Niet al te best dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Zo daar ben ik dan eindelijk weer zeg, ik heb een groot foutje begaan waardoor ik de hele boel opnieuw kon beformatteren en dat was een hele klus, gelukkig zijn nu de essentiële onderdelen gedaan zodat ik iig weer BB kan volgen en hier posten.
Wat kan een mens soms toch stomme fouten maken *wijst naar zichzelf*
Anyway, ik ben iig weer terug en na BB ga ik eens mijn systeem een meer dan grondige beurt geven, maar uiteraard eerst de laatste week volgen
Lees de laatste reacties maar in de blog over Lieske. Ik kan hier niet teveel schrijven want dan zoek ik zogenaamd steun. Ahhum ja, ik ben 15 en heb steun nodig van meerdere mensen om m'n mening uit te durven sprekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
En anders ben je gewoon een keer duidelijk![]()
Eerst verwijderde iedereen je posts, toen ging je de strijd aan en nu vinden ze je een slijmjurk?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb het dan waarschijnlijk verkeerd begrepen. Goed Krib, jij, je pausmobiel en ik zijn weer vrienden goed?!![]()
Dat word dan de volgende TTquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:00 schreef PC eend het volgende:
Vuile egotripper, we proberen hier een rel te creeren, en ik had gehoopt op een TT als iets van Melke's revenge![]()
Lees de laatste reacties maar in de blog over Lieske. Ik kan hier niet teveel schrijven want dan zoek ik zogenaamd steun. Ahhum ja, ik ben 15 en heb steun nodig van meerdere mensen om m'n mening uit te durven sprekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:59 schreef melke het volgende:
quote]Op dinsdag 13 december 2005 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
En anders ben je gewoon een keer duidelijk![]()
Eerst verwijderde iedereen je posts, toen ging je de strijd aan en nu vinden ze je een slijmjurk?
Je kunt zeggen van mij wat je wil. Maar ik ben wel oprecht. Dat kan men van een zeker iemand niet zeggen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:00 schreef PC eend het volgende:
Vuile egotripper, we proberen hier een rel te creeren, en ik had gehoopt op een TT als iets van Melke's revenge![]()
Ja hè hè...quote:
Lieske bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
Dat kan men van een zeker iemand niet zeggen!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heej Sjet
Ik ben al mn muziek kwijt helaas![]()
Mja, dat word veel downen aankomende periode
Pappa Gertquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:02 schreef Gert het volgende:
Melke ben jij echt 15?
Moet jij dan niet eens naar bed?
Nee ik moet nodig zélf naar m'n nest, daarom vroeg ik me af wat iemand van 15 hier nog doet om 2 uur. En ik ben geen papa, maar als het mijn dochter was:quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pappa Gert![]()
Moet jij je tuin niet maaien ofzo![]()
Die nummertjes die ik de laatste keer had gepost voor o.a. Arliator en jouw weet je nog?quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Dat is klote zeg.... wat voor muziek? Misschien kunnen we je allemaal wat sturen..... gaat het wat sneller![]()
Nee man, dat was sarcastisch, ik ben 22quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:02 schreef Gert het volgende:
Melke ben jij echt 15?
Moet jij dan niet eens naar bed?
Ik zou bijna gaan denken dat je het meent...quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:06 schreef Gert het volgende:
daarom vroeg ik me af wat iemand van 15 hier nog doet om 2 uur.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè hè...
Blijkbaar heeft Scanman rechten om posts te verwijderen op de blog. En blijkbaar maakt hij graag van die rechten gebruik.![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/1194/
quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik moet nodig zélf naar m'n nest, daarom vroeg ik me af wat iemand van 15 hier nog doet om 2 uur. En ik ben geen papa, maar als het mijn dochter was:![]()
Trusten mensen.
Ja dat weet ik nogquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die nummertjes die ik de laatste keer had gepost voor o.a. Arliator en jouw weet je nog?
Opsturen kan altijd, maar ik heb gelukkig nog de locatie waar ik ze weer kan vinden, moet ze alleen opnieuw downen
Valt wel mee toch, ik val er midden in, en heb een hekel aan teruglezenquote:
Je hebt niets gemist hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik val er midden in, en heb een hekel aan teruglezen
Maar, melke, ik snap je verontwaardiging. Alleen een blog is geen forum, ik denk dat je dat onderscheid moet kunnen maken. Al vind ik scan volledig buiten zijn boekje gaan. Ik wist geeneens dat hij rechten had op de blogquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:08 schreef melke het volgende:
[..]
Nee man, dat was sarcastisch, ik ben 22
quote:
Dan was het idd razendsnelquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik val er midden in, en heb een hekel aan teruglezen
Ja na de 3e keer scanman viel het kwartjequote:
Een zeker iemand bedoel jequote:Op dinsdag 13 december 2005 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja na de 3e keer scanman viel het kwartje![]()
Ookal bestaan ze dan niet meer
Ik haaaaat kerstquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:24 schreef melke het volgende:
Trouwens gezellig kerstsfeertje met de kerstman boven in beeld!
Ach moppersmurf! Je hebt er toch alleen jezelf mee met dat haten.. Gezellig mee doen! Kom, laten we ow dennenboom gaan zingen!quote:
Hooge vijf aan PC eend wat een klere tijdquote:
Wat gaan jullie dan doen met kerst? Mopperen? Hoezo vinden jullie het trouwens niet leuk? Gezellig toch allemaal die lichtjes en de sfeer. Hoezo off topic hequote:Op dinsdag 13 december 2005 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hooge vijf aan PC eend wat een klere tijd![]()
maar na de kerst wordt alles weer beter
![]()
![]()
Een beetje haat kan geen kwaadquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ach moppersmurf! Je hebt er toch alleen jezelf mee met dat haten.. Gezellig mee doen! Kom, laten we ow dennenboom gaan zingen!![]()
Als ik het overleef jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hooge vijf aan PC eend wat een klere tijd![]()
maar na de kerst wordt alles weer beter
![]()
![]()
Helemaal niet offtopic, ze hebben dat kutsfeertje daar ook in huisquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen met kerst? Mopperen? Hoezo vinden jullie het trouwens niet leuk? Gezellig toch allemaal die lichtjes en de sfeer. Hoezo off topic he![]()
Mijn moeder was een kerstkindje dus haar verjaardag is onlosmakelijk verbonden aan de kerst. Sinds mijn moeder niet meer leeft heb ik een hekel aan kerstquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen met kerst? Mopperen? Hoezo vinden jullie het trouwens niet leuk? Gezellig toch allemaal die lichtjes en de sfeer. Hoezo off topic he![]()
Niet zingen dan? Ow pc eend ipv ow dennenboom dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een beetje haat kan geen kwaad
Maar dan moet je ook niet gaan pushen
Ja daar kan ik wel inkomen. Geeft die dagen denk ik dan toch wel een leegte met zich mee he. In ieder geval kop op. Voor je het weet is de kerst alweer voorbijquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mijn moeder was een kerstkindje dus haar verjaardag is onlosmakelijk verbonden aan de kerst. Sinds mijn moeder niet meer leeft heb ik een hekel aan kerst
Gewoon boycotten die boel.quote:
Lief van je, maar als het weer januari is gaan we weer richting mooie dagen zonlicht, warmte enz enz heeeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Ja daar kan ik wel inkomen. Geeft die dagen denk ik dan toch wel een leegte met zich mee he. In ieder geval kop op. Voor je het weet is de kerst alweer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |