Hmz, die heb ik niet eigenlijkquote:
die 2e is een beetje bewogen geloof ikquote:Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, die heb ik niet eigenlijk
de originelen staan hier:
http://users.pandora.be/nieke/Pics%20nieke/close-up.JPG
en
http://users.pandora.be/nieke/Pics%20nieke/PICT0037.JPG
Ik mag binnen 2 uur de afgedrukte versie gaan ophalen
Mja dat die foto's niet fantastisch zijn, is geen erg. Het zijn gewoon foto's genomen op een onverwacht moment. En dat bewogen... I don't care. Mijn pa zal al best tevreden zijn dat hij die foto van mijn 1e communie kan wegsteken en een recente foto kan uitzetten.quote:Op maandag 12 december 2005 15:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
die 2e is een beetje bewogen geloof ik
en ik hoop dat bij die eerst toch wel die rode tekst weg is he
verder leuk!
ik ga ze ook afdrukken![]()
mooi zo!quote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja dat die foto's niet fantastisch zijn, is geen erg. Het zijn gewoon foto's genomen op een onverwacht moment. En dat bewogen... I don't care. Mijn pa zal al best tevreden zijn dat hij die foto van mijn 1e communie kan wegsteken en een recente foto kan uitzetten.
En ja, die rode tekst is weggewerkt. Dat was hetgeen dat zeker weg moest![]()
naast die van B jaquote:Je hangt ze toch boven jouw bed eh?
Thxquote:Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef classpc het volgende:
Mooie foto's leonieke
Deze vind ik het mooiste
[afbeelding]
Zonder bril, en ziet er lief uit
Naaktfotoquote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja kies er anders direct de naaktfoto uit![]()
![]()
Die zou mijn pa graag hebben om op zijn kast te zetten denk ik![]()
Er is een stuk van afgeknipt om online te zettenquote:Op maandag 12 december 2005 15:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Naaktfoto
Ik zie alleen blote schouders.
Fotoquote:Op maandag 12 december 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Naaktfoto's van Nieke![]()
![]()
Ik ben weer net op tijd
Dat is dan niet lief,maar bevredigt, mag ik hopen.quote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
ThxMaar dit zijn de enige foto's die mogen gezien worden hoor van mij
![]()
En kies er anders direct de naaktfoto uit![]()
![]()
Die zou mijn pa graag hebben om op zijn kast te zetten denk ik![]()
Ik zag er trouwens gewoon lief uit omdat ik toen net mijn eerste keer seks had gehad![]()
zo kon je het ook noemen jaquote:Op maandag 12 december 2005 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is dan niet lief,maar bevredigt, mag ik hopen.
* classpc mompelt iets over bewijzen willen zien, maar ziet zelf ook wel in dat dat ongepast isquote:Op maandag 12 december 2005 15:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er is een stuk van afgeknipt om online te zetten![]()
Maar op die foto had ik echt geen kleren aan
Dit is écht de enige versie die ik heb van deze foto.quote:Op maandag 12 december 2005 15:34 schreef classpc het volgende:
[..]
* classpc mompelt iets over bewijzen willen zien, maar ziet zelf ook wel in dat dat ongepast is
Jammer voor jequote:Op maandag 12 december 2005 15:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is écht de enige versie die ik heb van deze foto.
Originelen heb ik nooit op mijn pc gehad![]()
Wat was ik toen eigenlijk nog dom en naïef... Maar misschien heeft mijn ex in een razende bui de hele reeks ergens online gezet![]()
Leo.zipquote:Op maandag 12 december 2005 15:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is écht de enige versie die ik heb van deze foto.
Originelen heb ik nooit op mijn pc gehad![]()
Wat was ik toen eigenlijk nog dom en naïef... Maar misschien heeft mijn ex in een razende bui de hele reeks ergens online gezet![]()
Er zijn ondertussen al een paar nieuwe reeksen hoorquote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Jammer voor je
Ik ben ze nog niet tegen gekomen
Ja, je moet de foto's wel eerst sturen natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 15:39 schreef leonieke het volgende:
En waar blijft mijn blauw kleurtje dan?![]()
Leg je me nou woorden in de mond??quote:Op maandag 12 december 2005 15:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik krijg soms nog te horen dat ik van geen ophouden weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |