Nu je het zegtquote:
O, nu snap ik wat je bedoelde.quote:
'k Had geenszins de indruk iets overdreven moeilijks te hebben gepostquote:Op maandag 12 december 2005 12:56 schreef classpc het volgende:
O, nu snap ik wat je bedoelde.
Goeiemiddag
I knowquote:Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef dolle_hond het volgende:
geen khalein-topic
Tis te overleven, maar een kop capp, maken voor de schrik.quote:Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef dolle_hond het volgende:
geen khalein-topic
Enjoyquote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis te overleven, maar een kop capp, maken voor de schrik.
goed ideequote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis te overleven, maar een kop capp, maken voor de schrik.
Da's wel erg snel afgekoeld hequote:Op maandag 12 december 2005 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
tis al wat afgekoeld
en Melodie ligt weer half over mijn toetsen heen.![]()
Ik had het dus al een poosje staan.quote:Op maandag 12 december 2005 13:07 schreef Khalein het volgende:
[..]
Da's wel erg snel afgekoeld heERG snel zelfs
En Melo is gewoon lief
En je zei net dat je het ging makenquote:Op maandag 12 december 2005 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het dus al een poosje staan.![]()
En Melodie is idd een lieve oude dame.
Knuffel dan maar?quote:Op maandag 12 december 2005 13:10 schreef es70 het volgende:
Klaar met werk, nog een tikkie brakker.
Onwaarheid, ik heb het gemaakt dus het is waar, alleen de tijd klopt niet zo precies.quote:Op maandag 12 december 2005 13:10 schreef Khalein het volgende:
[..]
En je zei net dat je het ging makenHebben wij hier een onwaarheid blootgelegd?
Ik denk dat ik maar aan de koffie ga...quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Onwaarheid, ik heb het gemaakt dus het is waar, alleen de tijd klopt niet zo precies.
Wb es.![]()
Weer aan de koffie dan maar?
Dan geen knuffelquote:Op maandag 12 december 2005 13:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar aan de koffie ga...![]()
Je zei het te gaan maken, terwijl je het al had gemaaktquote:Op maandag 12 december 2005 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
Onwaarheid, ik heb het gemaakt dus het is waar, alleen de tijd klopt niet zo precies.
Ik wilde niet ondankbaar zijnquote:
Je moet me niet altijd zo op mijn woorden nemen, meneertje pietje precies,quote:Op maandag 12 december 2005 13:16 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je zei het te gaan maken, terwijl je het al had gemaaktPosten met terugwerkende kracht of zo?
Nja, whatever
Nee, op je woorden genomen worden lijkt me ook niet echt prettig...quote:Op maandag 12 december 2005 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet me niet altijd zo op mijn woorden nemen, meneertje pietje precies,
Anders nemen dus?quote:Op maandag 12 december 2005 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet me niet altijd zo op mijn woorden nemen, meneertje pietje precies,
Heyyy, herkenbare gedachtengangquote:Op maandag 12 december 2005 13:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, op je woorden genomen worden lijkt me ook niet echt prettig...
quote:Op maandag 12 december 2005 13:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, op je woorden genomen worden lijkt me ook niet echt prettig...
No problemoquote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is een kwestie van geven en nemen
Dirty mind...quote:
jawel, nog iets meer dan gisteren zelfsquote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Smakelijk eten.![]()
Geen spierpijn meer?
Like I said... Herkenbaarquote:
koude capp?quote:Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik geef je nog wel wat capp, en nu niet meer klagen.
Hoe kan dat nou? Heb je gisteren teveel gedaan?quote:Op maandag 12 december 2005 13:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel, nog iets meer dan gisteren zelfs
nee, juist niet, dus heb er nu meer last van , da's meestal dag 2quote:Op maandag 12 december 2005 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Heb je gisteren teveel gedaan?
Ik neem het in overwegingquote:Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
Ik geef je nog wel wat capp, en nu niet meer klagen.
Dat heb ik nooit, 1e dag erna ja, maar de 2e is het al minderquote:Op maandag 12 december 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, juist niet, dus heb er nu meer last van , da's meestal dag 2
ach, morgen gaat het vast beterquote:Op maandag 12 december 2005 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit, 1e dag erna ja, maar de 2e is het al minder
Okeequote:
kartenquote:Op maandag 12 december 2005 13:38 schreef leonieke het volgende:
D. welke sport heb je beoefend waardoor je spierpijn hebt?
watjequote:Op maandag 12 december 2005 13:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik kan B zo moeilijk iets weigeren
Ik wist niet dat je daar ook al spierpijn kunt van hebbenquote:
Pat ziet altijd bont en blauw als hij gekart heeft, zit dan ook geen spek opquote:Op maandag 12 december 2005 13:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar ook al spierpijn kunt van hebben
wel als je een paar botsinkjes hebt en er half-gekneusde ribben aan overhoudtquote:Op maandag 12 december 2005 13:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar ook al spierpijn kunt van hebben
Ik dacht dat je een heel weekend aan de gewichten had gehangen ofzo
Dat zou ik dan weer niet tegenkomenquote:Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat ziet altijd bont en blauw als hij gekart heeft, zit dan ook geen spek op.
Nee hoor, karten is echt niet gevaarlijkquote:Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel als je een paar botsinkjes hebt en er half-gekneusde ribben aan overhoudt
wie zei dat?quote:Op maandag 12 december 2005 13:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee hoor, karten is echt niet gevaarlijk
Karten is superquote:Op maandag 12 december 2005 13:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
om je over te halen ofzo?
Nee hoor, het is levensgevaarlijk
toch wel makkelijk dat je dat nu "live" kan volgenquote:Op maandag 12 december 2005 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
het gaat weer lekker in Australië, ze gaan de 2e nacht in daaro.
Rassenrellen in Australie: 2 - 2e nacht van onrust in Sydney
dat was inderdaad vervelend.quote:Op maandag 12 december 2005 14:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
toch wel makkelijk dat je dat nu "live" kan volgen
in Frankrijk moest je het steeds 's nachts volgen of de volgende dag in de krant lezen
quote:Op maandag 12 december 2005 14:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
toch wel makkelijk dat je dat nu "live" kan volgen
in Frankrijk moest je het steeds 's nachts volgen of de volgende dag in de krant lezen
Post je ze dan ook ff?quote:Op maandag 12 december 2005 15:04 schreef leonieke het volgende:
wiii ik mag binnen twee uurtjes mijn foto's gaan ophalen
En wat ze allemaal kunnen om mij er mooi te laten uitzien![]()
Vanaf nu loop ik altijd met een foto voor mijn gezicht
Hmz, die heb ik niet eigenlijkquote:
die 2e is een beetje bewogen geloof ikquote:Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, die heb ik niet eigenlijk
de originelen staan hier:
http://users.pandora.be/nieke/Pics%20nieke/close-up.JPG
en
http://users.pandora.be/nieke/Pics%20nieke/PICT0037.JPG
Ik mag binnen 2 uur de afgedrukte versie gaan ophalen
Mja dat die foto's niet fantastisch zijn, is geen erg. Het zijn gewoon foto's genomen op een onverwacht moment. En dat bewogen... I don't care. Mijn pa zal al best tevreden zijn dat hij die foto van mijn 1e communie kan wegsteken en een recente foto kan uitzetten.quote:Op maandag 12 december 2005 15:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
die 2e is een beetje bewogen geloof ik
en ik hoop dat bij die eerst toch wel die rode tekst weg is he
verder leuk!
ik ga ze ook afdrukken![]()
mooi zo!quote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja dat die foto's niet fantastisch zijn, is geen erg. Het zijn gewoon foto's genomen op een onverwacht moment. En dat bewogen... I don't care. Mijn pa zal al best tevreden zijn dat hij die foto van mijn 1e communie kan wegsteken en een recente foto kan uitzetten.
En ja, die rode tekst is weggewerkt. Dat was hetgeen dat zeker weg moest![]()
naast die van B jaquote:Je hangt ze toch boven jouw bed eh?
Thxquote:Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef classpc het volgende:
Mooie foto's leonieke
Deze vind ik het mooiste
[afbeelding]
Zonder bril, en ziet er lief uit
Naaktfotoquote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja kies er anders direct de naaktfoto uit![]()
![]()
Die zou mijn pa graag hebben om op zijn kast te zetten denk ik![]()
Er is een stuk van afgeknipt om online te zettenquote:Op maandag 12 december 2005 15:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Naaktfoto
Ik zie alleen blote schouders.
Fotoquote:Op maandag 12 december 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Naaktfoto's van Nieke![]()
![]()
Ik ben weer net op tijd
Dat is dan niet lief,maar bevredigt, mag ik hopen.quote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
ThxMaar dit zijn de enige foto's die mogen gezien worden hoor van mij
![]()
En kies er anders direct de naaktfoto uit![]()
![]()
Die zou mijn pa graag hebben om op zijn kast te zetten denk ik![]()
Ik zag er trouwens gewoon lief uit omdat ik toen net mijn eerste keer seks had gehad![]()
zo kon je het ook noemen jaquote:Op maandag 12 december 2005 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is dan niet lief,maar bevredigt, mag ik hopen.
* classpc mompelt iets over bewijzen willen zien, maar ziet zelf ook wel in dat dat ongepast isquote:Op maandag 12 december 2005 15:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er is een stuk van afgeknipt om online te zetten![]()
Maar op die foto had ik echt geen kleren aan
Dit is écht de enige versie die ik heb van deze foto.quote:Op maandag 12 december 2005 15:34 schreef classpc het volgende:
[..]
* classpc mompelt iets over bewijzen willen zien, maar ziet zelf ook wel in dat dat ongepast is
Jammer voor jequote:Op maandag 12 december 2005 15:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is écht de enige versie die ik heb van deze foto.
Originelen heb ik nooit op mijn pc gehad![]()
Wat was ik toen eigenlijk nog dom en naīef... Maar misschien heeft mijn ex in een razende bui de hele reeks ergens online gezet![]()
Leo.zipquote:Op maandag 12 december 2005 15:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is écht de enige versie die ik heb van deze foto.
Originelen heb ik nooit op mijn pc gehad![]()
Wat was ik toen eigenlijk nog dom en naīef... Maar misschien heeft mijn ex in een razende bui de hele reeks ergens online gezet![]()
Er zijn ondertussen al een paar nieuwe reeksen hoorquote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Jammer voor je
Ik ben ze nog niet tegen gekomen
Ja, je moet de foto's wel eerst sturen natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 15:39 schreef leonieke het volgende:
En waar blijft mijn blauw kleurtje dan?![]()
Leg je me nou woorden in de mond??quote:Op maandag 12 december 2005 15:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik krijg soms nog te horen dat ik van geen ophouden weet![]()
Blauw?quote:Op maandag 12 december 2005 15:39 schreef leonieke het volgende:
En waar blijft mijn blauw kleurtje dan?![]()
Heb jij toch helemaal niet nodig.quote:Op maandag 12 december 2005 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg je me nou woorden in de mond??
quote:Op maandag 12 december 2005 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blauw?
Blauwe plekken op je achterste, door het ondeugend zijn.meer niet he.
Da's waar.. Ik kan helemaal niet klagen van jouquote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
anaal doe ik meestal wel heel voorzichtig hoor![]()
Wat denk je wel
quote:Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's waar.. Ik kan helemaal niet klagen van jou![]()
Welkom terugquote:Op maandag 12 december 2005 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed! Ben ook weer thuis enzo van weekend
Doei lekker dingquote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier afsluiten.
Straks mijn foto's gaan ophalen en dan het pakje klaarmaken voor mijn pa.
Morgen ofzo achter een goeie fles alcohol gaan, zal hij ook wel mee tevreden zijn![]()
Nu wat tv gaan zien![]()
Doei
Doeiquote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier afsluiten.
Straks mijn foto's gaan ophalen en dan het pakje klaarmaken voor mijn pa.
Morgen ofzo achter een goeie fles alcohol gaan, zal hij ook wel mee tevreden zijn![]()
Nu wat tv gaan zien![]()
Doei
Goeiemiddagquote:
Gegroetquote:
tot zo geloof ikquote:
Okee. tot zo danquote:
Lach maar jijquote:Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef qu63 het volgende:
FOK!radio: GVH'ers moeten forum verlaten
liever niet, dan komen ze allemaal (weer) hierquote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef classpc het volgende:
PUB mag ook wel dicht, ja.
jaaaaquote:Op maandag 12 december 2005 17:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
liever niet, dan komen ze allemaal (weer) hier
Neequote:
Geen zin inquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 17:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan doe maar eens iets met tegenzin
Ik ben lui, maar zo luiquote:Op maandag 12 december 2005 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk, iemand moet het doen, en jij bent er te lui voor
je hebt geen autoquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef SpeedyGJ het volgende:ik bepaal zelf wel waneer ik ga
Ik ben iig niet zo lui om even de auto te pakken om vervolgens 50 meter verderop even 1 boodschapje te halen
omdat je dat ooit verteld hebt, en ik daarna niet meer gelezen heb dat je het inmiddels wel hebtquote:Op maandag 12 december 2005 18:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey D_H
Zeg D.rose, hoe weet jij dat nou
ahaquote:Op maandag 12 december 2005 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik moest ff inhoudelijk doen in FOT
mooi zo!quote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen camera + vliegtickets halen.
hoezo?quote:Op maandag 12 december 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Norton Internet Security is een ongelofelijk ZAADpakket
Doei Flesjequote:Op maandag 12 december 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga m'n bed in, voel me redelijk beroerd....
Doei allemaal
Waar van?quote:
Rolschaatsen is ook heel stoer hoorquote:Op maandag 12 december 2005 22:55 schreef Sjowhan het volgende:
nee niet rolschaatsen
Offi ICT Beheerder 4
3x een 8, 9x een 7 en 1 6-je
ach, die heeft iedereen wel, da's niet stoerquote:Op maandag 12 december 2005 23:01 schreef classpc het volgende:
*pimpt met zwemdiploma*
ik zie welquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben ook pitten.![]()
Morgen vliegtickets ophalen en camera halen.
Ajuus
Qu, doe jij het licht uit?
ga je een nieuw station openen ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 06:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallovandaag op naar de 2de weerammateur
![]()
ow op die manier, vel plezierquote:Op dinsdag 13 december 2005 07:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nope nog nietik zou verhuizen naar sneek maar dat is helaas niet door gegaan dus ja....
Gister ben ik naar een weerammateur geweest in Leeuwarden, vandaag ga ik naar kollumerzwaag toe om daar zijn dag eens rond te brengen, hij krijgt ook satellietfoto's binnen, en daar ben ik wel benieuwd naar![]()
Anyway, ik ga ervandoor moet de bus halen, spreek jullie vanavond wel weer![]()
Ja, is ook wel behoorlijk matig aan het wordenquote:
Sandertje21 foto plaatsen van een user, zonder toestemming in het kader van de zoveelste uitgekauwde .rar grap
Week ONZ
die is behoorlijk saai jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, is ook wel behoorlijk matig aan het worden
Ik ben een matige user.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Timmy waar mogen we nou over gadgets slowchatten?
Maar het was helemaal geen grapje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die moet je voor jezelf houden... er is 1 uitzonderig, die heeft iedereen al, en die hoef je dus niet meer te plaatsen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar het was helemaal geen grapje.
Ik heb ven een heleboel users .rar files.
Ja dat blijktquote:
Dan is het helemaal te triest voor woordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar het was helemaal geen grapje.
Ik heb ven een heleboel users .rar files.
nog matigerquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het helemaal te triest voor woorden
Het topic zelf was wel een grapje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het helemaal te triest voor woorden
Succes!quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is naar sollicitatiegesprek
tubgirl, nog zo'n uitgeprocedeerd plaatjequote:Op dinsdag 13 december 2005 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar de ene helft is alberto, en de andere helft tubgirl
Rot toch op met die kutzooi
succes!quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
Alberto was ooit grappig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar de ene helft is alberto, en de andere helft tubgirl
Rot toch op met die kutzooi
succesquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
of word je een bedplasserquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Voor de 2e dag op rij een kwartier te VROEG op Kantoor
ik voel me kei-goed
wel als hij daarna of daarbij keihard is misschienquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan voel ik me niet kei-goed
harde plas?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wel als hij daarna of daarbij keihard is misschien
Bah joh vieze manquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:21 schreef dolle_hond het volgende:
harde, aangekoekte poepluiersquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bah joh vieze man
ga poepluiers verschonen
Er is mij altijd verteld dat keihard en willen plassen geen goeie combi is....quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
in de wc wordt dan over de wcquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is mij altijd verteld dat keihard en willen plassen geen goeie combi is....
Gatverdammequote:
quote:
oefening baart kunst.. en een baby als je niet oppastquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wat afstand nemenBeetje ballistiek en je komt er wel
De kans op kledderen lijkt me evengoed nog behoorlijk grootquote:
Zeurmenschquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:38 schreef es70 het volgende:
De kans op kledderen lijkt me evengoed nog behoorlijk groot.
Nee, kijken of PC met nummertje xxxxxxxxxxx ook op kamer yyyyy staat, zoals in ons Systeemquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag je weer dozen schuiven?
owh, zeer belangrijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, kijken of PC met nummertje xxxxxxxxxxx ook op kamer yyyyy staat, zoals in ons Systeem
o, dat ben ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
een goedemorgen aan de net wakker gewordenen
wachten op het startschotquote:
Goedemorgen Bengeltjequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Fok!posters en lurkers.![]()
B.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Fok!posters en lurkers.![]()
geen idee, ben pas net wakkerquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
hai class en qu
Is het rustig of lijkt het maar zo.
neequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Slaapkop, zeker weer laat naar je nestje gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |