Bij ons in het dorp staan er 3quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In mijn oude woondorpje was al een woonwagenkamp van 10 caravans, dus weer beetje dom........
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet lelijk bedoeld... maar in mijn ogen zijn er maar 4 echte cappers hier, waaronder ik zei de gek. Ik heb totaal geen moeite als andere users caps plaatsen, maar ik kan daar geen rekening mee houden, omdat die alleen caps posten omdat er toevallig borsten voorbij komen.
Doen wequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe het gaat lopen.
![]()
Valt wel mee vind ik...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:38 schreef BONG4002 het volgende:
Joost is ietsje chagerijnig zo lijkt het
Wat wil je, met dat hoge *bij ons in Groningen*-gehaltequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:38 schreef BONG4002 het volgende:
Joost is ietsje chagerijnig zo lijkt het
Zou erg moe worden van Joost's Brenda gelul van gisterenavond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat wil je, met dat hoge *bij ons in Groningen*-gehalte![]()
Had ze het op zijn minst kunnen wetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vinkenslag is Maastricht... en Lieske komt uit het Noorden
die heb ik gemist, zal even *boeiend* zijn geweestquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou erg moe worden van Joost's Brenda gelul van gisterenavond.
totaal niet, alleen de imitatie van Joost door de bewoners was erg leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:46 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
die heb ik gemist, zal even *boeiend* zijn geweest
Is ook zo... met Chantal was het een stuk boeiender.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:47 schreef Utwodublin het volgende:
LIeske: Met chan functioneerde de groep het best: niet iemand in de meerderheid of iemand in de minderheid
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:49 schreef rooie3 het volgende:
Waar is Roel eigelijk.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
totaal niet, alleen de imitatie van Joost door de bewoners was erg leuk.
Op de sofa bij het raam.quote:
quote:
Ze kunnen vast wennen voor volgende week zo met z'n drieen: Lieske, Joost en Ingridquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:49 schreef rooie3 het volgende:
Waar is Roel eigelijk.
Ga er maar vannuit dat de finale met 4 is. Dus met Nathalie of Roel erbij.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:54 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze kunnen vast wennen voor volgende week zo met z'n drieen: Lieske, Joost en Ingrid
Geeft niet!quote:
Mag hoor... we helpen je alleen maarquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zal maar geen commentaar meer geven![]()
Joost gaat er van uit van niet... omdat dat geen zin meer heeft nu.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef farceman het volgende:
Komt er geen weekopdracht meer?
Nee ik niet... eruit is eruit. En volgens mij is Dido Roel allang vergeten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef farceman het volgende:
Vraag me af of Roel nog voor donderdag iets van Dido hoort... zou me wel leuk lijken.
je mist de tietenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zal maar geen commentaar meer geven![]()
Hij lag er vannacht ook al voor half 1 in... Normaal is hij als laatste op. Joost was nu de laatste die op was.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lag Roel altijd al overdag te slapen (de afgelopen maanden)
Nou nee hoor,heb het niet zo op die foto,s,geef mij maar een knappe vent.quote:
Ja, als er geen opdracht was dan lag hij horizontaal onsmakelijke geluiden met Dido te maken of hij lag te slapen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lag Roel altijd al overdag te slapen (de afgelopen maanden)
en als er bier was bier halen of laten halen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, als er geen opdracht was dan lag hij horizontaal onsmakelijke geluiden met Dido te maken of hij lag te slapen.
Verdere activiteiten bestonden uit de regelmatige gang naar de koelkast en wat hangen in het bubblebad.
Geef hem eens ongelijk...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, als er geen opdracht was dan lag hij horizontaal onsmakelijke geluiden met Dido te maken of hij lag te slapen.
Verdere activiteiten bestonden uit de regelmatige gang naar de koelkast en wat hangen in het bubblebad.
Ja, precies. Waarom denk je dat iedereen zich zo aan haar ergerd...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat wil je, met dat hoge *bij ons in Groningen*-gehalte![]()
Geen opdracht tot nu toe, welke streams zit je te kijken? misschien is het een idee om van server te wisselen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:20 schreef Kleintje het volgende:
Hallo!
Zijn er nog leuke weekopdrachten???
Ik heb maar 1 stream...
krijg op de andere geen beeld...
Ik kijk daar ook hoor maar geen problemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Ikz it op dat gillesdesmit te kijken. waar moet ik dan zijn? *te lui om te zoeken*
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=camsquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Ikz it op dat gillesdesmit te kijken. waar moet ik dan zijn? *te lui om te zoeken*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |