Of niet-schijtende, stinkende en in de weg lopende honden ontwerpenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef BennyNL het volgende:
schijtende honden moeten ze meteen afschieten
Volgens mij is dat een hele andere discussie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik en het helemaa met je eens.
Diereen horen nier in huis, maar in de natuur.
Dat mensen dieren fokken om ze als huisdieren te houden vind ik geen argument.
dan fok je die beesten maar niet.
huisdiereigenaren moeten opgepakt worden voor vrijheidsberoving
Dan moet je daar een topic over openen. maar val ons hier niet mee lastig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:32 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik heb ook een hekel schijtende hondenhaters.
Datw as ik nog vergeten ja. Wie haalt het in z'n botte kop om een hond in huis te nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mooi, ook nog een argument?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:32 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik heb ook een hekel schijtende hondenhaters.
Als ik zie hoe tevreden die twee hier op hun eigen leren bank liggen, dan heb ik niet de indruk dat ze ook maar iets te klagen hebben...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Datw as ik nog vergeten ja. Wie haalt het in z'n botte kop om een hond in huis te nemen.
Sinds wanneer moet je in KLB argumenten hebben ?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:35 schreef generalist het volgende:
Ja, alle huisdieren moeten weer wild worden, zal je zien dat de mensheid tenminste weer wat uitgedund wordt, al die boze kinderkes die opgevreten worden nadat ze de eigenaar van de 'poep onder hun schoenen' een schop gegeven hebben.
Lekker rustig zal dat worden
Wat weet jij daar nou van? Heeft dat beest ooit iets tegen je gezegd of zo? Hoe weet jij nu of ie tevreden is?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:35 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Als ik zie hoe tevreden die twee hier op hun eigen leren bank liggen, dan heb ik niet de indruk dat ze ook maar iets te klagen hebben...
Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.quote:
Weet ik het, het staat nogal dom als je zegt dat je iets haat zonder aan te geven waarom, maar goed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:36 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je in KLB argumenten hebben ?
zeikerd... miereneuker...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.
Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen. En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Heeft dat beest ooit iets tegen je gezegd of zo? Hoe weet jij nu of ie tevreden is?
Lijkt mij logischer dat dat beest zoiets heeft van: 'ik kom hier nooit meer weg, kan niet voor mezelf zorgen want zo ben ik gefokt, ik leef voor mijn baasje en dat was het dan..wat een ellende, ik ga maar wat chillen'
Zeggen dat iemand zegt dat 'ie iets haat terwijl 'ie dat net gezegd heeft getuigt ook niet van waardering van de nuances in iemands uitdrukking.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Weet ik het, het staat nogal dom als je zegt dat je iets haat zonder aan te geven waarom, maar goed.
Binnen gestelde grenzen ja. Net zoals slaven die soms wat water mochten drinkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen.
Whatever, daarmee snap ik nog steeds niet waarom mensen in hun schijt moeten lopen en naar hun gejank moeten luisteren, danwel geintmideerd worden als ze die beesten op straat tegenkomen.quote:En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten.)
Die uk heeft 't anders dondersgoed door: ze is nu anderhalf, pakt een riem in hal, probeert die bij een hond om te knopen en gaat dan bij de voordeur staan wachten tot ik de deur open doequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als ik later jou pasgeboren kindjes een halsband om doe, en aangelijnd de komende 18 jaar op de bank zet, zitten ze ook heel tevreden op de bank, OMDAT ZE NIET ANDERS WETEN!!!!!
ben je ook veganist?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Koop een robotquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef _-rally-_ het volgende:
Die uk heeft 't anders dondersgoed door: ze is nu anderhalf, pakt een riem in hal, probeert die bij een hond om te knopen en gaat dan bij de voordeur staan wachten tot ik de deur open doe
Idd, wanneer wordt je eens wakker,quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.
Klagen is wat ander dan zeuren over iets waar al tig topics over bestaan.quote:
Heb je geen hond die je moet 'uitlatenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, wanneer wordt je eens wakker,
Voor geen van die punten bestaat ook een rechtvaardiging; je hebt in mijn ogen ook zeker gelijk dat er veel asociale hondenbezitters zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef Posdnous het volgende:
Whatever, daarmee snap ik nog steeds niet waarom mensen in hun schijt moeten lopen en naar hun gejank moeten luisteren, danwel geintmideerd worden als ze die beesten op straat tegenkomen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klagen is wat ander dan zeuren over iets waar al tig topics over bestaan.![]()
En nee ik maak er geen topic over aangezien die er ook al tig keer zijn,![]()
nee, want ik ben een mens, dus een vleeseter, er is niets onnatuurlijks aan vleeseten. En mijn vlees wordt speciaal gefokt voor vleeseters, dat is tenminste nuttiger als fokken voor gezelschap.Ga dan vrienden zoeken als je gezelligheid wilquote:
Als die herrie maken krijg je het van de hele buurt te horen en als ze iemand agressief bejegenen worden ze zowat opgepakt en als ze de buurt vervuilen krijgen ze een boete.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ga dan vrienden zoeken als je gezelligheid wil
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb trouwens geen hekel aan honden, maar aan het soort bezitter dat die schijt niet opruimt (99% dus). En als je er wat van zegt krijg je reacties als "jah, ik betaal toch zeker hondenbelasting!?" (staat daarin dat je dan je beest overal mag kakken? nee) of "ja maar...ik vind dat zo vies" (ja, ik ook en jij legt ut er neer...)
Ook zoiets ja: loslopende honden waar de eigenaar geen controle op heeft/wil hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Voor geen van die punten bestaat ook een rechtvaardiging; je hebt in mijn ogen ook zeker gelijk dat er veel asociale hondenbezitters zijn.
Laat was ik mountainbiken en toen zag ik een wat oudere herdershond een jonge hond aanvallen (nekharen overeind, ontblote tanden etc) en de bazin van die hand stond er een beetje schaapachtig bij te kijken. Toen wilde ze ook nog boos op mij worden omdat ik haar hond ff een lesje leerde. (ik heb 'm niet aangeraakt, maar zolang 'ie mij nog kon zien, bleef 'ie bibberend op de grond liggen)
Ik heb helaas alleen nog maar een klein hondje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Heb je geen hond die je moet 'uitlaten' ipv offtopic te gaan.
Dan kan ie mooi schijten op plekken waar 'niemand er last van heeft' zoals de honden van alle hondenbezitters.
Mensen zijn zelfs zo asociaal met die beesten, dat ze het onder onze carport lieten doen. Kun je het je voorstellen? Mijn moeder die in dr badjas met een slaperige kop de voordeur opendeed omdat ze dacht dat er bezoek was, er stond immers iemand voor de deur, en dan staat er iemand doodleuk met een hond aan de lijn die pal voor jouw voordeur zit te persen. En dan nog een grote mond ook he. ("Opruimen? Doe het zelf!"). Mn vader in zn onderbroek koud uit bed dr achteraan, ruzie, politie. Die man heeft zijn bedreigingen in moeten trekken ("ik haal je hele gezicht open met die riem!") En dat was dan gewoon een huisvader van een paar straten verderop...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
dat soort argumenten heb ik gelukkig nog nooit gehoord.
Maar ik kijk er niet van op dat die aso-hondenbezitters zo denken..
Het is idd algemeen geaccepteerd lijkt het wel. Want als ik de politie bel dat er een bolus geproduceerd wordt, dan komen ze echt niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:55 schreef Posdnous het volgende:
Oke Mwanubatu, maar vaak wordt dat afgedaan als incident.
Maar ook de 'goedwillige' hondenbezitters veroorzaken overlast door hun hond op veldjes te laten schijten. 99 procent van de hondenbezitters heeft zijn hond regelmatig op een plek laten schijten waar iemand er last van kan hebben. Zeker weten.
Maar dat is dan schijnbaar normaal of zo.
Maar je kunt wel die hondenbezitter op dat moment op heterdaad aanhouden en overdragen aan een opsporingsambtenaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is idd algemeen geaccepteerd lijkt het wel. Want als ik de politie bel dat er een bolus geproduceerd wordt, dan komen ze echt niet.
In andere landen kun je rekenen op een vette boete.
Dus je bedoelt dat het wel goed is dat dieren gefokt om te eten in een dergelijke leefomgeving zitten:quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, want ik ben een mens, dus een vleeseter, er is niets onnatuurlijks aan vleeseten. En mijn vlees wordt speciaal gefokt voor vleeseters, dat is tenminste nuttiger als fokken voor gezelschap.Ga dan vrienden zoeken als je gezelligheid wil
Ja, want alleen ik heb er last vanquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:01 schreef Jossos het volgende:
Dus? Stel je niet aan man. Moeten die honden hun stront maar binnenhouden ofzo? Zijn ook maar beesten, die hebben echt niet zo iets van 'Nou, ik zal daar maar poepen waar Posdnous er geen last van heeft want dat zou ik echt niet willen hebben..'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |