Hoi, ik ben weer op mijn 'werk'quote:
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2005 09:43 schreef _Cara_ het volgende:
Zo.. nu vind ik jullie dadelijk weer..![]()
En Ynske wilde "in zijn bed blijven liggen", ik zie een match, ik zie een match!quote:Op maandag 12 december 2005 09:46 schreef nixxx het volgende:
ik heb geen zinik wil nog veel langer in bed blijven liggen...
Misschien wil ik wel in "haar" bed blijven liggen..quote:Op maandag 12 december 2005 09:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
En Ynske wilde "in zijn bed blijven liggen", ik zie een match, ik zie een match!
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 09:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
En Ynske wilde "in zijn bed blijven liggen", ik zie een match, ik zie een match!
![]()
Evengoed hebben we dan een match,quote:Op maandag 12 december 2005 09:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel in "haar" bed blijven liggen..![]()
van mij mag jequote:Op maandag 12 december 2005 09:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel in "haar" bed blijven liggen..![]()
dacht je dat jullie uniek waren ofzow?quote:Op maandag 12 december 2005 09:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Er is nu ook een Vrouwelijke maagden.. topic
of een andere "haar"quote:Op maandag 12 december 2005 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
van mij mag je
meot je alleen de troep er even vanaf halen
enneh afsluiten als je weggaat
ik zoek wel een ander bedje op
ook dat mag je van mijquote:
En zo zie je maar weer dat je niet de enige bent,quote:Op maandag 12 december 2005 09:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Er is nu ook een Vrouwelijke maagden.. topic
Shit je hebt het gevondenquote:Op maandag 12 december 2005 09:46 schreef Frezer het volgende:
Tssss ben ik even weg, gaan ze vlug met z'n allen naar een ander topic,.
alweer met kerstlampjes bezigquote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
Nee ik ben ook niet licht ontvlambaar.. alhoewel... als je(lees: als de heren") een serie van 100 lampjes niet behoorlijk oprolt... en de boel gaat in de knoop zitten dan.... ja dan......komt het dichtbij...
![]()
En ja ik zit hier met kerstversiering te rommelen... ipv in mn nestje te liggen...![]()
Wat heb jij met lichtjes?quote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
Nee ik ben ook niet licht ontvlambaar.. alhoewel... als je(lees: als de heren") een serie van 100 lampjes niet behoorlijk oprolt... en de boel gaat in de knoop zitten dan.... ja dan......komt het dichtbij...
![]()
En ja ik zit hier met kerstversiering te rommelen... ipv in mn nestje te liggen...![]()
waarom post jij je homevideos Pheno?quote:
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
en ballen..
Met een schaar zijn die knopen er zo uit hoorquote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
quote:
Waaraan zie je dat een man die heeft opgerolt? Misschien heb je het zelf wel niet netjes opgeborgen ?quote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Ik wéét dat een man die heeft opgerolt...want als ik het had gedaan zag het er niet zo als een wir-war uit.. trust me!!quote:Op maandag 12 december 2005 10:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Waaraan zie je dat een man die heeft opgerolt? Misschien heb je het zelf wel niet netjes opgeborgen ?![]()
ook vrouwen hebben maar twee handen... jammer eigenlijk welquote:Op maandag 12 december 2005 10:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wéét dat een man die heeft opgerolt...want als ik het had gedaan zag het er niet zo als een wir-war uit.. trust me!!![]()
En nu ga ik verder, want ik kan niet de boel uit elkaar prutsen en blijven typen...Alhoewel..![]()
Vrouw-- multi-tasking...![]()
en een mondquote:Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook vrouwen hebben maar twee handen... jammer eigenlijk wel
Ik moet met mijn pingucam pimpenquote:Op maandag 12 december 2005 10:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom post jij je homevideos Pheno?
Stereotypesquote:Op maandag 12 december 2005 10:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wéét dat een man die heeft opgerolt...want als ik het had gedaan zag het er niet zo als een wir-war uit.. trust me!!![]()
Dat dacht ik zeer zeker jaquote:Op maandag 12 december 2005 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dacht je dat jullie uniek waren ofzow?
Hoe gaat het?quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
Als er nou nóg iemand een spoedvraag gaat stellen, dan ga ik schreeuwen!
Enorm ontvlambaar dus op dit moment...![]()
en dat koestert hij, anders was ie wel naar Friesland gegaan...quote:Op maandag 12 december 2005 10:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat dacht ik zeer zeker ja
quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dat koestert hij, anders was ie wel naar Friesland gegaan...
heb je dat dossier nu klaar????quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
Was jij dat in Athene en/of Londen?quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
Dat gaat anders niet werken met die pleisters er over hoor,quote:
Of Beiroet.quote:Op maandag 12 december 2005 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was jij dat in Athene en/of Londen?
Lekker rustigquote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat gaat anders niet werken met die pleisters er over hoor,.
hier op het werk wilde ik dat ook graag zo houdenquote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat gaat anders niet werken met die pleisters er over hoor,.
Dat dan weer wel.quote:
zeg, heb je wat tegen me?quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alle vrouwen standaard dichtplakken?
Hooooi zusje!quote:
tis goed met jequote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Mits het onder de juiste omstandigheden verwijderbaar is.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis goed met je![]()
* Ynske geeft Frezer een dikke knuffel
Afgekoeld?quote:
Niet bij allemaal hoorquote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Mits het onder de juiste omstandigheden verwijderbaar is.
Bij Ellen toch wel?quote:
Idd, daar komt metaal, lasapparaat etc aan te pasquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, daar komt metaal, lasapparaat etc aan te pas
Neuh.. ik speel zelf wel voor "klungel-engel"quote:
Jammer hoorquote:Op maandag 12 december 2005 10:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Neuh.. ik speel zelf wel voor "klungel-engel"![]()
Jij dus?quote:
Nope.. ik ben een vrouw....iemand die zich de mond laat snoeren cq dichtplakken is een schaap!!quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
Vrouwen zijn schapen toch? Of was het nou koeien? Of beledig ik die dieren nu te erg?quote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope.. ik ben een vrouw....iemand die zich de mond laat snoeren cq dichtplakken is een schaap!!![]()
quote:
Koeien natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn schapen toch? Of was het nou koeien? Of beledig ik die dieren nu te erg?
Das waar,quote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope.. ik ben een vrouw....iemand die zich de mond laat snoeren cq dichtplakken is een schaap!!![]()
alles beter dan die kutpietquote:Op maandag 12 december 2005 11:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das waar,. Daar zie ik trouwens wel bruikbaarheid in hier op Fok!, een schaap-smilie,
.
Check!quote:
Het borderline kipjequote:Op maandag 12 december 2005 11:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Check!
Oh, en in het geval van JoeyT hebben we deze:.
Zeg ... gaat ie lekker marc?quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
Kutpiet? Das een speciaal soort?
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 11:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Check!
Oh, en in het geval van JoeyT hebben we deze:.
quote:Op maandag 12 december 2005 11:15 schreef Pheno het volgende:
Ik haat het als brieven langs elkaar heen gaan. Maar het is goed gekomen
Eet smakelijkquote:
Nu zijn er, naar ik me heb laten vertellen, vooral in het Oosten des lands, mannen die vrouwen en schapen af en toe niet erg uit elkaar houden kunnen...quote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Waarom draagt een Schot een kilt? Omdat een schaap het geluid van een rits op 50 meter kan herkennenquote:Op maandag 12 december 2005 11:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nu zijn er, naar ik me heb laten vertellen, vooral in het Oosten des lands, mannen die vrouwen en schapen af en toe niet erg uit elkaar houden kunnen...![]()
Succesquote:Op maandag 12 december 2005 11:19 schreef ioko het volgende:
Mensen een fijne (en nuttige) dag, ik ga naar mijn tentamen, tot later
Dank!quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom draagt een Schot een kilt? Omdat een schaap het geluid van een rits op 50 meter kan herkennen.
die ze je vervolgens aanraden om in Frankrijk te kopen, omdat ie daar het goedkoopste isquote:Op maandag 12 december 2005 11:29 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
Maar ze maken dan wel weer de lekkerste drank die er is
Dat wil ik nog wel eens proberen eigenlijkquote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Pheno het volgende:
En wat te denken van haggis?
Moet ik absoluut nog een keer proberen. Al was het alleen maar om vervolgens twijfelaars over de streep te kunnen trekken als wraak op het moment dat het echt te onsmakelijk voor woorden isquote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Pheno het volgende:
dat is echt NIET te vreten, om te kotsen en absoluut niet aan te radenquote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Pheno het volgende:
Ik voel meer voor gevulde pinguïn.quote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Pheno het volgende:
Oh, was dat ook een optie? Dan doe ik gezellig meequote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik voel meer voor gevulde pinguïn.![]()
Heb je het geprobeerd?quote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is echt NIET te vreten, om te kotsen en absoluut niet aan te raden
yepz afgelopen zomervakantiequote:
Ik ook, we eten ook frikandellen, daar zit ook troep inquote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens proberen eigenlijkEr staat een recept in mijn mooie whisky boek, maar nog niet gemaakt
Try and catch mequote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je leeft nog, dus het is meegevallenquote:
Volgens mij moet het "catch en try me" zijn.quote:
Wie zijn "ze"?quote:Op maandag 12 december 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
woepz, ben een afspraak vergeten gister
dacht dat het volgende week was
hmmm, geloof dat ze niet zo blij zijn
Jij zit duidelijk niet in de Java wereldquote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij moet het "catch en try me" zijn.![]()
Nee en daar schaam ik me helemaal niet voor.quote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zit duidelijk niet in de Java wereld
Pinguins..quote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Finally...quote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zit duidelijk niet in de Java wereld
Wat een nerd grap zeg
collega vrijwilligersquote:
En dat op de dag van de vrijwilliger.quote:Op maandag 12 december 2005 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
collega vrijwilligers
ben alleen bang dat ik mijn aantal dagen nu niet meer kan halen, maar eens kijken of ze me volgende week nog kunnen gebruiken
tja shit happensquote:Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat op de dag van de vrijwilliger.![]()
Pissig meel.quote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
kreeg dus net een pissige meel
Begint dat niet erg lastig te worden, ivm de afstand?quote:Op maandag 12 december 2005 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
collega vrijwilligers
ben alleen bang dat ik mijn aantal dagen nu niet meer kan halen, maar eens kijken of ze me volgende week nog kunnen gebruiken
Henk!quote:Op maandag 12 december 2005 11:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Begint dat niet erg lastig te worden, ivm de afstand?
sesam koekjes van de Xenos.
![]()
quote:
euhmquote:Op maandag 12 december 2005 11:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Begint dat niet erg lastig te worden, ivm de afstand?
sesam koekjes van de Xenos.
![]()
quote:
Je moet natuurlijk niet verwachten dat ik met zo'n opzetje nog briljant kan inkoppenquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm
was al langer aan t denken of ik niet toch maar ging stoppen
want nu ging ik vaak alleen naar huis om me daar nog eens moe te gaan maken in het weekend
en jah dit maakt die keuze dan idd makkelijker
maar ben nog van mening dat ze wel eens hadden kunnen bellen
dan was ik gewoon nog gekomen
Nee en zeker niet als ze nog onaardig tegen je gaan doen ook, terwijl je er niet eens geld mee verdient.quote:Op maandag 12 december 2005 11:58 schreef Frezer het volgende:
[..], lijkt me vrij logisch, het schiet niet echt op, een baantje te hebben 150km uit de buurt.
oops.. caps lockquote:
Konijn in het zuur.quote:Op maandag 12 december 2005 12:01 schreef _Cara_ het volgende:
Haggis, dat lijkt me nu echt afschuwelijk.. Dat moet iemand me echt voorzetten zonder dat ik wéét wat ik eet...en anders dan zal ik het nooit weten..
Ik hou het maar op " konijn in het zuur " (voor de Kerst bedoel ik dan) daar moet ik me volgende week eens op gooien..kijken of het wat wordt..![]()
Een plat konijnquote:Op maandag 12 december 2005 12:01 schreef _Cara_ het volgende:
Haggis, dat lijkt me nu echt afschuwelijk.. Dat moet iemand me echt voorzetten zonder dat ik wéét wat ik eet...en anders dan zal ik het nooit weten..
Ik hou het maar op " konijn in het zuur " (voor de Kerst bedoel ik dan) daar moet ik me volgende week eens op gooien..kijken of het wat wordt..![]()
Hier wel, tevens kom ik er net achter dat het college vervalt,quote:
Dan is deze smileyquote:Op maandag 12 december 2005 12:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hier wel, tevens kom ik er net achter dat het college vervalt,.
Kleine zwangere konijnen in het zuurquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kleine zwangere konijnen in het zuur
Gevuld konijn in het zuurquote:Op maandag 12 december 2005 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kleine zwangere konijnen in het zuur
quote:Op maandag 12 december 2005 12:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan is deze smileymeer gepast.
wat op dit moment gewoon het meeste meespeelt is de manier waarop het gaat.quote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee en zeker niet als ze nog onaardig tegen je gaan doen ook, terwijl je er niet eens geld mee verdient.
Sterf!quote:
Kalf of lam denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 12:07 schreef _Cara_ het volgende:
Nee wat eten jullie dan? Arme koeien, kalfjes en eendjes...en zo.. tssssssss.....
Ja en er zal niets meer van haar terug gevonden worden.quote:
soep, bonen en bladerdeegquote:Op maandag 12 december 2005 12:07 schreef _Cara_ het volgende:
Wat nou mn eigen Flappie? En wat nou zwangere konijnen...? Nee wat eten jullie dan? Arme koeien, kalfjes en eendjes...en zo.. tssssssss.....
En dat wordt een héérlijk konijn.. mjam mjam... haute cuisine!!![]()
Echt niet. Kerst is, net als zondag, de uitgelezen dag voor een man die vlees snijdtquote:
die bladerdeeg is me niet helemaal duidelijk? hoe moet ik dat zien?quote:
Ik ga voor de kip Tandooriquote:Op maandag 12 december 2005 12:07 schreef _Cara_ het volgende:
Wat nou mn eigen Flappie? En wat nou zwangere konijnen...? Nee wat eten jullie dan? Arme koeien, kalfjes en eendjes...en zo.. tssssssss.....
bladerdeeg over soep heen is mjammiequote:Op maandag 12 december 2005 12:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
die bladerdeeg is me niet helemaal duidelijk? hoe moet ik dat zien?
hmmmmm dat klinkt ook wel lekker, moet ik eens voor een recept in mn boeken kijken...quote:Op maandag 12 december 2005 12:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
bladerdeeg over soep heen is mjammie
quote:Op maandag 12 december 2005 12:07 schreef _Cara_ het volgende:
Goed doorduiken he, weet je zeker dat je niets meer aan de boom hoeft te hangen.quote:Op maandag 12 december 2005 12:15 schreef _Cara_ het volgende:
Ik duik nog ff in wat kerstdozen met ballen...
Pauze moet ff wachten.. en dus de koffie ook..
was nu weer loos?quote:Op maandag 12 december 2005 12:16 schreef Ynske het volgende:
* Ynske bombardeert vandaag tot een echte dramaandag
collega die de boodschappen moet doen, zit op de co-locatie waar ie de boel omzeep geholpen heeftquote:
Sterkte dan * Frezer geeft opbeurknuffel.quote:Op maandag 12 december 2005 12:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
collega die de boodschappen moet doen, zit op de co-locatie waar ie de boel omzeep geholpen heeft
oftewel voorlopig nog geen lunsj
en ik heb honger
voel me gewoon ff heel kut door de hele situatie enzow
Ga even snel wat te eten halen dan en eet op je plek? Of laat wat bezorgen?quote:Op maandag 12 december 2005 12:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
collega die de boodschappen moet doen, zit op de co-locatie waar ie de boel omzeep geholpen heeft
en ik heb honger
Ga je zelf toch even boodschappen doen!quote:Op maandag 12 december 2005 12:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
en ik heb honger
Ik dacht dat je daar al drie uur mee bezig was.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 12:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar al drie uur mee bezig was.![]()
Ja, dat wil ik ook helemaal niet ontkennen.quote:Op maandag 12 december 2005 12:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Fok!en en spelletjes spelen is hard werk hoor!
quote:Op maandag 12 december 2005 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook helemaal niet ontkennen.![]()
Niet dollen hequote:Op maandag 12 december 2005 12:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Fok!en en spelletjes spelen is hard werk hoor!
bezorgen doen ze hier nietquote:Op maandag 12 december 2005 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga even snel wat te eten halen dan en eet op je plek? Of laat wat bezorgen?
Typisch een geval van "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet".quote:
Shit, ontdenkt...quote:Op maandag 12 december 2005 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Typisch een geval van "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet".![]()
hoe kom je anders aan je eten dan?quote:Op maandag 12 december 2005 12:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
bezorgen doen ze hier niet
en wat halen, zit in de middle of nowhere op een industrieterrein
zelf boodschappen doen is met de auto 15 min verderweg en ik ben tevoet :'0
Is dat de eerste stap op weg naar het Nirvana?quote:
normaal doordat collega boodschappen doetquote:Op maandag 12 december 2005 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hoe kom je anders aan je eten dan?
Smell's like teen spirit.quote:Op maandag 12 december 2005 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat de eerste stap op weg naar het Nirvana?
In de mensen een welbehagenquote:Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef nixxx het volgende:
in mijn beleving kerst=eten
Met kerst kook ik inderdaad nooit.quote:Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef nixxx het volgende:
5de bakkiegaat nu naar binnen
![]()
En ik ga kerst bij mijn ouders vieren.. nog geen idee wat er daar te eten is
in mijn beleving kerst=eten
Wil je dat stelletje talentloze ongewassen houthakkers buiten dit topic laten?quote:
Je begon er zelf over.quote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wil je dat stelletje talentloze ongewassen houthakkers buiten dit topic laten?
Ik neem aan dat hij doelde op een staat van verlichting, die ik uiteraard al lang bereikt heb.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 12:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij doelde op een staat van verlichting, die ik uiteraard al lang bereikt heb.![]()
Wat, je gelooft me niet?quote:
Wie ben ik om aan jou te twijfelen?quote:
Je moet toch wat te vieren hebben als je niet gelovig bent....quote:
Gelukkig is mijn avatar uitermate bijbelvast.quote:Op maandag 12 december 2005 12:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je moet toch wat te vieren hebben als je niet gelovig bent....
Fraai hoor, jep het is je gelukt..quote:Op maandag 12 december 2005 12:16 schreef Frezer het volgende:
Oh, [Cara-jalours-maak] Ik heb afgelopen weekend nieuwe schoenen gekocht. [/Cara-jalours-maak]
Zette jouw avtar tbs-sers ook maar eens zo vast.quote:Op maandag 12 december 2005 12:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn avatar uitermate bijbelvast.![]()
Anders wat?quote:Op maandag 12 december 2005 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Fraai hoor, jep het is je gelukt..![]()
Het is dat ik mezelf zaterdag ook te buiten ben gegaan met nieuwe spulletjes..maar anders....
![]()
Ik dacht dat kerels daar altijd schuldig aan waren?quote:Op maandag 12 december 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
tjezus wat een rommel is dat hier nu..![]()
Euhm..quote:Op maandag 12 december 2005 12:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Anders wat?En zo maar eens gaan shoppen voor een espresso machine,
.
Troost je, tegen de tijd dat ik mijn volgende paar koop heb jij er weer 20 aan geschaft,. Wat heb je gekocht?
nee hoor niet altijd....dat nou ook al weer niet...quote:Op maandag 12 december 2005 12:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik dacht dat kerels daar altijd schuldig aan waren?
is een goed plan.
Ontploft konijn van toen je jezelf er bovenop wierp?quote:Op maandag 12 december 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
En nu eerst ff koffie.. tjezus wat een rommel is dat hier nu..
![]()
Agossie!quote:
Ik ken een slip en ik ken een dress, maar een combiquote:Een zwarte slip-dress![]()
dit zijn dan weer minder intressante dingen,quote:![]()
Een nieuwe telefoon
En niet te vergeten Lush!!!
hmmm klinkt lekker allemaalquote:Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
Euhm..![]()
Snoopy underwear....![]()
Een zwarte slip-dress![]()
![]()
Een nieuwe telefoon
En niet te vergeten Lush!!!
Huwelijk! spoed!quote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef Mokster het volgende:
Jammer dat dit geluksgevoel waarschijnlijk over niet al te lange tijd zal worden weggevaagd als hier iemand het onvermijdelijke H- of C-woord gevolgd door "spoed" gaat roepen...
Het is ook altijd het zelfde met die relationelen,quote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef Mokster het volgende:
Jammer dat de derde Musketier (die ons de afgelopen jaren heeft vergezeld tijdens onze geweldige kerstuitspattingen) tegenwoordig schoonfamilie heeft en dus niet mee kan, maar ik zie het weer even helemaal zitten!![]()
Mag ik eerst wat eten? en mn koffie opdrinken..?quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mag ik eerst wat eten? en mn koffie opdrinken..?
Ook niet voor ee ntroostprijsje?quote:Op maandag 12 december 2005 13:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas! U gaat NIET door voor de combi-magnetron...
Nerdquote:Op maandag 12 december 2005 13:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
Java blaat
Help! Consultancy! Spoed!quote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef Mokster het volgende:
Jammer dat dit geluksgevoel waarschijnlijk over niet al te lange tijd zal worden weggevaagd als hier iemand het onvermijdelijke H- of C-woord gevolgd door "spoed" gaat roepen...
Hypotheekrenteaftrek! Condooms! Spoed!quote:
Huisvuil! Container! Spoed!quote:Op maandag 12 december 2005 13:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hypotheekrenteaftrek! Condooms! Spoed!
"Probeer Moks van haar geluksgevoel af te helpen!"quote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef Pheno het volgende:
Welk spelletje spelen we?
Het lukt nog niet echt he?quote:Op maandag 12 december 2005 13:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Probeer Moks van haar geluksgevoel af te helpen!"
Ligt ook een beetje aan de instelling van degene met relatie.quote:Op maandag 12 december 2005 13:08 schreef Frezer het volgende:
Goed bezig Moks.
[..]
Het is ook altijd het zelfde met die relationelen,.
Ja, zo vallen slowchattopics dus stilquote:
Dat blijktquote:Op maandag 12 december 2005 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, zo vallen slowchattopics dus stil.
Doe niet zo blij badmongool!quote:
Mijn badmongool, wat doe je?quote:Op maandag 12 december 2005 14:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat een heerlijk scheldwoord. Badmongool.
Mag ik m van je stelen Pheno?
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 12 december 2005 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn badmongool, wat doe je?
Wel met copyright he
ik zie kansen voor de combinatie Kalou en badmongoolquote:Op maandag 12 december 2005 14:21 schreef Mokster het volgende:
Maar natuurlijk!
Misschien lukt het me nog net om het woord ergens te verwerken in de spreekteksten van de Minister voor de komende debatten...![]()
Als je dat lukt....quote:Op maandag 12 december 2005 14:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Misschien lukt het me nog net om het woord ergens te verwerken in de spreekteksten van de Minister voor de komende debatten...![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 14:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zie kansen voor de combinatie Kalou en badmongool
Dan nog altijd de dronken pinguinquote:
nee, eigenlijk ook nietquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, eigenlijk ook niet
Ik heb geen klonen
Dan is het goed. Ik laat inspecteur Plato het oplossenquote:
Godlike/Godlike01/Godlike03 etc... ?quote:Op maandag 12 december 2005 15:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb wel een kloon
Ik had het meer over het dronken zijnquote:Op maandag 12 december 2005 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, eigenlijk ook niet
Ik heb geen klonen
Waarom zou ik dronken willen zijnquote:Op maandag 12 december 2005 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had het meer over het dronken zijn
quote:
niet hierquote:Op maandag 12 december 2005 16:11 schreef Frezer het volgende:
En, al iemand vlam gevat?
Ik ook, maar daar heb ik vaker last van op het 'werk'quote:
What cooler than being cool?!quote:Op maandag 12 december 2005 16:17 schreef Frezer het volgende:
Mooi zo, 14.gif.
Ikzelf ben natuurlijk gewoon altijd cool..
Oke, aan jou als Antarticaan kan ik nu ook weer niet tippen.quote:
Dat kan mijn i-net verbinding niet aan,quote:
Dat kunnen mijn oren niet aanquote:
Ik doelde meer op Icecold..... Alright alright alright.... Heya, heya.....quote:Op maandag 12 december 2005 16:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oke, aan jou als Antarticaan kan ik nu ook weer niet tippen.
Sunchaserkloon!quote:
Ohw dat liedje.quote:Op maandag 12 december 2005 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Icecold..... Alright alright alright.... Heya, heya.....
Icecold!quote:
Als ge het over d'n duvel hebt!quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef JoeyT het volgende:
Maar 20% van de Nederlanders heeft een chromosoom teveel? Valt me nog meequote:Op maandag 12 december 2005 16:33 schreef Frezer het volgende:
Damn, 20% van de Nederlanders verzet z'n vakantie voor voetbal.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar 20% van de Nederlanders heeft een chromosoom teveel? Valt me nog mee.
Ik wilde net zeggen. Ik zou juist tijdens de WK op vakantie gaan, maar niet naar Duitslandquote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar 20% van de Nederlanders heeft een chromosoom teveel? Valt me nog mee.
Ik heb woensdag wat luitjes van Achmea over de vloer, hoezo?quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Werkt er hier toevallig iemand voor Achmea?
Maak ze eens minder levendquote:Op maandag 12 december 2005 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb woensdag wat luitjes van Achmea over de vloer, hoezo?
Das idd een positieve ontwikkeling!quote:Op maandag 12 december 2005 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Ik zou juist tijdens de WK op vakantie gaan, maar niet naar Duitsland
Zijn goede gasten! Laten mij over het algemeen rustig 'werken'quote:
Ahaquote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn goede gasten! Laten mij over het algemeen rustig 'werken'
Voeren dus geen hol uit, klopt redelijk met wat we hier van ze verwachten. En is helemaal het beste wat ze kunnenquote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn goede gasten! Laten mij over het algemeen rustig 'werken'
Nee, ze zijn erg zelfstandig, ze hebben alles gedaan tijdens hun cursus, ook optionele opdrachtenquote:Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voeren dus geen hol uit, klopt redelijk met wat we hier van ze verwachten. En is helemaal het beste wat ze kunnen
Ik zit aan mijn 'werk'quote:
Ze zijn niet eens in staat om te tellen of afspraken na te komenquote:Op maandag 12 december 2005 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze zijn erg zelfstandig, ze hebben alles gedaan tijdens hun cursus, ook optionele opdrachten.
* nixxx gaat naar huis via supermarktquote:
Laat me raden: geen ICT mannetjes van Achmeaquote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens in staat om te tellen of afspraken na te komen
Mag toch hopen dat die dit niet verzonnen hebben, al zullen ze niet super slim zijn als ik de klachten over de ICT bij Achmea zo hoor (al is Achmea wel vrij groot).quote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat me raden: geen ICT mannetjes van Achmea
Dag AmyLeequote:
al 1 werkdag dichterbij dan vanochtendquote:Op maandag 12 december 2005 17:30 schreef QyRoZ het volgende:
Ha. Bijna weekend?
quote:Op maandag 12 december 2005 17:30 schreef QyRoZ het volgende:
Ha. Bijna weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |