quote:Youths riding around in vehicles bashed cars and smashed store windows in suburban Sydney late Monday, police said, as violence continued for a second night in a row.
A police spokesman said the rampage broke out in Cronulla, the same beach-side suburb where a night of race riots resulted in scores of arrests Sunday, and in neighboring Caringbah.
Verbaasd mij dat we dat hier nog niet gezien hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef Disorder het volgende:
Aan de artikelen te zien lijkt het op eerdere rassenrellen over de wereld. Jarenlange vechtpartijen, verkrachtingen en bedreigingen. En nu is de maat vol. Dit gaan we nog veel vaker zien.
Tja, misschien van de Australiers wel ja.quote:Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef Bastard het volgende:
Integratie is wereldwijd mislukt.
Problemen en spanningen zijn er altijd en dienen vemeden en in de kiem gesmoord te worden. En dat gebeurt dus niet door elke willekeurige Leb aan te vallen.quote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef addictivebeat het volgende:
vond het opvallend om te lezen dat er op het nieuws werd gemeld dat dit de eerste problemen waren met de moslimsgemeenschap of libanese gemeenschap, want dat is zeker niet geval. Zo was er een geruchtmakende groepsverkrachtingzaak een jaar geleden met dezelfde figuren uit die gemeenschap. Ook in australie wordt het beestje nu pas bij de naam genoemd.
Uiteraard komt dit allemaal door die gemene Moslims en zegt het verder weinig over een deel van de blanke Australische gemeenschapquote:Australian Associated Press, citing a resident who declined to be named, said men riding in up to 50 cars and wielding baseball bats converged on Cronulla, smashing cars. Ambulances were called to help at least one injured man seen lying on the side of the road.
Steven Dawson said a bottle thrown through his apartment window in the suburb of Brighton-Le-Sands showered his 5-month-old son Caleb with glass, but did not hurt the child.
Horst Dreizner said a car had rammed into his denture store and he feared the violence would escalate. "Personally, I think it is only the beginning," he said in a telephone interview.
Ze pakten massaal de Australische vlag en een biertje om met de strijd te beginnen, deze onderdrukte Australiers.quote:Op maandag 12 december 2005 16:22 schreef KreKkeR het volgende:
Er zijn blijkbaar ook grote problemen onder de blanke gemeenschap. Anders zouden er geen 5000 dronken idioten alles wat enigszins Arabisch/Zuid Europees oogt, gezagsdragers en eigenlijk alles wat op hun pad terechtkwam, aan gort slaan.
[..]
Uiteraard komt dit allemaal door die gemene Moslims en zegt het verder weinig over een deel van de blanke Australische gemeenschap![]()
Bekogelden politie-agenten en onschuldige automobilisten, schreven racististische leuzen op het strand, sloegen in op vrouwelijke voorbijgangers met zwart haar, vernielden talloze auto's. Allemaal om hun geliefde land te beschermen tegen de Islamisering.quote:Op maandag 12 december 2005 16:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze pakten massaal de Australische vlag en een biertje om met de strijd te beginnen, deze onderdrukte Australiers.![]()
De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.quote:Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef Disorder het volgende:
Ik lees op internationale fora dat het al een lang broeiend probleem is. Net als hier, en in andere Europese landen veroorzaken voornamelijk jongeren met een Arabisch uiterlijk veel overlast. Aziäten lijken het wel goed te kunnen vinden met de Australische blanken.
Toch raar. Het schijnen vaak de Arabische jongeren te zijn waar het maar niet mee wil lukken. Hoe komt dat?
'opvallend dat het hier nog niet gebeurd is'quote:Op maandag 12 december 2005 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bekogelden politie-agenten en onschuldige automobilisten, schreven racististische leuzen op het strand, sloegen in op vrouwelijke voorbijgangers met zwart haar, vernielden talloze auto's. Allemaal om hun geliefde land te beschermen tegen de Islamisering.![]()
Hoe noem je het anders als je hele groepen onschuldige mensen gaat aanvallen omdat een paar proleten die iemand in elkaar sloegen er Arabisch uitzagen?quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:
En ik kan deze reactie van de Australische bevolking goed begrijpen. En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Minder stranddagen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom hebben we hier in Nederland zo weinig rellen![]()
Heb je gezien hoe de gemiddelde Australische reller eruit zag? Als een getattoeerde dronken aap. Daar heb jij begrip voor?quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:
Volgens mij komen er nog veel meer rassenrellen.
En ik kan deze reactie van de Australische bevolking goed begrijpen. En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Eh... in dat andere deel van het topic staat er toch echt een aziaat naast die man met die megafoon. Maar het is inderdaad opmerkelijk dat aziaten geen problemen hebben en arabieren / moslims wel. Moslims maken het zichzelf erg moeilijk door ipv de vinger de hele hand te willen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.
Tuurlijk, gewoon eenreden zoeken om wat mensen in elkaar te meppen, nogal logisch.quote:Op maandag 12 december 2005 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe de gemiddelde Australische reller eruit zag? Als een getattoeerde dronken aap. Daar heb jij begrip voor?
Ik snap sowieso niet dat je dit als reactie van de Australische bevolking ziet. Ik zag geen rellende meiden, oma's of andere lagen van de Australische bevolking. Alleen maar bezopen kerels.
Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoekenquote:Op maandag 12 december 2005 11:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, kijk deze arme engeltjes nou toch. Vernederd en achtergesteld, na jarenlange indoctrinatie door 'het kwaad' zijn deze vrijheidsstrijders begonnen degenen die hun alles proberen af te nemen terug te pakken.
![]()
Flikker toch op man. Dit is kutvolk, dat zie je toch meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |