het volgende:
Whatever, daarmee snap ik nog steeds niet waarom mensen in hun schijt moeten lopen en naar hun gejank moeten luisteren, danwel geintmideerd worden als ze die beesten op straat tegenkomen.
Voor geen van die punten bestaat ook een rechtvaardiging; je hebt in mijn ogen ook zeker gelijk dat er veel asociale hondenbezitters zijn.

Laat was ik mountainbiken en toen zag ik een wat oudere herdershond een jonge hond aanvallen (nekharen overeind, ontblote tanden etc) en de bazin van die hand stond er een beetje schaapachtig bij te kijken. Toen wilde ze ook nog boos op mij worden omdat ik haar hond ff een lesje leerde. (ik heb 'm niet aangeraakt, maar zolang 'ie mij nog kon zien, bleef 'ie bibberend op de grond liggen)
pi_33037857
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Klagen is wat ander dan zeuren over iets waar al tig topics over bestaan.

En nee ik maak er geen topic over aangezien die er ook al tig keer zijn,
pi_33037872
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

ben je ook veganist?
nee, want ik ben een mens, dus een vleeseter, er is niets onnatuurlijks aan vleeseten. En mijn vlees wordt speciaal gefokt voor vleeseters, dat is tenminste nuttiger als fokken voor gezelschap.Ga dan vrienden zoeken als je gezelligheid wil
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:46:12 #35
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037899
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ga dan vrienden zoeken als je gezelligheid wil
Als die herrie maken krijg je het van de hele buurt te horen en als ze iemand agressief bejegenen worden ze zowat opgepakt en als ze de buurt vervuilen krijgen ze een boete.

maar honden...welnee. .
pi_33037901
Ik snap überhaupt niet waarom mensen denken dat het normaal is een beest op de grond te laten schijten. In een land waarin alles hygiënisch moet kan dit opeens wel. Maar als ik ernaast ga zitten bouten, dan wordt de politie gebeld.

Ik heb trouwens geen hekel aan honden, maar aan het soort bezitter dat die schijt niet opruimt (99% dus). En als je er wat van zegt krijg je reacties als "jah, ik betaal toch zeker hondenbelasting!?" (staat daarin dat je dan je beest overal mag kakken? nee) of "ja maar...ik vind dat zo vies" (ja, ik ook en jij legt ut er neer...)

Zelfde overigens met katten die het in andermans tuin doen. Of gerbils voor mijn part.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:47:46 #37
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037937
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:46 schreef Mwanatabu het volgende:

Ik heb trouwens geen hekel aan honden, maar aan het soort bezitter dat die schijt niet opruimt (99% dus). En als je er wat van zegt krijg je reacties als "jah, ik betaal toch zeker hondenbelasting!?" (staat daarin dat je dan je beest overal mag kakken? nee) of "ja maar...ik vind dat zo vies" (ja, ik ook en jij legt ut er neer...)
dat soort argumenten heb ik gelukkig nog nooit gehoord.

Maar ik kijk er niet van op dat die aso-hondenbezitters zo denken. .
pi_33037958
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Voor geen van die punten bestaat ook een rechtvaardiging; je hebt in mijn ogen ook zeker gelijk dat er veel asociale hondenbezitters zijn.

Laat was ik mountainbiken en toen zag ik een wat oudere herdershond een jonge hond aanvallen (nekharen overeind, ontblote tanden etc) en de bazin van die hand stond er een beetje schaapachtig bij te kijken. Toen wilde ze ook nog boos op mij worden omdat ik haar hond ff een lesje leerde. (ik heb 'm niet aangeraakt, maar zolang 'ie mij nog kon zien, bleef 'ie bibberend op de grond liggen)
Ook zoiets ja: loslopende honden waar de eigenaar geen controle op heeft/wil hebben.
Of zoals die man die met zijn kreng bij de kleuterschool stond te wachten elke dag op zijn dochter, en dan kinderen die door die hond bedreigd werden afblafte van "je moet mijn hond niet aanhalen! je moet bij m uit de buurt blijven!"
Nadat mijn mammie van rond de 1.90 met hem klaar was nam hij zijn mormel nooit meer mee
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33037980
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Heb je geen hond die je moet 'uitlaten ' ipv offtopic te gaan.

Dan kan ie mooi schijten op plekken waar 'niemand er last van heeft' zoals de honden van alle hondenbezitters .
Ik heb helaas alleen nog maar een klein hondje.
Die en op de kattenbak kan en anders doet ze het netjes in de struiken
zo niet heb ik altijd een zakje bij me en raap ik het op, weet ik dat mensen in de
vuilnisbakken zitten te rommelen dan leg ik het zakje open erin.

Mvg B . zo goed meneer. ik hou van hondehaters.
pi_33038035
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:47 schreef Posdnous het volgende:

[..]

dat soort argumenten heb ik gelukkig nog nooit gehoord.

Maar ik kijk er niet van op dat die aso-hondenbezitters zo denken. .
Mensen zijn zelfs zo asociaal met die beesten, dat ze het onder onze carport lieten doen. Kun je het je voorstellen? Mijn moeder die in dr badjas met een slaperige kop de voordeur opendeed omdat ze dacht dat er bezoek was, er stond immers iemand voor de deur, en dan staat er iemand doodleuk met een hond aan de lijn die pal voor jouw voordeur zit te persen. En dan nog een grote mond ook he. ("Opruimen? Doe het zelf!"). Mn vader in zn onderbroek koud uit bed dr achteraan, ruzie, politie. Die man heeft zijn bedreigingen in moeten trekken ("ik haal je hele gezicht open met die riem!") En dat was dan gewoon een huisvader van een paar straten verderop...
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:55:57 #41
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33038085
Oke Mwanubatu, maar vaak wordt dat afgedaan als incident.

Maar ook de 'goedwillige' hondenbezitters veroorzaken overlast door hun hond op veldjes te laten schijten. 99 procent van de hondenbezitters heeft zijn hond regelmatig op een plek laten schijten waar iemand er last van kan hebben. Zeker weten.

Maar dat is dan schijnbaar normaal of zo.
pi_33038162
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:55 schreef Posdnous het volgende:
Oke Mwanubatu, maar vaak wordt dat afgedaan als incident.

Maar ook de 'goedwillige' hondenbezitters veroorzaken overlast door hun hond op veldjes te laten schijten. 99 procent van de hondenbezitters heeft zijn hond regelmatig op een plek laten schijten waar iemand er last van kan hebben. Zeker weten.

Maar dat is dan schijnbaar normaal of zo.
Het is idd algemeen geaccepteerd lijkt het wel. Want als ik de politie bel dat er een bolus geproduceerd wordt, dan komen ze echt niet.
In andere landen kun je rekenen op een vette boete.
pi_33038188
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het is idd algemeen geaccepteerd lijkt het wel. Want als ik de politie bel dat er een bolus geproduceerd wordt, dan komen ze echt niet.
In andere landen kun je rekenen op een vette boete.
Maar je kunt wel die hondenbezitter op dat moment op heterdaad aanhouden en overdragen aan een opsporingsambtenaar (vraag maar aan Oversight)
pi_33038215
Dus? Stel je niet aan man. Moeten die honden hun stront maar binnenhouden ofzo? Zijn ook maar beesten, die hebben echt niet zo iets van 'Nou, ik zal daar maar poepen waar Posdnous er geen last van heeft want dat zou ik echt niet willen hebben..'
pi_33038227
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

nee, want ik ben een mens, dus een vleeseter, er is niets onnatuurlijks aan vleeseten. En mijn vlees wordt speciaal gefokt voor vleeseters, dat is tenminste nuttiger als fokken voor gezelschap.Ga dan vrienden zoeken als je gezelligheid wil
Dus je bedoelt dat het wel goed is dat dieren gefokt om te eten in een dergelijke leefomgeving zitten:

Maar dat het niet goed is dat mensen dieren in huis houden, omdat dieren in de natuur thuis horen?
feest
pi_33038235
Die hondenbelasting is ingevoerd om ervoor te zorgen dat de gemeente de poep gingen opruimen, dat dat niet gebeurt is een ander verhaal, het is de schuld van Paars!

Maar honden zijn lief
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:06:28 #47
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33038309
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:01 schreef Jossos het volgende:
Dus? Stel je niet aan man. Moeten die honden hun stront maar binnenhouden ofzo? Zijn ook maar beesten, die hebben echt niet zo iets van 'Nou, ik zal daar maar poepen waar Posdnous er geen last van heeft want dat zou ik echt niet willen hebben..'
Ja, want alleen ik heb er last van .

Nee, je moet gewoon helemaal geen honden nemen als je ze niet goed kan verzorgen, lees: ervoor zorgen dat andere mensen er geen last van hebben.
pi_33038454
Honden
pi_33038482
Ik kan zo schijtziek worden van losers die niet even kunnen kijken waar ze lopen. Laatst ook, m'n hond had een lekkere dikke drol zitten draaien (zo'n warme, waar de stoom nog vanaf komt), trapt iemand z'n kunstwerkje gewoon kapot! Kijk GVD waar je loopt!
Wordt hij nog pissig ook dat z'n Kswiss sneakers onder de stront zaten!

Flikker op man, ik betaal hondenbelasting, de gemeente hoort het op te ruimen, daar zijn ze voor. Ik heb last van andere hobbys van anderen, hoor je mij toch ook niet over klagen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33038565
hier is de hondenbelasting afgeschaft.....
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:19:14 #51
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33038598
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik kan zo schijtziek worden van losers die niet even kunnen kijken waar ze lopen. Laatst ook, m'n hond had een lekkere dikke drol zitten draaien (zo'n warme, waar de stoom nog vanaf komt), trapt iemand z'n kunstwerkje gewoon kapot! Kijk GVD waar je loopt!
Wordt hij nog pissig ook dat z'n Kswiss sneakers onder de stront zaten!
.
quote:

Flikker op man, ik betaal hondenbelasting, de gemeente hoort het op te ruimen, daar zijn ze voor. Ik heb last van andere hobbys van anderen, hoor je mij toch ook niet over klagen.
Ja, de gemeente hoort hondenstront op te ruimen, dat zou al helemaal achterlijk zijn . Alsof ze niks beters te doen hebben.

En van wat voor 'hobby's' heb jij dan last?
pi_33038695
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Of niet-schijtende, stinkende en in de weg lopende honden ontwerpen .
Die met een batterij...dat zijn de beste. Ik zag er pas 1 daar was een vloerkleed van gemaakt...die had ineens nut.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_33038720
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef DrugTherapy het volgende:
ik heb mijn hond goed opgevoed

ze poept en plast alleen in de bosjes....

honden zijn liev en schattig...
En in de bosjes spelen kinderen...en die maak je dus maar lekker ziek met dat lief en schattige nutteloze beest van je? Smerige egoist!!
pi_33038767
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen. En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten. )
En gewoon schaamteloos toegeven het vermoorden van andermans huisdieren leuk te vinden...volkomen krankzinnig.
pi_33038873
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:01 schreef Jossos het volgende:
Kortom...andere mensen moeten maar boeten omdat jij wat gezelligheid in de vorm van een bacterieverspreidende luizendrager nodig hebt. Anderen moeten de rotzooi van dat schattige beestje van jou maar opruimen en hun bek houden?
pi_33038940
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:19 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.
[..]

Ja, de gemeente hoort hondenstront op te ruimen, dat zou al helemaal achterlijk zijn . Alsof ze niks beters te doen hebben.
Waar denk je dat hondenbelasting voor bedacht is? Ik moet geld betalen, zodat de gemeente geld heeft om stront te ruimen, doen ze het niet. Ze mogen GVD blij zijn dat ze niet aanklaag.
quote:
En van wat voor 'hobby's' heb jij dan last?
Bijvoorbeeld m'n bovenburen die graag om 3.30u 's nachts hun meubilair opnieuw in gaan delen. Of de buren naast me die graag tot 2.00u 's nachts timmeren, boren en schuren. Of 90% van de wijkbevolking die om 7.00u 's morgens naar de moskee gaan, onder begeleiding van wat lijkt op een kat die met een bot mes gecastreerd wordt. Of losers die hun wagen lekker 'pimpen' waardoor er 200% meer geluidsproductie en schadelijke stoffen uit die baggerlelijke uitlaatpijp komt. Of wat dacht je van de buurvrouw die graag de duiven van brood voorziet. Liefst in de buurt van auto's, want stel je voor dat je luie reet helemaal naar het park moet, wat wel 70 meter lopen is!
pi_33038951
Waarom word ik geconfronteert met jou kut topic die in de lijst actieve topics voorkomen ?
Jij maakt ook lawaai bent ook vervelend en zal waarschijnlijk elk weekend een grote bek hebben hoeveel mensen je wel niet afgeslagen hebt ... kanslozer
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_33038953
quote:
Dus iedereen mag al zijn of haar rotzooi op straat smijten want men betaald daarvoor belasting...eigen verantwoordelijkheid bestaat niet meer want men betaald belasting? Als jij niet de verantwoording voor je huisdier kunt of wilt nemen moet deze van jou afgenomen worden. Dan verdien je dat beest niet. Helemaal met die grote agressieve bek van je.
pi_33038966
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef wonko het volgende:

[..]

Dus iedereen mag al zijn of haar rotzooi op straat smijten want men betaald daarvoor belasting...eigen verantwoordelijkheid bestaat niet meer want men betaald belasting? Als jij niet de verantwoording voor je huisdier kunt of wilt nemen moet deze van jou afgenomen worden. Dan verdien je dat beest niet. Helemaal met die grote agressieve bek van je.
betaal jij afvaldump belasting???

wij betalen wel POEPdump belasting
pi_33039005
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef wonko het volgende:

[..]

rustig maar, ik wordt alleen aggressief van IDIOTEN die niet willen begrijpen dat hondenbelasting is ingevoerd om de kosten te dekken van het strontruimen door de gemeente. Schaf de hondenbelasting af, en ik zal het opruimen, verhoog het, en ik voer m'n hond laxeermiddelen.
pi_33039006
quote:
Fout:
quote:
Hondenpoepregels

De hond mag zijn behoefte alleen in de goot van de rijweg doen of op door de (deel)gemeente aangewezen plaatsen, de zogenaamde hondenuitlaatzones.
De hond mag zich niet van zijn uitwerpselen ontdoen op het troittoir, voet- of fietspad, op een kinderspeelplaats, zandbak of speelweide, op het strand of op een groenstrook. Mocht dit toch gebeuren, dan moet de eigenaar de uitwerpselen onmiddellijk opruimen. Als de eigenaar de rommel niet opruimt, kan hij een bekeuring krijgen.
De gemeente hoort het alleen op te ruimen indien:
quote:
De deelgemeente kan hondenuitlaatzones aanwijzen, waar de uitwerpselen van die hond niet hoeven worden opgeruimd. Deze zones zijn met borden aangegeven; op de borden staat aangegeven of in die hondenuitlaatzone de hond aangelijnd moet zijn of los mag lopen. De ROTEB maakt deze zones met speciale machines schoon.
Dit is van de gemeente Rotterdam. Overige gemeentes hebben vergelijkbare APVs.
Dus: die hondenbelasting heeft geen verband met of jij het al dan niet op hoeft te ruimen. Dat moet jij dus wel.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:36:31 #62
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_33039007
Ik heb een hekel aan hondebezitters die poep van hun hond niet opruimen.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_33039037
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

rustig maar, ik wordt alleen aggressief van IDIOTEN die niet willen begrijpen dat hondenbelasting is ingevoerd om de kosten te dekken van het strontruimen door de gemeente. Schaf de hondenbelasting af, en ik zal het opruimen, verhoog het, en ik voer m'n hond laxeermiddelen.
Er is geen verband tussen hondenbelasting en of jij het al dan niet op moet ruimen.
De APV zegt van wel. Klaar.
pi_33039043
Hondenbezitters zijn zelf vaak blind voor de overlast en stank die hun huisdier voortbrengt. Een maat van mij heeft ook 2 honden en zeikt mij altijd af omdat ik dus geen voet bij hem in huis zet om die 2 KUTbeesten. Hij is vanaf jongs af aan opgegroeid met honden en is dus gewend aan de stank, gekwijl en het geblaf, maar voor gewone mensen zijn het echt verschrikkelijke dieren. Het zijn geen schattige beesten, het zijn stinkende, kwijlende, luidruchtige, vaak aggressieve monsters.
pi_33039078
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef method21 het volgende:
Waarom word ik geconfronteert met jou kut topic die in de lijst actieve topics voorkomen ?
Jij maakt ook lawaai bent ook vervelend en zal waarschijnlijk elk weekend een grote bek hebben hoeveel mensen je wel niet afgeslagen hebt ... kanslozer
Oh jee...het kind heeft geprobeerd bijdehand te zijn....wat lief.
pi_33039114
niet alle honden stinken
de mijne gaat minimaal 1 keer per maand onder de douche

ze stinkt NIET ze kwijlt NIET ze blaft NIET en aggressief?? haha neej
pi_33039123
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef DrugTherapy het volgende:

[..]

betaal jij afvaldump belasting???

wij betalen wel POEPdump belasting
Ah, is het letterlijk zo beschreven? En ik betaal milieubelasting...dat betekent dus dat men het milieu voor mij schoonhoudt..dus ook de rotzooi die ik in het milieu achterlaat.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:40:44 #68
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33039128
jezus, nog geen kattenopmerking?
pi_33039158
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:40 schreef DrugTherapy het volgende:
niet alle honden stinken
de mijne gaat minimaal 1 keer per maand onder de douche

ze stinkt NIET ze kwijlt NIET ze blaft NIET en aggressief?? haha neej
Ik denk dat andere mensen jouw hond heel anders zien.
pi_33039193
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

quote:
Iedereen die een hond heeft, is verplicht hondenbelasting te betalen. De opbrengst van de hondenbelasting behoort tot de algemene middelen van de gemeente. Uit deze algemene middelen worden heel veel voorzieningen in de gemeente betaald, zoals het reinigen van straten. Het betalen van hondenbelasting geeft echter geen vrijbrief om uw hond zomaar de straat te laten bevuilen. En als er bij het uitlaten toch een ‘ongelukje’ gebeurt, moet u dat op de meeste plaatsen zelf opruimen. Zo werkt u eraan mee uw straat en buurt leefbaar te houden.
Duidelijk genoeg, IDIOOT?
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:43:57 #71
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_33039208
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:37 schreef LSS het volgende:
Hondenbezitters zijn zelf vaak blind voor de overlast en stank die hun huisdier voortbrengt. Een maat van mij heeft ook 2 honden en zeikt mij altijd af omdat ik dus geen voet bij hem in huis zet om die 2 KUTbeesten. Hij is vanaf jongs af aan opgegroeid met honden en is dus gewend aan de stank, gekwijl en het geblaf, maar voor gewone mensen zijn het echt verschrikkelijke dieren. Het zijn geen schattige beesten, het zijn stinkende, kwijlende, luidruchtige, vaak aggressieve monsters.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:44:02 #72
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33039212
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef method21 het volgende:
je hoeft niet te Fokken, je moet wel over straat lopen .
quote:
.
pi_33039248
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:41 schreef wonko het volgende:

[..]

Ik denk dat andere mensen jouw hond heel anders zien.
enkel de egoisten die et een ander niet gunnen plezier te hebben met een hond en die bevooroordeeld zijn over andermans dieren die ze niet eens kunnen...

dit is de 3e hond in de familie en er is nog noooit iemand geweest die 1 van de 3 niet lief vond...

flikker nou maar op ik hou me hier verder buiten want dat egoistische kanker gedrag van de TS e.d. ben ik meer dan zat...

STERF!
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:46:56 #74
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33039273
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:45 schreef DrugTherapy het volgende:

flikker nou maar op ik hou me hier verder buiten want dat egoistische kanker gedrag van de TS e.d. ben ik meer dan zat...

STERF!
Lastig he, geconfronteerd worden met je eigen aso-gedrag .
pi_33039278

leuk. Dus ik moet betalen voor iets dat niet gebeurd? Ik betaal me blauw aan hondenbelasting, moet ik zelf nog die zooi op gaan ruimen. Ik laat ze al bij een put schijten, op de weg, dus overlast voor kinderen is minimaal. Sociaal genoeg volgens mij. Ook nooit klachten gehad uit de buurt. Behalve het hysterische gegil wat hier ook tentoongespreid wordt uiteraard.....
pi_33039315
Kankerhonden.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:49:37 #77
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33039349
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:

leuk. Dus ik moet betalen voor iets dat niet gebeurd? Ik betaal me blauw aan hondenbelasting, moet ik zelf nog die zooi op gaan ruimen. Ik laat ze al bij een put schijten, op de weg, dus overlast voor kinderen is minimaal. Sociaal genoeg volgens mij. Ook nooit klachten gehad uit de buurt. Behalve het hysterische gegil wat hier ook tentoongespreid wordt uiteraard.....
Dat is juist het probleem, die overlast is al zo geaccepteerd dat niemand er meer over durft te klagen. Het is gewoon heel normaal als je over straat loopt en je ziet hoe zo'n figuur zijn hond laat schijten.

Toen ik er laatst iets over zei tegen een vrouw hier tegenover die haar hond op een veldje liet schijten waar altijd kinderen voetballen zei ze: 'wat moet ik er dan mee?' .

dat is toch onvoorstelbaar.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:52:05 #78
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_33039407
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef echt het volgende:
Kankerhonden.
Neen. Rashonden.
pi_33039418
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem, die overlast is al zo geaccepteerd dat niemand er meer over durft te klagen. Het is gewoon heel normaal als je over straat loopt en je ziet hoe zo'n figuur zijn hond laat schijten.

Toen ik er laatst iets over zei tegen een vrouw hier tegenover die haar hond op een veldje liet schijten waar altijd kinderen voetballen zei ze: 'wat moet ik er dan mee?' .

dat is toch onvoorstelbaar.
dat is algemeen aso-gedrag, niet voorbehouden aan hondenbezitters. Zoals ik al zei, ik houd rekening met kinderen waar ik m'n hond z'n bruine trui laat breien.
De persoon die jij beschrijft doet dat absoluut niet. Dikke kans dat ze in de rest van haar gedrag ook geen rekening houdt met anderen. Neem de hond weg, en je lost niets op.
pi_33039421
quote:

leuk. Dus ik moet betalen voor iets dat niet gebeurd? Ik betaal me blauw aan hondenbelasting, moet ik zelf nog die zooi op gaan ruimen.
Idd. Wettelijk gezien wel.
Daarnaast is het natuurlijk van de zotte om andere mensen jouw troep op te laten ruimen.
En 150 euro per jaar voor een diepe bevredigende vriendschap is geen geld, toch?
quote:
Ik laat ze al bij een put schijten, op de weg, dus overlast voor kinderen is minimaal. Sociaal genoeg volgens mij. Ook nooit klachten gehad uit de buurt. Behalve het hysterische gegil wat hier ook tentoongespreid wordt uiteraard.....
Dat niemand iets tegen jou zegt wil niet zeggen dat je dan gelijk hebt.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:54:40 #81
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33039471
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dat is algemeen aso-gedrag, niet voorbehouden aan hondenbezitters. Zoals ik al zei, ik houd rekening met kinderen waar ik m'n hond z'n bruine trui laat breien.
De persoon die jij beschrijft doet dat absoluut niet. Dikke kans dat ze in de rest van haar gedrag ook geen rekening houdt met anderen. Neem de hond weg, en je lost niets op.
En waar laten ander mensen hun hond dan schijten? Allemaal in bosjes of op veldjes, waar mensen komen, kinderen spelen, ballen in struiken rollen, plantsoenendienst mee moet werken etc.
pi_33039501
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. Wettelijk gezien wel.
Daarnaast is het natuurlijk van de zotte om andere mensen jouw troep op te laten ruimen.
En 150 euro per jaar voor een diepe bevredigende vriendschap is geen geld, toch?
Dus jij huurt een schoonmaakster voor 10 euro per uur om je huis schoon te maken, ze komt bij je thuis, doet geen zak, rekent met je af, en jij vindt dat normaal? Makkelijk verdiend.....
quote:
[..]

Dat niemand iets tegen jou zegt wil niet zeggen dat je dan gelijk hebt.
Geen klachten tegenover mij, m'n buren, de politie of de wijkagent. Volgens mij klaagt er dan niemand, of wel?
pi_33039532
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:54 schreef Posdnous het volgende:

[..]

En waar laten ander mensen hun hond dan schijten? Allemaal in bosjes of op veldjes, waar mensen komen, kinderen spelen, ballen in struiken rollen, plantsoenendienst mee moet werken etc.
weet ik veel, niet mijn probleem toch, waar anderen hun hond laten schijten? Als jij er last van hebt, denk ik dat je er meer aan hebt om de dialoog met hén aan te gaan, ipv hier op Fok erover te gaan zitten kankeren.......
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:57:04 #84
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33039537
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Dus jij huurt een schoonmaakster voor 10 euro per uur om je huis schoon te maken, ze komt bij je thuis, doet geen zak, rekent met je af, en jij vindt dat normaal? Makkelijk verdiend.....
Andere mensen hebben geen last van de zooi in jou huis.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:57:29 #85
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33039553
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

weet ik veel, niet mijn probleem toch, waar anderen hun hond laten schijten? Als jij er last van hebt, denk ik dat je er meer aan hebt om de dialoog met hén aan te gaan, ipv hier op Fok erover te gaan zitten kankeren.......
Hoezo, zo bereik ik er meer .
pi_33039556
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ha, iemand in de ontkenningsfase
pi_33039605
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:57 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Andere mensen hebben geen last van de zooi in jou huis.
a) dat was niet het punt, het ging om betalen voor een dienst die niet uitgevoerd wordt
b) als ik m'n huis een teringzooi laat worden, komen er ratten, muizen en kakkerlakken, en daar heeft de buurt wel weer last van
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:57 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hoezo, zo bereik ik er meer .
Maar niet de hondenbezitter waar jij last van hebt.
pi_33039611
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:45 schreef DrugTherapy het volgende:

[..]

enkel de egoisten die et een ander niet gunnen plezier te hebben met een hond en die bevooroordeeld zijn over andermans dieren die ze niet eens kunnen...

dit is de 3e hond in de familie en er is nog noooit iemand geweest die 1 van de 3 niet lief vond...

STERF!
Typische hondenhuillie gedrag. Te stom voor interactie met de buitenwereld.
pi_33039618
quote:

[..]

Als er andere asocialiteiten voorvallen, pleit dat deze ene niet vrij. Het mag gewoon niet want andere mensen kunnen er last van hebben.
Zo bleek uit onderzoeken dat een groot deel van de bevolking ooit een besmetting met spoelwormen heeft doorgemaakt. Dat kan bij kleine kinderen astma veroorzaken:
quote:
Bij onderzoek bleken in Den Haag gemiddeld 11 procent van de kinderen besmet.
http://www.medi-mere.com/ziekten/ziekte_u-z.htm
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:00:25 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33039638
honden schmonden
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:01:06 #91
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33039655
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

a) dat was niet het punt, het ging om betalen voor een dienst die niet uitgevoerd wordt
b) als ik m'n huis een teringzooi laat worden, komen er ratten, muizen en kakkerlakken, en daar heeft de buurt wel weer last van
Zo extreem zat ik niet te denken.
quote:
Maar niet de hondenbezitter waar jij last van hebt.
Toch wel, ik heb last van alle hondenbezitters, aangezien er geen 1 is die normaal een ruimte voor zijn hond heeft om te schijten waar niemand last van heeft, danwel die altijd z'n rotbek houdt.
pi_33039658
quote:

Waarom voel jij je dan zo aangesproken en reageer jij zo ontzettend agressief...zoals de meeste hondenbezitters?
pi_33039696
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Als er andere asocialiteiten voorvallen, pleit dat deze ene niet vrij. Het mag gewoon niet want andere mensen kunnen er last van hebben.
Zo bleek uit onderzoeken dat een groot deel van de bevolking ooit een besmetting met spoelwormen heeft doorgemaakt. Dat kan bij kleine kinderen astma veroorzaken:
[..]

http://www.medi-mere.com/ziekten/ziekte_u-z.htm
leuke 404 page.........

roken kan kanker veroorzaken
uitlaatgassen kunnen kanker veroorzaken
alcohol kan kindermishandeling opleveren

ik denk dat ze die astma wel overleven........
pi_33039698
quote:
Neem de hond weg, en je lost niets op.
Je voorkomt een hoop stront op openbare grond.
pi_33039713
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

leuke 404 page.........

ik denk dat ze die astma wel overleven........
Dat eeuwige 'maar zij doen dit' gejammer...geen echt weerwoord...je weet dat je ongelijk hebt maar moet toch als een zielig klein kind lopen jammeren.
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:03:51 #96
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33039715
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:

Aan die dingen wordt tenminste wat gedaan. In tegenstelling tot de alom geaccepteerde hondenterreur.
pi_33039723
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef wonko het volgende:

[..]

Waarom voel jij je dan zo aangesproken en reageer jij zo ontzettend agressief...zoals de meeste hondenbezitters?
Een hond is a man's best friend. Hoe zou jij reageren als je je beste vriend moest afstaan omdat iemand anders last van hem heeft?
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:04:52 #98
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33039743
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Een hond is a man's best friend. Hoe zou jij reageren als je je beste vriend moest afstaan omdat iemand anders last van hem heeft?
Wat een gelul, misschien is een agressieve pittbull ook wel je beste vriend, lekker belangrijk. Als hij overlast veroorzaakt heb je pech gehad.
pi_33039752
Ook wel typisch dat (een deel van) de hondenbezitters op Fok meteen in de verdediging schieten in plaats van naar hun eigen gedrag en dat van hun hond te kijken.

Hier bij mijn werk ligt ook de hele stoep vol met hondenpoep, alsof die meeuwen al niet genoeg schijten. Echt te asociaal voor woorden. Maar goed, Duindorp is dan ook om de hoek.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_33039785
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[..]
Nee, want jij hebt weinig zeggenschap in dezen. Deze schoonmaakster die jij betaalt creëert uitlaatveldjes, onderhoudt deze en houdt ze schoon. Je betaalt voor een service waar je vervolgens geen gebruik van maakt, want je laat je hond ergens anders poepen. Wie is er nou dom?
Aan het houden van een hond zijn nou eenmaal regels verbonden zodat je niemand ermee tot last bent.
quote:
Geen klachten tegenover mij, m'n buren, de politie of de wijkagent. Volgens mij klaagt er dan niemand, of wel?
Er klaagt niemand omdat het blijkbaar normaal gevonden wordt bedoelde ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')