Hoi wupquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:55 schreef Wup het volgende:
krijgen ze geen weekopdracht meer?
of is die al geweest toen ik even niet oplette?
quote:
Wat je nu zegt vind ik echt iets waar mijn mening van omslaat!! Ik heb een klein nichtje van 6 en als zij vrijwillig in het huis zou zijn zou ik al m'n geld opmaken om op haar te stemmen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op wijze kleutertjes die proberen om * grote mensenpraat* uit te slaan, vertederend.
Scanman ook nog steeds zag ik
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat je nu zegt vind ik echt iets waar mijn mening van omslaat!! Ik heb een klein nichtje van 6 en als zij vrijwillig in het huis zou zijn zou ik al m'n geld opmaken om op haar te stemmen.
Die heeft tenminste meer verstand dan Lieske
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:49 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
De poll uitslag was wel overtuigend hequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat de tietencaps maar komen maar wel met mate.![]()
![]()
Ik vond het geen goede poll. het ging over de caps en niet over de overdaad aan tietencaps. Ik kon gisteren niet reageren, maar het enigste wat irriteert is die tietencaps die nu wel eens gezien zijn en daar is een overdaad aan, niet van de andere caps.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De poll uitslag was wel overtuigend he
Ook goedemorgen
Inderdaad maar ik had eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De poll uitslag was wel overtuigend he
Ook goedemorgen
Dat was de vraag ook... vind je de blootcaps in de SC storend? Ja of nee... Jij vind het dus storend.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond het geen goede poll. het ging over de caps en niet over de overdaad aan tietencaps. Ik kon gisteren niet reageren, maar het enigste wat irriteert is die tietencaps die nu wel eens gezien zijn en daar is een overdaad aan, niet van de andere caps.
Wat moet je dan doen als je met 4 van die saaie lui zit opgesloten. Lekker over de studie club van Lieske gaan lullen ofzo. Of moet je naast Nattelie voor de spiegel gaan staan of eindeloos naar Joost zijn kinderachtige grapjes gaan luisteren. Het enige wat hij zou kunnen doen is een gesprek met Ingrid voeren die heeft misschien nog wat interessants meegemaakt in haar leven. En aangezien ze niet helemaal 100% bij d'r hoofd is is dit een interessant figuur voor een psycholoog.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef Bocaj het volgende:
Wat is Roel een luiaard... hij ligt alweer te slapen...
Cap... maar cap met mate.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik had eigenlijk niet anders verwacht.
Alleen moeten we nu goed opletten dat we niet te veel dubbele gaan posten.
Op dit moment kan je gang gaan.
We hebben ondertussen wel genoeg blootcaps van Lieske om 23 exit fotoboeken mee te vullen jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:05 schreef Wup het volgende:
hai hello FB
dubbele caps is geen opzet, dat kan gebeuren
die tieten kennen we nou inmiddels wel
maar als het de cappers blij maakt....
Je ziet haar ook alleen maar eten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja Naat je bent 10 kilo dikker geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |