Zelfs heel lelijke meisjes kunnen een man scoren. Misschien is hij dronken of evenredig lelijk, maar het gebeurt.quote:Op zondag 11 december 2005 18:58 schreef electricity het volgende:
misschien heel lelijke meisjes, maar ik denk dat ze in verhouding met jongens in tientallen malen kleinere getale aanwezig zullen zijn.
klopt. maar dan moeten ze het wel aandurven. en dat wil misschien nog wel eens het probleem zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 18:59 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zelfs heel lelijke meisjes kunnen een man scoren. Misschien is hij dronken of evenredig lelijk, maar het gebeurt.
quote:Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef thabit het volgende:
Vrouwelijke maagden worden vaak geofferd. Vandaar dat er zo weinig overblijven.
quote:Op zondag 11 december 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
Nou ik ben 22 hoor, en ook nog maagd, zie het in de korte nabije tijd ook niet gebeuren dat dat gaat veranderen, dus dan zal ik wel afstotelijk zijn ofzo
quote:Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef thabit het volgende:
Vrouwelijke maagden worden vaak geofferd. Vandaar dat er zo weinig overblijven.
Misschien moet je eens een natuurdocumentaire op Animal Planet kijken. Daar wordt dit onderwerp ook vaak besproken en vrij uitgebreid toegelicht. Bij mensen werkt het net zo als bij dieren, al ontkennen we dat maar al te graag.quote:Op zondag 11 december 2005 19:11 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zie heel veel topics voorbijkomen op fok.
Waarin jongens het hebben over 'nog maagd zijn' met hun 25, 26, 27+ leeftijd.
Meisjes/vrouwen daarentegen zie ik nooit zulks topics openen.
Of het er überhaupt over hebben irl.
Vanzelfsprekend denken de meesten dat meisjes 'het maar makkelijker' hebben (makkelijker aan
sex komen ed. ) Ongeacht uiterlijk etc. En vaak nog jonger dan jongens ook.
Maar ms. was dit wel een foute manier van denken van mij (en velen met mij)
En zijn er bij wijze van, evenzoveel meisjes
als jongens die moeite hebben met aan sex-conact komen enzo.
Alleen praten ze er niet zo openlijkover? Kan toch?
Als een meisje in staat is om een topic te openen op fok is ze ook in staat om online snel iemand te vinden om haar te ontmaagden, als ze daarnaar op zoek is.quote:Op zondag 11 december 2005 19:11 schreef a-child-in-chains het volgende:
Zijn vrouwen praktischer?quote:Op zondag 11 december 2005 19:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als een meisje in staat is om een topic te openen op fok is ze ook in staat om online snel iemand te vinden om haar te ontmaagden, als ze daarnaar op zoek is.
Simple as that.
Waar vind je zulke cijfers dan?quote:Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef Copycat het volgende:
Serieus reageren wordt op prijs gesteld.
Ik ken persoonlijk trouwens ook geen mannelijke maagden van boven de 24.
Zijn er geen cijfers over de verhoudingen m/v in 20+ singles te vinden?
Ik denk dat vrouwen het eerder wijten aan het feit dat ze nog niemand tegen gekomen zijn die aan hun eisen voldoet, en dat mannen eerder het idee hebben dat het aan hunzelf ligt. Wat het verschil in frustratie verklaard.quote:Op zondag 11 december 2005 19:11 schreef a-child-in-chains het volgende:
Of het er überhaupt over hebben irl.
Vanzelfsprekend denken de meesten dat meisjes 'het maar makkelijker' hebben (makkelijker aan
sex komen ed. ) Ongeacht uiterlijk etc. En vaak nog jonger dan jongens ook.
Maar ms. was dit wel een foute manier van denken van mij (en velen met mij)
En zijn er bij wijze van, evenzoveel meisjes
als jongens die moeite hebben met aan sex-conact komen enzo.
Alleen praten ze er niet zo openlijkover? Kan toch?
Mmm..quote:Op zondag 11 december 2005 19:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen het eerder wijten aan het feit dat ze nog niemand tegen gekomen zijn die aan hun eisen voldoet, en dat mannen eerder het idee hebben dat het aan hunzelf ligt. Wat het verschil in frustratie verklaard.
Mannen zijn minderkieskeurig.quote:Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Zijn vrouwen praktischer?
Bedoel je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |