en bij 1 allemaal de wave inzetten!quote:
dat is te snelquote:
1111 moet een carnavals topic worden...quote:Op maandag 12 december 2005 15:40 schreef FrankyMcG het volgende:
na de 1000e kunnen we er weer voor tijden tegenaan!
Carnavalquote:Op maandag 12 december 2005 15:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
1111 moet een carnavals topic worden...
quote:Op maandag 12 december 2005 15:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
1111 moet een carnavals topic worden...
Dat jij met carnaval altijd moet kotsen daar kunnen wij toch niets aan doenquote:
quote:
en het stiijgt steeds verder!quote:
Gelukkig komt tong net binnen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:14 schreef VoreG het volgende:
Middag
Weet iemand hoe je een laptop met een draadloos netwerk kan verbinden? Want als ik een usb wlan stick in de usb-poort doe ziet Windows em wel, maar kan het neit installeren.
quote:
Daardoor was ik ook nog op tijdquote:
ook helpt !quote:
Als jullie vannacht maar niet alles gaan lopen volposten. Ik zie DG er wel voor aan.quote:Op maandag 12 december 2005 16:18 schreef rubbereend het volgende:
deel 1.000 zal dus wel morgenmiddag worden gok is
jouw tipquote:
You have been visited by ...quote:Op maandag 12 december 2005 16:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
In een week tijd, een kapotte videorecorder een stereotoren die het heeft begeven en een wekkerradio die niet meer wekt. Duim voor me dat m'n wasmasjiene wel z'n wasje blijft draaien.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als jullie vannacht maar niet alles gaan lopen volposten. Ik zie DG er wel voor aan.
als ik weer zo'n rotnacht heb kom ik ook wel even helpenquote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als jullie vannacht maar niet alles gaan lopen volposten. Ik zie DG er wel voor aan.
* lionheead cliché uit de kast paktquote:Op maandag 12 december 2005 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jouw tip
ik heb het dus niet verzonnen![]()
nee want AZ is niet gesprongen. Hij gaf me een maas in de wet en wie ben ik om daar geen misgebruik van de makenquote:Op maandag 12 december 2005 16:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheead cliché uit de kast pakt
als hij zegt spring in de sloot, doe je dat dan ook??
Ja eendjes moeten zwemmen, springen rubber!quote:Op maandag 12 december 2005 16:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheead cliché uit de kast pakt
als hij zegt spring in de sloot, doe je dat dan ook??
je mot als mod het goede voorbeeld gevenquote:Op maandag 12 december 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee want AZ is niet gesprongen. Hij gaf me een maas in de wet en wie ben ik om daar geen misgebruik van de maken
oh, ik moet het eerst voor doenquote:Op maandag 12 december 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee want AZ is niet gesprongen. Hij gaf me een maas in de wet en wie ben ik om daar geen misgebruik van de maken
om het clichégezegde van Lionheaad op te laten gaanquote:Op maandag 12 december 2005 16:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, ik moet het eerst voor doen
dat heb ik gedaan door op tijd met gedicht in te sturenquote:Op maandag 12 december 2005 16:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
je mot als mod het goede voorbeeld geven![]()
DE DEADLINE WAS UITGESTELD, JE WAS DUS GEWOON OP TIJD....quote:Op maandag 12 december 2005 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan door op tijd met gedicht in te sturen![]()
let op je bloeddrukquote:Op maandag 12 december 2005 16:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
DE DEADLINE WAS UITGESTELD, JE WAS DUS GEWOON OP TIJD....
zonder moeilijk te doen...
ga dadelijk weer op de fiets naar de auto.quote:
rondje dan maar???quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
En weer thuis, dankzij het halen van een herkansing nog steeds op schema om m'n studie gewoon binnen de normale periode af te ronden.
Lullig om zover van je parkeerplekje te wonen zegquote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef Lionheaad het volgende:
ga dadelijk weer op de fiets naar de auto.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:35 schreef VoreG het volgende:
De TT klopt ni
die 600 zekerquote:Op maandag 12 december 2005 16:35 schreef VoreG het volgende:
De TT klopt ni
Laatste stukje doe ik op de fiets.quote:Op maandag 12 december 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lullig om zover van je parkeerplekje te wonen zeg
slim!quote:Op maandag 12 december 2005 16:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Laatste stukje doe ik op de fiets.
's morgens is het bijna geen doen om met de auto over de Waalbrug bij Nijmegen te komen.
Ik ben met de fiets 15 minuten sneller....en het scheelt de helft aan benzine op een dag
was je gisteren jarig ?quote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Middag.
Nog een rondje op mijn kosten, hadden jullie nog tegoed.
gemistquote:Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
Ja, gisteren inderdaad Bjoro. Maar door een fout had ik een 48 uurstopic.
verwent ?quote:
Axel ookquote:Op maandag 12 december 2005 16:53 schreef SCH het volgende:
Wij eten spinazie
en deze ook ff invullen voor deze week !!!quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef dndiek het volgende:
Nog 1 ding Het grote Nostradamus 2005-2006-topic is weer ge-update
quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel ook
En wat hij niet eet smeert hij in mijn haar
Best wel.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel ook
En wat hij niet eet smeert hij in mijn haar
Het gaat inderdaad wel erg snel.quote:Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef rubbereend het volgende:
in dit tempo komt dit deel vandaag nog vol...................... dat zou kunnen betekenen dat bij het opstaan morgenvroeg velen deel 1001 gaan zien
dat heb ik ook gehad vandaagquote:Op maandag 12 december 2005 16:53 schreef SCH het volgende:
Wij eten spinazie
Ja, lachen jullie maar....quote:
voortaan een overal aan bij het voerenquote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, lachen jullie maar....
gelukkig zijn de vlekken niet zo irritant als worteltjes!
Bietjes en rode kool gaat ook in z'n haarquote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, lachen jullie maar....
gelukkig zijn de vlekken niet zo irritant als worteltjes!
en een integraalhelmquote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voortaan een overal aan bij het voeren
appelmoes klinkt ook leukquote:Op maandag 12 december 2005 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bietjes en rode kool gaat ook in z'n haar?
breng die jongen even op ideeenquote:
snertquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 17:13 schreef SCH het volgende:
Misschien dat ik na de 1000e toch maar bij de HOMO SC ga
Blofsleuksteteksten@zeelandnet.nlquote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg, naar welk mailadres moest dat gedicht gestuurd worden?
Weer zo'n film die ik moooooooooeeeeeeeeeeeet zien?quote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is vanavond veuls te veul op tv
Ach joh, rechtse aap, ga een asielzoeker pestenquote:Op maandag 12 december 2005 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Altijd weer zo'n homo die denkt dat ie de dienst kan uitmaken
Het is iets met Hools en heetmeelquote:Op maandag 12 december 2005 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoef ik het niet meer op te zoeken
Mag ik ook Kalou gaan pesten of is dat hetzelfde...quote:Op maandag 12 december 2005 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach joh, rechtse aap, ga een asielzoeker pesten![]()
De grote of de kleine?quote:Op maandag 12 december 2005 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mag ik ook Kalou gaan pesten of is dat hetzelfde...
Finale van het Blokquote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is vanavond veuls te veul op tv
DAs niks anquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach joh, rechtse aap, ga een asielzoeker pesten![]()
Hij zou je wel staanquote:
remote linking niet toegestaanquote:
Ja, en we zijn er trots op.quote:Op maandag 12 december 2005 17:18 schreef SCH het volgende:
Is dat de enige allochtoon uit Bommel?
quote:Op maandag 12 december 2005 17:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Sufferd, het moet via de computer hoor![]()
Wordt hij daar altijd zo actief van dan?quote:
kort biequote:
quote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat ie eerder wat Speed1971 heeft gebruikt
Die 1000ste komt vanzelf wel, gewoon blijven posten zoals we altijd doen, is veel leuker, vind ikquote:
Dit doen we ook zo bij tijd en wijlen wel eens.quote:Op maandag 12 december 2005 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die 1000ste komt vanzelf wel, gewoon blijven posten zoals we altijd doen, is veel leuker, vind ik
ik niet. Want dan ben ik er nietquote:Op maandag 12 december 2005 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die 1000ste komt vanzelf wel, gewoon blijven posten zoals we altijd doen, is veel leuker, vind ik
vertel iets nieuwsquote:
Grote kans dat ik de 1000ste ook mis.quote:
http://www.nieuws.nl/quote:
Dat klopt inderdaad helaasquote:Op maandag 12 december 2005 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit doen we ook zo bij tijd en wijlen wel eens.
Vooral ook als het richting carnaval gaat...
Zoow de planning voor de dag is binnen om 12 uur is 1001 aan de beurt denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 17:30 schreef tong80 het volgende:
In 2 uur tijd 170 posts. Om half negen wordt dus de 999ste geopend en om half twaalf de nummer 1000.
Zal het wel druk en warm worden...quote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat 170 is niet echt reeel. Als het in dit tempo doorgaat wordt het veel eerder, aangezien de avondploeg ook nog moet binnenvallen...
* Dos37 lette niet echt opquote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
17.34, minuut niet gepost...
Dat mocht niet![]()
*zoekt naar lege krukquote:Op maandag 12 december 2005 17:35 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zal het wel druk en warm worden...![]()
Daar zouden ze nou eens een nummer over moeten schrijvenquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Daar zouden ze nou eens een nummer over moeten schrijven![]()
Ook nog van gewonequote:
Ik heb nog geen diarree, dus het kan nog komenquote:
ik ga er zo een (re)creeeren...quote:
Bier.quote:Op maandag 12 december 2005 17:42 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat achter de bar staan
Roept u maar !
Doet u mij maar 2 spraakwater...quote:Op maandag 12 december 2005 17:42 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat achter de bar staan
Roept u maar !
quote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef dndiek het volgende:
* 2 spraakwater en wat biertjes neerzet
Niet door mij ik ken mn plaats... ik ga stiekem stil in een hoekje staan toe te kijken hoe al mijn helden los gaanquote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef Noca het volgende:
Avond!!
Die 1000ste wordt vast volgepost door mensen die nooit in VBL komen
Helden nog welquote:Op maandag 12 december 2005 17:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Niet door mij ik ken mn plaats... ik ga stiekem stil in een hoekje staan toe te kijken, hoe al mijn helden los gaan![]()
Nu kan ik nog ff![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 17:48 schreef dndiek het volgende:
over een appelsap heen gelezen.... een appelsap voor Da_Sandman
Jij komt toch ook in VBL, dus jij magquote:Op maandag 12 december 2005 17:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Niet door mij ik ken mn plaats... ik ga stiekem stil in een hoekje staan toe te kijken hoe al mijn helden los gaan![]()
Nu kan ik nog ff![]()
jajajaja, maar wel stil hequote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Jij komt toch ook in VBL, dus jij mag
Foto erbij, tiepies gevalletje F&F Huisdier van het jaar Verkiezing!quote:Op maandag 12 december 2005 16:45 schreef DeTolk het volgende:
Ik sta versteld van mijn hond,
Ze loopt te blaffen en gek te doen, heb er een half uur terug uitgelaten, ze heeft water in d'r bak . Niks aan de hand denk ik dus.
Loopt ze naar het kastje waar de hondenkoekjes instaan, doet 'm open en pakt een koekje.
Dit heeft ze echt nog nooit eerder gedaan.
Echt vaag.
precies ik denk dat het een nacht hool gaat wordenquote:
Hey, daar gaat Djamu winnenquote:Op maandag 12 december 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Foto erbij, tiepies gevalletje F&F Huisdier van het jaar Verkiezing!
quote:Op maandag 12 december 2005 17:59 schreef Superheld het volgende:
Als ik in de 1000e hool niet kan posten eis ik een nieuwe hertelling.
Als ik toch ook met de hond moet wandelenquote:
Dan doe je het maar in jullie homequote:Op maandag 12 december 2005 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
kut ik haal het niet met mn gedicht.
Vanavond FCDB - Camboer
Dat doet ie maar alleen, belangrijke dingen eerstquote:Op maandag 12 december 2005 18:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als ik toch ook met de hond moet wandelen
Zeg, er zijn belangrijkere dingen hoor!quote:Op maandag 12 december 2005 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond FCDB - Camboer
Hoe sneller we posten, des te sneller je gaat kokenquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe sneller we posten, des te sneller je gaat koken![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doet ie maar alleen, belangrijke dingen eerst
Als je die link eerder had gepost, had ik eerder kunnen reageren ipv terug te lezenquote:Op maandag 12 december 2005 18:08 schreef dndiek het volgende:
[..]lees maar terug
[HOOLS] Het VBL Café #998: Nog 600 posts te gaan...
Sorryquote:Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je die link eerder had gepost, had ik eerder kunnen reageren ipv terug te lezen![]()
![]()
Dat zou inderdaad wat zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef Dos37 het volgende:
Tolk is er toch wel vanavond anders zitten we nog zonder gedichten
quote:Op maandag 12 december 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Foto erbij, tiepies gevalletje F&F Huisdier van het jaar Verkiezing!
Met een beetje geluk wordt de 1000ste zo rond 22.00 uur geopendquote:Op maandag 12 december 2005 18:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit wordt een nachthools, we posten deze en de volgende gewoon vol
Heel veel gelukquote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wordt de 1000ste zo rond 22.00 uur geopend
Inderdaad, maar liever Nothing Else Mathers dan het betere werk van Kirk, Lars, James en Jason Cliffquote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef dndiek het volgende:
Waarom moet iemand Nothing Else Matters van Metallica zo verkrachten??![]()
Hoe laat begint t dit keer?quote:
Zit er inderdaad dik in. Ik zelf wil het eigenlijk ook wel meemaken. Morgen om 7.00 uur weer aan de slag, dus veel later dan 22.30 zal het voor mij vanavond niet worden.quote:Op maandag 12 december 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Ja Bos ik weet zeker dat er veel hoolers vanavond als een tierelier gaan posten. Omdat ze het niet willen missen. Misschien al voor tienen de duizendste.
Ok succes, vrij je wel veilig ?quote:
Ik ben al mijn afspraken al aan het cancelen en dat tentamen van morgen skip ik ook. Alles voor Hools, Hools voor alles!quote:Op maandag 12 december 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Ja Bos ik weet zeker dat er veel hoolers vanavond als een tierelier gaan posten. Omdat ze het niet willen missen. Misschien al voor tienen de duizendste.
quote:Op maandag 12 december 2005 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben al mijn afspraken al aan het cancelen en dat tentamen van morgen skip ik ook. Alles voor Hools, Hools voor alles!
wie doet dat dan?quote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef dndiek het volgende:
Waarom moet iemand Nothing Else Matters van Metallica zo verkrachten??![]()
Hell yeah, hoezo een leven? Hools voor allesquote:Op maandag 12 december 2005 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben al mijn afspraken al aan het cancelen en dat tentamen van morgen skip ik ook. Alles voor Hools, Hools voor alles!
Lucia Silva of hoe ze heet....quote:
Door weer en wind he Boezzie.quote:Op maandag 12 december 2005 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hell yeah, hoezo een leven? Hools voor alles
Daar komt ie in de 1000ste meequote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef RayMania het volgende:
Wie hebben er eigenlijk het meeste in HOOLS gepost?
Arceeeeeeeeeeeeeee ?
Lucie Silvas (even gegoogled, ik wist het gelukkig dus niet)quote:
Bah, wat een hufter...quote:
Moet niet moeilijk zijn, welke opleiding doe je?quote:Op maandag 12 december 2005 18:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Management Accounting.
Hoe makkelijk is dat tentamen? Nog tips?
Een prachtige vrouw met een prachtige stem, Lucie Silvas...quote:
Zelf bedacht, liedje is al oud.quote:Op maandag 12 december 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
Dat liedje Love Generation van Bob Sinclar is prachtig
Heeft dat nou iets met het WK te maken of heb ik dat zelf bedacht?
is het zo erg om te weten dan?quote:Op maandag 12 december 2005 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lucie Silvas (even gegoogled, ik wist het gelukkig dus niet)
[afbeelding]
International Business Administration.quote:Op maandag 12 december 2005 18:29 schreef D1 het volgende:
[..]
Moet niet moeilijk zijn, welke opleiding doe je?
Mariaaaaaquote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Had wel een mooi theme geweest voor het WK...
Kijken of ze Dario G en Nelly Furtado kunnen overtreffen (hoewel die laatste van het afgelopen EK was)
Eigenlijk geen idee, heb die versie nog nooit helemaal gehoord, maar als liefhebber van Metallica van die tijd en daarvoor, ben je natuurlijk al bevooroordeeldquote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is het zo erg om te weten dan?
Oh dan is zie zeker wel te doen. Ik heb zelf IBA in Groningen gedaan en daar was ie echt een eitje. Volgens mij gebruiken alle IBA opleidingen hetzelfde boek.quote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
International Business Administration.
Het is ook niet bijster moeilijk, maar hij doet Bedrijfskunde en heeft dat tentamen al gehad
Volgens mij nietquote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef SCH het volgende:
Is De Tolk er wel?
quote:
Erg goeie zangeres. Wat gaan we sloom trouwens, makkelijk bij te houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |