Niet alleen zijn verhaaltjes, heel dit subforum zit in een grensgebied.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:54 schreef matthijst het volgende:
"Logica is in alles aanwezig, behalve in mijn verhaaltjes"
Dat genezen en dingen die gebeuren via tv, vind ik ook overdreven. Er gebeurde hier overigens nietsquote:Op woensdag 14 december 2005 18:13 schreef Stenny het volgende:
Net Robbert van den Broeke bij Myrna Goossen gezien.
Jammer, het wordt steeds meer Jomanda/Uri Geller achtig: "Er kunnen nu thuis allerlei dingen gebeuren, mensen kunnen ook genezen als ze nu kijken." Hij maakt de mensen afhankelijk.![]()
Ja, de Glassex werkt, maar je kunt ook een plantenspuit gebruiken.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef KoudeVrouw het volgende:
Die geest-experiment foto's zijn ook goed gelukt, Stenny.
Ja, Jeroen is een heel goede feestgrotograaf, excuus, geestfotograaf.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:09 schreef KoudeVrouw het volgende:
Excuses, ik bedoelde die uitgeknipte alien.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:13 schreef KoudeVrouw het volgende:
Hij lijkt echt heel veel op die geest/alien die Robbert gefotografeerd heeft volgens mij.
Ja, zo'n papiertje gaat een heel eigen leven leiden.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:20 schreef KoudeVrouw het volgende:
[afbeelding]
Vind deze nog beter gelukt.
![]()
Fotoshoppen was niet eens nodig!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:20 schreef KoudeVrouw het volgende:
[afbeelding]
Vind deze nog beter gelukt.
![]()
Het was inderdaad een beetje te makkelijk, je knipte in een halve minuut iets uit, hield hem achter mijn rug, toestel erop et voila. Bijna teleurstellend hoe simpel je zulke foto's kan maken.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:28 schreef visvogel het volgende:
[..]
Fotoshoppen was niet eens nodig!![]()
Ik hield het niet achter je rug hoor. Het zweefde er zelf naar toe, zag je dat niet? Het was bezield door een geest.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het was inderdaad een beetje te makkelijk, je knipte in een halve minuut iets uit, hield hem achter mijn rug, toestel erop et voila. Bijna teleurstellend hoe simpel je zulke foto's kan maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |