Straks zien we of ze slechte of goede verliezers zijn. De preview belooft niet veel goeds.quote:Op zondag 11 december 2005 20:51 schreef tonks het volgende:
Oja die olgaen olaf
hadden ze er wel uit mogen laten
Wanneer? Waar? Wat? Wat zei je? Was dat toen jullie met z'n veertigen in de badkamer stonden?quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef Smots het volgende:
WhuuuuHAHAHAHAHAHAHA!!!
ik zat er dus WEL met mijn domme giechel in!
wat denk je zelf?quote:
Ja ik zag je. Man wat ben jij in het echt een stijve lul zeg. Op fok lijk je heel anders. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef Smots het volgende:
WhuuuuHAHAHAHAHAHAHA!!!
ik zat er dus WEL met mijn domme giechel in!
En ik heb nog zo mijn best gedaan....quote:Op maandag 12 december 2005 09:09 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ja ik zag je. Man wat ben jij in het echt een stijve lul zeg. Op fok lijk je heel anders. Zal wel aan mij liggen.
quote:Vanavond is de finale van Het Blok. In tegensltelling tot vorig seizoen worden de appartementen nu niet live in de uitzending geveild en mogen de kandidaten er ook niet bij aanwezig zijn. De veiling is vanmiddag en vanavond wordt bekend gemaakt wie er heeft gewonnen.
NET5 hoopt hierdoor dat er meer belangstelling voor de appartementen is, want dat viel vorig jaar tegen. Toen werd één appartements niet eens verkocht.
Eén van de kandidaten, Merel in het AD: Dat is natuurlijk wel het doemscenario. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het van de hand gaat voor de marktprijs. Al begin ik nu wel lichtelijk gestrest te worden. Wie ik de meeste kans geef voor de overwinning? Kim en Vasco. En onszelf.
Merel vond deelname aan Het Blok 'een avontuur', maar zou het niet nog een keer doen. We zijn blij dat we het wel gedaan hebbben. Want als je door alle heftige dingen heen bent, houd je er toch een goed gevoel over. Je hebt wel iets neergezet.
Erger nog, hij legt ze ookquote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef peppieenkokkie het volgende:
paul verkoopt voortaan vloeren![]()
![]()
eng hoor als hij komt leggen...bang dat hij met isolatiemateriaal gaat gooien.............brrrrrrquote:Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Erger nog, hij legt ze ook
Wel geluk dat ie dat samen doet met Vasco, dan bestaat de kans dat het er toch nog enigszins goed uit komt te zien.
Je hebt alleen wel 3 weken iemand aan het schuren in je huis.
Ze hebben nu geen LAT-relatie, maar zijn "friends with benefits."quote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef amaranta het volgende:
Nou ik begreep het niet helemaal.
Afgelopen vrijdag waren Paul en Mascha nog samen in de stad...En toch zijn ze uit elkaar...
Zouden ze dan vrienden blijven? Vreselijk!
Oftewel ze neuken alleen nog.quote:Op maandag 12 december 2005 15:44 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ze hebben nu geen LAT-relatie, maar zijn "friends with benefits."
vreselijk? waarom?quote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef amaranta het volgende:
Nou ik begreep het niet helemaal.
Afgelopen vrijdag waren Paul en Mascha nog samen in de stad...En toch zijn ze uit elkaar...
Zouden ze dan vrienden blijven? Vreselijk!
Paul=quote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef amaranta het volgende:
Vreselijk dat ze Paul als vriend heeft..
Johquote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef Ienepien het volgende:
die beldoos is wel erg nep, lijkt wel vantevoren opgenomen.....
De kandidaten weten het dus niet.quote:Op maandag 12 december 2005 20:54 schreef HuubTuub het volgende:
Aangezien de veiling niet live is.... moeten we toch al iets kunnen merken aan de kandidaten of de presentator.... ik denk dat Merel en Rogier een beetje heel erg vrolijk waren... hmmmm
die mochten er niet bij zijn tochquote:Op maandag 12 december 2005 20:54 schreef HuubTuub het volgende:
Aangezien de veiling niet live is.... moeten we toch al iets kunnen merken aan de kandidaten of de presentator.... ik denk dat Merel en Rogier een beetje heel erg vrolijk waren... hmmmm
da's alleen zo al een vette prijs, ook zonder die [evt.] 50.000....quote:Op maandag 12 december 2005 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
is dus 45.500 aan meerwaarde
Terecht.quote:Op maandag 12 december 2005 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
245.000
Geen meerwaarde, niets dus
ja verdomd..... da's lulligquote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef HuubTuub het volgende:
komt door die roodstand van 1500 van N&S dat ze nu verliezen!
Idd, da's k*t.. aan zichzelf te danken dus uiteindelijk.quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef HuubTuub het volgende:
Scherp opgemerkt.. als ze dat van te voren wisten..quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef HuubTuub het volgende:
HoOOOOOOOOOOOOOHH, dat doet PIJN!quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef HuubTuub het volgende:
maar we kunnen wel hopen natuurlijk...quote:Op maandag 12 december 2005 21:25 schreef rashudo het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt.. als ze dat van te voren wisten..
Ik denk toch niet dat Merel & Rogier dat kunnen inhalen.
Krijgen ze dat sowieso dan?quote:Op maandag 12 december 2005 21:24 schreef Remidepemi het volgende:
ach, N&S krijgen nog altijd 45.500 eurootjes... Lijkt me nie verkeerd..
dan zijn ze alquote:Op maandag 12 december 2005 21:27 schreef skiczukie het volgende:
Merel & Rogier moeten dan maar winnen. Als het maar niet teringzweverigeteringmongolen worden.
Ik hoop met je mee.. Gooooooooooooooooo Merel!!quote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
maar we kunnen wel hopen natuurlijk...merel en rogier
![]()
Doe eens niet zo eloquent, joh.quote:Op maandag 12 december 2005 21:27 schreef skiczukie het volgende:
Merel & Rogier moeten dan maar winnen. Als het maar niet teringzweverigeteringmongolen worden.
Ken ik jou?quote:Op maandag 12 december 2005 21:28 schreef Smots het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eloquent, joh.
Dat staat je niet.
*pakt de nieuwe dikke van dale* eloquent (bn.; -er, -st) welsprekendquote:Op maandag 12 december 2005 21:28 schreef Smots het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eloquent, joh.
Dat staat je niet.
Je mocht 't willen.quote:
het is geschiedtquote:Op maandag 12 december 2005 21:29 schreef skiczukie het volgende:
[quote]Op maandag 12 december 2005 21:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Merel & Rogier
/quote]
Het móet.
Klopt. En dat gevoel heeft toch iedereen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef itsme het volgende:
Echt Te gek! Ik vond hen vanaf het begin al het leukste.
Het viel mij op dat de rest, vooral Nicolien en sander echt blij waren voor hun.
Ik denk dat ze het liever niet aan Valco en vriendin gunden?
(met recht)![]()
Super zeg, da's veel!quote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef Bruce117 het volgende:
Deze editie van het blok heeft aanzienlijk meer opgeleverd dan vorig jaar.
Een totale meerwaarde van 146.900 Euro (en dat met maar drie appartementen).
ik gunde het Kim en Vasco net zo hoor....quote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat ze het liever niet aan Valco en vriendin gunden? (met recht)![]()
Minus de kosten koper, minus comissie, minus kosten 'derden', minus het 'bodemverschil' die deze oplichters hebben ingechakeld.quote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef Bruce117 het volgende:
Totale meerwaarde van 56.000 + 50.000 van de hoofdprijs maakt 106.000.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt ook aan het soort kopers dat op zo'n veiling komt. Dat zijn niet de mensen die het leuk vinden een half-af huis te kopen om het op te knappen, maar de handelaren die het weer verkopen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef egeltje1985 het volgende:
toch wel gek dat P&M zo diep verloren hebben. zo slecht was t uiteindelijk toch niet. mooie locatie, mooi terras. wel iets meer waard dacht ik zo.
Het is een veilng, dus geen kosten koper en als die er wel waren, betalen de kopers dat. Daarom heet het kosten koper. De veiling en de makelaar zullen wel een commissie krijgen, maar dat is maar een paar procent. Ik denk alleen wel dat de fiscus nog een aanslagje gaat sturen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Minus de kosten koper, minus comissie, minus kosten 'derden', minus het 'bodemverschil' die deze oplichters hebben ingechakeld.+ winstbonus.
Kortom: Het kost een paar centen om te winnen: Daar houden ze 40 mille aan over; Toch niet verkeerd.
Nee toch, of wel. Ik weet het niet maar zou het wel vreemd vinden.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Minus de kosten koper, minus comissie, minus kosten 'derden', minus het 'bodemverschil' die deze oplichters hebben ingechakeld.+ winstbonus.
Kortom: Het kost een paar centen om te winnen: Daar houden ze 40 mille aan over; Toch niet verkeerd.
V&K kwamen pas later.quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik vond trouwens ook wel een enorm verschil zitten in de startwaarde tussen M&R en V&K, terwijl de appartementen even groot zijn
Dat Maschja en Paul daar niet aan gedacht hebben...quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef sooty het volgende:
[..]
wat bedoel je met bodemverschil en de oplichters?quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Yupquote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef itsme het volgende:
Ik vind het toch wel sneu voor paul en marscha. Ondanks het begin en al het gedoe vond ik ze toch best symphatiek en had ze wel wat gegund.
Ik heb het begin van de veiling gemist, dus begrijp ik nu goed dat deze 2 helemaal geen geld krijgen en dus voor jan lul geschuurd werkt hebben?![]()
Inderdaad, net de juiste personen hiervoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:47 schreef Setambre het volgende:
[..]
Yup
Ik heb totaaaal geen medelijden met, die kneuzen zal ze eens leren zo arrogant te zijn. Prutsertjes![]()
Beetje sip.. verder niet echt in beeld geweest. In elk geval geen dramatisch gekrijs.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:55 schreef Mr_Booze het volgende:
Hoe reageerden P&M met het behaalde resultaat? Want ik heb niet kunnen kijken. Het is bijna zielig dat resultaat.![]()
Op het eind toen iedereen ging staan, heb ik ze helemaal niet meer gezienquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:45 schreef rashudo het volgende:
[..]
Beetje sip.. verder niet echt in beeld geweest. In elk geval geen dramatisch gekrijs.
Ze stonden er nog wel, erachter.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Op het eind toen iedereen ging staan, heb ik ze helemaal niet meer gezien
ik dacht dat ie zij: "twee glaasjes" [doelend op de champagne]quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:24 schreef SigmundFreud het volgende:
Bij P&M zei hij: "en voor jullie... twee pasjes!"
Boeit niet echt, want ik had niet het gevoel dat de bewoners al wisten wat de opbrengsten waren. Dus was het toch 'spannend'.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef OldSchoolFool het volgende:
Was trouwens semi-live.
Woningen waren al een uurtje van tevoren geveild en hebben t uitgezonden alsof t live was.
We worden weer genept zoals gewoonlijk.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef OldSchoolFool het volgende:
Was trouwens semi-live.
Woningen waren al een uurtje van tevoren geveild en hebben t uitgezonden alsof t live was.
We worden weer genept zoals gewoonlijk.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:24 schreef SigmundFreud het volgende:
Erik gaf elk stel de postbankpasjes, met daarbij het bedrag dat op de rekening kwam te staan. Bij P&M zei hij: "en voor jullie... twee pasjes!"
de kandidaten gingen achter slot en grendel met familie en vrienden (daarom moesten ze in dat filmpje die mobieltjes inleveren toch?) tijdens de veiling die rond 18 uur zou plaatsvinden... daarna zouden ze naar de live-uitzending gaan en daar de veilingfilmpjes bekijken. ze wisten dus niets van te voren..quote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef amaranta het volgende:
Het werd zondag al zelfs gezegd dat de veiling niet live zou zijn...
Ik heb gehoord dat de prijzen netto zijn voor de kandidaten. Dus alle kosten die er evt. nog bij komen zijn voor kosten van Net 5.quote:Op maandag 12 december 2005 21:52 schreef Miwe het volgende:
[..]
Het is een veilng, dus geen kosten koper en als die er wel waren, betalen de kopers dat. Daarom heet het kosten koper. De veiling en de makelaar zullen wel een commissie krijgen, maar dat is maar een paar procent. Ik denk alleen wel dat de fiscus nog een aanslagje gaat sturen.
Zondag is er volgens mij een soort update!quote:Op donderdag 15 december 2005 06:30 schreef Aagje75 het volgende:
ik was gisteren in de veronderstelling dat er weer in de update zou worden teruggeblikt, maar dat was dus niet zo. Komt de herhaling misschien as zaterdag nog dan?
iddquote:Op zondag 11 december 2005 20:57 schreef MissX het volgende:
Die slaapkamer bij p&m heeft idd geen eens ramendat is gewoon ranzig als je geen eens een raam open kan zetten.
En Terrasjes en peuken en pizza's en patat enz enz enz.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef Nuna het volgende:
Ik vind het ook terecht dat Paul & Mascha geen meerwaarde hebben. Ze hebben zowat de hele meerwaarde aan koffie opgedronken.
Koel. Even kijken dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zondag is er volgens mij een soort update!
Ze zullen wel niet meer samen te zien zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:53 schreef Setambre het volgende:
[..]
En Terrasjes en peuken en pizza's en patat enz enz enz.
Ik hoop echt dat ze worden uitgelachen op straat![]()
Dat zou een fantastische grap zijn.. een soort dexia lease.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef Aagje75 het volgende:
ja maar mogen P en M dan niet iets van dat geld terugbetalen, als ze in de min stonden bijvoorbeeld, en al dat geld wat niet gebruikt is voor het verbouwen?
dus nu ook opa/kleinzoon, vader/moeder, broer/zus, beste vrienden/vriendinnen... leuke twist!quote:Met dit formulier kunnen jullie deelnemen aan de selecties voor Het Blok. Hiervoor gelden de volgende richtlijnen:
1) alleen als koppel aanmelden
2) leeftijd tussen de 20 en 40?
3) een vaste, stabiele liefdesrelatie, een familieband of vriendschap
Ik ga me meteen opgeven, wil wel bekend staan als de nieuwe Paulquote:Op zaterdag 24 december 2005 09:58 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Aanmelden voor Blok 2006 kan op www.net5.nl!
[..]
dus nu ook opa/kleinzoon, vader/moeder, broer/zus, beste vrienden/vriendinnen... leuke twist!
Ik hoop dat jullie erin zitten. Zou ook de kijkcijfers aardig opschroeven denk ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:44 schreef kastanova het volgende:
En xeb en ik hebben nog steeds niets gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |