quote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook m'n slechte eigenschappen hoor; ik ben bijvoorbeeld een ongelooflijke perfectionist.
(Echt zo'n typisch sollicitatiegesprek-antwoord.)
Huhquote:Op woensdag 21 december 2005 21:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dat wijst mij op een spelfout
![]()
![]()
Spelfout Kasta, spelfoutquote:
Ook met perfectionisme kan ik goed leven.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook m'n slechte eigenschappen hoor; ik ben bijvoorbeeld een ongelooflijke perfectionist.
(Echt zo'n typisch sollicitatiegesprek-antwoord.)
Je doelt op sollicitatiegesprek-antwoord? Het is een samenvoegselquote:
Ondankbaar is hij ook nog...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook met perfectionisme kan ik goed leven.
Het enige minpuntje dat ik tot dusver heb kunnen ontdekken is je jezelf in ruil voor een doucheradio te grabbel wilt gooien.![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je doelt op sollicitatiegesprek-antwoord? Het is een samenvoegsel.
Ik beken; ik ben een slet...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook met perfectionisme kan ik goed leven.
Het enige minpuntje dat ik tot dusver heb kunnen ontdekken is dat je jezelf in ruil voor een doucheradio te grabbel wilt gooien.![]()
Sinds ikzelf eigenlijk geen haar beter ben: wanneer kan ik mn nieuwe doucheradio komen ophalen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik beken; ik ben een slet...
Maar hé, dáár heb ik nog geen enkele vrouw over horen klagen.
Leuk idee? Nachtenlang misbruikt worden nadat een wildvreemde vrouw één keer van je heeft mogen proeven?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef -Delta- het volgende:
Probeer je met een leuk idee te komen, gaat ie nog zitten zeiken![]()
Heb je de 2e kerstdag verplichtingen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef Mokster het volgende:
Sinds ikzelf eigenlijk geen haar beter ben: wanneer kan ik mn nieuwe doucheradio komen ophalen?![]()
Helaas. Ik zie er ook een spelfout in.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zie je spoken; die zin is volledig correct.
Ik moet bekennen dat ik niet helemaal helder ben; maar zélfs Bill Gates vindt geen foutquote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Helaas. Ik zie er ook een spelfout in.
Ik wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:46 schreef kastanova het volgende:
maar zélfs Bill Gates vindt geen fout.
Nee, ik dacht dat het typisch Kasta was... ondankbare hondquote:
Nou, ik weet het goed gemaakt; jij vertelt me waar de fout zit (ik word er namelijk knettergek van) en dan gooi een 69 in de aanbiedingquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef -Delta- het volgende:
Ik wilde een middag naar de dierentuin
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
dan gooi een 69 in de aanbieding.
Weer een spelfoutquote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik weet het goed gemaakt; jij vertelt me waar de fout zit (ik word er namelijk knettergek van) en dan gooi een 69 in de aanbieding.
Je wordt wel erg graag gepijpt he?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik weet het goed gemaakt; jij vertelt me waar de fout zit (ik word er namelijk knettergek van) en dan gooi een 69 in de aanbieding.
Gaan we naarquote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het typisch Kasta was... ondankbare hond![]()
Ik wilde een middag naar de dierentuin, maar enthousiasme is ook ver te zoeken![]()
Jaquote:Op woensdag 21 december 2005 21:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gaan we naar. paartie
. ?
[afbeelding]
Het is nog erger, inmiddels vergeet ik ook al complete woorden!quote:
Deal!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:56 schreef kastanova het volgende:
Kan ik me er onderuit lullen met een 'Alles om Delta het gevoel te geven dat we bij elkaar passen' excuus?.
Enschede, Amersfoort, overbruggen kent ie nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deal!!
Morgen....14:30.... Dierenpark Amersfoort....
Ja ho ff! Die krijgt ze niet!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Enschede, Amersfoort, overbruggen kent ie niet![]()
Vooruit dan maar![]()
Ja en Pinkie zeker in Enschede?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef kastanova het volgende:
[..]. Paartie
. staat in Amersfoort, vandaar...
You got mailquote:Op woensdag 21 december 2005 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik verveel me.
Iemand nog een invite voor dat PaiQ gedoe over?.
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja ho ff! Die krijgt ze niet!
Die bewaar ik voor 2e kerstdag.
Van 3 verschillende mensenquote:
Ze zeggen hier niks, maar zodra een vrouw een invite nodig heeft...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van 3 verschillende mensen.
Danku!
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van 3 verschillende mensen.
Danku!
Slet! Je hebt mij!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik verveel me.
Iemand nog een invite voor dat PaiQ gedoe over?.
Hij is wel een beetje FuckFace iddquote:Op woensdag 21 december 2005 22:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hou van die opblaas-pop-smiley!![]()
![]()
Exactly my point!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje FuckFace idd
Leukquote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Volgende week donderdag een date via PaiQ![]()
Als het goed is praten zij tegen jouquote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef k_i_m het volgende:
Euh, is het nou de bedoeling dat ik met mijn matches ga praten?.
Ook via PaiQ; een aanbiedinkje van zojuist:quote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Volgende week donderdag een date via PaiQ![]()
Het sletjequote:Mattieman - Te Quiero Puta! zegt:
Een lenige vrouw die vanzelf uit haar kleren barst! Hoeveel beter kan het worden?
Echte mannen eten geen honing....die kauwen op bijen!!! Lies... zegt:
haha
ga je douchen?
dan ga ik een sigaretje roken
je mag ook hier douchen
Ze zijn offlinequote:Op woensdag 21 december 2005 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als het goed is praten zij tegen jou
Speeddaten dan maarquote:
Pimpquote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook via PaiQ; een aanbiedinkje van zojuist:
[..]
Het sletje.
quote:Je kunt op dit moment nog 1 man en 99 vrouwen uitnodigen.
Je kan ook gewoon tegen mij zeggen dat je op zoek bent hoor, daar hoef je geen dateprofiel voor aan te maken.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef k_i_m het volgende:
Euh, is het nou de bedoeling dat ik met mijn matches ga praten?.
Nee want bij mij is het andersom, 1 vrouw uitnodigen en 99 mannenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef Maanvis het volgende:
Whahahaha... Paiq wil duidelijk wat meer vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |