quote:Op zondag 25 december 2005 00:10 schreef Dj_White_Night het volgende:
Yo Sokolsky, is dat toevallig ook een plaatje van Ikiru(???) echt een geweldige film vind ik dat.... sowieso wat akira kurosawa heeft gemaakt, alleen jammer dat niet alles ( in NL) verkrijgbaar is.
maar die gast heeft rond de 50 films gemaaktquote:Er zijn drie boxen met in totaal 12 films
slechts een 5 voor deze geweldige film?quote:Op zondag 25 december 2005 14:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Bad Santa![]()
In het begin vond ik het een stomme film, maar later werd ie wel wat leuker.
Cijfer 5
Bij mij kreeg ie zelfs een 4.quote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
slechts een 5 voor deze geweldige film?
Ja, geweldige film, daarom was ie ook zo duurquote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
slechts een 5 voor deze geweldige film?
32 maar, waarvan een paar als coregisseur.quote:Op zondag 25 december 2005 12:57 schreef Dj_White_Night het volgende:
maar die gast heeft rond de 50 films gemaakt![]()
Ik vond 'm zeer vermakelijk.quote:
Mooie plaatjes enzo, maar ik vond Rosanna Arquette echt vreselijk irritant...quote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef pascalheister het volgende:
Le Grand Blue
168 minuten (Directors Cut)
Wat een prachtfilm zeg, schitterend verhaal en dan die prachtige beelden met die muziek erbij. Jean Reno zet één van z'n sterkste rollen ooit neer. Met een film die ruim 2,5 uur duurt maar doordat je zo in de film zit zijn die zo voorbij. Geweldig gewoon.
op sommige momenten wel ja, maar dat doet niks aan de film afquote:Op maandag 26 december 2005 10:17 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Mooie plaatjes enzo, maar ik vond Rosanna Arquette echt vreselijk irritant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |