Of niet-schijtende, stinkende en in de weg lopende honden ontwerpenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef BennyNL het volgende:
schijtende honden moeten ze meteen afschieten
Volgens mij is dat een hele andere discussie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik en het helemaa met je eens.
Diereen horen nier in huis, maar in de natuur.
Dat mensen dieren fokken om ze als huisdieren te houden vind ik geen argument.
dan fok je die beesten maar niet.
huisdiereigenaren moeten opgepakt worden voor vrijheidsberoving
Dan moet je daar een topic over openen. maar val ons hier niet mee lastig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:32 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik heb ook een hekel schijtende hondenhaters.
Datw as ik nog vergeten ja. Wie haalt het in z'n botte kop om een hond in huis te nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik en het helemaa met je eens.
Diereen horen nier in huis, maar in de natuur.
Dat mensen dieren fokken om ze als huisdieren te houden vind ik geen argument.
dan fok je die beesten maar niet.
huisdiereigenaren moeten opgepakt worden voor vrijheidsberoving
Mooi, ook nog een argument?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:32 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik heb ook een hekel schijtende hondenhaters.
Als ik zie hoe tevreden die twee hier op hun eigen leren bank liggen, dan heb ik niet de indruk dat ze ook maar iets te klagen hebben...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Datw as ik nog vergeten ja. Wie haalt het in z'n botte kop om een hond in huis te nemen.
Sinds wanneer moet je in KLB argumenten hebben ?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:35 schreef generalist het volgende:
Ja, alle huisdieren moeten weer wild worden, zal je zien dat de mensheid tenminste weer wat uitgedund wordt, al die boze kinderkes die opgevreten worden nadat ze de eigenaar van de 'poep onder hun schoenen' een schop gegeven hebben.
Lekker rustig zal dat worden
Wat weet jij daar nou van? Heeft dat beest ooit iets tegen je gezegd of zo? Hoe weet jij nu of ie tevreden is?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:35 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Als ik zie hoe tevreden die twee hier op hun eigen leren bank liggen, dan heb ik niet de indruk dat ze ook maar iets te klagen hebben...
Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.quote:
Weet ik het, het staat nogal dom als je zegt dat je iets haat zonder aan te geven waarom, maar goed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:36 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je in KLB argumenten hebben ?
zeikerd... miereneuker...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.
Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen. En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Heeft dat beest ooit iets tegen je gezegd of zo? Hoe weet jij nu of ie tevreden is?
Lijkt mij logischer dat dat beest zoiets heeft van: 'ik kom hier nooit meer weg, kan niet voor mezelf zorgen want zo ben ik gefokt, ik leef voor mijn baasje en dat was het dan..wat een ellende, ik ga maar wat chillen'
Zeggen dat iemand zegt dat 'ie iets haat terwijl 'ie dat net gezegd heeft getuigt ook niet van waardering van de nuances in iemands uitdrukking.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Weet ik het, het staat nogal dom als je zegt dat je iets haat zonder aan te geven waarom, maar goed.
Binnen gestelde grenzen ja. Net zoals slaven die soms wat water mochten drinkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen.
Whatever, daarmee snap ik nog steeds niet waarom mensen in hun schijt moeten lopen en naar hun gejank moeten luisteren, danwel geintmideerd worden als ze die beesten op straat tegenkomen.quote:En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |