SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lonewolf2003 op 23-12-2005 01:40:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige 2 karakters die ik wel interessant/goed vond waren Tilda Swinton als de witte heks en de centaur Oreius.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Idd een ijzersterke Bacon.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef Sokolsky het volgende:
Wat pedofilie betreft: net heb ik The Woodsman gezien. Gedurfde film over een vrijwel onontgonnen onderwerp met een ijzersterke Kevin Bacon. Zeker een aanrader; komt denk ik nipt in mijn top-10 van 2005.
Ik vond hem niet in de buurt komen van Bin-Jip, al was het wel een goede film. Net iets te veel herhaling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond hem niet in de buurt komen van Bin-Jip, al was het wel een goede film. Net iets te veel herhaling.Heb je het nu over Bin-jipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar geldt namelijk precies hetzelfde voor.
Zoals?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heb je het nu over Bin-jip![]()
Daar geldt namelijk precies hetzelfde voor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]Al heb je gelijk dat de afwisseling bij Bin-jip groter is. Vond ik persoonlijk de herhaling bij Hwal niet storend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Grizzly man nog steeds iedere dag beter worden. Toen ik hem net had gezien zat ik zo rond de acht, toen ik mijn recensie schreef zo rond een kleine negen, en iedere keer als ik dat prachtige nummer 'Coyotes' hoor komt daar weer een beetje bij. Misschien vind ik hem wel beter dan Fitzcarraldo, mijn andere favoriete Herzog.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:33 schreef Gorro het volgende:
Grizzly Man (Werner Herzog, 2005)
Prachtige documentaire die vooral interessant is door het verschil van mening over de natuur tussen Timothy Treadwell, het hoofdpersonage en Werner Herzog, de regisseur. Het knappe daarbij is dat Herzog niet zijn visie door wil drukken, maar alleen zijn observaties uitspreekt zoals Timothy het in zijn archiefbeelden ook doet. Verder toont hij veel respect door niet op sensatie uit te zijn en de opnames die gemaakt zijn van het overlijden van Timothy niet aan de kijker te laten horen. Zien wat het effect op hemzelf is, is al voldoende. Prachtige eerlijk docu. ****½
zoals gorro al in een eerder deel meldde: nogal wat overeenkomsten met Citizen Kanequote:Als afstudeerfilm voor de academie maakte Agnieszka (het debuut van Krystyna Janda) een documentaire over de lotgevallen van een arbeidersheld uit de jaren vijftig, Mateusz Birkut (Jerzy Radziwilowicz). Birkut lijkt spoorloos verdwenen, maar in haar onderzoek stuit de filmmaakster op een heldhaftige metselaar die argeloos de Stalinistische propaganda van zijn tijd heeft geslikt. Als ze mensen uit Birkuts omgeving interviewt, komt Agnieszka tot een heel ander verhaal. Birkut leidde een miserabel leven en werd weggestreept uit de officiële analen toen hij het waagde om zijn faam in te zetten voor politieke doeleinden. Dan probeert Agnieszka’s mentor het filmproject af te breken: het geld is ineens op…
quote:Waar Citizen Kane als aanklacht tegen het kapitalisme gezien kan worden, is dit een aanklacht tegen het communisme. Tijdens de zoektocht toont de film de corruptie binnen het systeem.
Dan ga ik toch voor KQ zijn review.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:29 schreef Mikkie het volgende:
The Transporter II
Zonde. Het is allemaal wel heel erg over the top. Een beetje is geen probleem, maar nu slaat het soms gewoon echt nergens meer op. Het idee van een Transporter is ook weg... je ziet amper scènes waarbij zijn rijvaardigheid belangrijk is, je ziet alleen veel gevechten die soms op het idiote af zijn. Deel 1 was goed, maar deel 2, daar had meer in gezeten dan er nu uitgehaald is.
Een zesje. Krap aan.
Ik vond 'm tegenvallen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:16 schreef NoSigar het volgende:
Grizzly Man
Ik heb nog maar de helft gezien, maar hij is nu al erg prachtig. Gaat dat zien allen. Het heeft alles in zich om uit te groeien tot een klassieker.
Met een hoofdpersonage waarvan ik soms denk: 'ga maar dood ook, ontzettende zeikerd' ; maar wanneer ik Herzogs'reactie zie op de geluidsopname van zijn dood wens ik hem zo'n gruwelijk lot zeker niet toe. En ik ben nog maar op de helft.
quote:Op zondag 25 december 2005 00:10 schreef Dj_White_Night het volgende:
Yo Sokolsky, is dat toevallig ook een plaatje van Ikiru(???) echt een geweldige film vind ik dat.... sowieso wat akira kurosawa heeft gemaakt, alleen jammer dat niet alles ( in NL) verkrijgbaar is.
maar die gast heeft rond de 50 films gemaaktquote:Er zijn drie boxen met in totaal 12 films
slechts een 5 voor deze geweldige film?quote:Op zondag 25 december 2005 14:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Bad Santa![]()
In het begin vond ik het een stomme film, maar later werd ie wel wat leuker.
Cijfer 5
Bij mij kreeg ie zelfs een 4.quote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
slechts een 5 voor deze geweldige film?
Ja, geweldige film, daarom was ie ook zo duurquote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
slechts een 5 voor deze geweldige film?
32 maar, waarvan een paar als coregisseur.quote:Op zondag 25 december 2005 12:57 schreef Dj_White_Night het volgende:
maar die gast heeft rond de 50 films gemaakt![]()
Ik vond 'm zeer vermakelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |