zelfde nacht in rotterdam...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef outcast_within het volgende:
sees your barpis verhaal and raises it with a:
Konningennacht in denhaag. Zwaar druk overal mensen. Iemand die ik ken moest nodig. Haalt zijn slurf te voorschijn en begint rustig te pissen.
Iedereen loopt maar hutjemutje langs elkaar heen en merken er NIKS Van.
arme mensen die denken dat ze bier op hun broek kregen.
ik heb ook zo'n verhaal gelezen over een volgezeken plasticzak die de menigte werd in gegooidquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
zelfde nacht in rotterdam...
staat een gozer stukkie verderop een groot glas (halve liter ofzo) vol te zeiken tot et randje
pakt em beet en gooit em zo de menigte in![]()
RANZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef Aurelium het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n verhaal gelezen over een volgezeken plasticzak die de menigte werd in gegooid
quote:De bar is voor amateurs, ik heb weleens midden op de dansvloer staan pissen...
Maar toen was het ook echt fucking druk .
Hallo Martin,
We gaan het vananavond in de uitzending even over barpissen hebben. Kun jij straks telefonisch even uitleggen hoe jij het bovenstaande voor elkaar krijgt, haha ?
Zo ja, op welk nummer kunnen we straks even bellen ?
Ayeto!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Ramon de Stagiair
Timur Open Radio - Elke werkdag 21u - 00u / www.yorinfm.nl
LOL!!!quote:
Whehehe, bij ons was het iets soortgelijks; je betaalde 10 gulden, werd vastgespijkerd aan de bar en totdat je de stropdas los deed mocht je zuipen wat je wilde...quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:12 schreef greatgonzo het volgende:
een keer met een intro "barklemzuipen" meegemaakt, dan worden ze dus met een stropdas vastgespijkerd aan de bar. En dan vervolgens kijken wie het kon zuipen voordat ze naar de plee moeten.
Ik hoef jullie niet uit te leggen hoe erg het daar stonk naar pis, er werd gewoon niet gecontroleerd
Nee, broek omhoog trekken en kijken hoe snel hij op kan houden als hij zijn hele trui/jas/shirt/buik onderpist.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:44 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vetlijkt me wel lache om iemand te zien doen, en dan keihard tegen hem aanduwen zodat hij met zijn blote lul uit zijn broek op de grond ligt, whehe das pas vet
Wat bij elkaar de lul uit de broek getoverd ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:33 schreef twisteddlogic het volgende:
Met kerst nog gedaan samen met een niet nader te noemen Fok! lid![]()
Neequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:09 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Wat bij elkaar de lul uit de broek getoverd ?
Oh sorry ik snapte je post nietquote:
Terechtquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:23 schreef AversusZ het volgende:
Heb zoiets ook wel mee gemaakt alleen was dat op een feest in de HMH in Amsterdam waar een gozer gewoon midden in de zaal stond te pissen tussen het publiek. Iedereen stond hutje mutje en zijn straal kwam tegen een of andere grote kale gast (type body builder met lelijke blonde vrouw erbij) die daar niet echt bepaald blij mee was en het bijna matten werd.
Het klopt niet, ik ben dikker dan jou.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:32 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik doe het graag.
Dit is een vooraanzicht, en de bar heb ik doorzichtig gemaakt om het geheel wat te verduidelijken.
[afbeelding]
Toen stopte ik al met lezen....quote:Op zondag 11 december 2005 21:04 schreef Aurelium het volgende:
Ik was gisteren weer eens op zaterdagavond gaan stappen (uiteraard om nauwe 15 jarige sletjes te kunnen scoren, maar dat terzijde) en toen stond ik op een gegeven moment dus even buiten te chillen (het was warm binnen). Plotseling klinkt er een alarm belletje en zie ik alle twee die kleerkasten van uitsmijters naar binnen hollen om vervolgens 10 seconden later met een zatte corps-bal weer naar buiten te komen. Echt zo'n Kamphuys (jiskefet, lullo's) figuur. Vervolgens begon die met dubbele tong te protesteren dat ie toch niks gedaan had. Komt er vervolgens een vriend van hem naar buiten gerend die ontzettend kwaad wordt op die corpsbal over "wat ie nou toch weer geflikt had". Krijgt ie van de uitsmijters te horen dat die gast dus tegen de bar aan had staan pissen
Maar ik dacht eigenlijk altijd dat dit soort verhalen van tegen de bar pissen fabeltjes ofzo waren maar het gebeurt dus schijnbaar echtHoe kun je dat nou in godsnaam doen
Met al die mensen om je heen gewoon een partij gaan staan wateren... Echt onbegrijpelijk.
Je ben ook een dikzakquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:41 schreef Revelation het volgende:
[..]
Het klopt niet, ik ben dikker dan jou.![]()
Kun je meteen die kerel naast je een gratis biertje met verse schuimkraag aanbiedenquote:Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef DonSauza het volgende:
Je gaat gewoon dicht tegen de bar aan staan, je doet net of wil je wat bestellen of je besteld wat en ondertussen laat je je lul uit de broek hangen en pissen maar!!
Ghe... Op Welschap bedoel je.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:56 schreef StefanP het volgende:
Vroegah, toen er nog 100000 man naar Dynamo kwam en dat 3 dagen duurde, toen was het ook leuk. Je wil niet weten hoe zo'n terrein er op dag 3 uit ziet. Een jaar of 2 later toen was er enorme stortvloed en stond een deel van het terrein onder water. Alle tenten stonden er nog half, waren inmiddels wel stuk, alles dreef in de rondte. Mensen lagen gewoon in dat smerige modderige water waar de vorige dagen iedereen rustig naast hun tent zeek tussen alle drijvende afval... lekkah man
Iedereen piste daar ook gewoon net naast z'n tent, vaak tegen die van de ander als die er niet was. Lachen man
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:44 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vetlijkt me wel lache om iemand te zien doen, en dan keihard tegen hem aanduwen zodat hij met zijn blote lul uit zijn broek op de grond ligt, whehe das pas vet
Toen was ik nog maar een gupje; ben dr ook nooit geweest maar mn Opa wel! althans..; als het weer afgelopen was. Hij is boer en maaide daar toendertijd het gras en zo, hebben mss nog wel tenten e.d van toen; Je wil nie weten wat daar van die teringbende achterbleef! De meest magnifieke vonsten.. Hij knutselt dr nog mee.. ghehequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ghe... Op Welschap bedoel je.
Ongelooflijk, wat een teringbende was dat.
Maikuuul heeft een kleine leuterquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kan al amper pissen als er een vreemde naast me staat bij de wc zelf ( die hangpotten ) dus laat staan als het tering druk is ergens
En dat weet jijquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maikuuul heeft een kleine leuter![]()
![]()
Ik woonde er vlakbijquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Toen was ik nog maar een gupje; ben dr ook nooit geweest maar mn Opa wel! althans..; als het weer afgelopen was. Hij is boer en maaide daar toendertijd het gras en zo, hebben mss nog wel tenten e.d van toen; Je wil nie weten wat daar van die teringbende achterbleef! De meest magnifieke vonsten.. Hij knutselt dr nog mee.. ghehe![]()
Totaal offtopic maar kon t nie laten...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:44 schreef Maikuuul het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |