Heel veel gelukquote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wordt de 1000ste zo rond 22.00 uur geopend
Inderdaad, maar liever Nothing Else Mathers dan het betere werk van Kirk, Lars, James en Jason Cliffquote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef dndiek het volgende:
Waarom moet iemand Nothing Else Matters van Metallica zo verkrachten??![]()
Hoe laat begint t dit keer?quote:
Zit er inderdaad dik in. Ik zelf wil het eigenlijk ook wel meemaken. Morgen om 7.00 uur weer aan de slag, dus veel later dan 22.30 zal het voor mij vanavond niet worden.quote:Op maandag 12 december 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Ja Bos ik weet zeker dat er veel hoolers vanavond als een tierelier gaan posten. Omdat ze het niet willen missen. Misschien al voor tienen de duizendste.
Ok succes, vrij je wel veilig ?quote:
Ik ben al mijn afspraken al aan het cancelen en dat tentamen van morgen skip ik ook. Alles voor Hools, Hools voor alles!quote:Op maandag 12 december 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Ja Bos ik weet zeker dat er veel hoolers vanavond als een tierelier gaan posten. Omdat ze het niet willen missen. Misschien al voor tienen de duizendste.
quote:Op maandag 12 december 2005 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben al mijn afspraken al aan het cancelen en dat tentamen van morgen skip ik ook. Alles voor Hools, Hools voor alles!
wie doet dat dan?quote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef dndiek het volgende:
Waarom moet iemand Nothing Else Matters van Metallica zo verkrachten??![]()
Hell yeah, hoezo een leven? Hools voor allesquote:Op maandag 12 december 2005 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben al mijn afspraken al aan het cancelen en dat tentamen van morgen skip ik ook. Alles voor Hools, Hools voor alles!
Lucia Silva of hoe ze heet....quote:
Door weer en wind he Boezzie.quote:Op maandag 12 december 2005 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hell yeah, hoezo een leven? Hools voor alles
Daar komt ie in de 1000ste meequote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef RayMania het volgende:
Wie hebben er eigenlijk het meeste in HOOLS gepost?
Arceeeeeeeeeeeeeee ?
Lucie Silvas (even gegoogled, ik wist het gelukkig dus niet)quote:
Bah, wat een hufter...quote:
Moet niet moeilijk zijn, welke opleiding doe je?quote:Op maandag 12 december 2005 18:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Management Accounting.
Hoe makkelijk is dat tentamen? Nog tips?
Een prachtige vrouw met een prachtige stem, Lucie Silvas...quote:
Zelf bedacht, liedje is al oud.quote:Op maandag 12 december 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
Dat liedje Love Generation van Bob Sinclar is prachtig
Heeft dat nou iets met het WK te maken of heb ik dat zelf bedacht?
is het zo erg om te weten dan?quote:Op maandag 12 december 2005 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lucie Silvas (even gegoogled, ik wist het gelukkig dus niet)
[afbeelding]
International Business Administration.quote:Op maandag 12 december 2005 18:29 schreef D1 het volgende:
[..]
Moet niet moeilijk zijn, welke opleiding doe je?
Mariaaaaaquote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Had wel een mooi theme geweest voor het WK...
Kijken of ze Dario G en Nelly Furtado kunnen overtreffen (hoewel die laatste van het afgelopen EK was)
Eigenlijk geen idee, heb die versie nog nooit helemaal gehoord, maar als liefhebber van Metallica van die tijd en daarvoor, ben je natuurlijk al bevooroordeeldquote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is het zo erg om te weten dan?
Oh dan is zie zeker wel te doen. Ik heb zelf IBA in Groningen gedaan en daar was ie echt een eitje. Volgens mij gebruiken alle IBA opleidingen hetzelfde boek.quote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
International Business Administration.
Het is ook niet bijster moeilijk, maar hij doet Bedrijfskunde en heeft dat tentamen al gehad
Volgens mij nietquote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef SCH het volgende:
Is De Tolk er wel?
quote:
Erg goeie zangeres. Wat gaan we sloom trouwens, makkelijk bij te houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |