Pinball ik ga niet meer met jouw in discussie.quote:Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die discussie steekt inderdaad steeds de kop op als er weer eens wat tieten te zien zijn, omdat de wankers dan over elkaar heenvallen om maar zoveel mogelijk caps te plaatsen.
En als je gaat teruglezen, doe het dan goed, die discussie is al vaker gevoerd. Maar van iemand die na 2 maanden nog steeds geil wordt van een paar middelmatige tienertieten verwacht ik niet dat die verder dan een week terug kan lezen.
Weet je nog? [BB SC 701] Roel heeft een prima gesprek gehad en verder in dat topic: [BB SC 701] Roel heeft een prima gesprek gehad
Dat gaat nog moeilijk worden maar ik verheug me er wel op de persoonlijke uitbrander van Flugeltje.quote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
Met nog minder dan 2 uur te gaan lijkt me de uitslag van de poll wel duidelijk nu.
De blootcaps blijven gewoon in het SC geplaatst worden... maar dan wel met mate, zoals Cartwoman aangaf. Dus het liefst niet 5 dezelfde achter elkaar. Dank allemaal voor het meestemmen![]()
Wij zijn nooit in discussie geweest, dus dat is een belofte van niks.quote:Op maandag 12 december 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:
Pinball ik ga niet meer met jouw in discussie.
Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:
gek één is veel te weinig gooi het forum maar vol met lieske
Echt wel vaker.quote:De reden is dat je me nu voor de tweede keer persoonlijk aanvalt.
Dat zou inderdaad niet nodig moeten zijn, maar bij gebrek aan discussie (zie punt 1) moet ik toch wat?quote:Terwijl dit helemaal niet nodig is.
Ik snap dat beledigen én lezen tegelijkertijd een te grote opgave is, maar zou je in ieder geval kunnen proberen om 1 van de 2 goed te doen?quote:Op maandag 12 december 2005 21:44 schreef frizti het volgende:
Pinball is gewoon een hoerenjong en gunt iemand anders zijn pleziertjes niet.
Ah, gezellig, onze relnicht.quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Laat die Pinball-homo toch.. je bent echt zielig als je gaat klagen over een paar tieten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |