He, niks negatiefs over fora waar maar één keer in het kwartier (of uur, of paar uur) iemand langswandelt hé!quote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel een heel erg rustig forum je post iets en over een kwartiertje reageert er iemand.
grappig iedereen luistert naar hun eigen fan.quote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef Bartoli het volgende:
melig gesprek in het bad inderdaad. Eindelijk weer eens een leuke avond BB
ik zit niet graag te wachtenquote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef ART het volgende:
[..]
He, niks negatiefs over fora waar maar één keer in het kwartier (of uur, of paar uur) iemand langswandelt hé! [afbeelding]
Ik ben zelf van het mes-en-vork-forum.
![]()
Als je hier kijkt, en dan vooral overdag, en vervolgens de bagger eruit vist, staat er gemiddeld ook niet meer dan 1 fatsoenlijke post per kwartier idd.quote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef ART het volgende:
He, niks negatiefs over fora waar maar één keer in het kwartier (of uur, of paar uur) iemand langswandelt hé! [afbeelding]
Hihi, wij hebben daar een heel forum voor gebouwd.quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je hier kijkt, en dan vooral overdag, en vervolgens de bagger eruit vist, staat er gemiddeld ook niet meer dan 1 fatsoenlijke post per kwartier idd.
Het zijn er echt wel meer dan één per kwartier.quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je hier kijkt, en dan vooral overdag, en vervolgens de bagger eruit vist, staat er gemiddeld ook niet meer dan 1 fatsoenlijke post per kwartier idd.
Ingrid bekijkt alles wel eerlijk,ze zegt ook gewoon tegen Lieske dat iets raar overkomt.quote:Op maandag 12 december 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
Het gesprek in de slaapkamer gaat over de discussie van Lieske met Joost.
Dit gesprek heeft tijdens het eten plaats gevonden.
Want?quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Lamon het volgende:
En ik denk dat ik Nathalie fan ga worden.
Goed, zullen we het hier maar bij laten dan, wat betreft Scanman?quote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef weyden het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze daar ruzie krijgen met hem. Als ik nou weer zie hoe hij bij dat mokkelforum rondhangt en wat hij post blijft het voor mij toch een creepy mannetje. (zou je als vader van een teenerdochter toch niet moeten doen.)
Als ik snel genoeg tik wel.quote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zijn er echt wel meer dan één per kwartier.
quote:
quote:
Nee, dat was ik.quote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Was jij dat nou laatst, die zei dat Nathalie potentieel had? Of was dat Faith.
Ik dan eerder Ingrid, prachtig hoe ze zag dat Nathalie haar huilende spiegelbeeld aan het bewonderen was.quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Lamon het volgende:
En ik denk dat ik Nathalie fan ga worden.
Ja bedankt, het is besmettelijk, ik begin het nu ook een béétje te zien. Heeft wel waanzinnig lang geduurd met haarquote:Op maandag 12 december 2005 22:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, dat was ik.
Ik bouw het langzaam op.
OKEquote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed, zullen we het hier maar bij laten dan, wat betreft Scanman?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
Roel DBK
Aan de andere kant is zit de prestatie hem vooral in iemand tegenkomen die zo narcistisch is dat ze naar haar huilende spiegelbeeld gaat kijken.quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dan eerder Ingrid, prachtig hoe ze zag dat Nathalie haar huilende spiegelbeeld aan het bewonderen was.![]()
Oh was dat het, ik had het niet goed begrepen, kon haar weer eens niet verstaan.quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dan eerder Ingrid, prachtig hoe ze zag dat Nathalie haar huilende spiegelbeeld aan het bewonderen was.![]()
HISTORISCHE POST!quote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
Dat gelul van Lieske wordt ik nu ook een beetje moe van.
Zozo... dat ik dat nog eens van jou mag horenquote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
Shit wil over na de bubbel staan stream 3+4 weer eens vast.
Dat gelul van Lieske wordt ik nu ook een beetje moe van.
Lieske heeft gewoon gelijk, maar blijft in herhaling vallen en dat kan nu even niet aan horen.quote:Op maandag 12 december 2005 22:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zozo... dat ik dat nog eens van jou mag horen
En dan zeggen ze dat vrouwen grillig zijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad maar het kan morgen weer anders zijn.
Dat is het Dido-bevrijdingsgevoelquote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef Bartoli het volgende:
Roel is wel vrolijk. Geeft Lies en Ing een kus heb ik hem de laatste weken nooit zien doen
Hij doet Joost naquote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef Bartoli het volgende:
Roel is wel vrolijk. Geeft Lies en Ing een kus heb ik hem de laatste weken nooit zien doen
Mannen kunnen het ook zijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen grillig zijn![]()
Het is een goed gesprekquote:Op maandag 12 december 2005 23:05 schreef Lamon het volgende:
Wel cool hoe Roel en Joost echt een band beginnen te krijgen na alle oorspronkelijke irritatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |