Dit werkt geheid,.. en is overduidelijk,..quote:Op woensdag 30 november 2005 12:28 schreef teckna het volgende:
Hoi, Neuqe?
Kan het twee kanten opgaan.
1. je gaat neuken.
2. je weet dat ze je niet moet.
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:41 schreef Pheno het volgende:
Een foto van je snikkel via msn opsturen
Dat is bij mij reden om ze meteen te blokken en te verwijderen..quote:Op woensdag 30 november 2005 12:41 schreef Pheno het volgende:
Een foto van je snikkel via msn opsturen
Hobbies/interesses: Onzin, Truth, Mannen plagen, webdesign, schrijven, lezen, Sims2 en funquote:Op woensdag 30 november 2005 13:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat is bij mij reden om ze meteen te blokken en te verwijderen..![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:35 schreef electricity het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: Onzin, Truth, Mannen plagen, webdesign, schrijven, lezen, Sims2 en fun
Naar het schijnttttttt schijnttttttttt het zo te zijn dussssss dat..quote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef Faceoff het volgende:
iemand versieren via internet --> kansloos!
Je kan t eerste conact leggen misschien. Maar het daadwerkelijke versieren begint imo pas na de eerste real life ontmoeting (of niet)
mwahh das niet helemaal waar..quote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef Faceoff het volgende:
iemand versieren via internet --> kansloos!
Je kan t eerste conact leggen misschien. Maar het daadwerkelijke versieren begint imo pas na de eerste real life ontmoeting (of niet)
Dat is daarentegen weer wel helemaal waar. Ik kan misschien wel leuk met iemand babbelen online, maar ik kan niet zeggen of ik me tot iemand aangetrokken voel totdat ik ze in levende lijve ontmoet heb... Wil eerst voelen, proeven en ruikenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Naar het schijnttttttt schijnttttttttt het zo te zijn dussssss dat..
Men alleen op elkaar valt dankzij de lichaamsgeur.
Dus dit kun je vergeten via internet, en dus is de kans wel klein dat het werkt tenzij je mega wanhopig bent en genoegen neemt met een stinkerd of iets dergelijks..
Leg jouw aanpak eens uit!quote:Op woensdag 30 november 2005 14:23 schreef type_29 het volgende:
Hoezo is dit nou weer kansloos.
Het is best makkelijk om via internet te scoren.
geil worden en nuecken is iets anders dan een relatie. maar ok daar is het in dit topic ook niet specifiek om te doen .:)quote:Op woensdag 30 november 2005 14:10 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
mwahh das niet helemaal waar..
tis me vaak gelukt een meid zo op te geilen via internet/email/msn dat ze linea directe naar me huis kwam voor een potje supergeile sex![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |