Ik denk dat ik maar aan de koffie ga...quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Onwaarheid, ik heb het gemaakt dus het is waar, alleen de tijd klopt niet zo precies.
Wb es.![]()
Weer aan de koffie dan maar?
Dan geen knuffelquote:Op maandag 12 december 2005 13:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar aan de koffie ga...![]()
Je zei het te gaan maken, terwijl je het al had gemaaktquote:Op maandag 12 december 2005 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
Onwaarheid, ik heb het gemaakt dus het is waar, alleen de tijd klopt niet zo precies.
Ik wilde niet ondankbaar zijnquote:
Je moet me niet altijd zo op mijn woorden nemen, meneertje pietje precies,quote:Op maandag 12 december 2005 13:16 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je zei het te gaan maken, terwijl je het al had gemaaktPosten met terugwerkende kracht of zo?
Nja, whatever
Nee, op je woorden genomen worden lijkt me ook niet echt prettig...quote:Op maandag 12 december 2005 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet me niet altijd zo op mijn woorden nemen, meneertje pietje precies,
Anders nemen dus?quote:Op maandag 12 december 2005 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet me niet altijd zo op mijn woorden nemen, meneertje pietje precies,
Heyyy, herkenbare gedachtengangquote:Op maandag 12 december 2005 13:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, op je woorden genomen worden lijkt me ook niet echt prettig...
quote:Op maandag 12 december 2005 13:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, op je woorden genomen worden lijkt me ook niet echt prettig...
No problemoquote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is een kwestie van geven en nemen
Dirty mind...quote:
jawel, nog iets meer dan gisteren zelfsquote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Smakelijk eten.![]()
Geen spierpijn meer?
Like I said... Herkenbaarquote:
koude capp?quote:Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik geef je nog wel wat capp, en nu niet meer klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |