He, niks negatiefs over fora waar maar één keer in het kwartier (of uur, of paar uur) iemand langswandelt hé!quote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel een heel erg rustig forum je post iets en over een kwartiertje reageert er iemand.
grappig iedereen luistert naar hun eigen fan.quote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef Bartoli het volgende:
melig gesprek in het bad inderdaad. Eindelijk weer eens een leuke avond BB
ik zit niet graag te wachtenquote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef ART het volgende:
[..]
He, niks negatiefs over fora waar maar één keer in het kwartier (of uur, of paar uur) iemand langswandelt hé! [afbeelding]
Ik ben zelf van het mes-en-vork-forum.
![]()
Als je hier kijkt, en dan vooral overdag, en vervolgens de bagger eruit vist, staat er gemiddeld ook niet meer dan 1 fatsoenlijke post per kwartier idd.quote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef ART het volgende:
He, niks negatiefs over fora waar maar één keer in het kwartier (of uur, of paar uur) iemand langswandelt hé! [afbeelding]
Hihi, wij hebben daar een heel forum voor gebouwd.quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je hier kijkt, en dan vooral overdag, en vervolgens de bagger eruit vist, staat er gemiddeld ook niet meer dan 1 fatsoenlijke post per kwartier idd.
Het zijn er echt wel meer dan één per kwartier.quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je hier kijkt, en dan vooral overdag, en vervolgens de bagger eruit vist, staat er gemiddeld ook niet meer dan 1 fatsoenlijke post per kwartier idd.
Ingrid bekijkt alles wel eerlijk,ze zegt ook gewoon tegen Lieske dat iets raar overkomt.quote:Op maandag 12 december 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
Het gesprek in de slaapkamer gaat over de discussie van Lieske met Joost.
Dit gesprek heeft tijdens het eten plaats gevonden.
Want?quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Lamon het volgende:
En ik denk dat ik Nathalie fan ga worden.
Goed, zullen we het hier maar bij laten dan, wat betreft Scanman?quote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef weyden het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze daar ruzie krijgen met hem. Als ik nou weer zie hoe hij bij dat mokkelforum rondhangt en wat hij post blijft het voor mij toch een creepy mannetje. (zou je als vader van een teenerdochter toch niet moeten doen.)
Als ik snel genoeg tik wel.quote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zijn er echt wel meer dan één per kwartier.
quote:
quote:
Nee, dat was ik.quote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Was jij dat nou laatst, die zei dat Nathalie potentieel had? Of was dat Faith.
Ik dan eerder Ingrid, prachtig hoe ze zag dat Nathalie haar huilende spiegelbeeld aan het bewonderen was.quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Lamon het volgende:
En ik denk dat ik Nathalie fan ga worden.
Ja bedankt, het is besmettelijk, ik begin het nu ook een béétje te zien. Heeft wel waanzinnig lang geduurd met haarquote:Op maandag 12 december 2005 22:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, dat was ik.
Ik bouw het langzaam op.
OKEquote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed, zullen we het hier maar bij laten dan, wat betreft Scanman?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
Roel DBK
Aan de andere kant is zit de prestatie hem vooral in iemand tegenkomen die zo narcistisch is dat ze naar haar huilende spiegelbeeld gaat kijken.quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dan eerder Ingrid, prachtig hoe ze zag dat Nathalie haar huilende spiegelbeeld aan het bewonderen was.![]()
Oh was dat het, ik had het niet goed begrepen, kon haar weer eens niet verstaan.quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dan eerder Ingrid, prachtig hoe ze zag dat Nathalie haar huilende spiegelbeeld aan het bewonderen was.![]()
HISTORISCHE POST!quote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
Dat gelul van Lieske wordt ik nu ook een beetje moe van.
Zozo... dat ik dat nog eens van jou mag horenquote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
Shit wil over na de bubbel staan stream 3+4 weer eens vast.
Dat gelul van Lieske wordt ik nu ook een beetje moe van.
Lieske heeft gewoon gelijk, maar blijft in herhaling vallen en dat kan nu even niet aan horen.quote:Op maandag 12 december 2005 22:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zozo... dat ik dat nog eens van jou mag horen
En dan zeggen ze dat vrouwen grillig zijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad maar het kan morgen weer anders zijn.
Dat is het Dido-bevrijdingsgevoelquote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef Bartoli het volgende:
Roel is wel vrolijk. Geeft Lies en Ing een kus heb ik hem de laatste weken nooit zien doen
Hij doet Joost naquote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef Bartoli het volgende:
Roel is wel vrolijk. Geeft Lies en Ing een kus heb ik hem de laatste weken nooit zien doen
Mannen kunnen het ook zijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen grillig zijn![]()
Het is een goed gesprekquote:Op maandag 12 december 2005 23:05 schreef Lamon het volgende:
Wel cool hoe Roel en Joost echt een band beginnen te krijgen na alle oorspronkelijke irritatie.
Prachtige cap merciquote:
Heb al nee gestemdquote:Op maandag 12 december 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
Nog 45 minuten kan er gestemd worden:
Zijn de blote caps in de SC topics volgens jou storend?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Was jij dat nou laatst, die zei dat Nathalie potentieel had? Of was dat Faith.
Oww sorry. Ik haal jou en Lamon en nog iemand wiens naam ik nu ben vergeten nog wel eens door elkaar.quote:Op maandag 12 december 2005 23:20 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Ik zei hoogstwaarschijnlijk dat ze allemaal totaal waardeloos zijn.![]()
Dat is vooral vervelend voor degene wiens naam je bent vergetenquote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww sorry. Ik haal jou en Lamon en nog iemand wiens naam ik nu ben vergeten nog wel eens door elkaar.
Vind je nou ook niet dat Nathalies hoofd wat karakteristieker is geworden nu ze wat boller is?quote:
Wat zit d'r haar stom!!!quote:Op maandag 12 december 2005 23:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vind je nou ook niet dat Nathalies hoofd wat karakteristieker is geworden nu ze wat boller is?
Nietesquote:
Inderdaad, zeker nu ze haar ook kapsel wat heeft aangepast.quote:Op maandag 12 december 2005 23:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vind je nou ook niet dat Nathalies hoofd wat karakteristieker is geworden nu ze wat boller is?
Jammer dat de poll maar 2 opties heeft. Een optie "niet storend mits het er niet teveel zijn" had er van mij wel bij gemogen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
Nog 45 minuten kan er gestemd worden:
Zijn de blote caps in de SC topics volgens jou storend?
Contradictio in terminusquote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jammer dat de poll maar 2 opties heeft. Een optie "niet storend mits het er niet teveel zijn" had er van mij wel bij gemogen.
Ik vind het soms wel een overdaad aan borsten.
We hebben al afgesproken om beter op te letten om geen dubbele caps meer te posten.quote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jammer dat de poll maar 2 opties heeft. Een optie "niet storend mits het er niet teveel zijn" had er van mij wel bij gemogen.
Maar ook voor mij en Lamon in principe....Wij worden door mekaar gehaald met iemand die zo boeiend is dat ze de naam ervan niet eens onthoudt.quote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is vooral vervelend voor degene wiens naam je bent vergeten
quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
We hebben al afgesproken om beter op te letten om geen dubbele caps meer te posten.
Oke het zal niet altijd lukken maar we zullen het proberen.
Ja het viel me ook opquote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Maar ook voor mij en Lamon in principe....Wij worden door mekaar gehaald met iemand die zo boeiend is dat ze de naam ervan niet eens onthoudt.![]()
Dit terwijl ik dacht dat ik de geschiedenis van Fok in zou gaan met mijn uitermate nuttige bijdrage hier
quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
We hebben al afgesproken om beter op te letten om geen dubbele caps meer te posten.
Oke het zal niet altijd lukken maar we zullen het proberen.
En Roel is weer wegquote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef Lamon het volgende:
Roel is terug!!![]()
![]()
![]()
En ik ben weer veel te enthousiast over niets.![]()
Omdat 1 user je door de war haalt, zou ik nog niet al te veel schrikken, hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Maar ook voor mij en Lamon in principe....Wij worden door mekaar gehaald met iemand die zo boeiend is dat ze de naam ervan niet eens onthoudt.![]()
Dit terwijl ik dacht dat ik de geschiedenis van Fok in zou gaan met mijn uitermate nuttige bijdrage hier.
Het is zo jammer dat het gelijk op de persoonlijke tour ging.quote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom heb ik het topic maar gesloten, het ging ook al behoorlijk offtopic.
Dat was dus niet de bedoeling hè. Het zijn gewoon mensen die enigszins in dezelfde trant posten, en ik ben dus de onbenul die ze niet uit elkaar kan houden. Bovendien ben ik vanavond gewoon niet zo helder, want ik heb al een paar dagen koortsquote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het viel me ook opIn een regel wist ze drie mensen te beledigen
![]()
Ik pest je maar wat sorryquote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was dus niet de bedoeling hè. Het zijn gewoon mensen die enigszins in dezelfde trant posten, en ik ben dus de onbenul die ze niet uit elkaar kan houden. Bovendien ben ik vanavond gewoon niet zo helder, want ik heb al een paar dagen koorts![]()
Toch die borrelkuur maar eens proberen?quote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was dus niet de bedoeling hè. Het zijn gewoon mensen die enigszins in dezelfde trant posten, en ik ben dus de onbenul die ze niet uit elkaar kan houden. Bovendien ben ik vanavond gewoon niet zo helder, want ik heb al een paar dagen koorts![]()
Ik ken je wel hoor, rustig maarquote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dit terwijl ik dacht dat ik de geschiedenis van Fok in zou gaan met mijn uitermate nuttige bijdrage hier
ps. Nathalie begint al slap te lullen en stootte het glaasje al een paar keer tegen haar tanden toen ze een slokje wilde nemen...Dus nog een paar slokjes en wie weet vergrijpt ze zich nog aan Roel
Nou ik trek me er ook niks van aan hoor, het is meer dat we heel af en toe uitgeluld raken en vervolgens de kleinste kans aangrijpen om toch een pagina vol te kletsen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat 1 user je door de war haalt, zou ik nog niet al te veel schrikken, hoor.
Ik heb op FOK! ook een paar mensen die ik altijd door elkaar haal, maar voor anderen zijn de users juist weer een begrip. Het is nogal relatief denk ik.
Ja ik voel me vereerd........quote:Trouwens, het is altijd goed om voor mij aangezien te worden.
(ik arrogant? Welneee.. )
Ben ik mee bezigquote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch die borrelkuur maar eens proberen?![]()
Ik dacht dat ie vanavond helemaal los wilde?quote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef Bartoli het volgende:
En Roeland is al naar zijn bed toe
De stoere kraker.quote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef Bartoli het volgende:
Haaaaiquote:
En slaapt in zijn eigen bed wou eerst in het bed van Nath gaan slapen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef Bartoli het volgende:
gebeurd toch ook kijk maar in de jacuzziquote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie vanavond helemaal los wilde?
Nou heb ik Faith en Lamon en misschien ook Pullup bij elkaar gebrachtquote:Op maandag 12 december 2005 23:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou ik trek me er ook niks van aan hoor, het is meer dat we heel af en toe uitgeluld raken en vervolgens de kleinste kans aangrijpen om toch een pagina vol te kletsen.![]()
[..]
Ja ik voel me vereerd........![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Haaaai
Wat een leuke meid he die Lieske![]()
Ja, je verdient een nobelprijs.quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Nou heb ik Faith en Lamon en misschien ook Pullup bij elkaar gebracht![]()
Enorme matcher ben je ook he?quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou heb ik Faith en Lamon en misschien ook Pullup bij elkaar gebracht![]()
Met elkaar dan op zijn minst, he?quote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef regenworm het volgende:
Joost en Nath gaan nu ook slapen wordt weer een rustige nacht
Ik mag/wil niks kwaads over Lieske kwijt als Snaptnix in de buurt is. Heb ik ooit een keer beloofd.quote:
Dat gaat nog moeilijk voor je worden, maar je kan hetquote:Op maandag 12 december 2005 23:55 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik mag/wil niks kwaads over Lieske kwijt als Snaptnix in de buurt is. Heb ik ooit een keer beloofd.
Spreek je straks dus nog![]()
Alles goed verder?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek
Er zijn mensen die ECHT zo'n klok hebben he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek koekoek
Hij is niet verder gekomen dan zijn badjasquote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie vanavond helemaal los wilde?
na 3 dagen pas? dan houdt je het nog lang uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ECHT zo'n klok hebben he?
Ik zou er na drie dagen al een asbak naartoe flikkeren.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
Haha, ik wilde ook zoiets posten maar je was me voorquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na 3 dagen pas? dan houdt je het nog lang uit![]()
Zo'n klok komt bij mij het huis niet in.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duur die dingen zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na 3 dagen pas? dan houdt je het nog lang uit![]()
Duur of niet. Het had er geen 3 dagen gestaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duur die dingen zijn?
Na drie dagen niet meer waarschijnlijk.
quote:Op maandag 12 december 2005 23:55 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik mag/wil niks kwaads over Lieske kwijt als Snaptnix in de buurt is. Heb ik ooit een keer beloofd.
Spreek je straks dus nog![]()
12 uur!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alles goed verder?![]()
Heb je je koffer al gepakt?
Wat een leukerdje. Maar elk uur dus nog steeds een tyfusherriequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef F4iTH het volgende:
Deze mensen hebben er maar Koe Koe Klok van gemaakt....óók geinig
[afbeelding]
Ik verwachtte even poppetjes met witte puntmutsjes uit dat deurtje, toen ik het las.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef F4iTH het volgende:
Deze mensen hebben er maar Koe Koe Klok van gemaakt....óók geinig
[afbeelding]
Nee ik ben niet lief, ben gewoon soms een ongelovelijke slijmjurk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je bent wel lief he![]()
Je mag nu wel weer negatief praten hoor, maar als Lieske er toen uit had gelegen, had ik ook uit het spel gelegen![]()
Mijn moeder heeft gewoon zo'n BOING BOING-ding. Is óók al rete-irritant. Zit je om 11 uur 's avonds naar een interview op Nova te kijken of zo, mis je dus gewoon 20 seconden gesprek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, steek ze daar maar lekker de ogen uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
12 uur!
En: nee, ik ga overmorgen pas weg. Morgen nog ff naar kantoor (met een big smile.)
Ik ben een man van zwart wit... geen tussenwegquote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zit er serieus over te denken eentje aan te schaffenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een leukerdje. Maar elk uur dus nog steeds een tyfusherrie![]()
KKK, nee bah! Dan zou ik het niet eens plaatsen hier hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik verwachtte even poppetjes met witte puntmutsjes uit dat deurtje, toen ik het las.
Valt weer mee.
Je mist Joost die zich als een Rob ontpoptquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Bartoli het volgende:
ik ga slapen. Er zal toch niks meer gebeuren in huis voorlopig
Droom fijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Bartoli het volgende:
ik ga slapen. Er zal toch niks meer gebeuren in huis voorlopig
Hij zei vanmiddag in de badkamer tegen Naat dat die dat juist minder ging doen. Zich als een man gedragen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je mist Joost die zich als een Rob ontpopt![]()
Trusten![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben een man van zwart wit... geen tussenweg
Hahaha, nee hoor... had gekund... maar ik kon de poll niet meer aanpassen.
BEW trouwens
Hij loopt nu anders als een gek op te ruimenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij zei vanmiddag in de badkamer tegen Naat dat die dat juist minder ging doen. Zich als een man gedragen.
We zien elkaar toch bij BB6 weer moppie?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, steek ze daar maar lekker de ogen uit![]()
Dat treft trouwens, dan heb ik nog genoeg tijd om de volgende dingen klaar te leggen: zakdoeken, Prozac en het nummer van mijn psychiater![]()
Objectief bekeken, al hoeft het van mij zeker niet, denk ik dat Ingrid ook niet geheel kansloos meer is op dit moment hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:25 schreef Gert het volgende:
En na de finale natuurlijk, er moeten toch even massaal condoleances uitgewisseld worden omdat er deze editie óf een puisterige Seth Gaaikema-imitatie heeft gewonnen, óf een dom geniepig zeurkleuter.
Nou daar zou ik een stuk meer vrede mee hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Objectief bekeken, al hoeft het van mij zeker niet, denk ik dat Ingrid ook niet geheel kansloos meer is op dit moment hoor.
Ik had het eerder nooit verwacht, maar ze zit redelijk in de buurt van een mogelijke overwinning volgens mij.
Je begreep het clownsneusje achter mijn post niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
We zien elkaar toch bij BB6 weer moppie?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:28 schreef kissa het volgende:
I have a dream: BB eindigt volkomen onverwacht op donderdag de 15de december![]()
Welnee... het gaat door tot 22 december 2006... ze hebben nooit een jaartal gezegdquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:28 schreef kissa het volgende:
I have a dream: BB eindigt volkomen onverwacht op donderdag de 15de december![]()
En ik zie Nathalie ook nog wel winnen. Alleen Roel heeft zijn kansen verspeeld, denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Objectief bekeken, al hoeft het van mij zeker niet, denk ik dat Ingrid ook niet geheel kansloos meer is op dit moment hoor.
Ik had het eerder nooit verwacht, maar ze zit redelijk in de buurt van een mogelijke overwinning volgens mij.
Ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou daar zou ik een stuk meer vrede mee hebben.
En ja, dit denk ik ook! Liever zie ik haar winnen dan een Jostiquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Objectief bekeken denk ik dat Ingrid ook niet geheel kansloos meer is op dit moment hoor.
Nee, ik dacht even dat het echt waar was van die pillen en zo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Je begreep het clownsneusje achter mijn post niet?![]()
Ah jaweeeeel..... het was toch ook best een paar dagen echt léuk, dit seizoen?quote:BB6, hallo zeg, vind je het erg dat ik daar nu even NIET aan moet denkenEgnie.
Ik ook, ik ook en ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Joehoe Joost, ik heb ook nog een afwas staanEn als je toch bezig bent, mag je ook stofzuigen. En poetsen.
Wat heerlijk dat je gewoon durft toe te geven dat je Desiree-fan wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik niet.
Weet je waarom?
Omdat het labiele onzekere in de knoop met zichzelfzittende geneuzel al een keer eerder is gedaan door Desiree (BB2) en ik er toen wel in meegegaan ben. Maar toen werd ze door iedereen hier uitgekotst.
Nu is er iemand die precies hetzelfde heeft, maar dat iets beter weet te verbloemen door wat Haagse bluf, en dan mag het ineens wel?
Been there, done that, en nu is het te laat.
Daar heb je de kaboutertjes toch al voor?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Joehoe Joost, ik heb ook nog een afwas staanEn als je toch bezig bent, mag je ook stofzuigen. En poetsen.
Ik vond Dezeuree oneindig veel erger, alleen al haar lelijke domme zeurderige accent zorgde daarvoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik niet.
Weet je waarom?
Omdat het labiele onzekere in de knoop met zichzelfzittende geneuzel al een keer eerder is gedaan door Desiree (BB2) en ik er toen wel in meegegaan ben. Maar toen werd ze door iedereen hier uitgekotst.
Nu is er iemand die precies hetzelfde heeft, maar dat iets beter weet te verbloemen door wat Haagse bluf, en dan mag het ineens wel?
Mijn kaboutertjes zijn in staking....tuig van de richel, zeg ik jequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar heb je de kaboutertjes toch al voor?
[afbeelding]
weet nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:40 schreef melke het volgende:
Hoe kan het dat berichtjes van mij op de blogs verwijderd worden?
Gelijk op wachtgeld, niet praten met de bonden en nieuwe kabouters zoekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn kaboutertjes zijn in staking....tuig van de richel, zeg ik je![]()
Laafjes?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat je loopt te schelden en tierenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:40 schreef melke het volgende:
OMG Deuzeree!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik niet.
Weet je waarom?
Whehehehe... je kent me blijkbaar toch minder goed dan je dachtquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik dacht even dat het echt waar was van die pillen en zo.
Gelukkig maar dat het een grapje was!![]()
[..]
Ik moet er nog eens goed over nadenken.quote:Ah jaweeeeel..... het was toch ook best een paar dagen echt léuk, dit seizoen?
Nou, ik bén er weer, hier, zodra het zover is.![]()
of misschien toch een keer mediawatchers proberen?![]()
Ik denk dus dat Dido dat gedaan heeft. Ze zat er zo doorheen en vaak in de dbk de laatste week. Misschien een constructie van, we laten je eruitstemmen... heb je je geld nog.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:39 schreef F4iTH het volgende:
Waarom krijgt niemand een oprotpremie aangeboden? Dat is juist leuk zo net voor de finale
Denk dat Roel/Nathalie en misschien ook Lieske bereid zijn eruit te stappen voor een zak geld.
Je moet ook niet schrijven dat de schurfterige uitgewoonde doos van Nathalie je doet denken aan de bakkes van Hummie zonder kunstgebit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:40 schreef melke het volgende:
Is het weer Winterefteling zeker, klotezooiquote:
Zeg dat welquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik blijf staan achter mijn mening, al is ie tig jaar oud, en wordt het verdedigen ervan een David/Goliath strijd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Wat heerlijk dat je gewoon durft toe te geven dat je Desiree-fan was![]()
Kan nog wel komen toch?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:39 schreef F4iTH het volgende:
Waarom krijgt niemand een oprotpremie aangeboden?
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Dido dat gedaan heeft. Ze zat er zo doorheen en vaak in de dbk de laatste week. Misschien een constructie van, we laten je eruitstemmen... heb je je geld nog.
Hij heeft zich denk ik ingesmeerd met gel.... of vaseline, dan blijft het heel goed hangenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hoe kan het toch dat mijn handdoek al 40 keer was afgevallen als ik zo liep, en die van Josti maar blijft zitten waar die zit??![]()
![]()
Efteling? Nog nooit geweestquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is het weer Winterefteling zeker, klotezooiIk laat het gewoon staan tot Januari
![]()
Ik plaagde je maarquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik blijf staan achter mijn mening, al is ie tig jaar oud, en wordt het verdedigen ervan een David/Goliath strijd.
Ingrid lijkt volgens mij in karakter heel erg op Desiree, al is het aan de oppervlakte niet zo duidelijk.
Kijk dat zijn tips daar heb je wat aanquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hij heeft zich denk ik ingesmeerd met gel.... of vaseline, dan blijft het heel goed hangen![]()
![]()
Nope, ik heb een afspraak met die handdoek. Blijf hangen en je mag voor altijd naar de Bahama's om lekkere Hoeladames hangenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hij heeft zich denk ik ingesmeerd met gel.... of vaseline, dan blijft het heel goed hangen![]()
![]()
Lijkt me onzin. Hij heeft het trouwens vreselijk druk op een ander forum, hoorden we vanavond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ik verdenk dat Scanman ze verwijderd. Weet iemand of dit mogelijk is?
Dat schreef ik ook helemaal nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet ook niet schrijven dat de schurfterige uitgewoonde doos van Nathalie je doet denken aan de bakkes van Hummie zonder kunstgebit.
Dat is niet mogelijk en lijkt mij ook erg vergezochtquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:48 schreef melke het volgende:
[..]
Nog ff: Scanman is toch geen mod?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:48 schreef melke het volgende:
[..]
Wel toevallig dat 2 berichtjes waar zijn naam in staat beide verwijderd zijn dan hequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Hij heeft het trouwens vreselijk druk op een ander forum, hoorden we vanavond.
Doeidoeiquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:49 schreef kissa het volgende:
Dames, heren, ik gaat plat![]()
Dag! En tot morg![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:49 schreef kissa het volgende:
Dames, heren, ik gaat plat![]()
Dag! En tot morg![]()
![]()
Ik heb het zelf gezien!quote:
En ook geen Weblogger op FOK, vandaar dat ik denk dat het vergezocht isquote:
quote:
Ach ga toch weg. Ik schreef iets heel andersquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gezien!![]()
Maar ja, het is weggehaald dus bewijzen kan ik het nu niet meer.
Ingrid heeft nog wel een paar pilletjes tegen paranoia, Melke.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef melke het volgende:
[..]
Wel toevallig dat 2 berichtjes waar zijn naam in staat beide verwijderd zijn dan he
Wie verwijderd ze dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ook geen Weblogger op FOK, vandaar dat ik denk dat het vergezocht is![]()
Waarom zou je zijn naam op de blog zetten dan?? Ik neem aan als het stukjes zijn die kwetsend zijn, die verwijderd worden. Niemand zit te wachten dat users hier elkaar aan vallen...????? Zo maar een idee van mij hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef melke het volgende:
[..]
Wel toevallig dat 2 berichtjes waar zijn naam in staat beide verwijderd zijn dan he
Paranoia? Kom op zeg! 2 berichtjes waarin ik schreef dat Lieske ook gebrekken heeft, 2 berichtjes waarin ik vroeg of Scan niet een beetje een obsessie had worden alle 2 verwijderd. Beetje heeel erg vreemd en verdachtquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ingrid heeft nog wel een paar pilletjes tegen paranoia, Melke.
Is er geen Feed back op de blog en misschien anders even vragen in de Feed Back van dit forum?quote:
Ik was ook niet geschokt.quote:
Da's oppervlakte.quote:Ingrid zoent iig geen mensen die net hebben gekotst![]()
Oh ok, nu snap ik het wat beter. Was dat een reactie of had je dat in de blog zelf gezet? Lijkt me sterk dat Scan gemachtigd is om andermans/vrouws berichten te verwijderen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef melke het volgende:
[..]
Paranoia? Kom op zeg! 2 berichtjes waarin ik schreef dat Lieske ook gebrekken heeft, 2 berichtjes waarin ik vroeg of Scan niet een beetje een obsessie had worden alle 2 verwijderd. Beetje heeel erg vreemd en verdacht
Dat is inderdaad wel héél toevallig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef melke het volgende:
[..]
Paranoia? Kom op zeg! 2 berichtjes waarin ik schreef dat Lieske ook gebrekken heeft, 2 berichtjes waarin ik vroeg of Scan niet een beetje een obsessie had worden alle 2 verwijderd. Beetje heeel erg vreemd en verdacht
Ik ben helemaal niet zo'n 'scheld je mede poster uit' geval. Zo ben ik helemaal niet. Ik schreef dat iedere bewoner zijn goede en slechte kanten heeft en dat Lieske ook gebrekken heeft en dat ze niet verheerlijk of heilig verklaard hoeft te worden. Daarbij vroeg ik of het niet een beetje een obsessie was. En hoppa verwijderdquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waarom zou je zijn naam op de blog zetten dan?? Ik neem aan als het stukjes zijn die kwetsend zijn, die verwijderd worden. Niemand zit te wachten dat users hier elkaar aan vallen...????? Zo maar een idee van mij hoor.
Met dit verschil dat Robin geen ene bal om Desiree gaf en dat Menno wel degelijk gek was/is? op Ingrid.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
Ik denk meer in de trend van:
Ingrid/Menno
Desiree/Robin
Was een reactie op de blog met de foto's en opheerlijking van Lieske. Heb het er nu ook gevraagd, ben benieuwd of ik een reactie krijgquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ok, nu snap ik het wat beter. Was dat een reactie of had je dat in de blog zelf gezet? Lijkt me sterk dat Scan gemachtigd is om andermans/vrouws berichten te verwijderen.
Denk je dat Talpa zó ver gaat? Als dat ooit uitlekt krijgen ze de stemmers op hun dak.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Dido dat gedaan heeft. Ze zat er zo doorheen en vaak in de dbk de laatste week. Misschien een constructie van, we laten je eruitstemmen... heb je je geld nog.
Het is één uur, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Waar is:
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/15/ScreenHunter_194_000.jpg]afbeelding][/url]
Eigenlijk??
Had haar niet zien vertrekken naar bedje dus vandaar. d8 dat ze nog stond te douchenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is één uur, wat denk je zelf![]()
Lijkt mij een nette reactiequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n 'scheld je mede poster uit' geval. Zo ben ik helemaal niet. Ik schreef dat iedere bewoner zijn goede en slechte kanten heeft en dat Lieske ook gebrekken heeft en dat ze niet verheerlijk of heilig verklaard hoeft te worden. Daarbij vroeg ik of het niet een beetje een obsessie was. En hoppa verwijderd
Ik weet niet of dit hetzelfde is... maar scan had een bericht geplaatst op het blog... en er zat een naam fout in... Dido en Joost moest Dido en Roel zijn. Dus dat had ik als bericht gezet. Keek ik later... was mijn bericht weg en de tekst goed gezet. Dus wie dat doet...quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Was een reactie op de blog met de foto's en opheerlijking van Lieske. Heb het er nu ook gevraagd, ben benieuwd of ik een reactie krijg
Waar zie jij nieuwe namen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:02 schreef bloodymary het volgende:
Wat is het hier eigenlijk veranderd! In het begin van BB5 zat ik dag en nacht te lezen en te posten hier en op een gegeven moment werd dat saai en dus minder en ik zie nu bijna alleen maar nieuwe namen en nog nauwelijks oude bekenden.
Oke nu snap ik het ook beter, ik zit nu ook bij het Lieske-verheerlijking-foto-topic te kijken en lees de reacties hieropquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Was een reactie op de blog met de foto's en opheerlijking van Lieske. Heb het er nu ook gevraagd, ben benieuwd of ik een reactie krijg
Jezus wat een zooitje daar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit hetzelfde is... maar scan had een bericht geplaatst op het blog... en er zat een naam fout in... Dido en Joost moest Dido en Roel zijn. Dus dat had ik als bericht gezet. Keek ik later... was mijn bericht weg en de tekst goed gezet. Dus wie dat doet...
ze hebben het in BB3 bij Andries gedaan. Hij zat toen al in de finale [ laatste 4] maar wist wel dat hij niet echt veel kans maakte. Hem [of ik geloof zelfs iedereen] werd een oprotpremie geboden die hij gretig aangreep.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:01 schreef F4iTH het volgende:
Denk je dat Talpa zó ver gaat? Als dat ooit uitlekt krijgen ze de stemmers op hun dak.
Maar zoals eerder al iemand zei, zo'n oprotpremie kan uiteraard ook nog komen na de exit van aanstaande Donderdag. Dan zitten ze namelijk nog met 4 man in het huis en kan er nog altijd eentje weg. Het is alleen des te leuker als ze nu al met een premie komen en dat de bewoner die een zak geld weigert, een paar dagen later eruit wordt gestemd. Ik wil tranen zien!![]()
Ik vind juist die eindsprint leuk. In het begin was ik hier nauwelijks. Leuk juist, die verschillen in mensen en intressesquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:02 schreef bloodymary het volgende:
Wat is het hier eigenlijk veranderd! In het begin van BB5 zat ik dag en nacht te lezen en te posten hier en op een gegeven moment werd dat saai en dus minder en ik zie nu bijna alleen maar nieuwe namen en nog nauwelijks oude bekenden.
Ja ach, ik hou het op Lieske propagandaquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke nu snap ik het ook beter, ik zit nu ook bij het Lieske-verheerlijking-foto-topic te kijken en lees de reacties hieropRaar dat jouw post verwijderd zijn Melke???
Het was ietsje anders, er was een spelletje eerder op de avond waardoor Andries geld won, maar daardoor vond de kijker dat ie niet meer hoefde te winnen. Er werd dus ook niet meer op hem gestemd. Zelden zo hard gelachen, want het was een verschrikkelijke hufterquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ze hebben het in BB3 bij Andries gedaan. Hij zat toen al in de finale [ laatste 4] maar wist wel dat hij niet echt veel kans maakte. Hem [of ik geloof zelfs iedereen] werd een oprotpremie geboden die hij gretig aangreep.
haha geintje.....[ hard uitgelachen door Patty Brard]
Waarschijnlijk haar voeten aan het wassen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Had haar niet zien vertrekken naar bedje dus vandaar. d8 dat ze nog stond te douchen![]()
ow ik geloof je onmiddellijk want ik heb een waardeloos geheugenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Het was ietsje anders, er was een spelletje eerder op de avond waardoor Andries geld won, maar daardoor vond de kijker dat ie niet meer hoefde te winnen. Er werd dus ook niet meer op hem gestemd. Zelden zo hard gelachen, want het was een verschrikkelijke hufter![]()
Ja, maar in het begin gebeurde er zo veel, dan durfde je nog nauwelijks te gaan slapen en als je dat toch een paar uurtjes deed, zag je dat de rest gewoon de hele nacht was doorgegaan. (Misschien hebben ze nu een baan gevonden of zo!).quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind juist die eindsprint leuk. In het begin was ik hier nauwelijks. Leuk juist, die verschillen in mensen en intresses![]()
Hij keek vanavond bij het eten al niet echt vrolijk...quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:07 schreef melke het volgende:
Joost is af en toe ook zo'n mietje he... Nu met die foto van Brenda. Vanavond met dat feest voor haar. Sorry, een beetje te. Wedden dat hij zo gaat huilen
nee de streams zijn gewoon niet zo leuk meerquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:09 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar in het begin gebeurde er zo veel, dan durfde je nog nauwelijks te gaan slapen en als je dat toch een paar uurtjes deed, zag je dat de rest gewoon de hele nacht was doorgegaan. (Misschien hebben ze nu een baan gevonden of zo!).
Ik ook hoor, maar dat soort achterlijke trivia onthoud ik dan weer welquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik geloof je onmiddellijk want ik heb een waardeloos geheugen
Dat was dan vlak voor of vlak na zijn huilmomentquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij keek vanavond bij het eten al niet echt vrolijk...
[afbeelding]
Een zooitje, lijkt mij wat overdreven. Misschien iets te fanatiek, maar het is niet hetzelfde als het Forum. De Blog moet kloppen denk ik, de SC van BB zal niet iedereen tot op de letter nalezenquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haar voeten aan het wassen?![]()
Precies.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
[..]
nee de streams zijn gewoon niet zo leuk meer
De zaak is in onderzoek momenteel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een zooitje, lijkt mij wat overdreven. Misschien iets te fanatiek, maar het is niet hetzelfde als het Forum. De Blog moet kloppen denk ik, de SC van BB zal niet iedereen tot op de letter nalezen![]()
Voel jij je ook al gelijk aangesproken? Nou ik ook...[Dido-mode]Wat raaaaaaar...[/Dido-mode]quote:
Er zijn ook een hoop mensen die meestal alleen lezen en slechts bij vlagen iets posten, ja die merk je dan niet op al zijn ze er eigenlijk altijd welquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Precies.
En logisch ook.
Zeker als ieder markant figuur er pardoes uit gestemt wordt.
Maar ik zie vanavond echt helemaal geen nieuwe users, dus waar die theorie nou vandaan kwam...
Doeg, slaap jezelf maar lekker beter.quote:
nee niet op een 1 avond of 1 week verschil, maar wel groot verschil met de beginwekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:13 schreef Lamon het volgende:
Precies.
En logisch ook.
Zeker als ieder markant figuur er pardoes uit gestemt wordt.
Maar ik zie vanavond echt helemaal geen nieuwe users, dus waar die theorie nou vandaan kwam...
quote:
Okee okee... dan ben ik wel de nieuwe naam... als niemand het wil zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:14 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voel jij je ook al gelijk aangesproken? Nou ik ook...[Dido-mode]Wat raaaaaaar...[/Dido-mode]
Mooi zoquote:
Neu ik geloof toch echt dat ik de nieuwste naam ben, dan eis ik die eer toch wel op voor mezelf, toch nog ene eerquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee okee... dan ben ik wel de nieuwe naam... als niemand het wil zijn
Ok jij bent voortaan de n00bquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik ga gelijk dekbed zoeken... slaap lekker allemaal
Dat gun ik jou... bij deze danquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Neu ik geloof toch echt dat ik de nieuwste naam ben, dan eis ik die eer toch wel op voor mezelf, toch nog ene eer![]()
![]()
slaap z8quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat gun ik jou... bij deze dan
Nu ga ik echt...![]()
Mijn registratiedatum is ouder dan de user die het zei, dus dat valt wel mee, maar ik zie echt niemand anders posten dan gebruikelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:14 schreef F4iTH het volgende:
Voel jij je ook al gelijk aangesproken? Nou ik ook...[Dido-mode]Wat raaaaaaar...[/Dido-mode]
Het zal wel zo zijn dat de mensen van het eerste uur afgehaakt hebben of zo en niet zozeer dat er alleen maar nieuwe mensen zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn registratiedatum is ouder dan de user die het zei, dus dat valt wel mee, maar ik zie echt niemand anders posten dan gebruikelijk.
hebben allemaal genoeg gezopen dus die slapen welquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:24 schreef MissHobje het volgende:
Ik dacht dat er nog wel leven was in dat huis
Ze liggen alweer op 1 oor...
Tis wel aardig afbouwen dat BB inmiddels
Trustenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik ga gelijk dekbed zoeken... slaap lekker allemaal
Je mocht mensen niet persoonlijk aanspreken oid??quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:24 schreef melke het volgende:
Ik heb antwoord en was niet paranoide!
Maar waar lag het nou aan dan? Was je niet lovend genoeg?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:24 schreef melke het volgende:
Ik mag wel over Lieske schrijven maar niet over een bepaalde obsessie van een zeker iemand. Dat verwijderde die zeker iemand en voor het gemak verwijderde die zekere iemand m'n mening over Lieske ook maar mee. Zware duim omlaag!quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je mocht mensen niet persoonlijk aanspreken oid??
Heb je mensen tegen de schenen getraptquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:24 schreef melke het volgende:
Ik gaf m'n mening over een bepaalde poster die blijkbaar niet op prijs gesteld werd. Tja, dat kan. Dan heb je 2 opties, die mening verwijderen en net doen alsof er niets gebeurt is of in discussie gaan. Tja, ieder zijn eigen keuze he...quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je mensen tegen de schenen getraptkan me eigenlijk niet voorstellen
![]()
Ik heb niet gelezen over wie het ging qua poster maar het zal wel een modje zijn of een weblogger en ja, die mag je niet aanvallen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
Ik gaf m'n mening over een bepaalde poster die blijkbaar niet op prijs gesteld werd. Tja, dat kan. Dan heb je 2 opties, die mening verwijderen en net doen alsof er niets gebeurt is of in discussie gaan. Tja, ieder zijn eigen keuze he...
Ga je een keer mee naar het casino van Menno?? hoewel deze gok was wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb niet gelezen over wie het ging qua poster maar het zal wel een modje zijn of een weblogger en ja, die mag je niet aanvallen hoor(gokje: scanman?)
Die zeker iemand paste de berichtjes die hem/haar niet aan staan zelf ff aan. Perfecte wereld hequote:Op dinsdag 13 december 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb niet gelezen over wie het ging qua poster maar het zal wel een modje zijn of een weblogger en ja, die mag je niet aanvallen hoor(gokje: scanman?)
Ik heb geen antwoord en ben wel paraquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:24 schreef melke het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ga je een keer mee naar het casino van Menno?? hoewel deze gok was wel heel makkelijk![]()
Heel apartquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:36 schreef melke het volgende:
[..]
Die zeker iemand paste de berichtjes die hem/haar niet aan staan zelf ff aan. Perfecte wereld he![]()
Over een zeker iemand die berichtjes verwijderd die hem/haar niet aan staatquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord en ben wel para
Waar gaat dit eigenlijk over
GO MELKEquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:43 schreef melke het volgende:
Ik ben volop in de aanval aan het gaan!!
Dan maar gewoon wat eten en drinken en een filmpje pakkuhquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een grote gok maar ben blij dat ik het goed had
![]()
Ik mag wel naar het casino maar mag daar niet gokken![]()
Jij mag denken wat je wilt. Denk dat jij je vooroordeel al hebt vanwegen een ander incident. Ook zonde trouwens. Maar goed, ik weet zeker dat ik het niet grof bedoelde en ook niets grofs heb neer gezet. Sommige mensen moeten alleen niet zo lichtgeraakt zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel apartVooral omdat ik me niet kan voorstellen dat jij een grove of beledigende tekst neergezet zou kunnen hebben
![]()
Waar is dat preciesquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:43 schreef melke het volgende:
Dan blijf ik er nog even bijquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:43 schreef melke het volgende:
Het zal die verderfelijke flugel wel weer zijn, het stijgt er echt naar haar kopquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:44 schreef melke het volgende:
[..]
Over een zeker iemand die berichtjes verwijderd die hem/haar niet aan staat
Met jou ga ik zeker niet naar het casino van Mennoquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zal die verderfelijke flugel wel weer zijn, het stijgt er echt naar haar kop
Waar heb ik dat nou weer aan verdiendquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met jou ga ik zeker niet naar het casino van Menno![]()
Je gokt niet zo goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nou weer aan verdiend
Jij begrijpt wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:16 schreef Wup het volgende:
[..]
nee niet op een 1 avond of 1 week verschil, maar wel groot verschil met de beginweken
Hohoho, ik bedoel echt wat ik schreef en heb het totaal niet over het incidentje wat we gehad hebben en wat volkomen mijn fout was en waar ik verkeerd zatquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:45 schreef melke het volgende:
[..]
Jij mag denken wat je wilt. Denk dat jij je vooroordeel al hebt vanwegen een ander incident. Ook zonde trouwens. Maar goed, ik weet zeker dat ik het niet grof bedoelde en ook niets grofs heb neer gezet. Sommige mensen moeten alleen niet zo lichtgeraakt zijn
Ik vond het wel een goede gokquote:
Het eten is echt heerlijk, heb er een paar jaar van kunnen genietenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan maar gewoon wat eten en drinken en een filmpje pakkuh![]()
Ik heb het dan waarschijnlijk verkeerd begrepen. Goed Krib, jij, je pausmobiel en ik zijn weer vrienden goed?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hohoho, ik bedoel echt wat ik schreef en heb het totaal niet over het incidentje wat we gehad hebben en wat volkomen mijn fout was en waar ik verkeerd zat![]()
![]()
Ik heb de laatste tijd met wat meer interesse je berichtjes gelezen en kan me dus niet voorstellen dat je iets zou plaatsen waar je iemand mee zou kwetsen!!!
Ik had waarschijnlijk een verkeerde smiley gebruikt![]()
De luie mensen op het forum hebben linkjes nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:43 schreef melke het volgende:
Je posts zijn ge-edit omdat je teveel slijmdequote:Op dinsdag 13 december 2005 01:50 schreef melke het volgende:
Oke, voor de mensen die het hier nog niet wisten, ik ben een slijmert!!!!
En anders ben je gewoon een keer duidelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:50 schreef melke het volgende:
Oke, voor de mensen die het hier nog niet wisten, ik ben een slijmert!!!!
Het gaat over Scanman (niet verder vertellen hoor)quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede gok![]()
Maar leg jij me dan eens uit wie het wel was
Welkom terugquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Zo daar ben ik dan eindelijk weer zeg, ik heb een groot foutje begaan waardoor ik de hele boel opnieuw kon beformatteren en dat was een hele klus, gelukkig zijn nu de essentiële onderdelen gedaan zodat ik iig weer BB kan volgen en hier posten.
Wat kan een mens soms toch stomme fouten maken *wijst naar zichzelf*
Anyway, ik ben iig weer terug en na BB ga ik eens mijn systeem een meer dan grondige beurt geven, maar uiteraard eerst de laatste week volgen
Dankjequote:Op dinsdag 13 december 2005 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Welkom terugDacht dat je een ban had gekregen
![]()
Je zou toch denken dat mensen die /format c: nu wel doorhebben..quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Wat kan een mens soms toch stomme fouten maken *wijst naar zichzelf*
Maar nu heb je een nieuwe karquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het eten is echt heerlijk, heb er een paar jaar van kunnen genieten![]()
Heej Sjetquote:
Yepquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
Nou het moet wel heel ver gaan wil ik een bannetje oplopen hoor
Ik ben zowat de liefste user die je maar kan bedenken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |