Hoi, ik ben weer op mijn 'werk'quote:
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2005 09:43 schreef _Cara_ het volgende:
Zo.. nu vind ik jullie dadelijk weer..![]()
En Ynske wilde "in zijn bed blijven liggen", ik zie een match, ik zie een match!quote:Op maandag 12 december 2005 09:46 schreef nixxx het volgende:
ik heb geen zinik wil nog veel langer in bed blijven liggen...
Misschien wil ik wel in "haar" bed blijven liggen..quote:Op maandag 12 december 2005 09:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
En Ynske wilde "in zijn bed blijven liggen", ik zie een match, ik zie een match!
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 09:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
En Ynske wilde "in zijn bed blijven liggen", ik zie een match, ik zie een match!
![]()
Evengoed hebben we dan een match,quote:Op maandag 12 december 2005 09:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel in "haar" bed blijven liggen..![]()
van mij mag jequote:Op maandag 12 december 2005 09:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel in "haar" bed blijven liggen..![]()
dacht je dat jullie uniek waren ofzow?quote:Op maandag 12 december 2005 09:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Er is nu ook een Vrouwelijke maagden.. topic
of een andere "haar"quote:Op maandag 12 december 2005 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
van mij mag je
meot je alleen de troep er even vanaf halen
enneh afsluiten als je weggaat
ik zoek wel een ander bedje op
ook dat mag je van mijquote:
En zo zie je maar weer dat je niet de enige bent,quote:Op maandag 12 december 2005 09:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Er is nu ook een Vrouwelijke maagden.. topic
Shit je hebt het gevondenquote:Op maandag 12 december 2005 09:46 schreef Frezer het volgende:
Tssss ben ik even weg, gaan ze vlug met z'n allen naar een ander topic,.
alweer met kerstlampjes bezigquote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
Nee ik ben ook niet licht ontvlambaar.. alhoewel... als je(lees: als de heren") een serie van 100 lampjes niet behoorlijk oprolt... en de boel gaat in de knoop zitten dan.... ja dan......komt het dichtbij...
![]()
En ja ik zit hier met kerstversiering te rommelen... ipv in mn nestje te liggen...![]()
Wat heb jij met lichtjes?quote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
Nee ik ben ook niet licht ontvlambaar.. alhoewel... als je(lees: als de heren") een serie van 100 lampjes niet behoorlijk oprolt... en de boel gaat in de knoop zitten dan.... ja dan......komt het dichtbij...
![]()
En ja ik zit hier met kerstversiering te rommelen... ipv in mn nestje te liggen...![]()
waarom post jij je homevideos Pheno?quote:
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
en ballen..
Met een schaar zijn die knopen er zo uit hoorquote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
quote:
Waaraan zie je dat een man die heeft opgerolt? Misschien heb je het zelf wel niet netjes opgeborgen ?quote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Ik wéét dat een man die heeft opgerolt...want als ik het had gedaan zag het er niet zo als een wir-war uit.. trust me!!quote:Op maandag 12 december 2005 10:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Waaraan zie je dat een man die heeft opgerolt? Misschien heb je het zelf wel niet netjes opgeborgen ?![]()
ook vrouwen hebben maar twee handen... jammer eigenlijk welquote:Op maandag 12 december 2005 10:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wéét dat een man die heeft opgerolt...want als ik het had gedaan zag het er niet zo als een wir-war uit.. trust me!!![]()
En nu ga ik verder, want ik kan niet de boel uit elkaar prutsen en blijven typen...Alhoewel..![]()
Vrouw-- multi-tasking...![]()
en een mondquote:Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook vrouwen hebben maar twee handen... jammer eigenlijk wel
Ik moet met mijn pingucam pimpenquote:Op maandag 12 december 2005 10:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom post jij je homevideos Pheno?
Stereotypesquote:Op maandag 12 december 2005 10:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wéét dat een man die heeft opgerolt...want als ik het had gedaan zag het er niet zo als een wir-war uit.. trust me!!![]()
Dat dacht ik zeer zeker jaquote:Op maandag 12 december 2005 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dacht je dat jullie uniek waren ofzow?
Hoe gaat het?quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
Als er nou nóg iemand een spoedvraag gaat stellen, dan ga ik schreeuwen!
Enorm ontvlambaar dus op dit moment...![]()
en dat koestert hij, anders was ie wel naar Friesland gegaan...quote:Op maandag 12 december 2005 10:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat dacht ik zeer zeker ja
quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dat koestert hij, anders was ie wel naar Friesland gegaan...
heb je dat dossier nu klaar????quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
Was jij dat in Athene en/of Londen?quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
Dat gaat anders niet werken met die pleisters er over hoor,quote:
Of Beiroet.quote:Op maandag 12 december 2005 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was jij dat in Athene en/of Londen?
Lekker rustigquote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat gaat anders niet werken met die pleisters er over hoor,.
hier op het werk wilde ik dat ook graag zo houdenquote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat gaat anders niet werken met die pleisters er over hoor,.
Dat dan weer wel.quote:
zeg, heb je wat tegen me?quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alle vrouwen standaard dichtplakken?
Hooooi zusje!quote:
tis goed met jequote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Mits het onder de juiste omstandigheden verwijderbaar is.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis goed met je![]()
* Ynske geeft Frezer een dikke knuffel
Afgekoeld?quote:
Niet bij allemaal hoorquote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Mits het onder de juiste omstandigheden verwijderbaar is.
Bij Ellen toch wel?quote:
Idd, daar komt metaal, lasapparaat etc aan te pasquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, daar komt metaal, lasapparaat etc aan te pas
Neuh.. ik speel zelf wel voor "klungel-engel"quote:
Jammer hoorquote:Op maandag 12 december 2005 10:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Neuh.. ik speel zelf wel voor "klungel-engel"![]()
Jij dus?quote:
Nope.. ik ben een vrouw....iemand die zich de mond laat snoeren cq dichtplakken is een schaap!!quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
Vrouwen zijn schapen toch? Of was het nou koeien? Of beledig ik die dieren nu te erg?quote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope.. ik ben een vrouw....iemand die zich de mond laat snoeren cq dichtplakken is een schaap!!![]()
quote:
Koeien natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn schapen toch? Of was het nou koeien? Of beledig ik die dieren nu te erg?
Das waar,quote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope.. ik ben een vrouw....iemand die zich de mond laat snoeren cq dichtplakken is een schaap!!![]()
alles beter dan die kutpietquote:Op maandag 12 december 2005 11:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das waar,. Daar zie ik trouwens wel bruikbaarheid in hier op Fok!, een schaap-smilie,
.
Check!quote:
Het borderline kipjequote:Op maandag 12 december 2005 11:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Check!
Oh, en in het geval van JoeyT hebben we deze:.
Zeg ... gaat ie lekker marc?quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
Kutpiet? Das een speciaal soort?
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 11:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Check!
Oh, en in het geval van JoeyT hebben we deze:.
quote:Op maandag 12 december 2005 11:15 schreef Pheno het volgende:
Ik haat het als brieven langs elkaar heen gaan. Maar het is goed gekomen
Eet smakelijkquote:
Nu zijn er, naar ik me heb laten vertellen, vooral in het Oosten des lands, mannen die vrouwen en schapen af en toe niet erg uit elkaar houden kunnen...quote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Waarom draagt een Schot een kilt? Omdat een schaap het geluid van een rits op 50 meter kan herkennenquote:Op maandag 12 december 2005 11:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nu zijn er, naar ik me heb laten vertellen, vooral in het Oosten des lands, mannen die vrouwen en schapen af en toe niet erg uit elkaar houden kunnen...![]()
Succesquote:Op maandag 12 december 2005 11:19 schreef ioko het volgende:
Mensen een fijne (en nuttige) dag, ik ga naar mijn tentamen, tot later
Dank!quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom draagt een Schot een kilt? Omdat een schaap het geluid van een rits op 50 meter kan herkennen.
die ze je vervolgens aanraden om in Frankrijk te kopen, omdat ie daar het goedkoopste isquote:Op maandag 12 december 2005 11:29 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
Maar ze maken dan wel weer de lekkerste drank die er is
Dat wil ik nog wel eens proberen eigenlijkquote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Pheno het volgende:
En wat te denken van haggis?
Moet ik absoluut nog een keer proberen. Al was het alleen maar om vervolgens twijfelaars over de streep te kunnen trekken als wraak op het moment dat het echt te onsmakelijk voor woorden isquote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Pheno het volgende:
dat is echt NIET te vreten, om te kotsen en absoluut niet aan te radenquote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Pheno het volgende:
Ik voel meer voor gevulde pinguïn.quote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Pheno het volgende:
Oh, was dat ook een optie? Dan doe ik gezellig meequote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik voel meer voor gevulde pinguïn.![]()
Heb je het geprobeerd?quote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is echt NIET te vreten, om te kotsen en absoluut niet aan te raden
yepz afgelopen zomervakantiequote:
Ik ook, we eten ook frikandellen, daar zit ook troep inquote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens proberen eigenlijkEr staat een recept in mijn mooie whisky boek, maar nog niet gemaakt
Try and catch mequote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je leeft nog, dus het is meegevallenquote:
Volgens mij moet het "catch en try me" zijn.quote:
Wie zijn "ze"?quote:Op maandag 12 december 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
woepz, ben een afspraak vergeten gister
dacht dat het volgende week was
hmmm, geloof dat ze niet zo blij zijn
Jij zit duidelijk niet in de Java wereldquote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij moet het "catch en try me" zijn.![]()
Nee en daar schaam ik me helemaal niet voor.quote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zit duidelijk niet in de Java wereld
Pinguins..quote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Finally...quote:Op maandag 12 december 2005 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zit duidelijk niet in de Java wereld
Wat een nerd grap zeg
collega vrijwilligersquote:
En dat op de dag van de vrijwilliger.quote:Op maandag 12 december 2005 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
collega vrijwilligers
ben alleen bang dat ik mijn aantal dagen nu niet meer kan halen, maar eens kijken of ze me volgende week nog kunnen gebruiken
tja shit happensquote:Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat op de dag van de vrijwilliger.![]()
Pissig meel.quote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
kreeg dus net een pissige meel
Begint dat niet erg lastig te worden, ivm de afstand?quote:Op maandag 12 december 2005 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
collega vrijwilligers
ben alleen bang dat ik mijn aantal dagen nu niet meer kan halen, maar eens kijken of ze me volgende week nog kunnen gebruiken
Henk!quote:Op maandag 12 december 2005 11:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Begint dat niet erg lastig te worden, ivm de afstand?
sesam koekjes van de Xenos.
![]()
quote:
euhmquote:Op maandag 12 december 2005 11:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Begint dat niet erg lastig te worden, ivm de afstand?
sesam koekjes van de Xenos.
![]()
quote:
Je moet natuurlijk niet verwachten dat ik met zo'n opzetje nog briljant kan inkoppenquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm
was al langer aan t denken of ik niet toch maar ging stoppen
want nu ging ik vaak alleen naar huis om me daar nog eens moe te gaan maken in het weekend
en jah dit maakt die keuze dan idd makkelijker
maar ben nog van mening dat ze wel eens hadden kunnen bellen
dan was ik gewoon nog gekomen
Nee en zeker niet als ze nog onaardig tegen je gaan doen ook, terwijl je er niet eens geld mee verdient.quote:Op maandag 12 december 2005 11:58 schreef Frezer het volgende:
[..], lijkt me vrij logisch, het schiet niet echt op, een baantje te hebben 150km uit de buurt.
oops.. caps lockquote:
Konijn in het zuur.quote:Op maandag 12 december 2005 12:01 schreef _Cara_ het volgende:
Haggis, dat lijkt me nu echt afschuwelijk.. Dat moet iemand me echt voorzetten zonder dat ik wéét wat ik eet...en anders dan zal ik het nooit weten..
Ik hou het maar op " konijn in het zuur " (voor de Kerst bedoel ik dan) daar moet ik me volgende week eens op gooien..kijken of het wat wordt..![]()
Een plat konijnquote:Op maandag 12 december 2005 12:01 schreef _Cara_ het volgende:
Haggis, dat lijkt me nu echt afschuwelijk.. Dat moet iemand me echt voorzetten zonder dat ik wéét wat ik eet...en anders dan zal ik het nooit weten..
Ik hou het maar op " konijn in het zuur " (voor de Kerst bedoel ik dan) daar moet ik me volgende week eens op gooien..kijken of het wat wordt..![]()
Hier wel, tevens kom ik er net achter dat het college vervalt,quote:
Dan is deze smileyquote:Op maandag 12 december 2005 12:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hier wel, tevens kom ik er net achter dat het college vervalt,.
Kleine zwangere konijnen in het zuurquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kleine zwangere konijnen in het zuur
Gevuld konijn in het zuurquote:Op maandag 12 december 2005 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kleine zwangere konijnen in het zuur
quote:Op maandag 12 december 2005 12:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan is deze smileymeer gepast.
wat op dit moment gewoon het meeste meespeelt is de manier waarop het gaat.quote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee en zeker niet als ze nog onaardig tegen je gaan doen ook, terwijl je er niet eens geld mee verdient.
Sterf!quote:
Kalf of lam denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 12:07 schreef _Cara_ het volgende:
Nee wat eten jullie dan? Arme koeien, kalfjes en eendjes...en zo.. tssssssss.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |