Niet alleen zijn verhaaltjes, heel dit subforum zit in een grensgebied.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:54 schreef matthijst het volgende:
"Logica is in alles aanwezig, behalve in mijn verhaaltjes"
Dat genezen en dingen die gebeuren via tv, vind ik ook overdreven. Er gebeurde hier overigens nietsquote:Op woensdag 14 december 2005 18:13 schreef Stenny het volgende:
Net Robbert van den Broeke bij Myrna Goossen gezien.
Jammer, het wordt steeds meer Jomanda/Uri Geller achtig: "Er kunnen nu thuis allerlei dingen gebeuren, mensen kunnen ook genezen als ze nu kijken." Hij maakt de mensen afhankelijk.![]()
Ja, de Glassex werkt, maar je kunt ook een plantenspuit gebruiken.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef KoudeVrouw het volgende:
Die geest-experiment foto's zijn ook goed gelukt, Stenny.
Ja, Jeroen is een heel goede feestgrotograaf, excuus, geestfotograaf.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:09 schreef KoudeVrouw het volgende:
Excuses, ik bedoelde die uitgeknipte alien.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:13 schreef KoudeVrouw het volgende:
Hij lijkt echt heel veel op die geest/alien die Robbert gefotografeerd heeft volgens mij.
Ja, zo'n papiertje gaat een heel eigen leven leiden.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:20 schreef KoudeVrouw het volgende:
[afbeelding]
Vind deze nog beter gelukt.
![]()
Fotoshoppen was niet eens nodig!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:20 schreef KoudeVrouw het volgende:
[afbeelding]
Vind deze nog beter gelukt.
![]()
Het was inderdaad een beetje te makkelijk, je knipte in een halve minuut iets uit, hield hem achter mijn rug, toestel erop et voila. Bijna teleurstellend hoe simpel je zulke foto's kan maken.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:28 schreef visvogel het volgende:
[..]
Fotoshoppen was niet eens nodig!![]()
Ik hield het niet achter je rug hoor. Het zweefde er zelf naar toe, zag je dat niet? Het was bezield door een geest.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het was inderdaad een beetje te makkelijk, je knipte in een halve minuut iets uit, hield hem achter mijn rug, toestel erop et voila. Bijna teleurstellend hoe simpel je zulke foto's kan maken.![]()
Robbert zal nog wel vele keren in programma's komen. Ik vind het toch jammer, ik dacht dat hij misschien een geestverwant van mij was, maar ik begin steeds meer te twijfelen daaraan. Hij had het voor het eerst ook twee keer duidelijk over God, dat die dingen bepaalde enzo, en dat die 'het hoogste was', maar ik vind dat wij allen delen van 'God' zijn (Generator, Operator, Destroyer).quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef Sh0g het volgende:
kut, ik heb het gemist. hopelijk zetten ze het op internet.
Geld verdienen is niet verkeerd, maar dan moeten mensen hier niet het argument "hij is betrouwbaar want hij wil geen geld met zijn paranormale gaven verdienen".quote:Op woensdag 14 december 2005 17:02 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft dat boek besteld. Is het verkeerd om ergens geld mee te verdienen?
Er zal anders misschien wel een DVD box uitkomen met alle afleveringen en andere extra's.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef Sh0g het volgende:
kut, ik heb het gemist. hopelijk zetten ze het op internet.
"Maak-je-eigen-geestenfoto's-met-dit-uitgeknipte-stukje-wc-papier"quote:
hij speelde vroeger ook "misje" of "pastortje" ofzo. dat kan toch ook alleen maar als je weet hoe het er in een kerk aan toe gaat, m.a.w. hij werd vroeger door z'n ouders meegesleept naar de kerk en misschien nog steeds.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Stenny het volgende:
Kortom: ik meende hier een geloof te bespeuren, ook al zei Robbert in dezelfde (!) uitzending dat hij dingen niet geloofde, maar dat hij ze weet. (dit zeg ik zelf ook regelmatig.)
En we gebruiken geeneens glassex, maar een of ander goedkoop huismerkquote:Op donderdag 15 december 2005 00:04 schreef Stenny het volgende:
Nou ja, je kunt altijd nog zeggen dat je de geest van de Glassex gefotografeerd hebt (heb je nog een beetje astrale erotiek ook).
![]()
![]()
Wel waar we gebruiken met grote regelmaat DE GEEST VAN GLASSEX.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef visvogel het volgende:
[..]
En we gebruiken geeneens glassex, maar een of ander goedkoop huismerk
Hier ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar serieus: geloof je dat de "geestenfoto's" van Robbert echt zijn?
M.a.w.:
Je gelooft echt dat dit:
[afbeelding]
een geest is??
En zoja, geloof je dan ook dat dit:
[afbeelding]
een echte geest is?
Waarom wel / waarom niet?
Een andere Robbert-gelovige mag deze vraag ook beantwoorden.
Owwwwww, dus Dàt waren al die bolletjes op de foto?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wel waar we gebruiken met grote regelmaat DE GEEST VAN GLASSEX.![]()
Ja, het is de geest van Glassex.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:08 schreef visvogel het volgende:
[..]
Owwwwww, dus Dàt waren al die bolletjes op de foto?
Jah sten en nu moeten we jou site bezoeken waarin je je halve stamboom aanprijst waarom is dit dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het was inderdaad een beetje te makkelijk, je knipte in een halve minuut iets uit, hield hem achter mijn rug, toestel erop et voila. Bijna teleurstellend hoe simpel je zulke foto's kan maken.![]()
wat me opvalt aan jou Sten is ten eerste natuurlijk je geweldige vorm van humorquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, het is de geest van Glassex.![]()
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, ben ik helemaal met je eens. Daarom is Stenny voor mij ook geen knip meer voor de neus waard met haar eigen ervaringen.
Zou het ook jalouzie van haar zijn?
Met een glassex weerkaatsing, kan je nooit zoiets krijgen. Goed gezien. Tevens zijn stofdeeltjes, of water weerkaatsingen, nooit zo mooi rond als dat wat jij op de foto hebt. Daarbij is het dan ook 1 stofdeeltje, waar komt die vandaan?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:43 schreef cw2cu het volgende:
paar dagen geleden gemaakt:
het lijkt me sterk dat een stofdeeltje zo groot kan zijn en zoveel licht kan terugkaatsen.
http://www.badongo.com/pic.php?file=bla__2005-12-14_IMG_4839.JPG
Ik pas niet in hokjes, sorry. Ook iemand die al meer dan haar halve leven geesten meemaakt, kan nuchter zijn en lachen om geesten of geest experimenten. Ik heb geen geloof.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jah sten en nu moeten we jou site bezoeken waarin je je halve stamboom aanprijst waarom is dit dan?
snap ut ff nie zoow![]()
Goh, ik ben dus niet de enige die zich ergert aan die domme en niet grappige grapjes van 'onze Sten'.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:21 schreef huupia34 het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
sten wil niet bekend worden, yeah right het is een grote ego trip , en dan robbert afvallen.
terwijl die uittredingen en astrale sex orgies nog minder geloofwaardig zijn.
ik denk dat we eerst maar eens moeten afwachten op de reakties op aperitivo, of er ook dingen bij mensen zijn gebeurd.
ikzelf heb even de tv op een ander kanaal gezet(heb geen zin in spooky shit in huis)
Nee dat is niet zo, ik wil hem niet afvallen, maar misschien doen onze experimenten dat wel ja. Ik kan het ook niet helpen dat Jeroen onmiddellijk van die prachtige orbs op de foto krijgt als hij met Glassex voor zijn digitale camera spuit en dan met flitslicht een foto maakt. Ja, misschien komt dit over als een aanval op Robbert, maar ik heb ook nooit achter Jomanda haar werkwijze gestaan. Ookal zitten Robbert en ik in hetzelfde field, dat wil niet zeggen dat ik zijn oogst methode hanteer.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat me opvalt aan jou Sten is ten eerste natuurlijk je geweldige vorm van humor
dat mag gezegd daarnaast je mega inventieve manier om jezelf te promoten via jouw site
als zijnde een supersonische uittreedster
whatever
maar wat ik dus niet snap is je afvalligheid naar Robbert toe
waarom doe je dit?
gewoon een vraag aan jou!
het valt teveel op nml
je bent als een pitbull bezig hem te nagelen waarom? in vredesnaam wat jij verkondigt juist jij, zou moeten weten hoe ongelovig men is tav het paranormale gebeuren waarom naggel je die lieverrobbert zo an zijn kruis![]()
Zie mijn reactie hieronder. Waarom zou ik Robbert moeten steunen? en denk maar niet dat ik jaloers ben. Ik zou voor geen goud met hem willen ruilen en ik wil helemaal niet als paragnost/medium werkzaam zijn...quote:Op donderdag 15 december 2005 08:58 schreef matthijst het volgende:
Yep, vind ik ook vaag; je zou toch denken dat uittreders en andere paranormaal begaafden elkaar steunen in deze moeilijke tijden
quote:Op donderdag 15 december 2005 08:58 schreef matthijst het volgende:
Yep, vind ik ook vaag; je zou toch denken dat uittreders en andere paranormaal begaafden elkaar steunen in deze moeilijke tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |