Ja makkelijk, tot je betrapt wordt dus.quote:Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef DonSauza het volgende:
Je gaat gewoon dicht tegen de bar aan staan, je doet net of wil je wat bestellen of je besteld wat en ondertussen laat je je lul uit de broek hangen en pissen maar!!
Erg makkelijk en handig als de WC's constant bezet zijn.
Respect.quote:Op zondag 11 december 2005 21:04 schreef Aurelium het volgende:
(uiteraard om nauwe 15 jarige sletjes te kunnen scoren, maar dat terzijde)
Je hebt het antwoord zelf al gegeven.quote:Op zondag 11 december 2005 21:04 schreef Aurelium het volgende:
Ik was gisteren weer eens op zaterdagavond gaan stappen (uiteraard om nauwe 15 jarige sletjes te kunnen scoren, maar dat terzijde) en toen stond ik op een gegeven moment dus even buiten te chillen (het was warm binnen). Plotseling klinkt er een alarm belletje en zie ik alle twee die kleerkasten van uitsmijters naar binnen hollen om vervolgens 10 seconden later met een zatte corps-bal weer naar buiten te komen. Echt zo'n Kamphuys (jiskefet, lullo's) figuur. Vervolgens begon die met dubbele tong te protesteren dat ie toch niks gedaan had. Komt er vervolgens een vriend van hem naar buiten gerend die ontzettend kwaad wordt op die corpsbal over "wat ie nou toch weer geflikt had". Krijgt ie van de uitsmijters te horen dat die gast dus tegen de bar aan had staan pissen
Maar ik dacht eigenlijk altijd dat dit soort verhalen van tegen de bar pissen fabeltjes ofzo waren maar het gebeurt dus schijnbaar echtHoe kun je dat nou in godsnaam doen
Met al die mensen om je heen gewoon een partij gaan staan wateren... Echt onbegrijpelijk.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is hetzelfde als in de bioscoop in je beker zeiken om niets van de film te missen.
Sta je te fok!ken in een bar?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Ulreazj het volgende:
Hahahahaha, dat is echt lachen. Gebeurt ook hier veel.![]()
![]()
Waarom kunnen mensen het fatsoen niet opbrengen om gewoon je stinkende urine door de wc te spoelen?quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef RijstNatie het volgende:
bij grote dance feesten doe ik het ook wel, alleen dan wel tegen de muur
Ik heb het nog nooi zien gebeuren.quote:Op zondag 11 december 2005 21:10 schreef timmeeeh het volgende:
je moest eens weten hoeveel dat gebeurt, gosert
echt té regelmatig.
Ik zie het zo vaak, maar dat zal wel komen doordat ik niet echt in de stad woon. Vooral in drukke kroegen krijgen mensen vaak de neiging om gewoon tegen de bar aan te pissen. Het wordt nog makkelijker gemaakt als het bier goedkoper dan een euro is, waardoor al die gasten veranderen in dronken apen en alles doen waar ze zin in hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooi zien gebeuren.
Een tweeliterpul?quote:Op maandag 12 december 2005 03:37 schreef mighty_myte het volgende:
hehe, zo heb ik eens een glas gevuld.
Nee joh, zodra er iemand langs liep hing ik hem ff in een wijf...quote:Op maandag 12 december 2005 03:39 schreef boyv het volgende:
En struikelde er niemand over die bigass cock van je?
quote:Op zondag 11 december 2005 21:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Heb eens meegemaakt dat een vriend van mij tegen de bar stond te zeiken op zo'n stuk dat de bar van onder open was. Zeek zo bij de barman in zijn schoenen. Vonden de apen ook niet zo grappig.
Jij werkt toch in de Vooruitgang? (naja, in ieder geval in een kroeg op de Markt).quote:Op maandag 12 december 2005 04:41 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Een collega (v) van me heeft (voor haar doen) een paar weken geleden net op tijd een vrouw tegen kunnen houden die al bezig was met de rits los te maken van een gast die half op een barkruk hing. Ze scheen al door de knieen gezakt te zijn om het een en ander bij hem oraal uit te voeren.
Soms gebeurt er meer in een kroeg dan je ziet. Ok, voor de een jammer dat ze misschien tegen was gehouden, maar erg appetijtelijk om naar te kijken waren ze niet.
quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef sr_firewire het volgende:
Ik heb op vakantie in Malia (Kreta) eens zo'n engels wijf op de dansvloer zien schijten...... Daar is jou verhaal hierboven niks bij..... En ik kan je zeggen:
quote:Op maandag 12 december 2005 03:38 schreef kastanova het volgende:
De bar is voor amateurs, ik heb weleens midden op de dansvloer staan pissen...
Maar toen was het ook echt fucking druk.
De Beurs.quote:
Correctemundo.quote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
De Beurs.Easy 1e-jaars studentjes scoren voordat ze door jaren van overmatig bierdrinken en genomen door 100 gasten helemaal uitgelebberde dikke 4e-jaars zijn. Respect!
Gelukkig is dat tegenwoordig een jaarlijks terugkomend feestje in Meiquote:Op maandag 12 december 2005 11:56 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik was een keer in eindhoven tijdens het kampioensfeest van PSV... Daar stond een kerel tussen een menigte van zo'n 10.000 man, midden op het plein voor het gemeentehuis te urineren... Hij was wel de enige die niet plat gedrukt werd door de uitzinnige PSV fans...
Yep. Been there, done that.quote:Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef DonSauza het volgende:
Je gaat gewoon dicht tegen de bar aan staan, je doet net of wil je wat bestellen of je besteld wat en ondertussen laat je je lul uit de broek hangen en pissen maar!!
Erg makkelijk en handig als de WC's constant bezet zijn.
Hee, azijnbarpisserquote:Op maandag 12 december 2005 12:12 schreef Rio het volgende:
[..]
Yep. Been there, done that.
Overigens klopt de TT niet. Aanpissen is geen werkwoord, zeker niet in deze context.
Boxtel?quote:
totdat je betrapt wordt????quote:Op zondag 11 december 2005 21:08 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja makkelijk, tot je betrapt wordt dus.
ik heb trouwens al moeite om te pissen als ik op zo'n wc sta met 3 gasten om me heen, laat staan dat ik kan pissen in een volle zaal mensen.
sowieso.quote:Op zondag 11 december 2005 21:19 schreef Troeta het volgende:
Maar ik snap corpsballen zowiezo niet
Pissen met een stijve lul, respectquote:Op maandag 12 december 2005 03:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee joh, zodra er iemand langs liep hing ik hem ff in een wijf...
De Beurs. In Rotterdam zit er ook een. Een tent vol Jiskefet-imitators die het serieus bedoelen.quote:
Is er een Beurs in Boxtel? Zo ja, dan zou het me niets verbazen dat er daar mensen tegen de bar aan pissen.quote:
Mwa, soort van.quote:Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef Dirktator het volgende:
Maar even to the point, lulleau...heb je nog geneuqd?
Och, op zich nog niet zo'n slechte actie hoor...quote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef longinus het volgende:
Pissen in een bierglas en het dan op de bar zetten
Nee. Wel aangerand door 2 lelijke wijven.quote:Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef Dirktator het volgende:
Maar even to the point, lulleau...heb je nog geneuqd?
Wie was dat?quote:Op maandag 12 december 2005 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, op zich nog niet zo'n slechte actie hoor...
Werkt perfect tegen de luitjes die constant op andermans zak teren en er zelf nooit eens een biertje in doen...
Kameraad van me was dat eens spuugzat, piste een glas halfvol, goot er een half glas bier bij in (voor de schuim, duh, anders valt het wel heel erg op...)
Even richting die pauper lopen met 3 glazen bier, uit 1 glas zelf een slok nemen, het andere aan mij geven en uiteraard trok die pauper direct het pisglas uit zijn handen...
Hij had het in het begin nog niet eens door en kreeg pas een vermoeden nadat iedereen hem uit stond te lachen...
Eindigde met een klein relletje, maar sindsdien durft hij nooit meer een glas bier van een ander aan te nemen.
Zooo!!! En nu vinden jij en je maat elkaar zeker wel twee hele grote jongens...quote:Op maandag 12 december 2005 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Werkt perfect tegen de luitjes die constant op andermans zak teren en er zelf nooit eens een biertje in doen...
Kameraad van me was dat eens spuugzat, piste een glas halfvol, goot er een half glas bier bij in (voor de schuim, duh, anders valt het wel heel erg op...)
Even richting die pauper lopen met 3 glazen bier, uit 1 glas zelf een slok nemen, het andere aan mij geven en uiteraard trok die pauper direct het pisglas uit zijn handen...
Hij had het in het begin nog niet eens door en kreeg pas een vermoeden nadat iedereen hem uit stond te lachen...
Eindigde met een klein relletje, maar sindsdien durft hij nooit meer een glas bier van een ander aan te nemen.
Jij dronk dus pis?quote:Op maandag 12 december 2005 18:39 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Zooo!!! En nu vinden jij en je maat elkaar zeker wel twee hele grote jongens...
L-O-S-E-R
![]()
![]()
Uhm nee? Niet dat ik weet dat zit bij ons namelijk niet op de tap. Weet niet welke inheemse bieren ze dan bij jou schenken maar oke...quote:
wtfquote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef AltamirA het volgende:
gebeurd idd wel vaker..maar hier zijn het vooral die paupertjes die zoiets doen.
Heb trouwens ook weleens een keer een vrouw in een hoek van de feestzaal zien schijten tijdens een mega-drukke carnavalszitting
Schitterend!quote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef AltamirA het volgende:
gebeurd idd wel vaker..maar hier zijn het vooral die paupertjes die zoiets doen.
Heb trouwens ook weleens een keer een vrouw in een hoek van de feestzaal zien schijten tijdens een mega-drukke carnavalszitting
vooral als vrouwen het doen lijkt mij dat echt moeilijk omdat uit het zicht voor de barman te doen.quote:
Ze nam haar paardenkostuum iets te serieus?quote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef AltamirA het volgende:
Als er één geschikte tent is....quote:Op maandag 12 december 2005 18:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is er een Beurs in Boxtel? Zo ja, dan zou het me niets verbazen dat er daar mensen tegen de bar aan pissen.
Goeie actie van Pearle.quote:Op maandag 12 december 2005 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een vrouw was?quote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef AltamirA het volgende:
Hey, dit voorval heb ik ook mogen aanschouwenquote:
Nee, ik vroeg me af of het over Bart gingquote:Op maandag 12 december 2005 18:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je nu voortaan je eigen bier halen?.
Het zal inderdaad zo rond die tijd zijn geweest. Zwart haar, krullen geloof ik. Fors.. tja, een beetje wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:09 schreef echt het volgende:
[..]
Hey, dit voorval heb ik ook mogen aanschouwen!
Het was een kakker met een fors postuur? Zo rond half3/3uur..
mag ik de volgende keer mee?quote:Op maandag 12 december 2005 18:29 schreef Aurelium het volgende:
Nee. Wel aangerand door 2 lelijke wijven.
het Feest... Als je daar heen gaat verdien je t ook om in elkaar geslagen te worden.quote:Op zondag 11 december 2005 21:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Heb eens meegemaakt dat een vriend van mij tegen de bar stond te zeiken op zo'n stuk dat de bar van onder open was. Zeek zo bij de barman in zijn schoenen. Vonden de apen ook niet zo grappig.
(voor de mensen die het willen weten, het feest, Groningen)
gewoon op de knietjes voor de pot dekseltje naar beneden en dan zo via de deksel in de pot zeiken....quote:Op maandag 12 december 2005 17:06 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Pissen met een stijve lul, respect.
zelfde nacht in rotterdam...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef outcast_within het volgende:
sees your barpis verhaal and raises it with a:
Konningennacht in denhaag. Zwaar druk overal mensen. Iemand die ik ken moest nodig. Haalt zijn slurf te voorschijn en begint rustig te pissen.
Iedereen loopt maar hutjemutje langs elkaar heen en merken er NIKS Van.
arme mensen die denken dat ze bier op hun broek kregen.
ik heb ook zo'n verhaal gelezen over een volgezeken plasticzak die de menigte werd in gegooidquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
zelfde nacht in rotterdam...
staat een gozer stukkie verderop een groot glas (halve liter ofzo) vol te zeiken tot et randje
pakt em beet en gooit em zo de menigte in![]()
RANZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef Aurelium het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n verhaal gelezen over een volgezeken plasticzak die de menigte werd in gegooid
quote:De bar is voor amateurs, ik heb weleens midden op de dansvloer staan pissen...
Maar toen was het ook echt fucking druk .
Hallo Martin,
We gaan het vananavond in de uitzending even over barpissen hebben. Kun jij straks telefonisch even uitleggen hoe jij het bovenstaande voor elkaar krijgt, haha ?
Zo ja, op welk nummer kunnen we straks even bellen ?
Ayeto!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Ramon de Stagiair
Timur Open Radio - Elke werkdag 21u - 00u / www.yorinfm.nl
LOL!!!quote:
Whehehe, bij ons was het iets soortgelijks; je betaalde 10 gulden, werd vastgespijkerd aan de bar en totdat je de stropdas los deed mocht je zuipen wat je wilde...quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:12 schreef greatgonzo het volgende:
een keer met een intro "barklemzuipen" meegemaakt, dan worden ze dus met een stropdas vastgespijkerd aan de bar. En dan vervolgens kijken wie het kon zuipen voordat ze naar de plee moeten.
Ik hoef jullie niet uit te leggen hoe erg het daar stonk naar pis, er werd gewoon niet gecontroleerd
Nee, broek omhoog trekken en kijken hoe snel hij op kan houden als hij zijn hele trui/jas/shirt/buik onderpist.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:44 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vetlijkt me wel lache om iemand te zien doen, en dan keihard tegen hem aanduwen zodat hij met zijn blote lul uit zijn broek op de grond ligt, whehe das pas vet
Wat bij elkaar de lul uit de broek getoverd ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:33 schreef twisteddlogic het volgende:
Met kerst nog gedaan samen met een niet nader te noemen Fok! lid![]()
Neequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:09 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Wat bij elkaar de lul uit de broek getoverd ?
Oh sorry ik snapte je post nietquote:
Terechtquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:23 schreef AversusZ het volgende:
Heb zoiets ook wel mee gemaakt alleen was dat op een feest in de HMH in Amsterdam waar een gozer gewoon midden in de zaal stond te pissen tussen het publiek. Iedereen stond hutje mutje en zijn straal kwam tegen een of andere grote kale gast (type body builder met lelijke blonde vrouw erbij) die daar niet echt bepaald blij mee was en het bijna matten werd.
Het klopt niet, ik ben dikker dan jou.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:32 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik doe het graag.
Dit is een vooraanzicht, en de bar heb ik doorzichtig gemaakt om het geheel wat te verduidelijken.
[afbeelding]
Toen stopte ik al met lezen....quote:Op zondag 11 december 2005 21:04 schreef Aurelium het volgende:
Ik was gisteren weer eens op zaterdagavond gaan stappen (uiteraard om nauwe 15 jarige sletjes te kunnen scoren, maar dat terzijde) en toen stond ik op een gegeven moment dus even buiten te chillen (het was warm binnen). Plotseling klinkt er een alarm belletje en zie ik alle twee die kleerkasten van uitsmijters naar binnen hollen om vervolgens 10 seconden later met een zatte corps-bal weer naar buiten te komen. Echt zo'n Kamphuys (jiskefet, lullo's) figuur. Vervolgens begon die met dubbele tong te protesteren dat ie toch niks gedaan had. Komt er vervolgens een vriend van hem naar buiten gerend die ontzettend kwaad wordt op die corpsbal over "wat ie nou toch weer geflikt had". Krijgt ie van de uitsmijters te horen dat die gast dus tegen de bar aan had staan pissen
Maar ik dacht eigenlijk altijd dat dit soort verhalen van tegen de bar pissen fabeltjes ofzo waren maar het gebeurt dus schijnbaar echtHoe kun je dat nou in godsnaam doen
Met al die mensen om je heen gewoon een partij gaan staan wateren... Echt onbegrijpelijk.
Je ben ook een dikzakquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:41 schreef Revelation het volgende:
[..]
Het klopt niet, ik ben dikker dan jou.![]()
Kun je meteen die kerel naast je een gratis biertje met verse schuimkraag aanbiedenquote:Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef DonSauza het volgende:
Ghe... Op Welschap bedoel je.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:56 schreef StefanP het volgende:
Vroegah, toen er nog 100000 man naar Dynamo kwam en dat 3 dagen duurde, toen was het ook leuk. Je wil niet weten hoe zo'n terrein er op dag 3 uit ziet. Een jaar of 2 later toen was er enorme stortvloed en stond een deel van het terrein onder water. Alle tenten stonden er nog half, waren inmiddels wel stuk, alles dreef in de rondte. Mensen lagen gewoon in dat smerige modderige water waar de vorige dagen iedereen rustig naast hun tent zeek tussen alle drijvende afval... lekkah man
Iedereen piste daar ook gewoon net naast z'n tent, vaak tegen die van de ander als die er niet was. Lachen man
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:44 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vetlijkt me wel lache om iemand te zien doen, en dan keihard tegen hem aanduwen zodat hij met zijn blote lul uit zijn broek op de grond ligt, whehe das pas vet
Toen was ik nog maar een gupje; ben dr ook nooit geweest maar mn Opa wel! althans..; als het weer afgelopen was. Hij is boer en maaide daar toendertijd het gras en zo, hebben mss nog wel tenten e.d van toen; Je wil nie weten wat daar van die teringbende achterbleef! De meest magnifieke vonsten.. Hij knutselt dr nog mee.. ghehequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ghe... Op Welschap bedoel je.
Ongelooflijk, wat een teringbende was dat.
Maikuuul heeft een kleine leuterquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kan al amper pissen als er een vreemde naast me staat bij de wc zelf ( die hangpotten ) dus laat staan als het tering druk is ergens
En dat weet jijquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maikuuul heeft een kleine leuter![]()
![]()
Ik woonde er vlakbijquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Toen was ik nog maar een gupje; ben dr ook nooit geweest maar mn Opa wel! althans..; als het weer afgelopen was. Hij is boer en maaide daar toendertijd het gras en zo, hebben mss nog wel tenten e.d van toen; Je wil nie weten wat daar van die teringbende achterbleef! De meest magnifieke vonsten.. Hij knutselt dr nog mee.. ghehe![]()
Totaal offtopic maar kon t nie laten...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:44 schreef Maikuuul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |