He, niks negatiefs over fora waar maar één keer in het kwartier (of uur, of paar uur) iemand langswandelt hé!quote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel een heel erg rustig forum je post iets en over een kwartiertje reageert er iemand.
grappig iedereen luistert naar hun eigen fan.quote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef Bartoli het volgende:
melig gesprek in het bad inderdaad. Eindelijk weer eens een leuke avond BB
ik zit niet graag te wachtenquote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef ART het volgende:
[..]
He, niks negatiefs over fora waar maar één keer in het kwartier (of uur, of paar uur) iemand langswandelt hé! [afbeelding]
Ik ben zelf van het mes-en-vork-forum.
![]()
Als je hier kijkt, en dan vooral overdag, en vervolgens de bagger eruit vist, staat er gemiddeld ook niet meer dan 1 fatsoenlijke post per kwartier idd.quote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef ART het volgende:
He, niks negatiefs over fora waar maar één keer in het kwartier (of uur, of paar uur) iemand langswandelt hé! [afbeelding]
Hihi, wij hebben daar een heel forum voor gebouwd.quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je hier kijkt, en dan vooral overdag, en vervolgens de bagger eruit vist, staat er gemiddeld ook niet meer dan 1 fatsoenlijke post per kwartier idd.
Het zijn er echt wel meer dan één per kwartier.quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je hier kijkt, en dan vooral overdag, en vervolgens de bagger eruit vist, staat er gemiddeld ook niet meer dan 1 fatsoenlijke post per kwartier idd.
Ingrid bekijkt alles wel eerlijk,ze zegt ook gewoon tegen Lieske dat iets raar overkomt.quote:Op maandag 12 december 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
Het gesprek in de slaapkamer gaat over de discussie van Lieske met Joost.
Dit gesprek heeft tijdens het eten plaats gevonden.
Want?quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Lamon het volgende:
En ik denk dat ik Nathalie fan ga worden.
Goed, zullen we het hier maar bij laten dan, wat betreft Scanman?quote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef weyden het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze daar ruzie krijgen met hem. Als ik nou weer zie hoe hij bij dat mokkelforum rondhangt en wat hij post blijft het voor mij toch een creepy mannetje. (zou je als vader van een teenerdochter toch niet moeten doen.)
Als ik snel genoeg tik wel.quote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zijn er echt wel meer dan één per kwartier.
quote:
quote:
Nee, dat was ik.quote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Was jij dat nou laatst, die zei dat Nathalie potentieel had? Of was dat Faith.
Ik dan eerder Ingrid, prachtig hoe ze zag dat Nathalie haar huilende spiegelbeeld aan het bewonderen was.quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Lamon het volgende:
En ik denk dat ik Nathalie fan ga worden.
Ja bedankt, het is besmettelijk, ik begin het nu ook een béétje te zien. Heeft wel waanzinnig lang geduurd met haarquote:Op maandag 12 december 2005 22:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, dat was ik.
Ik bouw het langzaam op.
OKEquote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed, zullen we het hier maar bij laten dan, wat betreft Scanman?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
Roel DBK
Aan de andere kant is zit de prestatie hem vooral in iemand tegenkomen die zo narcistisch is dat ze naar haar huilende spiegelbeeld gaat kijken.quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dan eerder Ingrid, prachtig hoe ze zag dat Nathalie haar huilende spiegelbeeld aan het bewonderen was.![]()
Oh was dat het, ik had het niet goed begrepen, kon haar weer eens niet verstaan.quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dan eerder Ingrid, prachtig hoe ze zag dat Nathalie haar huilende spiegelbeeld aan het bewonderen was.![]()
HISTORISCHE POST!quote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
Dat gelul van Lieske wordt ik nu ook een beetje moe van.
Zozo... dat ik dat nog eens van jou mag horenquote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
Shit wil over na de bubbel staan stream 3+4 weer eens vast.
Dat gelul van Lieske wordt ik nu ook een beetje moe van.
Lieske heeft gewoon gelijk, maar blijft in herhaling vallen en dat kan nu even niet aan horen.quote:Op maandag 12 december 2005 22:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zozo... dat ik dat nog eens van jou mag horen
En dan zeggen ze dat vrouwen grillig zijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad maar het kan morgen weer anders zijn.
Dat is het Dido-bevrijdingsgevoelquote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef Bartoli het volgende:
Roel is wel vrolijk. Geeft Lies en Ing een kus heb ik hem de laatste weken nooit zien doen
Hij doet Joost naquote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef Bartoli het volgende:
Roel is wel vrolijk. Geeft Lies en Ing een kus heb ik hem de laatste weken nooit zien doen
Mannen kunnen het ook zijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen grillig zijn![]()
Het is een goed gesprekquote:Op maandag 12 december 2005 23:05 schreef Lamon het volgende:
Wel cool hoe Roel en Joost echt een band beginnen te krijgen na alle oorspronkelijke irritatie.
Prachtige cap merciquote:
Heb al nee gestemdquote:Op maandag 12 december 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
Nog 45 minuten kan er gestemd worden:
Zijn de blote caps in de SC topics volgens jou storend?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Was jij dat nou laatst, die zei dat Nathalie potentieel had? Of was dat Faith.
Oww sorry. Ik haal jou en Lamon en nog iemand wiens naam ik nu ben vergeten nog wel eens door elkaar.quote:Op maandag 12 december 2005 23:20 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Ik zei hoogstwaarschijnlijk dat ze allemaal totaal waardeloos zijn.![]()
Dat is vooral vervelend voor degene wiens naam je bent vergetenquote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww sorry. Ik haal jou en Lamon en nog iemand wiens naam ik nu ben vergeten nog wel eens door elkaar.
Vind je nou ook niet dat Nathalies hoofd wat karakteristieker is geworden nu ze wat boller is?quote:
Wat zit d'r haar stom!!!quote:Op maandag 12 december 2005 23:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vind je nou ook niet dat Nathalies hoofd wat karakteristieker is geworden nu ze wat boller is?
Nietesquote:
Inderdaad, zeker nu ze haar ook kapsel wat heeft aangepast.quote:Op maandag 12 december 2005 23:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vind je nou ook niet dat Nathalies hoofd wat karakteristieker is geworden nu ze wat boller is?
Jammer dat de poll maar 2 opties heeft. Een optie "niet storend mits het er niet teveel zijn" had er van mij wel bij gemogen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
Nog 45 minuten kan er gestemd worden:
Zijn de blote caps in de SC topics volgens jou storend?
Contradictio in terminusquote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jammer dat de poll maar 2 opties heeft. Een optie "niet storend mits het er niet teveel zijn" had er van mij wel bij gemogen.
Ik vind het soms wel een overdaad aan borsten.
We hebben al afgesproken om beter op te letten om geen dubbele caps meer te posten.quote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jammer dat de poll maar 2 opties heeft. Een optie "niet storend mits het er niet teveel zijn" had er van mij wel bij gemogen.
Ik vind het soms wel een overdaad aan borsten.
Maar ook voor mij en Lamon in principe....Wij worden door mekaar gehaald met iemand die zo boeiend is dat ze de naam ervan niet eens onthoudt.quote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is vooral vervelend voor degene wiens naam je bent vergeten
quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
We hebben al afgesproken om beter op te letten om geen dubbele caps meer te posten.
Oke het zal niet altijd lukken maar we zullen het proberen.
Ja het viel me ook opquote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Maar ook voor mij en Lamon in principe....Wij worden door mekaar gehaald met iemand die zo boeiend is dat ze de naam ervan niet eens onthoudt.![]()
Dit terwijl ik dacht dat ik de geschiedenis van Fok in zou gaan met mijn uitermate nuttige bijdrage hier
quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
We hebben al afgesproken om beter op te letten om geen dubbele caps meer te posten.
Oke het zal niet altijd lukken maar we zullen het proberen.
En Roel is weer wegquote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef Lamon het volgende:
Roel is terug!!![]()
![]()
![]()
En ik ben weer veel te enthousiast over niets.![]()
Omdat 1 user je door de war haalt, zou ik nog niet al te veel schrikken, hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Maar ook voor mij en Lamon in principe....Wij worden door mekaar gehaald met iemand die zo boeiend is dat ze de naam ervan niet eens onthoudt.![]()
Dit terwijl ik dacht dat ik de geschiedenis van Fok in zou gaan met mijn uitermate nuttige bijdrage hier.
Het is zo jammer dat het gelijk op de persoonlijke tour ging.quote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom heb ik het topic maar gesloten, het ging ook al behoorlijk offtopic.
Dat was dus niet de bedoeling hè. Het zijn gewoon mensen die enigszins in dezelfde trant posten, en ik ben dus de onbenul die ze niet uit elkaar kan houden. Bovendien ben ik vanavond gewoon niet zo helder, want ik heb al een paar dagen koortsquote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het viel me ook opIn een regel wist ze drie mensen te beledigen
![]()
Ik pest je maar wat sorryquote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was dus niet de bedoeling hè. Het zijn gewoon mensen die enigszins in dezelfde trant posten, en ik ben dus de onbenul die ze niet uit elkaar kan houden. Bovendien ben ik vanavond gewoon niet zo helder, want ik heb al een paar dagen koorts![]()
Toch die borrelkuur maar eens proberen?quote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was dus niet de bedoeling hè. Het zijn gewoon mensen die enigszins in dezelfde trant posten, en ik ben dus de onbenul die ze niet uit elkaar kan houden. Bovendien ben ik vanavond gewoon niet zo helder, want ik heb al een paar dagen koorts![]()
Ik ken je wel hoor, rustig maarquote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dit terwijl ik dacht dat ik de geschiedenis van Fok in zou gaan met mijn uitermate nuttige bijdrage hier
ps. Nathalie begint al slap te lullen en stootte het glaasje al een paar keer tegen haar tanden toen ze een slokje wilde nemen...Dus nog een paar slokjes en wie weet vergrijpt ze zich nog aan Roel
Nou ik trek me er ook niks van aan hoor, het is meer dat we heel af en toe uitgeluld raken en vervolgens de kleinste kans aangrijpen om toch een pagina vol te kletsen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat 1 user je door de war haalt, zou ik nog niet al te veel schrikken, hoor.
Ik heb op FOK! ook een paar mensen die ik altijd door elkaar haal, maar voor anderen zijn de users juist weer een begrip. Het is nogal relatief denk ik.
Ja ik voel me vereerd........quote:Trouwens, het is altijd goed om voor mij aangezien te worden.
(ik arrogant? Welneee.. )
Ben ik mee bezigquote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch die borrelkuur maar eens proberen?![]()
Ik dacht dat ie vanavond helemaal los wilde?quote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef Bartoli het volgende:
En Roeland is al naar zijn bed toe
De stoere kraker.quote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef Bartoli het volgende:
En Roeland is al naar zijn bed toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |