quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hoogtepunt van de nacht voor Sjet:
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_197.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_198.jpg]afbeelding][/url]
Dat was het weer![]()
Amstelveen is erg gevaarlijk, erg dichtbij Buitenveldert en Oud/Zuid en daar vallen ze bij bosjes neerquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou ik voel me in Amstelveen al een vreemde eend in de beit door al die kak dames. en ja Dido shopt hier graag, ik vind het een bout centrum![]()
Behalve als de persoon al aan het dementeren is, kun je nog zeggen dat het gezellig was met kerstquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en daarna lopen ze met een schuldgevoel omdat ze niet meer zijn geweest, te triest voor woorden
Dido vind het een geweldig centrum en rob ook, menno heeft er gewerkt naast de hema. en ik vind het gewoon bagger, een beha kopen ? minimaal 40 euro nou dan pas ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Amstelveen is erg gevaarlijk, erg dichtbij Buitenveldert en Oud/Zuid en daar vallen ze bij bosjes neer![]()
Dat nieuwe centrum heeft ook niet echt een uitstraling, blijf ik liever op de Keizer Karel![]()
Dan heb ik zwaar medelijden met je, want ik vind het zo al erg genoeg.quote:
Ik kan je wel wat adressen geven waar je langs mag hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja graagBen dol op foto's!
![]()
Ik ging jaren geleden elk jaar op 'schiettenten-tocht'..... Langs huizen die hun ramen [en de rest] helemaal in de verlichting hebben, het lieftst gekleurde lampjes. En echt bonus was het als het dan ook nog een soort 'loop'verlichting was..... echt als een schiettent![]()
Ja hele foute humor hadden we, maar o, wat hadden we een lol. We wisten op een gegeven moment precies de buurten te vinden waar het 't ergste was...... En konden ook gelijk zien als er in zo'n buurt verhuist was![]()
Ja............... dat waren nog eens kersten........![]()
Ja ik geloof dat het daar het walhala is voor schiettent liefhebbersquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat adressen geven waar je langs mag hoor![]()
Wij waren erg braaf hier vroeger![]()
Gelukkig hebben wij geen last, er loopt nog 40 kilo hond in de tuin![]()
Nee joh, Wassenaar is echt veel erger hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan heb ik zwaar medelijden met je, want ik vind het zo al erg genoeg.
Als Aerdenhout een nog grotere naam heeft dan Wassenaar, lijkt me dat al helemaal niet te doen.
(Toen ik nog in Amsterdam studeerde, en de trein via Heemstede/Aerdenhout naar Haarlem en daarna Amsterdam ging, zeiden de treinconducteurs de naam Aerdenhout soms voor de lol al heel overdreven kakkerig, dus dat verbaast me eigenlijk niets. Alleen de mensen in Bloemendaal zijn nog meer de lul waarschijnlijk)
Absoluutquote:Op dinsdag 13 december 2005 04:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat het daar het walhala is voor schiettent liefhebbers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Dat mis ik toch soms wel hier he, die koele, friese humor![]()
Ja? Laat me raden.... je hond is niet volgens de laatste mode gekleed?quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AbsoluutVeel mensen hier leven buiten de werkelijkheid
![]()
Ik loop met onze hond wel is door de "betere" buurten hier en de blikken die je krijgt![]()
Ik denk het niet, hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:06 schreef KRIBBET het volgende:
Nee joh, Wassenaar is echt veel erger hoor![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:14 schreef KRIBBET het volgende:
Helaas moet ik stoppen en gaan slapen, het was een, zoals mijn vader zou zeggen: een koddig samenzijn![]()
Nog maar 9 dagen te gaan![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 04:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja? Laat me raden.... je hond is niet volgens de laatste mode gekleed?![]()
Ach ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2005 04:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hoor.
In Wassenaar is de rijke buurt heel erg afgelegen van de buurt waar ik woon.
Het is echt een soort suburb binnen Wassenaar.
Ik denk dat in Aerdenhout de kakkers veel meer verspreid zijn, en dat de uitzonderingen schaarser zijn.
Dus dat de kans om kakker in Aerdenhout te zijn veel groter is dan in Wassenaar.
Oftewel; lekker puh!
Hoiquote:Op dinsdag 13 december 2005 06:30 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:28 schreef Verrekijkertje het volgende:
Mogguh!
gewoon 24/7 ... waarom niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
wordt tijd voor een weekopdracht.
Het zal geen 24/7 maar eentje van een dag denk ik zo.
Omdat het al dinsdag is en ze mogen woensdag weer naar de zonnebank.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
gewoon 24/7 ... waarom niet?
laat ze nog maar even lekker afzien deze laatste dagen
genoeg vakantie gehouden
quote:
Dat haar van Lieske ziet er nog net zo hoerig uit als gisteren. Maar weer hopen dat ze weer haar rode lippestift op doet!!quote:
Zal toch niet waar zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:50 schreef Manu82 het volgende:
Las ik nou gisteren dat mensen NatteLie weer aardig begonnen te vinden?
gelukkig, begon al te schrikken en te twijfelen of ik naast mijn anti-Mini-Me campagne ook nog een anti-Natte-Lie campagne moet beginnen.quote:
Volgens mij mochten ze het t-shirt van Bridget niet meer aan trekken.quote:
Asjeblief zeg!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:50 schreef Manu82 het volgende:
Las ik nou gisteren dat mensen NatteLie weer aardig begonnen te vinden?
Aah, begrijp wat je bedoelt en je hebt inderdaad gelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij mochten ze het t-shirt van Bridget niet meer aan trekken.
Verder is een hele leuke cap![]()
Hoezo dat,Ingrid is iedereen al kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:59 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk trouwens dat het voor Ingrid heel goed zou zijn als Lieske oprot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |