Ja makkelijk, tot je betrapt wordt dus.quote:Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef DonSauza het volgende:
Je gaat gewoon dicht tegen de bar aan staan, je doet net of wil je wat bestellen of je besteld wat en ondertussen laat je je lul uit de broek hangen en pissen maar!!
Erg makkelijk en handig als de WC's constant bezet zijn.
Respect.quote:Op zondag 11 december 2005 21:04 schreef Aurelium het volgende:
(uiteraard om nauwe 15 jarige sletjes te kunnen scoren, maar dat terzijde)
Je hebt het antwoord zelf al gegeven.quote:Op zondag 11 december 2005 21:04 schreef Aurelium het volgende:
Ik was gisteren weer eens op zaterdagavond gaan stappen (uiteraard om nauwe 15 jarige sletjes te kunnen scoren, maar dat terzijde) en toen stond ik op een gegeven moment dus even buiten te chillen (het was warm binnen). Plotseling klinkt er een alarm belletje en zie ik alle twee die kleerkasten van uitsmijters naar binnen hollen om vervolgens 10 seconden later met een zatte corps-bal weer naar buiten te komen. Echt zo'n Kamphuys (jiskefet, lullo's) figuur. Vervolgens begon die met dubbele tong te protesteren dat ie toch niks gedaan had. Komt er vervolgens een vriend van hem naar buiten gerend die ontzettend kwaad wordt op die corpsbal over "wat ie nou toch weer geflikt had". Krijgt ie van de uitsmijters te horen dat die gast dus tegen de bar aan had staan pissen
Maar ik dacht eigenlijk altijd dat dit soort verhalen van tegen de bar pissen fabeltjes ofzo waren maar het gebeurt dus schijnbaar echtHoe kun je dat nou in godsnaam doen
Met al die mensen om je heen gewoon een partij gaan staan wateren... Echt onbegrijpelijk.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is hetzelfde als in de bioscoop in je beker zeiken om niets van de film te missen.
Sta je te fok!ken in een bar?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Ulreazj het volgende:
Hahahahaha, dat is echt lachen. Gebeurt ook hier veel.![]()
![]()
Waarom kunnen mensen het fatsoen niet opbrengen om gewoon je stinkende urine door de wc te spoelen?quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef RijstNatie het volgende:
bij grote dance feesten doe ik het ook wel, alleen dan wel tegen de muur
Ik heb het nog nooi zien gebeuren.quote:Op zondag 11 december 2005 21:10 schreef timmeeeh het volgende:
je moest eens weten hoeveel dat gebeurt, gosert
echt té regelmatig.
Ik zie het zo vaak, maar dat zal wel komen doordat ik niet echt in de stad woon. Vooral in drukke kroegen krijgen mensen vaak de neiging om gewoon tegen de bar aan te pissen. Het wordt nog makkelijker gemaakt als het bier goedkoper dan een euro is, waardoor al die gasten veranderen in dronken apen en alles doen waar ze zin in hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooi zien gebeuren.
Een tweeliterpul?quote:Op maandag 12 december 2005 03:37 schreef mighty_myte het volgende:
hehe, zo heb ik eens een glas gevuld.
Nee joh, zodra er iemand langs liep hing ik hem ff in een wijf...quote:Op maandag 12 december 2005 03:39 schreef boyv het volgende:
En struikelde er niemand over die bigass cock van je?
quote:Op zondag 11 december 2005 21:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Heb eens meegemaakt dat een vriend van mij tegen de bar stond te zeiken op zo'n stuk dat de bar van onder open was. Zeek zo bij de barman in zijn schoenen. Vonden de apen ook niet zo grappig.
Jij werkt toch in de Vooruitgang? (naja, in ieder geval in een kroeg op de Markt).quote:Op maandag 12 december 2005 04:41 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Een collega (v) van me heeft (voor haar doen) een paar weken geleden net op tijd een vrouw tegen kunnen houden die al bezig was met de rits los te maken van een gast die half op een barkruk hing. Ze scheen al door de knieen gezakt te zijn om het een en ander bij hem oraal uit te voeren.
Soms gebeurt er meer in een kroeg dan je ziet. Ok, voor de een jammer dat ze misschien tegen was gehouden, maar erg appetijtelijk om naar te kijken waren ze niet.
quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef sr_firewire het volgende:
Ik heb op vakantie in Malia (Kreta) eens zo'n engels wijf op de dansvloer zien schijten...... Daar is jou verhaal hierboven niks bij..... En ik kan je zeggen:
quote:Op maandag 12 december 2005 03:38 schreef kastanova het volgende:
De bar is voor amateurs, ik heb weleens midden op de dansvloer staan pissen...
Maar toen was het ook echt fucking druk.
De Beurs.quote:
Correctemundo.quote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
De Beurs.Easy 1e-jaars studentjes scoren voordat ze door jaren van overmatig bierdrinken en genomen door 100 gasten helemaal uitgelebberde dikke 4e-jaars zijn. Respect!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |