Niet al te best dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Zo daar ben ik dan eindelijk weer zeg, ik heb een groot foutje begaan waardoor ik de hele boel opnieuw kon beformatteren en dat was een hele klus, gelukkig zijn nu de essentiële onderdelen gedaan zodat ik iig weer BB kan volgen en hier posten.
Wat kan een mens soms toch stomme fouten maken *wijst naar zichzelf*
Anyway, ik ben iig weer terug en na BB ga ik eens mijn systeem een meer dan grondige beurt geven, maar uiteraard eerst de laatste week volgen
Lees de laatste reacties maar in de blog over Lieske. Ik kan hier niet teveel schrijven want dan zoek ik zogenaamd steun. Ahhum ja, ik ben 15 en heb steun nodig van meerdere mensen om m'n mening uit te durven sprekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
En anders ben je gewoon een keer duidelijk![]()
Eerst verwijderde iedereen je posts, toen ging je de strijd aan en nu vinden ze je een slijmjurk?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb het dan waarschijnlijk verkeerd begrepen. Goed Krib, jij, je pausmobiel en ik zijn weer vrienden goed?!![]()
Dat word dan de volgende TTquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:00 schreef PC eend het volgende:
Vuile egotripper, we proberen hier een rel te creeren, en ik had gehoopt op een TT als iets van Melke's revenge![]()
Lees de laatste reacties maar in de blog over Lieske. Ik kan hier niet teveel schrijven want dan zoek ik zogenaamd steun. Ahhum ja, ik ben 15 en heb steun nodig van meerdere mensen om m'n mening uit te durven sprekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:59 schreef melke het volgende:
quote]Op dinsdag 13 december 2005 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
En anders ben je gewoon een keer duidelijk![]()
Eerst verwijderde iedereen je posts, toen ging je de strijd aan en nu vinden ze je een slijmjurk?
Je kunt zeggen van mij wat je wil. Maar ik ben wel oprecht. Dat kan men van een zeker iemand niet zeggen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:00 schreef PC eend het volgende:
Vuile egotripper, we proberen hier een rel te creeren, en ik had gehoopt op een TT als iets van Melke's revenge![]()
Ja hè hè...quote:
Lieske bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
Dat kan men van een zeker iemand niet zeggen!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heej Sjet
Ik ben al mn muziek kwijt helaas![]()
Mja, dat word veel downen aankomende periode
Pappa Gertquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:02 schreef Gert het volgende:
Melke ben jij echt 15?
Moet jij dan niet eens naar bed?
Nee ik moet nodig zélf naar m'n nest, daarom vroeg ik me af wat iemand van 15 hier nog doet om 2 uur. En ik ben geen papa, maar als het mijn dochter was:quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pappa Gert![]()
Moet jij je tuin niet maaien ofzo![]()
Die nummertjes die ik de laatste keer had gepost voor o.a. Arliator en jouw weet je nog?quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Dat is klote zeg.... wat voor muziek? Misschien kunnen we je allemaal wat sturen..... gaat het wat sneller![]()
Nee man, dat was sarcastisch, ik ben 22quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:02 schreef Gert het volgende:
Melke ben jij echt 15?
Moet jij dan niet eens naar bed?
Ik zou bijna gaan denken dat je het meent...quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:06 schreef Gert het volgende:
daarom vroeg ik me af wat iemand van 15 hier nog doet om 2 uur.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè hè...
Blijkbaar heeft Scanman rechten om posts te verwijderen op de blog. En blijkbaar maakt hij graag van die rechten gebruik.![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/1194/
quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik moet nodig zélf naar m'n nest, daarom vroeg ik me af wat iemand van 15 hier nog doet om 2 uur. En ik ben geen papa, maar als het mijn dochter was:![]()
Trusten mensen.
Ja dat weet ik nogquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die nummertjes die ik de laatste keer had gepost voor o.a. Arliator en jouw weet je nog?
Opsturen kan altijd, maar ik heb gelukkig nog de locatie waar ik ze weer kan vinden, moet ze alleen opnieuw downen
Valt wel mee toch, ik val er midden in, en heb een hekel aan teruglezenquote:
Je hebt niets gemist hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik val er midden in, en heb een hekel aan teruglezen
Maar, melke, ik snap je verontwaardiging. Alleen een blog is geen forum, ik denk dat je dat onderscheid moet kunnen maken. Al vind ik scan volledig buiten zijn boekje gaan. Ik wist geeneens dat hij rechten had op de blogquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:08 schreef melke het volgende:
[..]
Nee man, dat was sarcastisch, ik ben 22
quote:
Dan was het idd razendsnelquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik val er midden in, en heb een hekel aan teruglezen
Ja na de 3e keer scanman viel het kwartjequote:
Een zeker iemand bedoel jequote:Op dinsdag 13 december 2005 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja na de 3e keer scanman viel het kwartje![]()
Ookal bestaan ze dan niet meer
Ik haaaaat kerstquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:24 schreef melke het volgende:
Trouwens gezellig kerstsfeertje met de kerstman boven in beeld!
Ach moppersmurf! Je hebt er toch alleen jezelf mee met dat haten.. Gezellig mee doen! Kom, laten we ow dennenboom gaan zingen!quote:
Hooge vijf aan PC eend wat een klere tijdquote:
Wat gaan jullie dan doen met kerst? Mopperen? Hoezo vinden jullie het trouwens niet leuk? Gezellig toch allemaal die lichtjes en de sfeer. Hoezo off topic hequote:Op dinsdag 13 december 2005 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hooge vijf aan PC eend wat een klere tijd![]()
maar na de kerst wordt alles weer beter
![]()
![]()
Een beetje haat kan geen kwaadquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ach moppersmurf! Je hebt er toch alleen jezelf mee met dat haten.. Gezellig mee doen! Kom, laten we ow dennenboom gaan zingen!![]()
Als ik het overleef jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hooge vijf aan PC eend wat een klere tijd![]()
maar na de kerst wordt alles weer beter
![]()
![]()
Helemaal niet offtopic, ze hebben dat kutsfeertje daar ook in huisquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen met kerst? Mopperen? Hoezo vinden jullie het trouwens niet leuk? Gezellig toch allemaal die lichtjes en de sfeer. Hoezo off topic he![]()
Mijn moeder was een kerstkindje dus haar verjaardag is onlosmakelijk verbonden aan de kerst. Sinds mijn moeder niet meer leeft heb ik een hekel aan kerstquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen met kerst? Mopperen? Hoezo vinden jullie het trouwens niet leuk? Gezellig toch allemaal die lichtjes en de sfeer. Hoezo off topic he![]()
Niet zingen dan? Ow pc eend ipv ow dennenboom dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een beetje haat kan geen kwaad
Maar dan moet je ook niet gaan pushen
Ja daar kan ik wel inkomen. Geeft die dagen denk ik dan toch wel een leegte met zich mee he. In ieder geval kop op. Voor je het weet is de kerst alweer voorbijquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mijn moeder was een kerstkindje dus haar verjaardag is onlosmakelijk verbonden aan de kerst. Sinds mijn moeder niet meer leeft heb ik een hekel aan kerst
Gewoon boycotten die boel.quote:
Lief van je, maar als het weer januari is gaan we weer richting mooie dagen zonlicht, warmte enz enz heeeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Ja daar kan ik wel inkomen. Geeft die dagen denk ik dan toch wel een leegte met zich mee he. In ieder geval kop op. Voor je het weet is de kerst alweer voorbij
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gewoon boycotten die boel.
Morgen ga ik met wat vrienden lekker naar een concert van New Model Army toe, en dat is wat ons betreft de officiele kerstviering die we een soortement van afgesproken hebben.
25 en 26 december ga ik gewoon lekker werken. Geen paradoxaal en asociaal vreetfestijn voor mij gelukkig.
Kan me heel goed voorstellen dat je die laatste week liever zou overslaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mijn moeder was een kerstkindje dus haar verjaardag is onlosmakelijk verbonden aan de kerst. Sinds mijn moeder niet meer leeft heb ik een hekel aan kerst
Komt elk jaar weer goed, en voor je het weet is het januari, dan gaan we weer de goeie kant opquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me heel goed voorstellen dat je die laatste week liever zou overslaan![]()
Veel sterkte!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Komt elk jaar weer goed, en voor je het weet is het januari, dan gaan we weer de goeie kant op![]()
Nou de mijne liever niet is zo een olie boomquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Dan kunnen die bomen eindelijk de fik in
Ik heb ook een pest hekel aan kerst maar dan om een veel mindere redenquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Komt elk jaar weer goed, en voor je het weet is het januari, dan gaan we weer de goeie kant op![]()
Wat ben jij nou voor een kastkersthaterquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou de mijne liever niet is zo een olie boom![]()
ik heb een boom gekraakt een fuzzy boom en die is en blijft van mij tot de ME mij er uit mietertquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een kastkersthater
Ik vind het zo gek dat niemand iemand kent die echt gek is van kerstquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb ook een pest hekel aan kerst maar dan om een veel mindere reden![]()
Gelukkig heeft mijn vrouw hetzelfdeBij ons geen kerstboom en we sturen zelfs geen kaartjes
![]()
Januari is altijd heerlijk, lekker koud, hopelijk een beetje sneeuw en heerlijk door de bossen wandelen met de hond![]()
En toch doen veel mensen er aan mee..... mal he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek dat niemand iemand kent die echt gek is van kerst![]()
![]()
![]()
![]()
We worden toch gedwongen door de media, als je je Lief geen kado geeft met kerst ben je een onwaardigmens of zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
En toch doen veel mensen er aan mee..... mal he?
Nu ken ik iemand die gek is op kerstquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:03 schreef melke het volgende:
Ik ben gek op de kerst!!!!
Zal ik je voorstellen aan onze buren? Die zijn vanaf de zomer al bezig om de tuin in kerstsfeer te krijgenquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn familie is helemaal verzot op kerst. (behalve mijn ouders gelukkig)quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Woon jij aan een watertje richting de hoogvliet??quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal ik je voorstellen aan onze buren? Die zijn vanaf de zomer al bezig om de tuin in kerstsfeer te krijgen![]()
Aangezien we niet ver van Schiphol wonen zijn ze erg gevaarlijk bezig, de piloten zouden die fel verlichte tuin wel is kunnen aanzien voor een landigsbaan![]()
Er staan werkelijk waar een slee met 4 rendieren in de tuinIn de neuzen van die beestjes zit een rood lampje en op eerste kerstdag geven ze een tuinfeest met alles erop en eraan
![]()
En ik begon je net zo aardig te vindenquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:03 schreef melke het volgende:
Ik ben gek op de kerst!!!!
LOL, herkenbaar welquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn familie is helemaal verzot op kerst. (behalve mijn ouders gelukkig)
Ze gaan alle foute cliche trapjes af.
-Kerstkaarten sturen naar mensen die je niet meer spreekt, alleen omdat zij jou ook een kaart stuurden vorig jaar.
-Groot buffet, want overvloedig eten is wat ons allemaal samenbrengt met kerst.
-Sinterklaas ook nog ingeruild voor kerst qua kado's, want overvloedigheid kent geen mate.
-Ieder jaar een ongeschreven wedstrijdje wie de meeste crap gekocht heeft om in de boom te smijten, want de mooiste boom hebben, dat is de filosofie achter kerst.
-En dan ook nog een kunstboom hebben, omdat die net ff wat langer meegaat.
Let wel, ik zie deze mensen nog maar heeeeel sporadisch.
mag ik een keer bij hun kerst vervelen dan?? gaan we lekker naar de meubeltoko enz?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
-Kerstkaarten sturen naar mensen die je niet meer spreekt, alleen omdat zij jou ook een kaart stuurden vorig jaar.
-Sinterklaas ook nog ingeruild voor kerst qua kado's, want overvloedigheid kent geen mate.
-Ieder jaar een ongeschreven wedstrijdje wie de meeste crap gekocht heeft om in de boom te smijten, want de mooiste boom hebben, dat is de filosofie achter kerst.
Nee, meer de andere kant en nog erger................. heel dichtbij de woonplaats van Didoquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Woon jij aan een watertje richting de hoogvliet??
Nou in Aalsmeer staat een huis richting de hoogvliet die was in oktober al helemaal af, kerstman in de tuin met lichtquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee, meer de andere kant en nog erger................. heel dichtbij de woonplaats van Dido![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal ik je voorstellen aan onze buren? Die zijn vanaf de zomer al bezig om de tuin in kerstsfeer te krijgen![]()
Aangezien we niet ver van Schiphol wonen zijn ze erg gevaarlijk bezig, de piloten zouden die fel verlichte tuin wel is kunnen aanzien voor een landigsbaan![]()
Er staan werkelijk waar een slee met 4 rendieren in de tuinIn de neuzen van die beestjes zit een rood lampje en op eerste kerstdag geven ze een tuinfeest met alles erop en eraan
![]()
Het nadeel is vaak dat de mensen niet meer weten waar kerst voor staatquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die kerst op de goede manier weet te vieren. Leg eens uit hoe dat ook alweer ging.quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:17 schreef melke het volgende:
Jezus wat een anti kerstsfeer. Doe es gezellig!
Ik heb het over Aerdenhout en daar kom je ook de meest verschrikkelijke dingen tegen nuquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou in Aalsmeer staat een huis richting de hoogvliet die was in oktober al helemaal af, kerstman in de tuin met licht![]()
, daarnaast een palmboom
![]()
en durf nu niet meer naar de Hoogvliet, wil niet weten wat voor landingsbaan er nu ligt. Maar richting Dido staat ook meestal wel het een en ander, Hoofddorp staat altijd vol
![]()
Gut dan woon je nog erger dan ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het over Aerdenhout en daar kom je ook de meest verschrikkelijke dingen tegen nu![]()
![]()
Zal morgen is een foto proberen te maken![]()
Alle ramen zitten nu al een paar weken onder de kunstsneeuw en sinds gister (of eergister) staat er een bewegende kerstman in de tuin (1,80 hoog)quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh dat meen je zeg..... dat is wel heel erg. Vooral ook omdat ze er al zo vroeg mee beginnen.... arme jij![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:17 schreef melke het volgende:
Jezus wat een anti kerstsfeer. Doe es gezellig!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alle ramen zitten nu al een paar weken onder de kunstsneeuw en sinds gister (of eergister) staat er een bewegende kerstman in de tuin (1,80 hoog)
Er staan struiken en bomen in hun tuin waar ze de kerstverlichting het hele jaar in laten zitten want scheelt weer werk![]()
Gelukkig hebben we er niet zoveel last van maar in het weekend stoppen er vaak auto's voor het hek om foto's te maken van hun kersttuin![]()
![]()
Moet er wel bij zeggen dat het geweldige buren zijn hoor, zou ze absoluut niet willen ruilen maar op het gebied van kerst vieren en versieren, verschillen we nogal![]()
Ik zou het niet weten maar je moet niet alles geloven wat je over Aerdenhout leest, er zijn ook normale buurten hier zonder die kakteven met een hete aardappel in hun keelquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gut dan woon je nog erger dan ik![]()
Dat probleem heb ik ook altijd als ik zeg dat ik in Wassenaar woon..quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar je moet niet alles geloven wat je over Aerdenhout leest, er zijn ook normale buurten hier zonder die kakteven met een hete aardappel in hun keel![]()
Nou ik voel me in Amstelveen al een vreemde eend in de beit door al die kak dames. en ja Dido shopt hier graag, ik vind het een bout centrumquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar je moet niet alles geloven wat je over Aerdenhout leest, er zijn ook normale buurten hier zonder die kakteven met een hete aardappel in hun keel![]()
zitten we allemaal in het zelfde schuitjequote:Op dinsdag 13 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd als ik zeg dat ik in Wassenaar woon..
Jawel hoorquote:
en daarna lopen ze met een schuldgevoel omdat ze niet meer zijn geweest, te triest voor woordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jawel hoorIk hou niet van kerst maar als jij er wel een goed gevoel bij hebt, heb ik daar echt niets op tegen
![]()
Ik zou alleen de "kerstgedachte" van de mensen ook in de andere maanden van het jaar willen zien![]()
Tijdens de laatste week van het jaar worden er opeens bezoekjes gebracht aan mensen in verzorgingscentra, bejaardenhuizen, ziekenhuizen enz. maar ik zie het echt van dichtbij dat er mensen daarna MAANDEN moeten wachten op een volgend bezoekje of een kaartje of een belletje en daar kots ik echt opEn dat zijn dan nog de familieleden, ze hebben gewoon geen tijd (of het fatsoen) om hun ouwe tante te bezoeken (behalve als tante veel geld op de bank heeft staan)
quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd als ik zeg dat ik in Wassenaar woon..
Ja graagquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het over Aerdenhout en daar kom je ook de meest verschrikkelijke dingen tegen nu![]()
![]()
Zal morgen is een foto proberen te maken![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hoogtepunt van de nacht voor Sjet:
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_197.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_198.jpg]afbeelding][/url]
Dat was het weer![]()
Amstelveen is erg gevaarlijk, erg dichtbij Buitenveldert en Oud/Zuid en daar vallen ze bij bosjes neerquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou ik voel me in Amstelveen al een vreemde eend in de beit door al die kak dames. en ja Dido shopt hier graag, ik vind het een bout centrum![]()
Behalve als de persoon al aan het dementeren is, kun je nog zeggen dat het gezellig was met kerstquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en daarna lopen ze met een schuldgevoel omdat ze niet meer zijn geweest, te triest voor woorden
Dido vind het een geweldig centrum en rob ook, menno heeft er gewerkt naast de hema. en ik vind het gewoon bagger, een beha kopen ? minimaal 40 euro nou dan pas ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Amstelveen is erg gevaarlijk, erg dichtbij Buitenveldert en Oud/Zuid en daar vallen ze bij bosjes neer![]()
Dat nieuwe centrum heeft ook niet echt een uitstraling, blijf ik liever op de Keizer Karel![]()
Dan heb ik zwaar medelijden met je, want ik vind het zo al erg genoeg.quote:
Ik kan je wel wat adressen geven waar je langs mag hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja graagBen dol op foto's!
![]()
Ik ging jaren geleden elk jaar op 'schiettenten-tocht'..... Langs huizen die hun ramen [en de rest] helemaal in de verlichting hebben, het lieftst gekleurde lampjes. En echt bonus was het als het dan ook nog een soort 'loop'verlichting was..... echt als een schiettent![]()
Ja hele foute humor hadden we, maar o, wat hadden we een lol. We wisten op een gegeven moment precies de buurten te vinden waar het 't ergste was...... En konden ook gelijk zien als er in zo'n buurt verhuist was![]()
Ja............... dat waren nog eens kersten........![]()
Ja ik geloof dat het daar het walhala is voor schiettent liefhebbersquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat adressen geven waar je langs mag hoor![]()
Wij waren erg braaf hier vroeger![]()
Gelukkig hebben wij geen last, er loopt nog 40 kilo hond in de tuin![]()
Nee joh, Wassenaar is echt veel erger hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan heb ik zwaar medelijden met je, want ik vind het zo al erg genoeg.
Als Aerdenhout een nog grotere naam heeft dan Wassenaar, lijkt me dat al helemaal niet te doen.
(Toen ik nog in Amsterdam studeerde, en de trein via Heemstede/Aerdenhout naar Haarlem en daarna Amsterdam ging, zeiden de treinconducteurs de naam Aerdenhout soms voor de lol al heel overdreven kakkerig, dus dat verbaast me eigenlijk niets. Alleen de mensen in Bloemendaal zijn nog meer de lul waarschijnlijk)
Absoluutquote:Op dinsdag 13 december 2005 04:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat het daar het walhala is voor schiettent liefhebbers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Dat mis ik toch soms wel hier he, die koele, friese humor![]()
Ja? Laat me raden.... je hond is niet volgens de laatste mode gekleed?quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AbsoluutVeel mensen hier leven buiten de werkelijkheid
![]()
Ik loop met onze hond wel is door de "betere" buurten hier en de blikken die je krijgt![]()
Ik denk het niet, hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:06 schreef KRIBBET het volgende:
Nee joh, Wassenaar is echt veel erger hoor![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:14 schreef KRIBBET het volgende:
Helaas moet ik stoppen en gaan slapen, het was een, zoals mijn vader zou zeggen: een koddig samenzijn![]()
Nog maar 9 dagen te gaan![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja? Laat me raden.... je hond is niet volgens de laatste mode gekleed?![]()
Ach ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2005 04:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hoor.
In Wassenaar is de rijke buurt heel erg afgelegen van de buurt waar ik woon.
Het is echt een soort suburb binnen Wassenaar.
Ik denk dat in Aerdenhout de kakkers veel meer verspreid zijn, en dat de uitzonderingen schaarser zijn.
Dus dat de kans om kakker in Aerdenhout te zijn veel groter is dan in Wassenaar.
Oftewel; lekker puh!
Hoiquote:Op dinsdag 13 december 2005 06:30 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:28 schreef Verrekijkertje het volgende:
Mogguh!
gewoon 24/7 ... waarom niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
wordt tijd voor een weekopdracht.
Het zal geen 24/7 maar eentje van een dag denk ik zo.
Omdat het al dinsdag is en ze mogen woensdag weer naar de zonnebank.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
gewoon 24/7 ... waarom niet?
laat ze nog maar even lekker afzien deze laatste dagen
genoeg vakantie gehouden
quote:
Dat haar van Lieske ziet er nog net zo hoerig uit als gisteren. Maar weer hopen dat ze weer haar rode lippestift op doet!!quote:
Zal toch niet waar zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:50 schreef Manu82 het volgende:
Las ik nou gisteren dat mensen NatteLie weer aardig begonnen te vinden?
gelukkig, begon al te schrikken en te twijfelen of ik naast mijn anti-Mini-Me campagne ook nog een anti-Natte-Lie campagne moet beginnen.quote:
Volgens mij mochten ze het t-shirt van Bridget niet meer aan trekken.quote:
Asjeblief zeg!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:50 schreef Manu82 het volgende:
Las ik nou gisteren dat mensen NatteLie weer aardig begonnen te vinden?
Aah, begrijp wat je bedoelt en je hebt inderdaad gelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij mochten ze het t-shirt van Bridget niet meer aan trekken.
Verder is een hele leuke cap![]()
Hoezo dat,Ingrid is iedereen al kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:59 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk trouwens dat het voor Ingrid heel goed zou zijn als Lieske oprot
Denk het niet Ingrid zou het niet leuk vinden als Lieske donderdag vertrekt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:59 schreef Manu82 het volgende:
Ah daar hebben we onze Lieskerukker weer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:59 schreef Manu82 het volgende:
Klopt, ze zal er ook anderhalve dag kapot van zijn, maar ook sinds Chantal weg is komt ze steeds leuker over en is ze steeds meer haar zelf......quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het niet Ingrid zou het niet leuk vinden als Lieske donderdag vertrekt.
Zei ze gisterenavond in de slaapkamer.
daagquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah daar hebben we onze Lieskerukker weer.
en dat maakt Ingrid tot de under-dog en DE winnares van BB5!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoezo dat,Ingrid is iedereen al kwijt geraakt.
Dido wie????quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
en dat maakt Ingrid tot de under-dog en DE winnares van BB5!!
ps: zou NatteLie nog weten wie Dildo is/was?
En dat vond ze zelf ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, ze zal er ook anderhalve dag kapot van zijn, maar ook sinds Chantal weg is komt ze steeds leuker over en is ze steeds meer haar zelf......
Waarom wil je dat Lieske donderdag vertrekt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:10 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
Dido wie????
van mij mag lieske zeker ook weg (al vanaf week 0)
Moet haast wel,ze heeft steeds onderaan gestaan in alle polls.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat vond ze zelf ook.
Dit is een persoonlijke mening en die luid Nath verdient de finale niet.
Ze is al te ver gekomen met dat gluiperige niks zeggende gedrag.
Daarom vind ik a.s. donderdag een mooie Nath vertrek dag.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat vond ze zelf ook.
Dit is een persoonlijke mening en die luid Nath verdient de finale niet.
Ze is al te ver gekomen met dat gluiperige niks zeggende gedrag.
Daarom vind ik a.s. donderdag een mooie Nath vertrek dag.
Ingrid mag van mij winnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
en dat maakt Ingrid tot de under-dog en DE winnares van BB5!!
ps: zou NatteLie nog weten wie Dildo is/was?
Maar dat kon ze niet weten, volgens mij staat Nath al maanden helemaal onderaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet haast wel,ze heeft steeds onderaan gestaan in alle polls.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:14 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ja maar....ja maar..... Nederland had massaal gestemd en daaruit is gekomen dat wij, televisiekijkend Nederland, met zijn allen liever naar Nathalie kijken als naar Dido....
![]()
![]()
![]()
Ja ze is nooit hoger geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat kon ze niet weten, volgens mij staat Nath al maanden helemaal onderaan.
Bij mij staan ze er nog gewoon bij....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:14 schreef regenworm het volgende:
http://bigbrother.fok.nl/blog/1200/
Zijn alle reacties van Scanman verdwenen erg vreemd
Verkeerde uitsnede van een plaatje, zie edit van mijn post.quote:
Hier doen ze hret heel goed,maar staan effe uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:17 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen
Doen de streams het bij jullie wel?
Bij mij doet nix het op dit moment.... (@Home abbo)
hahaquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:19 schreef rooie3 het volgende:
Hier doen ze hret heel goed,maar staan effe uit.
Naat is aan het eten.
Persoonlijk, ik heb écht helemaal níks met haar. Volg haar niet, vind haar niet interessant, eenzijdig, niet leuk/sprankelend kind, niet amusant, helemaal niets. Maargoed, dat is persoonlijk, maar snap ook niet wat andere mensen wel in haar zien. (wat zien jullie in haar???)quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom wil je dat Lieske donderdag vertrekt?
Inderdaad het plaatje is verdwenen daardoor ben ik in de war geraakt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij mij staan ze er nog gewoon bij....
heel simpel ff kijken opquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:21 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
Persoonlijk, ik heb écht helemaal níks met haar. Volg haar niet, vind haar niet interessant, eenzijdig, niet leuk/sprankelend kind, niet amusant, helemaal niets. Maargoed, dat is persoonlijk, maar snap ook niet wat andere mensen wel in haar zien. (wat zien jullie in haar???)
Moet altijd wel om haar lachen,denk als ze ouder was geweest dan had ik haar anders gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:21 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
Persoonlijk, ik heb écht helemaal níks met haar. Volg haar niet, vind haar niet interessant, eenzijdig, niet leuk/sprankelend kind, niet amusant, helemaal niets. Maargoed, dat is persoonlijk, maar snap ook niet wat andere mensen wel in haar zien. (wat zien jullie in haar???)
Daar staat alleen maar de buitenkant van Lieske.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heel simpel ff kijken op
Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4
Ik bewonder haar eerlijkheid tegenover iedereen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet altijd wel om haar lachen,denk als ze ouder was geweest dan had ik haar anders gezien.
Zij straalt echt de overgang van kind naar volwassen uit en dat heeft wel iets.
dat soort dingen mis ik juist, m.i. hebben alle anderen de (grote) overhand... en over die buitenkant fascinatie van sommige... 'I really don't get it'... maar misschien ben ik daar te 'oud' voor (27).quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar staat alleen maar de buitenkant van Lieske.
Lieske is een lekkere flapuit en zorgt vaak voor leuke discussies.
B.V. gisterenavond Joost en Lieske over de sinterklaascadeau's
Ik bekijk graag Lieske's buitenkant, maar bewonder veel meer haar binnenkant.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
dat soort dingen mis ik juist, m.i. hebben alle anderen de (grote) overhand... en over die buitenkant fascinatie van sommige... 'I really don't get it'... maar misschien ben ik daar te 'oud' voor (27).
Soms is iets te nadrukkelijk aanwezig en dan denk ik wel eens Lieske even je mond houden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:33 schreef Bocaj het volgende:
Vergeet de uitdrukking: Mevrouw Zuuuuuurtje niet!
Lieske is best te pruimen op dit moment!
Ja, vooral als ze elke avond weer tegen Ingrid zit te roddelen, Ingrid heeft zelf gezegd dat ze wat directer moet zijn en niet alleen alles aan haar moet vertellen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik bewonder haar eerlijkheid tegenover iedereen.
Roddelen vind het meer een nabespreking van de BB dag.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze elke avond weer tegen Ingrid zit te roddelen, Ingrid heeft zelf gezegd dat ze wat directer moet zijn en niet alleen alles aan haar moet vertellen!
Ja daarin verschillen we dus van mening, prima. Maar als jij zegt dat ze eerlijk is tegen iedereen en als Ingrid dan ook nog tegen haar zegt dat ze dingen niet alleen tegen haar moet zeggen zie ik dat gewoon op een gegeven moment als roddelen..quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roddelen vind het meer een nabespreking van de BB dag.
De gesprekken zijn gewoon eerlijk en lief.
Als je dat vergelijkt met Roel, Dido en Nath vind ik de gesprekken tussen Lieske en Ingrid er beschaafd.
Ik ben ook gek op wijze kleutertjes die proberen om * grote mensenpraat* uit te slaan, vertederend.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik bekijk graag Lieske's buitenkant, maar bewonder veel meer haar binnenkant.
Hoi wupquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:55 schreef Wup het volgende:
krijgen ze geen weekopdracht meer?
of is die al geweest toen ik even niet oplette?
quote:
Wat je nu zegt vind ik echt iets waar mijn mening van omslaat!! Ik heb een klein nichtje van 6 en als zij vrijwillig in het huis zou zijn zou ik al m'n geld opmaken om op haar te stemmen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op wijze kleutertjes die proberen om * grote mensenpraat* uit te slaan, vertederend.
Scanman ook nog steeds zag ik
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat je nu zegt vind ik echt iets waar mijn mening van omslaat!! Ik heb een klein nichtje van 6 en als zij vrijwillig in het huis zou zijn zou ik al m'n geld opmaken om op haar te stemmen.
Die heeft tenminste meer verstand dan Lieske
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:49 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
De poll uitslag was wel overtuigend hequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat de tietencaps maar komen maar wel met mate.![]()
![]()
Ik vond het geen goede poll. het ging over de caps en niet over de overdaad aan tietencaps. Ik kon gisteren niet reageren, maar het enigste wat irriteert is die tietencaps die nu wel eens gezien zijn en daar is een overdaad aan, niet van de andere caps.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De poll uitslag was wel overtuigend he
Ook goedemorgen
Inderdaad maar ik had eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De poll uitslag was wel overtuigend he
Ook goedemorgen
Dat was de vraag ook... vind je de blootcaps in de SC storend? Ja of nee... Jij vind het dus storend.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond het geen goede poll. het ging over de caps en niet over de overdaad aan tietencaps. Ik kon gisteren niet reageren, maar het enigste wat irriteert is die tietencaps die nu wel eens gezien zijn en daar is een overdaad aan, niet van de andere caps.
Wat moet je dan doen als je met 4 van die saaie lui zit opgesloten. Lekker over de studie club van Lieske gaan lullen ofzo. Of moet je naast Nattelie voor de spiegel gaan staan of eindeloos naar Joost zijn kinderachtige grapjes gaan luisteren. Het enige wat hij zou kunnen doen is een gesprek met Ingrid voeren die heeft misschien nog wat interessants meegemaakt in haar leven. En aangezien ze niet helemaal 100% bij d'r hoofd is is dit een interessant figuur voor een psycholoog.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef Bocaj het volgende:
Wat is Roel een luiaard... hij ligt alweer te slapen...
Cap... maar cap met mate.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik had eigenlijk niet anders verwacht.
Alleen moeten we nu goed opletten dat we niet te veel dubbele gaan posten.
Op dit moment kan je gang gaan.
We hebben ondertussen wel genoeg blootcaps van Lieske om 23 exit fotoboeken mee te vullen jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:05 schreef Wup het volgende:
hai hello FB
dubbele caps is geen opzet, dat kan gebeuren
die tieten kennen we nou inmiddels wel
maar als het de cappers blij maakt....
Je ziet haar ook alleen maar eten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja Naat je bent 10 kilo dikker geworden![]()
Sorry, dan heb ik het verkeerd gelezen, aangezien mijn ww gisteren weg was en tiscali het nieuwe ww niet door wilde laten. Ik vind ze niet storend nee, alleen de overdaad somsquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat was de vraag ook... vind je de blootcaps in de SC storend? Ja of nee... Jij vind het dus storend.
Je zegt dat je irriteert aan de tietencaps en meer dan 70% stoort zich er niet aan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond het geen goede poll. het ging over de caps en niet over de overdaad aan tietencaps. Ik kon gisteren niet reageren, maar het enigste wat irriteert is die tietencaps die nu wel eens gezien zijn en daar is een overdaad aan, niet van de andere caps.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:07 schreef rooie3 het volgende:
Je ziet hoort haar ook alleen maar eten.
Smak smak smak smak (burger)quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef Foreverblue het volgende:
Stelletje knoeibeesten daar
[afbeelding]
wat ligt daar eigenlijk op de vloer... da's geen tapijt zo te zienquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef Foreverblue het volgende:
Stelletje knoeibeesten daar
[afbeelding]
Inderdaad maar we kunnen ook één met de alle mooiste maken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We hebben ondertussen wel genoeg blootcaps van Lieske om 23 exit fotoboeken mee te vullen ja
Was het aanrecht... koffie denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef Wup het volgende:
[..]
wat ligt daar eigenlijk op de vloer... da's geen tapijt zo te zien
haha ja de koffie had ik ook herkend, het aanrecht niet:)quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:11 schreef Foreverblue het volgende:
Was het aanrecht... koffie denk ik.
Zoals ik net al zei heb ik gisteren de SC niet echt goed gevolgd aangezien ik geen zin had om alleen mee te lezen en niet te kunnen reageren en heb dus de hele discussie ook heel vluchtig gelezen. Vind het prima als zegt dat jullie in mate doorgaan met de tietencapsquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je zegt dat je irriteert aan de tietencaps en meer dan 70% stort zich er niet aan.
Dus gaan we in mate door met de tietencaps.
Dat je de uitslag niet leuk vind, dat ik vervelend voor jouw.
Maar we zijn heel eerlijk en democraties geweest met deze poll.
We snappen het... geeft niks...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei heb ik gisteren de SC niet echt goed gevolgd aangezien ik geen zin had om alleen mee te lezen en niet te kunnen reageren en heb dus de hele discussie ook heel vluchtig gelezen. Vind het prima als zegt dat jullie in mate doorgaan met de tietencaps
Ik heb geen nagels meer over van de spanningquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:14 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
Tis weer erg spannend met een zingende en nuriënde Joost
We zeggen het maar veel belangrijke ik doe het ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei heb ik gisteren de SC niet echt goed gevolgd aangezien ik geen zin had om alleen mee te lezen en niet te kunnen reageren en heb dus de hele discussie ook heel vluchtig gelezen. Vind het prima als zegt dat jullie in mate doorgaan met de tietencaps
Ik doe het ook. Call it a gentlemans agriment.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zeggen het maar veel belangrijke ik doe het ook.
prima probeer wel ruimte voor andere te creëren door niet een hele hoop gelijk te posten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik doe het ook. Call it a gentlemans agriment.
In mijn oude woondorpje was al een woonwagenkamp van 10 caravans, dus weer beetje dom........quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:20 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Hoe groot is zo'n woonwagenkamp dan? Het enige woonwagenkamp dat ik ken zijn iets van 5 caravan's.
Ingrid: Stuk of 60... en dat is dan een kleintje.
Lieske: ZESTIG???
En VINKENSLAG danquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:20 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Hoe groot is zo'n woonwagenkamp dan? Het enige woonwagenkamp dat ik ken zijn iets van 5 caravan's.
Ingrid: Stuk of 60... en dat is dan een kleintje.
Lieske: ZESTIG???
Niet lelijk bedoeld... maar in mijn ogen zijn er maar 4 echte cappers hier, waaronder ik zei de gek. Ik heb totaal geen moeite als andere users caps plaatsen, maar ik kan daar geen rekening mee houden, omdat die alleen caps posten omdat er toevallig borsten voorbij komen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
prima probeer wel ruimte voor andere te creëren door niet een hele hoop gelijk te posten.
Succes op je werkquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:28 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, ik ben werken, spreek jullie tegen een uur of 7 wel weer
Vinkenslag is Maastricht... en Lieske komt uit het Noordenquote:
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vinkenslag is Maastricht... en Lieske komt uit het Noorden
Bij ons in het dorp staan er 3quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In mijn oude woondorpje was al een woonwagenkamp van 10 caravans, dus weer beetje dom........
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet lelijk bedoeld... maar in mijn ogen zijn er maar 4 echte cappers hier, waaronder ik zei de gek. Ik heb totaal geen moeite als andere users caps plaatsen, maar ik kan daar geen rekening mee houden, omdat die alleen caps posten omdat er toevallig borsten voorbij komen.
Doen wequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe het gaat lopen.
![]()
Valt wel mee vind ik...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:38 schreef BONG4002 het volgende:
Joost is ietsje chagerijnig zo lijkt het
Wat wil je, met dat hoge *bij ons in Groningen*-gehaltequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:38 schreef BONG4002 het volgende:
Joost is ietsje chagerijnig zo lijkt het
Zou erg moe worden van Joost's Brenda gelul van gisterenavond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat wil je, met dat hoge *bij ons in Groningen*-gehalte![]()
Had ze het op zijn minst kunnen wetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vinkenslag is Maastricht... en Lieske komt uit het Noorden
die heb ik gemist, zal even *boeiend* zijn geweestquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou erg moe worden van Joost's Brenda gelul van gisterenavond.
totaal niet, alleen de imitatie van Joost door de bewoners was erg leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:46 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
die heb ik gemist, zal even *boeiend* zijn geweest
Is ook zo... met Chantal was het een stuk boeiender.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:47 schreef Utwodublin het volgende:
LIeske: Met chan functioneerde de groep het best: niet iemand in de meerderheid of iemand in de minderheid
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:49 schreef rooie3 het volgende:
Waar is Roel eigelijk.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
totaal niet, alleen de imitatie van Joost door de bewoners was erg leuk.
Op de sofa bij het raam.quote:
quote:
Ze kunnen vast wennen voor volgende week zo met z'n drieen: Lieske, Joost en Ingridquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:49 schreef rooie3 het volgende:
Waar is Roel eigelijk.
Ga er maar vannuit dat de finale met 4 is. Dus met Nathalie of Roel erbij.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:54 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze kunnen vast wennen voor volgende week zo met z'n drieen: Lieske, Joost en Ingrid
Geeft niet!quote:
Mag hoor... we helpen je alleen maarquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zal maar geen commentaar meer geven![]()
Joost gaat er van uit van niet... omdat dat geen zin meer heeft nu.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef farceman het volgende:
Komt er geen weekopdracht meer?
Nee ik niet... eruit is eruit. En volgens mij is Dido Roel allang vergeten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef farceman het volgende:
Vraag me af of Roel nog voor donderdag iets van Dido hoort... zou me wel leuk lijken.
je mist de tietenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zal maar geen commentaar meer geven![]()
Hij lag er vannacht ook al voor half 1 in... Normaal is hij als laatste op. Joost was nu de laatste die op was.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lag Roel altijd al overdag te slapen (de afgelopen maanden)
Nou nee hoor,heb het niet zo op die foto,s,geef mij maar een knappe vent.quote:
Ja, als er geen opdracht was dan lag hij horizontaal onsmakelijke geluiden met Dido te maken of hij lag te slapen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lag Roel altijd al overdag te slapen (de afgelopen maanden)
en als er bier was bier halen of laten halen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, als er geen opdracht was dan lag hij horizontaal onsmakelijke geluiden met Dido te maken of hij lag te slapen.
Verdere activiteiten bestonden uit de regelmatige gang naar de koelkast en wat hangen in het bubblebad.
Geef hem eens ongelijk...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, als er geen opdracht was dan lag hij horizontaal onsmakelijke geluiden met Dido te maken of hij lag te slapen.
Verdere activiteiten bestonden uit de regelmatige gang naar de koelkast en wat hangen in het bubblebad.
Ja, precies. Waarom denk je dat iedereen zich zo aan haar ergerd...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat wil je, met dat hoge *bij ons in Groningen*-gehalte![]()
Geen opdracht tot nu toe, welke streams zit je te kijken? misschien is het een idee om van server te wisselen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:20 schreef Kleintje het volgende:
Hallo!
Zijn er nog leuke weekopdrachten???
Ik heb maar 1 stream...
krijg op de andere geen beeld...
Ik kijk daar ook hoor maar geen problemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Ikz it op dat gillesdesmit te kijken. waar moet ik dan zijn? *te lui om te zoeken*
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=camsquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Ikz it op dat gillesdesmit te kijken. waar moet ik dan zijn? *te lui om te zoeken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |